Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zacytuj poprawnie, to może odpowiem.
Konto na wp odbija maile:
ost mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
Odpowiem Ci tu, bo odporny jesteś:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/browse_frm/thread/be861cf9cedf7812/065ef037d441c5b5?lnk=gst&q=nataliafs&rnum=5&hl=pl#065ef037d441c5b5
Numery OE bmw:
6 14 1 180 053
albo
16 14 1 180 118
numery siemens:
vdo 228-212-001-001
zamienniki febi: FE 21695 (numer oe febi)
Dodam, że do mojego tdsa wszczepiłem pompkę z TD właśnie, bo były identyczne numery (różniły się minimalnie numerem vdo, ale po obdukcji organoleptycznej wyszło, że to to samo mimo minimalnej różnicy w nazewnictwie VDO).
--
|______ Rafał "SP" Gil
o/________\o PMS: 2,5tds E-34 PRRC: President LINCOLN + AT 1500
(Oo =00= oO) AUTOCZĘŚCI / CB:
http://www.rafalgil.pl
[]=******=[] Serwis skuterów i motocykli Wawer:
http://www.motopower.pl/
7 |
Data: Maj 16 2007 16:08:01 |
Temat: Re: Pompka paliwa diesel 2.5 TD Omega / BMW |
Autor: 666 |
Ale wymiarowo pasowała jak ulał ?
Teoretycznie może być jakaś różnica w ciśnieniu, jesli w ogóle różnica to pewnie w TDS wyższe, w TD niższe (podobnie jak
z rozmiarami filtrów).
JaC
Dodam, że do mojego tdsa wszczepiłem pompkę z TD właśnie, bo były identyczne numery (różniły się minimalnie numerem
vdo, ale po obdukcji organoleptycznej wyszło, że to to samo mimo minimalnej różnicy w nazewnictwie VDO).
|