Witam. Wiem, ¿e na zadane przeze mnie pytanie odpowied¼ wydaje siê byæ banalna, jednak mam na my¶li pewien szczegó³... Mianowicie zastanawiam siê czy ten stosunek nale¿y liczyæ (w przypadku motocykla blokowanego) przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a wiêc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze, stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mie¶ci siê w ograniczeniu. W takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotycz±cych kat. A2, jest w³a¶ciwy?
--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
2 |
Data: Maj 07 2014 21:03:00 |
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy? |
Autor: Kuczu |
W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
Witam. Wiem, ¿e na zadane przeze mnie pytanie odpowied¼ wydaje siÄ™ być
banalna, jednak mam na myÅ›li pewien szczegó³... Mianowicie zastanawiam
siÄ™ czy ten stosunek nale¿y liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.
A2, jest w³aÅ›ciwy?
ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy w³asnej
nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie mo¿e on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w poje¼dzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoæ
mocy tego motocykla,
Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70
I tyle.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
3 |
Data: Maj 07 2014 19:27:19 | Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy? | Autor: potter192 |
Kuczu napisal
W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
Witam. Wiem, ¿e na zadane przeze mnie pytanie odpowied¼ wydaje siÄ™ być
banalna, jednak mam na myÅ›li pewien szczegó³... Mianowicie zastanawiam
siÄ™ czy ten stosunek nale¿y liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.
A2, jest w³aÅ›ciwy?
ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy w³asnej
nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie mo¿e on powstać w wyniku
wprowadzenia zmian w poje¼dzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoæ
mocy tego motocykla,
Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70
I tyle.
Dziêki wielkie :D O to w³a¶nie mi chodzi³o. --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
4 |
Data: Maj 08 2014 09:50:32 | Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy? | Autor: |
W dniu ¶roda, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 u¿ytkownik potter192 napisa³:
Kuczu napisal
> W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
>> Witam. Wiem, ¿e na zadane przeze mnie pytanie odpowied¼ wydaje siÄ™ być
>> banalna, jednak mam na myÅ›li pewien szczegó³... Mianowicie zastanawiam
>> siÄ™ czy ten stosunek nale¿y liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
>> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
>> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
>> więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
>> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
>> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
>> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
>> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.
>> A2, jest w³aÅ›ciwy?
> ale co w tym skomplikowanego ?
> ustawa:
> motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy w³asnej
> nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie mo¿e on powstać w wyniku
> wprowadzenia zmian w poje¼dzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoæ
> mocy tego motocykla,
> Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
> 35/229=0,152<0,2
> Oraz
> 56,9<70
> I tyle.
Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o.
--
Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Kuczu jest nie zast±piony :)
pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650
5 |
Data: Maj 10 2014 03:08:55 | Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do m asy? | Autor: Akarm |
W dniu 2014-05-08 18:50, pisze:
Kuczu jest niezast±piony :)
Chocia¿ raz mnie szlag trafi³, kiedy szuka³em informacji o butach, które s± s± dla wiêkszo¶ci motocyklistów za ciasne. :)
Wtedy mi nie pomóg³.
--
Akarm
http://bykom-stop.avx.pl
| | | |