Grupy dyskusyjne   »   Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)



1 Data: Lipiec 31 2012 23:10:04
Temat: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor:

Witam
Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)

Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża.
Stąd pytania/prośby:
1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urządzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.
2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane sakwy z poprzedniego więc jak ktoś ma jakiś "patent" na ich zamocowanie będę wdzięczny za info.
3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

Dodam, że po zakupie moto mam dość luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki lub "prawie noofki" ;-)

Pozdrawiam ponownie precli

TestDrive

CBR 1000F Wisłostrada + komin zone
Czarno - szara(srebrna?) - muszę jakiejś kobiety zapytać ;-)



2 Data: Sierpien 01 2012 00:13:59
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor:

W dniu środa, 1 sierpnia 2012 08:10:04 UTC+2 użytkownik TestDrive napisał:

Witam

Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)



Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża.

Stąd pytania/prośby:

1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urządzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.


Nosz kurde. Gugla Ci odcielo?
http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj.

2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane sakwy z poprzedniego więc jak ktoś ma jakiś "patent" na ich zamocowanie będę wdzięczny za info.


motobagaz.pl jesli chodzi o topcase.



Pozdr
Gawron
AT

3 Data: Sierpien 01 2012 02:26:11
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: TestDrive 




Nosz kurde. Gugla Ci odcielo?

http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html

Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj.


Dzięki za info. Nie odcięło ... ale po cichu liczyłem na jakieś patenty typu ... miałem CBR 1000F, sprzedałem, został mi zestaw stelaży, albo ... kupiłem 3 kufry na allegro a Pan Ziutek z Błotnej 5 mi zamontował ... jeżdżę 3 lata i jest OK. Wiesz, czytam precle, żeby dostać rzeczywiste opinie użytkowników a nie reklamy.

Dzięki jeszcze raz za namiary. Zadzwonię i pogadam. Czasem klasyka to najlepszy "patent".

TestDrive

4 Data: Sierpien 01 2012 13:28:51
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-08-01 08:10,  pisze:

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

Dodam, że po zakupie moto mam doć luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki lub "prawie noofki" ;-)


Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

5 Data: Sierpien 01 2012 05:38:08
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor:

W dniu środa, 1 sierpnia 2012 13:28:51 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

W dniu 2012-08-01 08:10,  pisze:



> 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

>

> Dodam, że po zakupie moto mam dość luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki lub "prawie noofki" ;-)





Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci

rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo

fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

Na mokrym tez gitarrra?

Gawron
AT

6 Data: Sierpien 01 2012 16:13:40
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-01, Kuczu  wrote:

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

Dodam, że po zakupie moto mam doć luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki lub "prawie noofki" ;-)


Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci
rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo
fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Sierpien 01 2012 18:32:24
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-08-01 18:13, AZ pisze:

Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.


tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

8 Data: Sierpien 01 2012 16:35:48
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-01, Kuczu  wrote:

Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.


tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie
jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli.

Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem
a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej
strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac
w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to
wieczna opona...

--
Artur
ZZR 1200

9 Data: Sierpien 01 2012 19:40:49
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-08-01 18:35, AZ pisze:

Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem
a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej
strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac
w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to
wieczna opona...

TAK. W porownaniu do niej R005 jest milo-miekka i fajnie trzyma w zakretach. Akurat ten model to podroba Metzelera ME880 wiec opona raczej do ciezkiego motocykla turystycznego lub cruisera.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

10 Data: Sierpien 01 2012 15:20:03
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Mariusz Wozniak 

Użytkownik  napisał w wiadomości grup

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

motogumy.pl
Kupujesz, umawiasz sie na termin, przyjezdzasz i masz od reki wymienione. Obsluga mila i fachowa (pare razy opony tam robilem).

X.
Z750S

11 Data: Sierpien 01 2012 13:43:33
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Adam Wysocki 

 wrote:

Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża.

Nie płacz, szprejowanie nie boli :)

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

Jeżeli na deszcz nie chowasz się do puszki, to bierz PilotRoady.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

12 Data: Sierpien 01 2012 20:05:40
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Jasio 

Użytkownik  napisał w wiadomości Witam
Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)


Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie
przeraża.

A który rocznik?

Stąd pytania/prośby:
1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urządzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.

Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120zł + wysyłka. W tej chwili nie ma, ale pojawiają się.
Zamontować też dasz radę, jeśli nie masz dwóch lewych rączek i potrafisz przeczytać ilustrowaną instrukcję po angielsku.

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17


Nówki Pilot Roady ct2 ~970zł + montaż. mo to hu rt (niech się gugiel wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.
Używki (3-4 letnie) można kupić taniej - jakieś 400-600zł/komplet.
Na priv mogę dać Ci namiar do gościa z Radomia, który ma całkiem niezłe.


--
Jasio
vfr vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

13 Data: Sierpien 02 2012 09:30:02
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Jasio napisał(a):

Na priv mogę dać Ci namiar do gościa z Radomia, który ma całkiem niezłe.

Ja chce na priv. Ale moj priv. Dzienkuje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke

14 Data: Sierpien 13 2012 01:33:16
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor:


A kt�ry rocznik?


'96




Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120z� + wysy�ka. W tej chwili

nie ma, ale pojawiajďż˝ siďż˝.

Zamontowa� te� dasz rad�, je�li nie masz dw�ch lewych r�czek i

potrafisz przeczytaďż˝ ilustrowanďż˝ instrukcjďż˝ po angielsku.



Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie > 100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

>



N�wki Pilot Roady ct2 ~970z� + monta�. mo to hu rt (niech si� gugiel

wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.

U�ywki (3-4 letnie) mo�na kupi� taniej - jakie� 400-600z�/komplet.

Na priv mog� da� Ci namiar do go�cia z Radomia, kt�ry ma ca�kiem

niez�e.



Tak się składa, że mam założone PR (nie wiem która wersja i nie wiem jak to sprawdzić) ale wg mechanika wcale nie są takie słabe jak mi się wydawało. IMO przednia wygląda gorzej ale może ten typ tak ma? Tak czy siak jeżeli coś będę zmieniał to na przód .. i chyba na to samo - PR. Opinie w necie powalają .. ale czy można im ufać?? ;-) Na suchym zamykam na mokrym mimo zachwytów jeszcze mam opór ale wszystko kwestia czasu :)

Poproszę ten namiar na prv

Pozdrawiam
TestDrive

15 Data: Sierpien 13 2012 12:00:11
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Piotr Rezmer 

 pisze:

Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie>  100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu. Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na zielone - kapać nie będzie.


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

16 Data: Sierpien 13 2012 10:24:32
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-13, Piotr Rezmer  wrote:

Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie>  100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co
jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
Czyli przy włÄ…czonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na
zielone - kapać nie będzie.

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Montujemy zbiorniczek, elektrozawor, laczymy to wezykiem ktory idzie
pod wahacz, elektrozawor podpinamy sobie pod obwod zalaczany po wlaczeniu
zaplonu albo swiatel w zadupku jak kto woli, wlaczamy zaplon, strzykawka
przeciagamy olej na sam dol, podlaczamy koncowke Scottoilera ktorej
teflonowy wezyk idealnie pasuje do przewodu 3mm i to wszystko. Roboty
tyle samo co przy montowaniu innych wynalazkow a nawet mniej.

Sterownik to tylko niepotrzebny bajer, tak samo jak podlaczanie pod
kontrolke luzu, ot przesciganie sie producentow, kazdy ma cos bardziej
zajebistego niz reszta. Tyle, ze niepotrzebnego. Chcialem zrobic sterowanie
na podstawie przebytego dystansu, wydawalo sie to sensowne ale w
rezultacie jest to tez niepotrzebne.

Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych
mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

Koncowka dual-injector Scottoilera przylega do zebatki z dwoch stron, wiec
olej jest "rozwlekany" podczas jazdy, na postoju nie ma mozliwosci, ze cos
wycieknie tak jak producent jednej z olejarek tutaj kiedys sugerowal.

--
Artur
ZZR 1200

17 Data: Sierpien 13 2012 10:28:30
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-13, AZ  wrote:


Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych
mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.

Zapomnialem o jednym - w moim rozwiazaniu nie ma sie co psuc, tak samo
jak w Scottoilerze sterowanym podcisnieniem, po co sobie komplikowac?

--
Artur
ZZR 1200

18 Data: Sierpien 13 2012 04:05:16
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor:


> Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych

> mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze

> lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

>

A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.



A może chciałbyś się podjąć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej chętnych się pojawi?

Zdroofka
TestDrive

19 Data: Sierpien 13 2012 12:07:22
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-13,   wrote:



A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.


A może chciałbyś się podjąć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej chętnych się pojawi?

Wyslalem Ci na priva info.

--
Artur
ZZR 1200

20 Data: Sierpien 13 2012 13:03:19
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Piotr Rezmer 

AZ pisze:

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej?



--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

21 Data: Sierpien 13 2012 11:08:21
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 13 Aug 2012 13:03:19 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje:


PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest
używka za 50 zł. Da się taniej?

Pewnie można sobie wydłubać taką końcówkę samemu, ale moim zdaniem to
jedyny element scotta za który warto zapłacić :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

22 Data: Sierpien 13 2012 11:22:51
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: AZ 

On 2012-08-13, Piotr Rezmer  wrote:

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast
elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle
że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

Nie popadajmy w skrajnosci, u siebie to co chcialem. Czyli komfort nie
smarowania lancucha a zarazem nie martwieniem sie w jakies przelaczanie
deszcz, autostrada, szutry itp. Raz na miesiac zerknac pod siedzenie czy
jest jeszcze olej i to wszystko.

PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest
używka za 50 zł. Da się taniej?

Nie wiem ja kupilem brand new za 120 PLN. Moim zdaniem jest duzo lepsza
niz te rodzime konstrukcje i bajki o tym, ze wystarczy smarowac z jednej
strony. Teflonowe koncowki zuzyly mi sie po 50 kkm i musialem zainwestowac
cale 8 PLN w nowe, koszt do przezycia :-)

--
Artur
ZZR 1200

23 Data: Sierpien 13 2012 11:06:59
Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 13 Aug 2012 10:24:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

On 2012-08-13, Piotr Rezmer  wrote:
Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie>  100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co
jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na
zielone - kapać nie będzie.

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Już o tym kiedyś dyskutowaliśmy, więc tylko się przypomnę, że w moim
przypadku taki DYI oiler się nie sprawdzał, bo mam w SV jasne felgi i
tylna choćbym na głowie stawał i tak była uwalona olejem z oilera. Jak
ktoś ma felgi na których nie będzie widać smaru (lub nie przeszkadza mu
syf na feldze) to może sobie założyć dowolne rozwiązanie gotowe lub zbudować
je samemu.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)



Grupy dyskusyjne