SPARK '07 - problem z EGR
1 | Data: Grudzien 05 2011 04:57:22 |
Temat: SPARK '07 - problem z EGR | |
Autor: Pablo | Witam 2 |
Data: Grudzien 05 2011 14:09:05 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Myjk | Mon, 5 Dec 2011 04:57:22 -0800 (PST), Pablo Ponoc mozna to czyscic. Ktos ma doswiadczenie w tej materii? Można. Ale jak go zdrowo zapiekło to czyszczeni pomoże na bardzo krótko, bo zaraz znowu siÄ™ zatnie. Generalnie szkoda roboty włożonej w operacjÄ™, lepiej dołożyć cokolwiek kasy i mieć z głowy na kolejne dziesiÄ…tki tysiÄ™cy km. Koszt? No cóż... tak to jest z samochodem. ;P -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl 3 |
Data: Grudzien 05 2011 14:55:45 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: to | begin Pablo W ww. pacjencie (silnik 0,8l) zapalil sie CHECK ENGINE. Po podpięciu Nie da się go po prostu zaślepić? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 4 |
Data: Grudzien 05 2011 16:20:50 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: arek333 | Czy ten silnik rozni sie od zwyklego w Matizie? Jezeli nie to egr taka 5 |
Data: Grudzien 06 2011 11:36:59 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Pablo |
> W ww. pacjencie (silnik 0,8l) zapalil sie CHECK ENGINE. Po podpięciu No wlasnie, czy takie zaslepienie nie bedzie szkodliwe dla silnika? Co z komputerem - nie bedzie wywalal bledow? No i czy wystarczy samo zaslepienie czy potrzebne sa jakies dodatkowe zabiegi? Jeszcze raz dzieki za pomoc Pawel 6 |
Data: Grudzien 06 2011 21:23:33 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: to | begin Pablo No wlasnie, czy takie zaslepienie nie bedzie szkodliwe dla silnika? Pozbycie siÄ™ EGR jest wrÄ™cz zdrowe dla silnika... Co z ....o ile komputer nie bÄ™dzie wywalał błÄ™dów... No i czy wystarczy samo ....a to zależy już od konkretnej marki i modelu. Niestety nie wiem jak jest w Sparku. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 7 |
Data: Grudzien 06 2011 22:19:40 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: AZ | On 2011-12-06, Pablo wrote: A myslisz ze pchanie silnikowi do dolotu spalin jest zdrowe? ;-) -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Grudzien 05 2011 21:08:06 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Bastion |
W ww. pacjencie (silnik 0,8l) zapalil sie CHECK ENGINE. Po podpięciu W tym silniku EGR-a nie czyscilem, tylko w oplowsim DTI. Sprawa w oplu jest banalna, trzeba zdjac plastikowa oslone z zaworu (podwazyc srubokretem) i wypsikac wnetrze preparatem WD-40. Wystarcza na jakies 1000-2000 tys km. Potem trzeba powtorzyc zabieg bo znowu zaczyna sie zacinac. Jezeli masz dobry dostep do zaworu i mozesz latwo dostac sie do srodka to warto sprobowac. Ja stosuje WD-40 ale sa podobno jakies specjalne smary do stosowania w wysokich temperaturach, gdybys zastosowal to pewnie mialbys dluzej spokuj. 9 |
Data: Grudzien 05 2011 21:21:05 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: venioo@interia.pl | W dniu 2011-12-05 21:08, Bastion pisze: Wystarcza na jakies 1000-2000 tys km. tyle to ten spark nie przejedzie, zeby po 1mln km powtarzac zabieg, wiec powinno wystarczyc... :P -- venioo GG:198909 10 |
Data: Grudzien 05 2011 21:30:46 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Bastion |
W dniu 2011-12-05 21:08, Bastion pisze: Oj faktycznie, sorrki chodzilo mi o 1000-2000 km. 11 |
Data: Grudzien 05 2011 22:34:07 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Marek Dyjor | Bastion wrote: Użytkownik "Pablo" napisał w wiadomo¶ci WD-40 nie jest smarem, jest zmywaczem :) 12 |
Data: Grudzien 05 2011 23:19:12 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-12-05 22:34, Marek Dyjor pisze: Bastion wrote: Do tego do¶ć dziadowskim. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." 13 |
Data: Grudzien 05 2011 23:49:45 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Bastion |
W dniu 2011-12-05 22:34, Marek Dyjor pisze: WD-40 nie jest smarem, jest zmywaczem :) Jezeli popierasz stanowisko przedpiscy, ktory twierdzi, ze napisalem ze WD- 40 to smar przeczytaj watek ponownie. 14 |
Data: Grudzien 06 2011 00:03:11 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-12-05 23:49, Bastion pisze: Uďż˝ytkownik "Marcin "Kenickie" napisaďż˝ w A gdzie napisałem, że uważam WD-40 za smar? SÄ™k w tym, że chodzi o _wyczyszczenie_ EGRa. Marek słusznie zauważył, że ten Ĺ›rodek, o którym mowa, to zmywacz. Ja go popieram, dodajÄ…c od siebie, że nawet jako zmywacz jest dziadowski. On do EGRa siÄ™ po prostu nie nadaje. Za dużo zostawia tłusto-lepkiego syfu. Lepiej użyć do tego celu jakiegoĹ› Ĺ›rodka do czyszczenia przepustnic (STP czy Wynn's takie robiÄ…). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹ›nie popyt na Ĺ›wiÄ™ty spokój." 15 |
Data: Grudzien 05 2011 23:47:59 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Bastion |
A ja gdzies napisalem, ze WD- 40 jest smarem? 16 |
Data: Grudzien 06 2011 01:35:36 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: to | begin Marek Dyjor WD-40 nie jest smarem, jest zmywaczem :) WD40 ma właĹ›ciwoĹ›ci jednego i drugiego. OczywiĹ›cie nie jest ani dobrym smarem ani dobrym zmywaczem, bo jak coĹ› jest do wszystkiego, to w rzeczywistoĹ›ci zwykle jest do niczego. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 17 |
Data: Grudzien 06 2011 12:39:16 | Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR | Autor: Dman-666 | Tak se patrze i patrze jak Pablo nawija makaron na uszy: W ww. pacjencie (silnik 0,8l) zapalil sie CHECK ENGINE. Po podpięciu Nie w tym aucie ale w DCI renault w zeszlym roku czyscilem. Potrzebna nafta i pedzelek. Czasami pomaga a czasami nie. Pamietaj, ze po wymianie EGR'a najczesciej trzeba go skalibrowac podpinajac do komputera (koszt o ktorym malo kto mowi-sprawdz ile podpiecie do komputera twojego auta). Samo czyszczenie - kalibrowac nie musisz. -- Dman-666 668.942, 6A13 z bombom LPG Stolec |