Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości
Jarzabek pisze:
To dość nowy silnik i wg testów jest całkiem niezły.
Proszę o opinię użytkowników
Jaki jest w praktyce itp.
Kolego sam sobie odpisałeś, dość nowy więc i opinii nie będzie za wiele. Zapewne jak się będzie dbało będzie służył. Ale np jakie przebiegi wytrzymuje itp to pewnie nie uzyskasz takiej odpowiedzi.
Jak wychodzi nowy silnik to chyba nie tylko po przebiegach można go ocenić ale również po konstrukcji. Np czy posiada koło dwumasowe, turbosprężarkę ze zmienną lub nie geometrią łopatek itp, jaki producent robił elektronikę i osprzęt zasilania paliwem, czy są elementy wykorzystywane z innych konstrukcji danej marki (jeśli tak to można porównać awaryjność z poprzednich jednostek) To może dać pewien obraz na awaryjność silnika bo to jak pracuje łatwo sprawdzić.
P.S.Nie wiem czy to zbieg okolicznośći ale fiatowski MultiJet też ma poj. 1.6 105 KM i pojemność 1598 cm^3 i nie posiada turbosprężarki ze zmienną lub nie geometrią łopatek co jest korzystne na niezawodność turbo.
4 |
Data: Pa?dziernik 09 2009 12:59:51 |
Temat: Re: Silnik 1.6tdi CR 105KM od VW |
Autor: Agent |
Miało być:
....fiatowski MultiJet też ma poj.
1.6 105 KM i pojemność 1598 cm^3 i nie posiada turbosprężarki ze zmienną
geometrią łopatek co jest korzystne na niezawodność turbo.
5 |
Data: Pa?dziernik 09 2009 21:38:09 | Temat: Re: Silnik 1.6tdi CR 105KM od VW | Autor: Czarek Daniluk |
Użytkownik Agent napisał:
Miało być:
...fiatowski MultiJet też ma poj.
1.6 105 KM i pojemność 1598 cm^3 i nie posiada turbosprężarki ze zmienną
geometrią łopatek co jest korzystne na niezawodność turbo.
Jest korzystne ale dla dziadka w kapeluszu. Dla normalnego usera lubiącego czasem przybutować nie ma to najmniejszego znaczenia.
Pozdrawiam !!
PS:
Owszem wiem zapieczone kierownice :D ale to zawsze dotyczy przeważnie tych co lubią jeździć na niskich obrotach ;)
| |