Silnki 1.6
1 | Data: Maj 04 2007 16:33:07 |
Temat: Silnki 1.6 | |
Autor: | Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na 2 |
Data: Maj 04 2007 20:56:15 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Luke | Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na 3 |
Data: Maj 05 2007 02:11:39 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Piotr Jocek |
Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na\ oryginalnie jest 85,45 wiec nie wiem w czym masz problem. w kazdym sklpie mozesz go kupic od reki za ok 400 pln. zestaw czyli tloki, cylindry, pierscienie i swoznie. pozdro k. 4 |
Data: Maj 05 2007 09:00:55 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Marek | Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na wymiar 5 |
Data: Maj 05 2007 20:46:45 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: qubek | Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na wymiar To sa wklesle tloki
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 6 |
Data: Maj 06 2007 14:10:01 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Marek | http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820 Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-). -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 7 |
Data: Maj 06 2007 16:09:50 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Sokus | Marek napisał(a): a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820To sa wklesle tloki 8 |
Data: Maj 06 2007 16:27:01 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: bestya | Sokus wrote: Marek napisał(a): orginaly sa plaskie. podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie. B. 9 |
Data: Maj 06 2007 16:57:11 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Sokus | bestya napisa?(a): Sokus wrote:Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze? 10 |
Data: Maj 06 2007 15:03:39 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: | On 6 Maj, 16:57, Sokus wrote: bestya napisa?(a):> Sokus wrote: A może ktoś już ma takie? 11 |
Data: Maj 06 2007 18:18:11 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: bestya |
orginaly sa plaskie.Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze? zwieksza sie komora spalania, a zmniejsza kompresja, silnik jest mniej wysilony przy 1.6 wkleslych ,spada mu minimalnie moc. Pomysl z mniej wysilonym 1.6 wydaje mi sie nie trafiony, bo ten silnik w orginalnale jest slaby moc/pojemnosc generalnie porazka, pije jak smok a slaby B. 12 |
Data: Maj 06 2007 16:28:21 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: | On 6 Maj, 18:18, bestya wrote: >> orginaly sa plaskie. To tak jak w amerykańcach A z tym spalaniem to chyba nieznacznie bo i orginał też pali swoje 13 |
Data: Maj 06 2007 20:54:05 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: bestya |
Dramatu nie ma, mam 1.6 ktore ma slaba kompreche i gaznik ma luzy na osce, i mi bral 10 L po miescie bez roznicy czy lato czy zima. No i mam brak termostatu, wiec zaluzje nontoper otwrte, i niekopletne oblachowanie ( brak z 4 elementow ) ale to szczgol B. 14 |
Data: Maj 06 2007 21:53:09 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Piotr Jocek |
Dramatu nie ma, mam 1.6 ktore ma slaba kompreche i gaznik ma luzy na no to norma spalanie. moj 1,3 na ojedynczym dolocie tez bral 10 litrow. standard. ale znam z opowiesci ze 1,2 powtrfi i 6,5 wziac. ale nie uwierze ze 1,6 bedzie wm iescie palil 8 litro. :) pozdro k. 15 |
Data: Maj 06 2007 21:26:37 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Seweryn | "Piotr Jocek" ale znam z opowiesci ze 1,2 powtrfi i 6,5 wziac. 1200 nie ma szans żeby spalał 6.5 w mieście, chyba, że mógłbyś cały czas korzystać z czwartego biegu i z minimalną częstotliwością zatrzymań na skrzyżowaniach, czyli generalnie jazda ciągła na obwodnicach miast i nie zimą oraz nie na krótkich odcinkach. Na pewno nie w gęstym ruchu i nie w centrum większego miasta. ale nie uwierze ze 1,6 bedzie wm iescie palil 8 litro. mało prawdopodobne, chyba że latem w warunkach jak powyżej. Pozdrawiam, SPB 16 |
Data: Maj 07 2007 12:19:12 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: falco | Seweryn napisał(a): 1200 nie ma szans żeby spalał 6.5 w mieście... H! Ja już nie raz słyszałem, że... Garb pali... 5 w trasie... :D:D:D Ale fajnie czasem bajek posłuchać... ;) P.S. Co do płaskicj i wypukłych tłoków, to mając wypukłe (jeszcze fiatowskie) przy 1.3 AB maksymalna w trasie rzędu 145 nie była żadnym problemem. Po złożeniu na oryginalne Mahle (płaskie), maks spadł do 130... -- (Po)zdrówka! falco fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe i użyVWane. Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________ www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 gg:2599456 17 |
Data: Maj 07 2007 12:33:33 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Luke | Ja już nie raz słyszałem, że... Garb pali... 5 w trasie... :D:D:D 18 |
Data: Maj 07 2007 11:40:16 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Seweryn | "Luke" Nie wiem czy bajki ale na trasie mój z silnikiem 1,3 na pojedynczymdolocie palił 6,2 l / 100km.... OK, całkiem normalne spalanie w trasie, tylko w mieście to już się na pewno nie uda. Pozdrawiam, SPB 19 |
Data: Maj 07 2007 20:31:20 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: Marek | P.S. Co do płaskicj i wypukłych tłoków, to mając wypukłe (jeszcze A jak to wplynelo na spalanie - miasto/trasa? -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 20 |
Data: Maj 08 2007 00:22:17 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: falco | Marek napisał(a): 21 |
Data: Maj 07 2007 12:57:53 | Temat: Re: Silnki 1.6 | Autor: qubek | Sokus wrote: W 1,2 seryjnie najpierw byly plaskie, a potem VW wprowadzil wypukle. W 1,3 chyba jest podobnie. Generalnie wklesle tloki do 1,6 to raczej kiepski pomysl. Obnizanie stopnia sprezania silnika w ktorym i tak jest on bardzo maly.... Moze w Ogorku ktory ciaga jacht i 2 tony bambetli w gorach. Tylko po kiego grzyba komu jacht w gorach? -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |