Spadek obrotów CC700
1 | Data: Sierpien 21 2008 04:37:48 |
Temat: Spadek obrotów CC700 | |
Autor: Peter von Beerpuszken | Witam, ostatnio zauważyłem dość dziwny objaw w "cieniasku". Sytuacja 2 |
Data: Sierpien 21 2008 22:39:12 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Dr.Endriu | Witam, ostatnio zauważyłem dość dziwny objaw w "cieniasku". Sytuacja Jaki gaźnik jeśli można zapytać: Aissan, Weber, Fos ? -- Pozdrawiam Dr.Endriu 3 |
Data: Sierpien 22 2008 05:18:49 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Peter von Beerpuszken | Jaki gaźnik jeśli można zapytać: Aissan, Weber, Fos ? No właśnie, wiedziałem że o czymś zapomniałem, FOS 4 |
Data: Sierpien 22 2008 22:49:45 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Dr.Endriu | No właśnie, wiedziałem że o czymś zapomniałem, FOS Che.... a ja mam Aissanka, a objawy bardzo bardzo podobne .... Jutro spróbuję podzielić się moimi spostrzeżeniami/hipotezami, bo aby je zaprezentować troszkę obrazków trzeba wkleić, a dzisiaj już trochę na to za późno. -- Pozdrawiam Dr.Endriu 5 |
Data: Sierpien 23 2008 21:14:03 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: identyfikator: 20040501 | ja na AISANie mam tak, że jak jadę szybko i wcisnę sprzęgło to silnik jakby zaczyna się dusić i też zwykle gaśnie... może u Ciebie podobnie? 6 |
Data: Sierpien 24 2008 01:37:44 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Peter von Beerpuszken | On 23 Sie, 21:14, "identyfikator: 20040501" ja na AISANie mam tak, że jak jadę szybko i wcisnę U mnie nie gaśnie, i samo wciśnięcie sprzęgła nic nie powoduje, dopóki nie zacznę hamować. Wygłada to tak, jakby pod wpływem przeciązeń spowodowanych hamowaniem gdzieś odpływała benzyna...albo coś się zatykało... sam nie wiem jak opisać dokładniej :-) Jak pisałem wcześniej, samo naciśnięcie hamulca też niczym nie skutkuje, musze być w ruchu. 7 |
Data: Sierpien 24 2008 13:58:42 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Jacek Sowiński | Użytkownik "Peter von Beerpuszken" napisał w 8 |
Data: Sierpien 26 2008 22:50:34 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Dr.Endriu | Che.... a ja mam Aissanka, a objawy bardzo bardzo podobne ....za późno. Tak sobie kombinuje, że akurat ten rodzaj objawów może być powiązany z przełącznikiem podciśnieniowym: (nr 6 z tego obrazka http://tiny.pl/23j2 lub nr 5 z obrazka tego http://nmp1.w.interia.pl/druga/rurki.HTM.) Z książki "Sam naprawiam" można dowiedzieć się że odpowiada on za przełaczania dwóch rodzajów charakterystyk kąta wyprzedzenia zapłonu. Jego zasada działania polega na tym że doprowadzone przez rurkę podciśnienie (które pochodzi z kolektrora dolotowego pod gaźnikiem) w zalezności od wartości przełącza charakterystyki z jednej na drugą : a) obciążenie częściowe do 150 mm HG b) obciążenie całkowite powyżej 150 mm HG). Wydaje mi się że przy hamowaniu coś jest nie tak z ciśnieniami pochodzącymi od kolektora dolotowego, i odpowiednie charakterystyki nie są załączane w tej akurat chwili co trzeba - w konsekwncji obroty spadają.... O dziwo gdyby sie dobrze przypatrzeć tej rurze wychodzącej z kolektora dolotowego to idzie ona gdzieś w okolice ... serwa/pompy hamulcowej - z tamtąd jakoś chyba bierze początek. (jutro pojutrze postaram się wkleić zdjęcia). To może mieć coś wspólnego z opisywanymi wcześniej/poniżej objawami: Sytuacja wygląda tak: rzucam na luz i się toczę, obroty jałowe OK,dojeżdżam np. do świateł, hamuję i w tym momencie obroty drastycznie spadają, Poniżej podaje sposób sprawdzania samego przełącznka podciśnieniowego (skan z "Sam naprawiam): http://tiny.pl/8q3p Sprawdzajcie drodzy koledzy czy u was aby te przełącziki aby są ok, ewentualnie może jeszcze ktoś na coś innego wpadnie, tudzież wysnuje jakieś ciekawe wnioski (przyznam się szczerze że wymieniłem w swoim cieniasie jakiś rok temu w/w przełacznik podciśnieniowy (jakies 40 zł chyba z tego co pamiętam) ale żadnych pozytywnych objawów nie uzyskałem. -- Pozdrawiam Dr.Endriu 9 |
Data: Sierpien 25 2008 07:29:26 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: xymax |
10 |
Data: Sierpien 25 2008 02:11:52 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Peter von Beerpuszken | Nom, i kupmy BMW 3 i bedziemy się lansować... :-| Nie każdego stać na "taką furę" :-))))) A co do zimy, muszę cię rozczarować, zimą zachowuje się świetnie, pali od pierwszego zakręcenia. A przyczynę znalazłem, nie wiem jak się ma piernik do wiatraka, ale zablokowałem to ustrojstwo w filtrze powietrza na pobór "ciepłego" powietrza (piszę w cydzysłowiu bo w obudowie jest tylko króciec bez przewodu) i wszystko wróciło do normy, mało tego wolne obroty stały się regularniejsze.... Ale cóż, to tylko CC i może nie wszystko w nim jest na "zdrowy rozum" :-))))) 11 |
Data: Sierpien 25 2008 14:34:34 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Jacek Sowiński | Użytkownik "Peter von Beerpuszken" napisał w 12 |
Data: Sierpien 28 2008 14:30:55 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: xymax |
Nom, i kupmy BMW 3 i bedziemy się lansować... :-| Nie każdego stać na "taką furę" :-))))) A co do zimy, muszę cię rozczarować, zimą zachowuje się świetnie, pali od pierwszego zakręcenia. Też byłem takim optymistą jak Ty, też mówiłem że mnie nie stać. Ale któregoś pięknego dnia postanowiłem poszukać coś mniej awaryjnego i znalazłem poszedłem do banku po kredyt i teraz nie wiem co to kanał. To co miesięcznie wpłacałem było adekwatne do tego co miesięcznie wydawałem na CC700. Teraz wiem że dobrze zrobiłem. Nie powiem że nie miałem wątpliwości a jak następny tak samo będzie się zachowywał, może też coś kiepskiego kupię ? Ciężko było podjąć decyzję ale teraz więcej zostaje mi w kieszenie i mam więcej czasu. -- MS 13 |
Data: Sierpien 28 2008 07:40:51 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Peter von Beerpuszken |
Też byłem takim optymistą jak Ty, też mówiłem że mnie nie stać. Ale któregoś Ale ja broń boże nie narzekam na awaryjność autka, jak do tej pory wszystkie pieniądze jakie na niego wydałem to wymiana olejów, filtrów, opon... jedna jedyna awaria jaka mi się zdarzyła to pad pompy paliwowej (50 zł) Kurdupel ma 14 lat i nic nie było jeszcze naprawiane, a jak już się zdarzy, jak ta pompa, to wydaję grosze. Jak do tej pory najtańsze autko jakie posiadałem. 14 |
Data: Sierpien 29 2008 08:46:54 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: xymax |
15 |
Data: Sierpien 29 2008 00:16:28 | Temat: Re: Spadek obrotďż˝w CC700 | Autor: Peter von Beerpuszken | No i masz, znów wychodzi dyskusja na temat przewagi świąt bożego 16 |
Data: Wrzesien 01 2008 13:02:10 | Temat: Re: Spadek obrotów CC700 | Autor: Dr.Endriu | Sprzedajcie wasze 700 przed zimą. Ja na tym aucie mechaniki się nauczyłem:) taki był niezawodny :). 700 ogólnie jest zdupiona(gdybym miał wymianiać wady naprwde wyszła by całkeim duża lista), ale tak jak by kupić 5-cio biegową 900-tę i wrzucić do niego silnik 1,3 z punciaka (silniki serii FIRE, zaczepy pasują) tak zrobił mój koega to autko śmiga jak szerszeń, lekkie, szybkie, tanie, proste jak sierp, nie gnijące i właściwie bezawaryjne.... P.S. Albo żeby cieniasa robili z jakimś w miarę prostym silnikem dieslowskim chwili bym się nie zastanawiał. Włosi poszli w Pandę i Doblo ale te auta jakoś mi się wogóle nie podobają (panda wygląda jak żaba, a doblo to wogóle tragedia...). Gdyby włosi zrobili taki samochód nikt nie kupował by przechodzonych Golfów z Niemiec..... |