[Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
1 | Data: Grudzien 29 2011 21:00:32 |
Temat: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | |
Autor: tester2003 | Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum). 2 |
Data: Grudzien 30 2011 00:03:54 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: doktorski | W dniu czwartek, 29 grudnia 2011, 22:00:32 UTC+1 u¿ytkownik tester2003 napisa³: Wybór pad³ na Suzuki DR-Z 400. Nie chcê kupowaæ dwóch motorów.. PrzeznaczenieA wziales pod uwage fakt, ze opona szutrowa nie bedzie w ogole trzymac w piachu (tor) a kostka bedzie na asfalcie znikac w oczach? O przydatnosci DRZ400 na tor nie wspomne - do turlania sie po hopkach wystarczy. pzdr, dr 14/525/400, DRZ byla 3 |
Data: Grudzien 30 2011 02:09:44 | Temat: Re: Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Michal Demczuk | doktorski wrote: W dniu czwartek, 29 grudnia 2011, 22:00:32 UTC+1 u¿ytkownik Spokojnie, pojezdzi troche to sie wyleczy z jednego albo z drugiego :) -- Pozdr.. Micha³ Demczuk www.demczuk.pl Dealer: Husqvarna, Kymco 4 |
Data: Grudzien 30 2011 11:18:09 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2011-12-29 22:00:32 +0100, " tester2003" said: Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum). W kwesti formalnej - to nie jest forum ;-) Dopiero zaczynam swoj± zabawê z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku S³usznie. I szukaj raczej wersji E. Nie chcê kupowaæ dwóch motorów. Przeznaczenie To do¶æ s³aby pomys³. Po pierwsze ciê¿ko jest utrzymaæ enduraka u¿ywanego w b³ocie w stanie sprawno¶ci drogowej (kierunki, sprawne lampy itp.). Po drugie, jak ju¿ napisa³ Doktorski - opony. Na asfalt przydaj± siê te¿ nieco d³u¿sze prze³o¿enia. Wiêc sam w sobie pomysl jest zupe³nie niepraktyczny. Ot tak, ¿eby czasem gdzie¶ awaryjnie polecieæ lub co jaki¶ czas np. skoczyæ endurakiem do roboty, a pó¼niej w krzaki - ok, ale taki sprzêt nie sprawdzi siê w codziennych dojazach. Tak, sam te¿ próbowa³em. -- Pozdrawiam de Fresz 5 |
Data: Grudzien 30 2011 16:56:39 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: | :) Wybór nie jest ³atwy bo ciê¿ko by co¶ by³o do wszystkiego - zdajê sobie z On 2011-12-29 22:00:32 +0100, " tester2003" said: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 6 |
Data: Grudzien 30 2011 19:01:36 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-12-30 17:56, pisze: Je¿eli chodzi o jazdê po asfalcie czyta³em o twardszej super pomysl! spadnie troche deszczu, ochlodzi sie i bedziesz glebil na sama mysl o zakrecie na asfalcie. A gleba na czarnym jest bolesna i moze zrobic kuku. DR-Ztk± poskakaæ nie poskaczê - po torze powinien poje¼dziæ - A dlaczego nie poskaczesz ? Chêtnie wys³ucham praktycznych rad. bardziej teren szukaj E, bardziej droga szukaj S. Teraz podchodzê tak, ¿e jak po³knê bakcyla chyba na 125... Ma kto¶ pomys³ jak to pogodziæ? Jak podej¶æ do tematu:) ? odpowiadac pod cytowanym tekstem! pozdr newrom -- RD07 - do¿ywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 7 |
Data: Grudzien 30 2011 20:45:47 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: tester2003 | No tak - nie ma idealnych rozwi±zañ. My¶la³em te¿ o dwóch kompletach kó³ek W dniu 2011-12-30 17:56, pisze: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 8 |
Data: Styczen 02 2012 08:17:27 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Fri, 30 Dec 2011 20:45:47 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tester2003 No tak - nie ma idealnych rozwi±zañ. My¶la³em te¿ o dwóch kompletach kó³ek Wydaje mi sie, ze jak bys nie kombinowal to przy Twoich zalozeniach potrzebujesz dwoch motocykli po prostu (albo musisz zmienic zalozenia). -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 9 |
Data: Styczen 02 2012 11:48:02 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2011-12-30 21:45:47 +0100, " tester2003" said: No tak - nie ma idealnych rozwi±zañ. My¶la³em te¿ o dwóch kompletach kó³ek Dupatam. Kostka bêdzie s³abo trzymaæ na asfalcie, zw³aszcza mokrym. Zreszt± im twardsza opona, tym gorsz± oferujê przyczepno¶æ. No i w kostce wa¿na jest nie tylko wysoko¶æ klocków, ale ich powierzchnie atakuj±ce, czyli krawêdzie - na asfalcie momentalnie zostan± stêpione, dziêki czemu trzymanie w terenie stanie siê gówniane. Ceniê sobie mocno bezpieczeñstwo. Pytanie czy przy takim wyborze nie bêdzie z Terenowa kostka na asfalcie to doskona³a lekcja wyczucia przyczepno¶ci - co chwilê siê j± traci. Plusem jest to, ¿e na lekkim enduraku wzglêdnie ³atwo jest j± odzyzkaæ. Ale je¶li kto¶ nie ma pojêcia, to na pewno glebnie i to stawiam, ¿e nie raz. Mo¿e jakie¶ inne "rozwi±zanie"? Drugi motocykl jest idealnym rozwi±zaniem. -- Pozdrawiam de Fresz 10 |
Data: Styczen 02 2012 10:56:16 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 2 Jan 2012 11:48:02 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz Terenowa kostka na asfalcie to doskona³a lekcja wyczucia przyczepno¶ci Wydawalo mi sie, ze kostka na mokrym asfalcie slabo trzyma, ale od dwoch miesiecy ujezdzam PitBike`a na torze kartingowym w hali. Nawierzchnia jest taka jak na parkingach podziemnych a trakcji wlasciwie brak pomimo slickow, ale i tak jest fajnie :) http://www.youtube.com/watch?v=uDGxOXXkvjY -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 11 |
Data: Grudzien 30 2011 19:04:46 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Rezmer | pisze: :) Wybór nie jest ³atwy bo ciê¿ko by co¶ by³o do wszystkiego - zdajê sobie z Kostka to nie tylko szybkie zu¿ycie na asfalcie. To tak¿e bardzo s³abe trzymanie opony. Odczuwalne jest to bardzo np. na ciasnych rondach, udaje siê wtedy obróciæ kierownicê (zerwaæ przyczepno¶æ) bez zmiany pochylenia motocykla. Oczywi¶cie mo¿na te¿ je¼dziæ bardzo ostro¿nie i minimalizowaæ skutki s³abego trzymania kostki, ale tracisz wtedy du¿o przyjemno¶ci z jazdy. PS: Twarda kostka jest np. w oponach Kenda. Mam tak± na przednim kole, jest to opona która ³apie siê jeszcze na homologacjê. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 12 |
Data: Grudzien 30 2011 20:49:27 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: tester2003 | OK. Czyli np. Kenda by zachowaæ bezpieczeñstwo na asfalcie... Pytanie do pisze: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 13 |
Data: Grudzien 30 2011 21:55:00 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Rezmer | tester2003 pisze: OK. Czyli np. Kenda by zachowaæ bezpieczeñstwo na asfalcie... Pytanie do Mo¿e ¼le siê wyrazi³em. Kenda ma wiêksz± ¿ywotno¶æ, ale sza³u je¶li chodzi o przyczepno¶æ na asfalcie, nie ma. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 14 |
Data: Grudzien 30 2011 21:27:04 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: tester2003 | To jakie rozwi±zanie optymalne:)? tester2003 pisze: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Grudzien 30 2011 22:47:53 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Rezmer | tester2003 pisze: To jakie rozwi±zanie optymalne:)? Przy ograniczonym bud¿ecie: skuter na miasto, 250 4T w teren. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 16 |
Data: Grudzien 31 2011 09:33:11 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: tester2003 | Jaki 2504T - rozwa¿a³em do tej pory CRF. Ostatecznie zrezygnowa³em na rzecz tester2003 pisze: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 17 |
Data: Grudzien 31 2011 11:43:58 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Rezmer | tester2003 pisze: Jaki 2504T - rozwa¿a³em do tej pory CRF. Ostatecznie zrezygnowa³em na rzecz Jeste¶ wysoki, i musisz zacz±æ od tego by przysi±¶æ na ka¿dej kozie i sprawdziæ czy kolanami nie obijasz kierownicy. Czy jazda DR-Z po asfalcie bez opon SM nie zapewnia komfortu i bezpieczeñstwa Opona kostka s³abo trzyma motocykl w pochyleniu. Ale oczywi¶cie przymusu zakupu 2 pojazdów nie ma :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 18 |
Data: Grudzien 31 2011 12:12:35 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: tester2003 | No tak 250 najlepiej, tyle ¿e: tester2003 pisze: -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 19 |
Data: Styczen 02 2012 11:49:25 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2011-12-31 13:12:35 +0100, " tester2003" said: No tak 250 najlepiej, tyle ¿e: Wreszcie zaczynasz ³apaæ. To samo zreszt± bêdzie w DR-Z, jedynym plusem w niej bêd± rzadsze okresy miêdzyserwisowe. I pisz do diaska POD cyctatem. -- Pozdrawiam de Fresz 20 |
Data: Styczen 01 2012 12:50:07 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: doktorski | W dniu pi±tek, 30 grudnia 2011, 17:56:39 UTC+1 u¿ytkownik napisa³: :) Wybór nie jest ³atwy bo ciê¿ko by co¶ by³o do wszystkiego - zdajê sobie zZasada nr 1: jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Chêtnie wys³ucham praktycznych rad.Odpusc tor w sensie crossu. DRZ to bardzo fajny dual laczacy cechy motocykla sprawnego w miescie i soft enduro. Pojechac DRZta na wakacje sie da, tak jak na tor ale i jedno i drugie to bedzie meczarnia. Jak Ci sie spodoba latanie szutrami to bedziesz wiedzial, ze potrzebujesz bardziej terenowej dryndy. Ale nie zakladaj, ze to jest motocykl przeznaczony (szczegolnie w wersjach drogowych) do wiekszych szalenstw w terenie. Jest za ciezki, ma za slaby zawias i silnik moglby byc bardziej teges. Reasumujac: DRZ to dobry wybor. Zaloz opony najbardziej szutrowe jakie znajdziesz ale takie, ktore cokolwiek trzymaja na asfalcie. Ogranicz sie do lajtowego enduro i miasta i bedziesz zadowolony. pzdr, dr 14/525/400 21 |
Data: Styczen 02 2012 07:30:54 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Piotr Rezmer | doktorski pisze: Reasumujac: DRZ to dobry wybor. Zaloz opony najbardziej szutrowe jakie znajdziesz ale takie, ktore cokolwiek trzymaja na asfalcie. Ogranicz sie do lajtowego enduro i miasta i bedziesz zadowolony. Drugi plus szosowych opon w terenie to wolniejsza jazda, wiêksze wierzganie motocykla czyli w sumie edukacyjnie. Ponoæ V Rossi zim± æwiczy³ jazdê w terenie na kozie ze slickami. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 22 |
Data: Styczen 02 2012 11:57:22 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2012-01-01 21:50:07 +0100, doktorski said: Ale nie zakladaj, ze to jest motocykl przeznaczony (szczegolnie w wersjach drogowych) do wiekszych szalenstw w terenie. Jest za ciezki, ma za slaby zawias i silnik moglby byc bardziej teges. Gruba przesada. £agodny silnik pozwala wykorzystywaæ manetkê w pe³nym zakresie, masa jest OK, no zawias móg³by byæ mniej kanapowy, ale na pocz±tek styka. Tym sprzêtem naprawdê da siê sprawnie lataæ w ciê¿kim terenie, mo¿e nie jest idealny do skakania, ale loty po 10 m nie s± na DRZcie niczym nieosi±galnym (dla potrafi±cych, widzia³em na w³asne oczy) - nauczyæ siê odrywaæ od ziemi mo¿na. Ale je¶li mowa o lataniu stricte po torze krossowym, to lepiej pomy¶leæ o typowej krossówce, DRZ-ta bêdzie idealna na pocz±tek do latania po lasach, poligonach i inszych takich krzaczorach, na torze te¿ da radê, ale to bêdzie w³a¶nie tylko dawanie rady. -- Pozdrawiam de Fresz 23 |
Data: Styczen 02 2012 04:24:46 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: doktorski | W dniu poniedzia³ek, 2 stycznia 2012, 11:57:22 UTC+1 u¿ytkownik de Fresz napisa³: Gruba przesada. £agodny silnik pozwala wykorzystywaæ manetkê w pe³nymTu Ty przesadziles :). 132kg na sucho w S mocno ogranicza szybkosc zmiany kierunku co jest szczegolnie bolesne podczas pokonywania lesnych sciezek. Ladowanie takiej masy, przy nienajlepszym zawiasie, takze nie nalezy do przyejmnosci. Nie wiem ile wynosi masa pytacza ale ja nie raz dobilem zawieszenie przy ladowaniu. O kwestii blokowania kosy nie wspominam. Ocziwscie mozna zdjac kilka rzeczy i odchudzic drynde ale wtedy idziemy w modyfikacje utrudniajace zycie podczas jazdy po miescie. I kolko sie zamyka. Tym sprzêtem naprawdê da siê sprawnie lataæ w ciê¿kimTo co piszesz przeczy temu co napisales wczesniej czyli zeby nie zakladac kostek. A bez kostek na byle wieksza gorke sie nie wdrapie. pzdr, dr 14/525/400 24 |
Data: Styczen 02 2012 14:56:08 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2012-01-02 13:24:46 +0100, doktorski said: Gruba przesada. £agodny silnik pozwala wykorzystywaæ manetkê w pe³nym Tu Ty przesadziles :). 132kg na sucho w S mocno ogranicza szybkosc zmiany k Parê razy przelecia³em siê wersj± E i nie zauwa¿y³em jakiego¶ dramatu, nawet w porównaniu z Husk± 450. W kopnym dziêki mniejszemu momentowi hamuj±cemu wrêcz wydawa³a siê nieco l¿ejsza. Zreszt± wcze¶niej lata³em LC4 z 10 kg ciê¿sz± i nawet tam nie by³o jakiego¶ wybitnego nieszczê¶cia na krêtych trasach, choæ trzeba siê by³o napociæ - ale jak najbardziej da³o siê go szybko przerzucaæ. Chujnia z grzybni± to siê zaczyna w kopnym piachu, przy wyklejaniu z b³ota po wahacz i jak trzeba grata ¶ci±gn±æ z nieudanego podjazdu. Ladowanie takiej masy, przy nienajlepszym zawiasie, takze nie nalezy do przye Mo¿na se utwardziæ sprê¿ynami i olejem (przód). No i technika, technika, technika ;-) Ja nie twierdzê, ¿e zawias w DRZcie to co¶ wybitnego, ale nie dajmy siê zwariowaæ, da siê tym je¿dziæ w ciê¿kim terenie i zacz±æ przygodê z grawitacj±. Im dalej kto¶ bêdzie lata³, tym szybciej zmieni. Tym sprzêtem naprawdê da siê sprawnie lataæ w ciê¿kima Ja nigdzie nie pisa³em o niezak³adaniu kostek, ja pisa³em, ¿e na d³u¿sz± metê kostki na asfalcie s± do dupy. Czyli za³o¿yæ kostki i u¿ywaæ ich zgodnie z przeznaczeniem. A jak siê za³o¿y jakie¶ oponki szutrowe, to nici z zabawy na torze, poligonie, b³ocie itp. Znaczy na upartego siê przejedzie, ale co to za przyjemno¶æ walczyæ o ¿ycie tam, gdzie mo¿na ¶mign±æ nie zauwa¿aj±c problemu? -- Pozdrawiam de Fresz 25 |
Data: Styczen 02 2012 10:28:36 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: doktorski | W dniu poniedzia³ek, 2 stycznia 2012, 14:56:08 UTC+1 u¿ytkownik de Fresz napisa³: Parê razy przelecia³em siê wersj± E i nie zauwa¿y³em jakiego¶ dramatu,Slowo klucz: "wersja E". A ja pisze o S. Roznica w masie to jakies 10kg, lepszy zawias w E i mocniejszy o 8KM silnik. Mo¿na se utwardziæ sprê¿ynami i olejem (przód).Ale to juz jest robienie wersji E z S. Tylko po co skoro mozna od razu kupic E lub jakies typowe enduro. No i technika,To akurat racja. Ja nie twierdzê, ¿e zawias w DRZcie to co¶ wybitnego, ale nie dajmy siêTo fakt. Ja kupilem DRZ w lutym. W listopadzie juz mialem 525. Ja nigdzie nie pisa³em o niezak³adaniu kostek, ja pisa³em, ¿e naI tu sie zgadzamy: dual, ktory ma miec zastosowanie w miescie i na szutrze nie nadaje sie do latania w ciezkim terenie. Z kolei zakladanie kostek zabiera wiele przyjemnosci i komfortu w jazdy po miescie i jest malo rozsadne z ekonomicznego punktu widzenia. pzdr, dr 14/525/400 26 |
Data: Styczen 03 2012 10:08:12 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: de Fresz | On 2012-01-02 19:28:36 +0100, doktorski said: Parê razy przelecia³em siê wersj± E i nie zauwa¿y³em jakiego¶ dramatu, Ale ja od pocz±tku radzi³em, ¿eby z DRZ braæ E ;-) DRZ-ta na asfalt nazywa siê SM i te¿ jest fajnym pomys³em, ale z terenu zostaj± tylko lajtowe przeloty, kopny piach czy b³oto, to bêdzie makabra. Choæ poskakaæ siê da, tylk tor musi byæ suchy i opony lepiej z gatunku prawdziwe SM (a nie ma takich za du¿o). Ja nigdzie nie pisa³em o niezak³adaniu kostek, ja pisa³em, ¿e na Obrzydlistwo tak siê we wszystkim zgadzaæ ;-) -- Pozdrawiam de Fresz 27 |
Data: Styczen 03 2012 07:58:44 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-01-01 21:50, doktorski pisze: Pojechac DRZta na wakacje sie da, tak jak na tor ale i jedno i drugie to bedzie meczarnia. drz na wakacjach sie nie meczylem specjalnie, ot brakowalo mi czasami predkosci (glownie po to zeby sie utrzymac w grupie). pozdr newrom -- RD07 - do¿ywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 28 |
Data: Styczen 03 2012 03:35:22 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: doktorski | W dniu wtorek, 3 stycznia 2012, 07:58:44 UTC+1 u¿ytkownik Roman Niewiarowski napisa³: drz na wakacjach sie nie meczylem specjalnie, ot brakowalo mi czasamiJak sie na wakacje jedzie do Wieliczki to i DRZ wystarczy. :) pzdr, dr 14/525/400 29 |
Data: Styczen 03 2012 14:20:17 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-01-03 12:35, doktorski pisze: Jak sie na wakacje jedzie do Wieliczki to i DRZ wystarczy. :) Kufra, cos tak czulem ze zostalem oszukany! Jak dopadne organizatora to wydusze z niego kase, inszalah! ;) pozdr newrom PS. wakacje czyli +- 3tys km w 2 tyg. -- RD07 - do¿ywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 30 |
Data: Styczen 04 2012 12:53:07 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: AZ | On 2012-01-03, Roman Niewiarowski wrote: To w tej Wieliczce az tyle chodnikow maja??Jak sie na wakacje jedzie do Wieliczki to i DRZ wystarczy. :) -- Artur ZZR 1200 31 |
Data: Styczen 05 2012 07:47:34 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy za kupie. | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-01-04 13:53, AZ pisze: To w tej Wieliczce az tyle chodnikow maja?? chcialem zobaczyc jak to jest na torze i jezdzilem w kolko. pozdr newrom -- RD07 - do¿ywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 32 |
Data: Styczen 04 2012 05:16:36 | Temat: Re: Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Tytus | Siemka 33 |
Data: Styczen 05 2012 07:47:09 | Temat: Re: Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-01-04 14:16, Tytus pisze: Siemka Oczywiscie! :-) Inaczej niz z olinklusif to ja sie nawet do makdonalda nie wybieram! pozdr newrom -- RD07 - do¿ywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 34 |
Data: Styczen 10 2012 11:23:34 | Temat: Re: [Wroc³aw] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie. | Autor: August | U¿ytkownik " tester2003" napisa³ w wiadomo¶ci Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum). Nie jestem doswiadczonym "motocyklistom", ale w odroznieniu od kolegow na grupie raczej dorywczo "pozyczaczem" motocykli niz ich wlascicielem ;-) ale dzieki temu chyba znam motocykl, który by idealnie pasowal na pierwsze kroki w terenie plus asfalt. https://picasaweb.google.com/taugusto1981/MotosIHaveRidden#5610082934831829282 Naprawde fajnie to jezdzi w trasie. Mimo moich obaw trzyma luzno 90km/h bez rzezenia, wycia, powrotu manteki itp.Komfot wystarczajacy.Mam 178 cm i dla takiego wzostu wydawal sie nawet nieco za wysoki dla poczatkujacego. Co ci wiecej trzeba.W terenie jestem jeszcze zielony, ale pewnie sa filmiki na Youtube. Podjechac obejrzec DRZ tez moge, ale technicznie nie pomoge, raczej moge zobaczyc kto sprzedaje i jakie ma podejscie. pozdrav, August |