TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym
1 | Data: Sierpien 16 2007 10:24:11 |
Temat: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | |
Autor: marcinu | Witam 2 |
Data: Sierpien 16 2007 10:25:33 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Grejon | marcinu pisze: Witam Hmm... pewnie jakaś pierdółka typu niestykający kabelek czy przepalony bezpiecznik. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 3 |
Data: Sierpien 16 2007 10:29:23 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Blyskacz | Grejon napisał(a): Hmm... pewnie jakaś pierdółka typu niestykający kabelek czy przepalony bezpiecznik.raczej jakis nieszczelny wezyk ;-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 4 |
Data: Sierpien 16 2007 08:33:56 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Rafal Lorenc | marcinu [marcin73@[wywalto]] Witam Podane przez Ciebie problemy sugerują brak ciśnienia doładowania czyli albo uszkodzony wężyk od N75 do gruchy, zapieczone łopatki w turbinie, problem z samą gruchą a raczej z tą sprężyną albo N75. Jeszcze istnieje opcja zapchanego EGR lub kolektora ale to by Ci zaczał dymić. Pozdrawiam, Rafal Lorenc -- SysAdmin UsmiechaSie mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl 5 |
Data: Sierpien 16 2007 10:45:04 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: marcinu |
Podane przez Ciebie problemy sugerują brak ciśnienia doładowania czyli Bardzo wnikliwa diagnoza. Widać, że kolega w temacie. Dodam jeszcze w ramach podpowiedzi, że generalnie diesel lubi mocno zakopcić podczas gwałtownego przyśpieszania a mój przestał kopcić :)) -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin / seat cordoba vario tdi marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212 Wawa-Bielany zone 6 |
Data: Sierpien 16 2007 10:59:29 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: theStachoo | marcinu napisał(a): Bardzo wnikliwa diagnoza. Widać, że kolega w temacie. Czyli ropa się skonczyła? ;-) -- TheStachoo 7 |
Data: Sierpien 16 2007 11:04:48 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: marcinu |
Czyli ropa się skonczyła? ;-) Kurde, bardzo blisko jesteś :)) -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin / seat cordoba vario tdi marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212 Wawa-Bielany zone 8 |
Data: Sierpien 16 2007 11:06:12 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Boombastic | Użytkownik "theStachoo" napisał w wiadomości Zapchany filtr paliwa? Nie, nie wierzę. 9 |
Data: Sierpien 16 2007 11:09:25 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: marcinu |
Zapchany filtr paliwa? Nie, nie wierzę. TAK!! A ja juz miałem wyciągać turbinę do regeneracji!! :)) -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin / seat cordoba vario tdi marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212 Wawa-Bielany zone 10 |
Data: Sierpien 16 2007 12:17:35 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Bugatti | Użytkownik "marcinu" napisał w wiadomości: Użytkownik "Boombastic" napisał w wiadomości : A nie mogłęś uprzedni podpiąć się pod złącze diagnostyczne pod VAGa i sprawdzić czy turbo pompuje prawidłowo ? ;) -- Bugatti PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L | Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki 11 |
Data: Sierpien 16 2007 12:44:37 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Pete |
A nie mogłęś uprzedni podpiąć się pod złącze diagnostyczne pod VAGa i A jak może pompować prawidłowo skoro nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa bo filtr jest zapchany? Pete 12 |
Data: Sierpien 16 2007 22:13:12 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: DeJot Zbych | Pete gwari:
Od kiedy turbo pompuje paliwo? -- I see a man in a white car Zbych Move like a ghost on the skyline Take all your dreams And you throw them away Gad: 1 4 3 3 6 4 9 13 |
Data: Sierpien 16 2007 22:53:27 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Pete |
A jak może pompować prawidłowo skoro nie otrzymuje odpowiedniej dawki Skrót myślowy. Miałem na myśli, że turbo pompuje powietrze, ale jeśli silnik nie otrzymuje odpowiedniej ilości paliwa, to i turbo nie będzie chodzić na max, bo do małej ilości paliwa nie potrzeba dużej ilości powietrza. Pozdr. Pete 14 |
Data: Sierpien 25 2007 00:01:37 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: DeJot Zbych | Pete gwari:
Ale ilość paliwa jest dobierana do ilości powietrza, nie odrotnie (jeśli się mylę, poprawcie). -- I see a man in a white car Zbych Move like a ghost on the skyline Take all your dreams And you throw them away Gad: 1 4 3 3 6 4 9 15 |
Data: Sierpien 16 2007 13:00:03 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Krzysztof L | Ciekaw jestem czy masz taką przeźroczystą rurkę prowadzącą paliwo 16 |
Data: Sierpien 16 2007 13:18:14 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: marcinu |
Ciekaw jestem czy masz taką przeźroczystą rurkę prowadzącą paliwo Teraz juz wiem, że filtr paliwa należy wymieniać na tych samych zasadach co olej i filtr powietrza. Zmyliły mnie nawyki z benzyny i w zeszłym roku go nie wymieniłem. -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin / seat cordoba vario tdi marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212 Wawa-Bielany zone 17 |
Data: Sierpien 16 2007 13:23:12 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Pete |
Teraz juz wiem, że filtr paliwa należy wymieniać na tych samych zasadach W silnikach benzynowych filtry paliwa potrafią się zapychać tak samo jak i w silnikach diesla, szczególnie przy naszej chrzczonej benzynie. Pozdr. pete 18 |
Data: Sierpien 17 2007 10:30:50 | Temat: Re: TDI - utrata mocy i silnik w trybie awaryjnym | Autor: Slv | Zgadnijcie co było przyczyną tych w sumie poważnych przypadłości. Zagadka już rozwiązana ale... VW Caddy diesel. Przyczyna wejścia w tryb awaryjny - przepalona żarówka podświetlenia tablicy wskaźników ! Slv |