Transalp vs Africa Twin?
1 | Data: Grudzien 08 2009 11:32:33 |
Temat: Transalp vs Africa Twin? | |
Autor: Lukasz Baranski | Szanowna Redakcjo, 2 |
Data: Grudzien 08 2009 20:48:50 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Tue, 8 Dec 2009 11:32:33 -0800 (PST), Lukasz Baranski w czym Afri (poza byciem tzw legenda) tak naprawde rozni sie od wielkoscia, ladownoscia, lansem :) Spolecznosc Afryki jakby zywsza. trampki maja swoje forum, dosc aktywne AFAIK. Czy sa jakies miejsca, w ktore da rade wjechac Afryka a nie da Tak, na zamkniety zlot AT* Czy jadac na wycieczke z Afrykami Trampkiem, zakladajac podobne Wcale. Pytam, bo nie wiem czy jest sens pakowac sie w kilkunastoletnia Afri Mialem trampka, w 2 osoby + bambetle bylo malo fajnie na dluzszych trasach (mialem 600 z dosc duzym przebiegiem). Celowo nie pytam na forach zadnego z w/w pojazdów, tylko tu, na neutralny grunt nie istnieje :) * nie mam pojecia czy takie istnieja! pozdr newrom sekciarz! -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 3 |
Data: Grudzien 08 2009 22:10:08 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: zbigi | Lukasz Baranski pisze: Zastanawiam sie nad kupnem uzywanego turystycznego enduro. W sumie wielkoscia. Rozni sie ;) Jezeli zamierzasz jezdzic solo, to Trampek. Jezyeli raczej we dwojke lub y naprawde wiekszym bagazem, to Afri. A zwlasyca jezeli jestes duyz chlopak ?= ++ ybigi )*szgnaturka yastepcya= ?= 4 |
Data: Grudzien 08 2009 14:01:20 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Lukasz Baranski | Bede jezdzil sam na swoim moto. Wzrost - 186cm. 5 |
Data: Grudzien 09 2009 08:57:10 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 6 |
Data: Grudzien 09 2009 10:16:52 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Cezar |
E tam bez przesady. Ja mam 186 cm i jest w sam raz i nie wyglądam jak na kocie chyba że jak na lamparcie. A i z tym wyprzedzaniem to nie jest tak źle. Jadąc na Litwę w dwie osoby 3 kufry namiot śpiwory itp. spokojnie poszła 150km/h Cezar 7 |
Data: Grudzien 09 2009 02:19:16 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: jeszua | On 9 Gru, 08:57, "Tytus z fabryki" wrote: No to na TA bedziesz jak na kocie - ale on rozwija zmysl planowania - n.p. od konca: 50KM, a 650 nawet 55 a co do kota: biorac pod uwage taka opinie, 95% wspolczesnych maszyn sportowych nadaje sie tylko dla samych skosnookich ryzojadow, takie kuse rowerki pobudowali. wiec moze bez przesadyzmu z tymi rozmiarami ;P -- jeszua ck krakoff r1100rs i kibelek 8 |
Data: Grudzien 09 2009 03:30:56 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Lukasz Baranski | On 9 Gru, 08:57, "Tytus z fabryki" wrote: Hmm jezdze teraz na Deauvilce i jest bardzo ok, Trampek jest nizszy? Jak na kocie czulem sie na Bandicie 600S kumpla - totalna motorynka. ale on rozwija zmysl planowania - n.p. Ten sam silnik (650) mam w Deauvilce. Tylko masa moto jeszcze większa :) Jestem do tego przyzwyczajony, nie przeszkadza mi to. Afri da radę lepiej w tym temacie? Niby mocy nieco więcej.. ale też cięższa. Teraz do Newrom'a: Mialem trampka, w 2 osoby + bambetle bylo malo fajnie na dluzszych A jak sam latales z bambetlami? Plecaczka nie mam i poki co nie zanosi sie na zmiane w tym temacie. Pozdro i dzieki, __ Lukasz B. (jeszcze NT650V), WAW 9 |
Data: Grudzien 09 2009 09:04:53 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Gawron | On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski wrote:
Pisales o Trampku 2002, a to juz 650. Mysle, ze znacznie mu blizej do AT niz do starej 600 pewnie jeszcze z 1 tarcza z przodu. Mysle, ze TA 650 na gaznikach to bardzo rozsadna opcja. Wzros imo nie bedzie zadnym problemem. Pozdr Gawron AT PieS A na Afrykanska impre z pewnoscia wjedziesz. 10 |
Data: Grudzien 09 2009 18:35:16 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Leszek Karlik | On Wed, 09 Dec 2009 18:04:53 +0100, Gawron wrote: PieS MyĹlÄ że to akurat nie problem, istotniejsze jest czy potem z niej bÄdzie w stanie wyjechaÄ ;-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 11 |
Data: Grudzien 09 2009 12:00:29 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Piotrek77 | On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski wrote: Hmm jezdze teraz na Deauvilce i jest bardzo ok, Trampek jest nizszy? Jesli na Deauvilce jest bardzo OK, to ja chyba na Twoim miejscu wybralbym TA. pozdrawiam Piotrek77 12 |
Data: Grudzien 09 2009 23:16:37 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Wed, 9 Dec 2009 03:30:56 -0800 (PST), Lukasz Baranski A jak sam latales z bambetlami? to bylo fajnie i milo, nie dosc ze odpada waga plecaczka to jeszcze nie musisz brac lokowki, suszarki, i kilku szpejow ktorych nie potrafie nawet nazwac, a ktore sa duze albo sporo waza. A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50 koni styka. Jesli masz problem z planowaniem to faktycznie trza se kupic jakies cos z milionem kucykow. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 13 |
Data: Grudzien 10 2009 10:16:41 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Miszel |
On Wed, 9 Dec 2009 03:30:56 -0800 (PST), Lukasz Baranski A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50 rany! co wy ciagle z tym planowaniem ?? To jakies nieporozumienie przeciez.. Po co sie kupuje Trampka? Przeciez nie do jazdy autostrada, do licha! Moze wytlumacze obrazowo: Czasami wybieram sie na moto z synem - on na jajku (prawie 90KM), ja - wiadomo, na TA, moc tez wiadoma. Oba sa czerwone, ale to raczej nie ma wplywu :)). Specjalnie wybieram wtedy trasy wybitnie lajtowe (dla mnie), zeby to biedne jajko dalo rade i nie potluklo skorupki. Po powrocie zawsze slysze: "tato, bylo naprawde fajnie, tylko na drugi raz wybieraj trasy raczej bez dziur". Zawsze wtedy odruchowo mysle: gdzie on, kurna, widzial tam jakies dziury - rowami jechal, czy jak?? Na takiej trasie, to raczej on powinien planowac wyprzedzanie na 1 min. naprzod, a nie ja! Te jego 40KM wiecej jest tam calkowicie bezuzyteczne. Po co ten przyklad? Bo w naturalnym srodowisku Trampka inne pojazdy poruszaja sie znacznie wolniej i ostrozniej od niego, a jego 50KM daje zupelna swobode poruszania sie. Ale i tak chcialoby sie poprobowac Afryki - nigdy nie mialem okazji..... :))) Zdrowko, Miszel-- >mbochen-at-izoo-krakow-pl 14 |
Data: Grudzien 10 2009 10:25:58 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Thu, 10 Dec 2009 10:16:41 +0100, "Miszel" wrote: rany! co wy ciagle z tym planowaniem ?? To jakies nieporozumienie przeciez.. Nie, to naturalna kolej rzeczy. Na litrze wyprzedzanie robilem tak. .. juz. Na trampku i afryce potrzebuje kawalek miejsca zeby wyprzedzic cos co jedzie 90-100. Po co sie kupuje Trampka? Przeciez nie do jazdy autostrada, do licha! No a na bocznych drogach nie zawsze da sie lyknac z marszu, czasami trzeba zwolnic do predkosci tira, a pozniej szybko wyprzedzic. Zawsze wtedy odruchowo mysle: gdzie on, kurna, widzial tam jakies dziury - Zamien sie z nim moturami na jeden wyjazd, tez je poczujesz (tylko spisz odpowiednie papiery bo moze Ci pozniej nie oddac motura!). Na takiej trasie, to raczej on powinien planowac wyprzedzanie na 1 min. Nie jest. Bo na takich trasach czesto wystepuje duzo zakretow, a jesli to droga dosc uczeszczana to zaczyna sie duzy problem. a jego 50KM daje zupelna swobode poruszania sie. Siur, ale kopnij sie tym co 90KM. Zobaczysz o co chodzi :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 15 |
Data: Grudzien 10 2009 10:47:54 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Miszel |
a jego 50KM daje zupelna swobode poruszania sie. Nie no, wiem o co tu chodzi - jasne. Co do wielu rzeczy zgadzam sie z toba. Mnie chodzi o to, ze w tym konkretnym przypadku moc silnika nie jest cecha pierwszorzedna w ocenie tych moto, a caly szereg innych cech/wad moze calkowicie uniewaznic ew. przewage wynikajaca z wiekszej mocy. Zdrowko :) Miszel-- >mbochen-at-izoo-krakow-pl 16 |
Data: Grudzien 10 2009 10:53:40 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: krzychut | On 10 Gru, 10:25, wrote: Nie, to naturalna kolej rzeczy. Na litrze wyprzedzanie robilem tak. sie wtrance , chyba trochu przesadzacie z ta slaboscia, redukcja dwa w dol i strzela jak guma z majtkow. W porownaniu z wiekszoscia aut to te 50 koni lata jak SS 20 czy inny persching. NIe dotyczy pseudo i autostrad. No a na bocznych drogach nie zawsze da sie lyknac z marszu, czasami no przeciez wiesz ze da rade Nie jest. Bo na takich trasach czesto wystepuje duzo zakretow, a jesli drzewiej jak malzowina ma przestala mnie rozumiec, albo ja ja ..czy jakos tak i zem byl zamieszkal z dala od norki na czas jakis, to jedynym towarzystwem mym trampek byl. Przez cztery miesiace prawie spalem siedzac okrakiem, jeno w fabryce nie szlo jezdzic, natluklem kilometrow niezliczona ilosc bo nic innego nie mialem do roboty ( dobre czasy;-) ) i zem byl po pewnym czasie zauwazyl ze kolesie na winklach na takich tych mocnych, meskich bardzo, jakos nie mogli nadazyc a przeciez trampek niby nie do winkli bo plywa jak gowno w przereblu.... nie liczy sie co miedzy nogami ale wprawa i wylatanie w reku ! ;-) pzdr krzychut 17 |
Data: Grudzien 11 2009 05:53:10 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Lukasz Baranski | Nooo to chyba na teraz lykne Trampka 650. Kiedys kasy sie dozbiera i 18 |
Data: Grudzien 13 2009 13:44:49 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol | > Ale i tak chcialoby sie poprobowac Afryki - nigdy nie mialem okazji..... :))) A o ST 750 nie myslales? Bardzo wygodny motocykl, nie czuc roznicy czy obciazony pasazerem czy solo. Duza kultura pracy silnika, bardzo elastyczny, 69 koni. Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej daje wrazenie podrozowania mercedesem w ksztalcie motocykla. Wyjezdzajac na autostrade bez problemu utrzymujesz predkosci przelotowe 140-160 -max 190km/h. Moim subiektywnym zdaniem to leprzy motocykl od Afriki, jest duzo tanszy, i 7 razy wygral Dakar;) Niezawodny silnik robi przebiegi takie jak Afrika.. Moj brat kilka miesiecy temu przesiadl sie z LC4 na ST wiec mowie z wlasnego doswiadczenia jak to wyglada. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 19 |
Data: Grudzien 13 2009 16:46:54 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Sun, 13 Dec 2009 13:44:49 +0100, "Karambol" A o ST 750 nie myslales? Bardzo wygodny motocykl, nie czuc roznicy czy Ma dwa silniki czy testowales wylacznie na postoju ? ;) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 20 |
Data: Grudzien 13 2009 18:24:24 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
On Sun, 13 Dec 2009 13:44:49 +0100, "Karambol" Ja ci pisze jak jest a ty mi jak na forum onetu.. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 21 |
Data: Grudzien 13 2009 21:58:29 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Sun, 13 Dec 2009 18:24:24 +0100, "Karambol" Ja ci pisze jak jest a ty mi jak na forum onetu.. Niema takiej fizycznej mozliwosci zeby nie odczuc dodatkowych 40-50kg w motocyklu. Nawet na 100+ konnej maszynie sie odczuwa. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 22 |
Data: Grudzien 13 2009 22:38:19 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
On Sun, 13 Dec 2009 18:24:24 +0100, "Karambol" Oczywiscie, odczuwasz to nawet w 140 konnym aucie jak wieziesz pasazerow. Ale jesli jadac z pasazerem czuje sie na luzie, zdanych redukcji,zadnego "mula" to dla mnie to jest dobry silnik. Jedziesz 80km/h, piateczka, 3 tys obr i nie masz zadnego dyskonfortu podczas wyprzedzania czy przyspieszania. Jak wezmiesz pod uwage czyte cyferki to roznica bedzie, ale jak wezmiesz subiektywne odczucie komfortu jazdy to dla mnie roznicy nie ma. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 23 |
Data: Grudzien 14 2009 12:47:36 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Don Pedro | pisze: On Sun, 13 Dec 2009 18:24:24 +0100, "Karambol" wrote: Ekhem, na FJ-cie nie czuć różnicy. Serio serio. pozdr DP TL-S 24 |
Data: Grudzien 14 2009 13:07:41 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: | On Mon, 14 Dec 2009 12:47:36 +0100, Don Pedro wrote: Ekhem, na FJ-cie nie czuć różnicy. Serio serio. Tez ma dwa silniki ? Pozdr newrom PS. nieno, moze nie przeszkadzac, byc pomijalna, ale jak kufra nie wyczuc dodatkowej, calkiem sporej masy (przeciez 50kg to 1/3-1/4 masy pojazdu!). -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 25 |
Data: Grudzien 14 2009 16:09:43 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
On Mon, 14 Dec 2009 12:47:36 +0100, Don Pedro wrote: W komfrorcie, dynamice i przyjemnosci z jazdy nie przeszkadza wiec mozna powiedziec, ze jej nie czuc:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 26 |
Data: Grudzien 15 2009 07:25:23 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Don Pedro | pisze: On Mon, 14 Dec 2009 12:47:36 +0100, Don Pedro wrote: Powiem Ci, że sam się nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że różnicy w masie nie czuć, bo FJ sama w sobie jest ciężkim klocem, ale dość niskim i bardzo łatwym do manewrowania. Za to silnik to wsadzili tam chyba z samochodu - ciągnie jak czołg, niezależnie od obciążenia. Jakichś fajerwerków w sposobie oddawania mocy nie ma, ale za to przyspiesza pewnie niezależnie od obciążenia, bez redukcji biegu. pozdr DP TL-S 27 |
Data: Grudzien 15 2009 07:46:17 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
pisze: No i w zasadzie ST ma tak samo. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 28 |
Data: Grudzien 13 2009 17:33:18 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tytus | Siemka obciazony pasazerem czy solo. Wygodny tak, co do roznicy to chyba jak wozisz dziecko to nie czuc roznicy... ***Duza kultura pracy silnika, bardzo elastyczny 69 koni. Najbardziej zdradliwy i brutalny silnik jaki mialem w motocyklu....porownujac do R4, V2 ***Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej daje wrazenie podrozowania mercedesem w ksztalcie motocykla. Rajt - dopoki nie trafi sie piach czy bloto...oczywiscie da sie ale po wymianie opon... ***Wyjezdzajac na autostrade bez problemu utrzymujesz predkosci przelotowe 140-160 -max 190km/h. Duzo krecone mialem w liczniku jesli tyle pokazuje - zweryfikuj kiedys te wskazania z GPS... przy 140 spalanie ok 9 l/100km szybciej to juz walka o zycie *** Moim subiektywnym zdaniem to leprzy motocykl od Afriki, jest duzo tanszy, i 7 razy wygral Dakar;) Nie mialem AT, co do ceny racja, co do Dakaru to bylo 30 lat temu :) ***Niezawodny silnik robi przebiegi takie jak Afrika.. Silnik niezawodny rzeczywiscie bez problemu robi 100 000 natomiast szczegoly tego motocykla niestety dyskwalifikuja go... Ogolnie: Brak zawieszenia w teren - zero regulacji !!! - ale na nasze dziurawe drogi super Brak hamulcow - troche pomaga zalozenie oplotu...mozna tez zmienic pompe Problemy z ladowaniem... Duzy problem zeby kupic ladna sztuke bo na zachodzie trzymaja cene i malo ich... -- Tytus żółte najszybsze 29 |
Data: Grudzien 13 2009 18:10:21 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: kabat |
Siemka Nie chce mi się do każdej Twojej wypowiedzi pisać sprostowania, więc napisze tylko tyle, że co do spalania masz racje, ale spalanie tez można zmniejszyć, co do ładowania pól prawdy, a reszta tego co napisałeś to jakieś masakryczne herezje, takie bzdury że aż mnie zatkało. Poczytaj , dokształć sie, pogadaj z kompetentnymi ludźmi, a najlepiej sobie kup i polataj. A narazie to sie nie odzywaj jak nie wiesz o czym mówisz, bo sie kompromitujesz, kurde masakra. Ale zaraz Ty tam piszesz ze najbardziej brutalny jaki miałeś w moto, czyli jezdziełeś ST, wiec już całkiem nie czaje jak można pisać takie bzdury niby jeżdżąc ST -- pozdro KTM 640 Enduro/XTZ 750 Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat 30 |
Data: Grudzien 13 2009 21:45:09 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tytus | Siemka 31 |
Data: Grudzien 13 2009 22:24:40 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: kabat |
32 |
Data: Grudzien 13 2009 18:47:30 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
roznicy... Nie czuc pasarzera i tyle, jezdzilem z zona i wiem co mowie.
To musi byc z ciebie nie lada jezdziec jak cie xtz sponiewierala, to jak bys mi napisal ze ci owieczka kota pogoniala:) ***Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej Rajt..dopuki temat szedl w kierunku Transalp vs AT to nie bylo mowy o piasku i blocie ale tylko jak sie pojawila Super Teresa to odrazu bloto i piasek:)) To ja nie czaje juz, albo piszesz jak xtz ma sie do tych 2 modeli z tematu albo za wszelka cene nie chcesz zeby xtz wygrala ten konkurs? Bo zadne z nich sie w bloto i piasek nie nadaja!
Znowu bez sens. To po to motocykl ma predkosc max zeby 3/4 jego mozliwosci to byla walka o zycie a pozostala 1/4 to co? To mi przypomina tekst de Fresza, ktory mowil, ze w enduro kol sie nie wywaza bo na piachu nie czuc bicia a na asfalcie to wiecej niz 90 nie pojedziesz bo to juz walka o zycie - czy wy tu myslicie czy zaduzo forum onetu czytacie?
Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar siedmiokrotnie a ostatnim raz byl w 97 roku - co miales z matmy? Weryfikuj informacje zanim ktos bedzie musial tracic czas zeby ci to uswiadomoc ***Niezawodny silnik robi przebiegi takie jak Afrika.. A jakiez to szczegoly i w czym go dyskwalifikuja? Ludzie - uzasadniajcie swoje zdanie!!
Sprezyny progresywne i po klopocie, a na oryginalnych nie ustepuje niczym AT czy Transalowi. Rozumeim ,ze Trampek i At to maja zajebista regolacje i wogole?? No tak - ten piach i bloto, szuter i polna dorga o ktorej, wydawalo mi sie, byla wczesniej mowa poszly juz w zapomnienie? Teraz rozumiem mowimy o elzerbergu? Brak hamulcow - troche pomaga zalozenie oplotu...mozna tez zmienic pompe Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa? Duzy problem zeby kupic ladna sztuke bo na zachodzie trzymaja cene i malo Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie wiem skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw? PS.. Kurde! Kiedys traktowalem ta grupe jak zrodlo kompetentnych informacji od ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze. Wypowiadaja sie na temat, konkretnie. Od jakiegos czasu przypomina mi ona po prostu klon forum onetu. Pelnego belkotu, przemadrzalosci, uszczypliwosci, wypowiadania sie na temat bez zadnej wiedzy a czesto nawet i zwyklego hamstwa. Jak to sie mowi - wyzej straja niz dupe maja. Ten ps nadaje sie na oddzielny watek ale juz mi sie niechce zaczynac bo przeciez wiadomo jak to jest na onecie. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 33 |
Data: Grudzien 13 2009 22:17:11 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tytus | Siemka ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze. Lacze sie z Toba w bolu. -- Tytus żółte najszybsze 34 |
Data: Grudzien 13 2009 23:07:56 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol | > Ale ja bardzo chetnie sie z Toba spotkam zeby zweryfikowac mozliwosci A bardzo chetnie:) Fajnie bylo by... Co do ratowania zycia przy 140 - Jechalem kiedys z zona do Zielonej Gory, to 36 od chaty. Lecielismy 180 i zycia nie ratowalem (180 licznikowe) Twoja ST byla chyba 2'sladowa albo w jakims innym straszsnym stanie. Wywazanie ma sens dla pojazdow poruszajacych sie pow 100 km na twardymSebastian mial zero racji. LC4 620 na terenwych przelozeniach wyciaga 145km/h, 640'ka 155 (mierzone moim GPSem) Na przelozeniach szosowych odpowiednio 160 i 176. Czyili chcesz mi powiedziec, ze ten dodatkowy nadmiar mocy to po co jest? jesli na niewywazonych kolach sie enduro jezdzi?? Na kazdym motocyklu sie kola wywaza na eduro tez. Moze porobie zdjecia kol LC4 moich kumpli i mojego - wszystkie sa wywazone - to przeciez podstawa bezpieczensta. Kto twierdzi inaczej kompromituje sie bardzo - chyba ze mowi to w towarzystkie, ktore nie ma pojecia o temacie.. ***Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar A wczesniej mowiles ze to bylo 30 lat temu...Fakt, faktem, ze XTZ jest dzieckiem dakaru - dla ludu. > Korodujaca rama, tragiczna zawiecha, gumowa rama - pekajaca w okolicach gornego mocowania silnika. W LC4 tez nie da sie swobodnie jechac na stojaco - dlatego sa podwyzszenia kierownicy, poza tym w ST kierownica jest fabrycznei zle ustawiona w dol. To wzystko da sie zrobic pod siebie bez problemu. > *** Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes Tego sie bede trzymac wlasnie:)
Moj brat kupil za 7 a moj kolega za 6400 - to chyba stanialy. a z ludzmi z XT club gadalem zanim on jeszcze zaistnial w sieci No to co, ze gadales. Kiedys koles z servisu motocyklowoego z ZG mowil ze motocykle zuzlowe servosowal podobno a oleju zmienic nie potrafil. Grunt to pewnosc siebie:)) ps. jaki to servis to na priva moge podac, bo moze oni to czytaja:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 35 |
Data: Grudzien 13 2009 23:52:23 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol | >> Tak stanialy od zeszlego roku??? Watpie...
Mala errata moj brat kupil za 6600 nie za 7:) Z kompletnym wyposarzeniem tj. gniazdo zapalniczki, progresywne srezyny + oryginalne, gmole, kufer centrany, zapasowe lozyska wachacza i kila innych gratow, turystyczna szyba, nawet zapasowa kanape i sprey do lancucha. I wszystko z XTZ clubu. A co do swiatel. h4 kosztuja 125zl na alegro jak chesz miec swiatla, ktore cie zadowola. DO wszystkiego mozna sie doje..c jak sie chce, nawet do tego, ze motocykl chodzi jak cinqeczento:) A jak sie komus nie podoba to niech sobie kupi LC8:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 36 |
Data: Grudzien 13 2009 23:56:47 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol | http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C11%5C29%5Cbikepics-1841968-full.jpg Karambol 37 |
Data: Grudzien 16 2009 19:53:56 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Michał V-R | Karambol napisał(a): http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C11%5C29%5Cbikepics-1841968-full.jpg Nie jezdze na enduro, kiedys jezdzilem troche okazyjnie, nawet fajna zabawa byla, ale po tych filmikach zaczalem sie zastanawiac, czy sobie wlasnie, na drugie moto nie dokupic LC4, widzialem, ze da sie tak do ok 5-6k zl. jakis 95, 96 rok -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 38 |
Data: Grudzien 16 2009 20:22:43 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
Karambol napisał(a): Najleprze rozwiazanie to dwa moto - jak na to stac. Jeden wygodny, szybki turysta albo scig -na szose. Drugi enduro do zabawy:) W tej cenie, czyli ok. 6tys da sie juz wyrwac taki motocykl. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 39 |
Data: Grudzien 16 2009 20:28:35 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Michał V-R |
Najleprze rozwiazanie to dwa moto - jak na to stac. A jak to jest z awaryjnoscia LC4 i cenami czesci zamiennych? ja swego czasu mialem okazje jezdzic ST 750, motocykl niby ok, ale jak na moj gust za ciezki 220kg, to za duzo, przy tak wysokim srodku ciezkosci, jak to jest z LC4? -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 40 |
Data: Grudzien 16 2009 20:36:20 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
41 |
Data: Grudzien 16 2009 20:40:03 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Karambol |
Czesc zamiennych jest teraz pelno i w przystepnych cenach. Jeszcze 4-5 lat temu byl z tym klopot. Teraz masz praktycznie to co chcesz do kumienia na allegro abo w sklepach nternetowych od reki. Z awarynoscia jest tak, ze jak sie dba to sie ma. Nawet czolg mozna zajezdzic. Generalnie silnik jest bardzo trwaly biorac pod uwage to jak jest traktowany to naprawde duzo znosi. Jazda enduro to nie to samo co palowanie na szosie. ja swego czasu mialem okazje jezdzic ST 750, motocykl niby ok, ale jak na Moze moj brat sie wypowie on wlasnie przesiadl sie z LC4 na ST:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 42 |
Data: Grudzien 16 2009 21:03:20 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Michał V-R | Karambol napisał(a): Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości Moze moj brat sie wypowie on wlasnie przesiadl sie z LC4 na ST:) Dzieki za pomoc, kupno by nastapilo ok marca, wiec jeszcze dam znac i poprosze o pomoc i rade -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 43 |
Data: Grudzien 16 2009 22:49:14 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: kabat |
Karambol napisał(a): Jak pisać o różnicach miedzy ST, a LC4 to może lepiej napisać o podobieństwach, oba maja dwa koła:) a reszta to całkiem coś innego. ST to bardzo dobre enduro turystyczne, wygodne i komfortowe. Masa dyskwalifikuje ST do szaleństw w terenie, chociaż wjedzie w nawet trudny teren , ale robi to "w swoim tempie":) Generalnie nadaje sie do lekkiego terenu a w cięższym to szkoda nerwów bo sie człowiek tylko wkurwia co chwile ratując życie:) -- pozdro KTM 640 Enduro/XTZ 750 Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat 44 |
Data: Grudzien 17 2009 16:43:35 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Michał V-R |
Jak pisać o różnicach miedzy ST, a LC4 to może lepiej napisać o podobieństwach, oba maja dwa koła:) a reszta to całkiem coś innego. ST to bardzo dobre enduro turystyczne, wygodne i komfortowe. Masa dyskwalifikuje ST do szaleństw w terenie, chociaż wjedzie w nawet trudny teren , ale robi to "w swoim tempie":) Generalnie nadaje sie do lekkiego terenu a w cięższym to szkoda nerwów bo sie człowiek tylko wkurwia co chwile ratując życie:) I wlasnie o to mi chodzi z ST, dzieki za pomoc -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 45 |
Data: Grudzien 09 2009 09:08:05 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Gawron | On 9 Gru, 08:57, "Tytus z fabryki" wrote: Siemka Jesli 650 to na pewno nie. Na miasto jest OK. I tak lepiej niz pod kolumne, jak przecietny posiadacz sporta. Pozdr Gawron AT 46 |
Data: Grudzien 10 2009 08:24:21 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 47 |
Data: Grudzien 09 2009 03:41:13 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: August | On 8 Gru, 20:32, Lukasz Baranski wrote: Zastanawiam sie nad kupnem uzywanego turystycznego enduro. Witam, znajomy przesiadł się po wielu nawiniętych kilkometrach (m.in. wyprawa do Grecji ) z AT na Transalpa. Może podpytaj się go o opinie przez kontakt w jego galerii. http://picasaweb.google.pl/Sprys221/ALBANIA2009# W czasie przejazdzki w naprawdę lajtowym terenie powiedział mi, gdy niemiłosiernie spóźniałem się za jego Transalpem moim BIGiem: "jesli czujesz sie tym BIGiem w terenie jak ja kiedys AT to ci nie zazdroszcze ;-) " Ale to wszystko zalezy od wzrostu, masy, umiejetnosci, opon, sam pewnie wiesz.. -- pozdrav, August 48 |
Data: Grudzien 09 2009 13:26:38 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Tmek | Lukasz Baranski wrote: Szanowna Redakcjo, Super tenere. pzdr Tmek 49 |
Data: Grudzien 09 2009 05:08:41 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Lukasz Baranski | On 9 Gru, 13:26, "Tmek" wrote: Super tenere. Zastanawialem sie nad nia, bardzo dobre moto, ale to niestety zbyt wielka nisza. Po sondowaniu chocby na allegro widac ze ciezko bedzie dostac czesci czy akcesoria... jak rowniez i sama ST, wystarczy porownac ilosc ofert. Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce. Dzieki, __ Lukasz B. (jeszcze) NT650V, WAW 50 |
Data: Grudzien 09 2009 15:30:47 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Miszel |
Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie Moge generalnie potwierdzic to co mowia wczesniej newrom i Cezar. Wysokosc siedzenia - mam 180cm i mam niejakie problemy z podporka obiema _pelnymi_ stopami. W niczym to zreszta nie przeszkadza. Nominalna ladownosc Trampka jest nieco mniejsza niz Afryki (ok. 20kg), ale wielu ludzi w ogole nie przejmuje sie "nominalna ladownoscia". O ile jedziesz sam to nawet przy full bagazach masz pelny komfort. Jesli do tego posadzisz jeszcze pasazera to hmm... patrz -> wypowiedz newroma. Afryka bedzie na pewno lepsza. Co do predkosci i mocy silnika - hmm.... osobiscie jezdze drogami ktore nieczesto pozwalaja na V>100km/h i to mimo duzego skoku zawieszenia :))). Inne pojazdy spotykane na takich drogach tez do szybkich nie naleza, wiec klopoty z wyprzedzaniem jakby nieaktualne :)). Ale mysle ze AT i TA sa tu podobne. Co do reszty, to zerknij na www.transalpclub.pl Zdrowko, Miszel w/na (?) czerwonym trampku-- >mbochen-at-izoo-krakow-pl 51 |
Data: Grudzien 09 2009 20:41:39 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: maverik |
On 9 Gru, 13:26, "Tmek" wrote: Ale co potrzebujesz z czesci?przeciez motocykle nie psuja sie co chwile. Latalem Tenera '88? w terenie, takim stricte terenie, zakopywalem ja po silnik.. latalem tez po autostradach. Transalp w moim odczuciu jest daleko za nia. 52 |
Data: Grudzien 10 2009 13:31:17 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: Adam Turlej | Na poczatek mialem oba, i zdecydowanie Africa jest duzoo.... lepszym 53 |
Data: Grudzien 10 2009 13:36:03 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: gildor | Adam Turlej pisze: Adam dżizaz. zabłądziłeś? -- gildor czarny grzechotnik w litrze k5 54 |
Data: Grudzien 15 2009 12:57:47 | Temat: Re: Transalp vs Africa Twin? | Autor: zbooY | On 8 Gru, 20:32, Lukasz Baranski wrote: Zastosowanie to jazda turystyczna, duuuzo po (dziurawych) szutrach, od jak solo i blisko to trapi obladowany i dalej http://singapore2poland.com/eng/blog/index.php/2008/1-singapore/some-background-info-on-preparationsinfo-o-przygotowaniach/lang/pl z. |