Witam
Czy przeskoczenie paska rozrządu o 1 ząb w jedną lub drugą stronę będzie
odczuwalne w pracy silnika?
Tak się zastanawiam jak to w praktyce wygląda.
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
2 |
Data: Lipiec 26 2007 10:31:06 |
Temat: Re: Ustawienie rzozrządu [Golf III 1,8] |
Autor: petermas |
Frank Einstein pisze:
Witam
Czy przeskoczenie paska rozrządu o 1 ząb w jedną lub drugą stronę będzie odczuwalne w pracy silnika?
Tak się zastanawiam jak to w praktyce wygląda.
Pozdrawiam
Z własnego doświadczenia: Civic 1.4, ciągnął do max 130 km/h, spalanie min. 10 litrów. Odpalał bez problemu. Był przesunięty o 1 ząbek.
3 |
Data: Lipiec 26 2007 08:41:48 | Temat: Re: Ustawienie rzozrządu [Golf III 1,8] | Autor: Frank Einstein |
Z własnego doświadczenia: Civic 1.4, ciągnął do max 130 km/h, spalanie
min. 10 litrów. Odpalał bez problemu. Był przesunięty o 1 ząbek.
A to ciekawe - u mnie kiedyś w Suzuki swift przestawił się o jeden ząb i
chodził bardzo nierówno.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
4 |
Data: Lipiec 26 2007 11:08:37 | Temat: Re: Ustawienie rzozrządu [Golf III 1,8] | Autor: Tomek |
A to ciekawe - u mnie kiedyś w Suzuki swift przestawił się o jeden ząb i
chodził bardzo nierówno.
no to co sie pytasz jak wiesz :)
Wszystko zalezy od silnika, ile to jest 1 zabek (w stopniach), w ktora
strone, ktory walek sie przesunie. Objawy rozne - od praktycznie
niezauwazalnych, do totalnej utraty mocy i jakiejkowiek kultury pracy
silnika.
--
Tomek
5 |
Data: Lipiec 26 2007 14:01:07 | Temat: Re: Ustawienie rzozrządu [Golf III 1,8] | Autor: Sław |
Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości
Witam
Czy przeskoczenie paska rozrządu o 1 ząb w jedną lub drugą stronę będzie
odczuwalne w pracy silnika?
Tak się zastanawiam jak to w praktyce wygląda.
Wal korbowy raczej Ci sie nie obróci, rozrzadu tez, no chyba ze sie bardzo
postarasz.
Inaczej wygląda z kolem od aparatu zaplonowego, czesto sie zdarza ze sie
obroci i to o kilka zebow.
Wtedy od razu silnik traci na mocy - nie wkreca sie i zaczyna o wiele wiecej
palic.
Jezeli masz zamiar zabrac sie do tego to zaznacz sobie wszystkie kola np
korektorem i po problemie
| | | |