Vettel
1 | Data: Wrzesien 14 2008 20:53:12 |
Temat: Vettel | |
Autor: J.F. |
2 |
Data: Wrzesien 14 2008 20:59:48 | Temat: Re: Vettel | Autor: Cavallino |
Moze byc. Silnik lepszy od BMW, a jak widac w ostatnich wyscigach trafili z bolidem. Moze BMW tez zaczeloby kupowac silniki od Ferrari? ;-) 3 |
Data: Wrzesien 14 2008 19:16:13 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Sep 2008 20:53:12 +0200, J.F ... jak myslicie - nadzwyczajne szczescie, czy BMW wyrosl kolejny Vettel jest dobry, STR rośnie w siłę (zwłaszcza że mają dobre silniki) ale i pogoda też dużo dała (przez cały pierwszy stint budował sobie piękną przewagę nad resztą, potem właściwie już ją tylko utrzymywał). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 4 |
Data: Wrzesien 14 2008 22:19:39 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sun, 14 Sep 2008 19:16:13 +0000 (UTC), Robert Rędziak na (przez cały pierwszy stint budował sobie piękną przewagę nad W czym wybitnie pomógł mu brak bolidów z przodu. Od pozycji 2 w dół początkowy okres pierwszego stintu to była w zasadzie walka z brakiem widoczności ;-) - na czym skorzystał Kubica, który jak sam przyznał wyprzedził Heidfelda nawet o tym nie wiedząc :D Niemniej jednak dobra i nad wyraz wyrachowana jazda z jego strony. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Wpadł. I to na pomysł. Stanisław Jerzy Lec" 5 |
Data: Wrzesien 15 2008 09:00:25 | Temat: Re: Vettel | Autor: Boombastic | W czym wybitnie pomógł mu brak bolidów z przodu. Od pozycji 2 w dół Nie widząc a nie wiedząc to spora różnica. 6 |
Data: Wrzesien 15 2008 09:35:09 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 09:00:25 +0200, Boombastic na pl.misc.samochody Nie widząc a nie wiedząc to spora różnica. Nie widział. Przez to nie wiedział. Proste, co nie ? -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Cienia i wolności nie przydepniesz butem. Regulski Antoni" 7 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:00:30 | Temat: Re: Vettel | Autor: Boombastic | Nie widział. Przez to nie wiedział. Proste, co nie ? Skoro nie widział to jak biedaczek w ogóle wiedział o zakretach? A przeciwników wyprzedzał nie wiedząc nawet o tym. Niech Moc będzie z nim. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 8 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:10:08 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 12:00:30 +0200, Boombastic na pl.misc.samochody Nie widział. Przez to nie wiedział. Proste, co nie ? Skoro nie widział to jak biedaczek w ogóle wiedział o zakretach? Zna tor na pamięć ? Jak każdy inny kierowca F1 ? A przeciwników wyprzedzał nie wiedząc nawet o tym. No. To się nazywa "intuitive driving". I nie przeciwników, a kolegę z teamu. Jednego. Niech Moc będzie z nim. Niech. Chociaż niekoniecznie. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Czas - doktor każdemu. Kochaanowski Jan" 9 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:31:14 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Sun, 14 Sep 2008 22:19:39 +0200, Marcin Stankiewicz wrote: Dnia Sun, 14 Sep 2008 19:16:13 +0000 (UTC), Robert Rędziak na Ale drugi to mogl trzymac jakis sredni dystans zeby miec widocznosc, a tymczasem przewaga jednak rosla [OIDP] - zarowno na mokrym jak i na suchym. Tor nie byl taki mokry jak sie wydawalo a cala reszta mocno przestrzelila z ustawieniami ? Hamilton tez niezle szalal na poczatku .. J. 10 |
Data: Wrzesien 15 2008 09:42:44 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 11:31:14 +0200, J.F Ale drugi to mogl trzymac jakis sredni dystans zeby miec widocznosc, Na przesychającym, z tego co pamiętam, utrzymywał cały czas około 13 sekund. Tor nie byl taki mokry jak sie wydawalo a cala reszta mocno Był na tyle mokry, żeby na pierwszych paru kółkach następny kierowca widział tylko wodną zasłonę stawianą przez jego poprzednika. Poza tym Kovalainen jakoś nie błyszczał w tym wyścigu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 11 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:50:46 | Temat: Re: Vettel | Autor: Cavallino |
On Mon, 15 Sep 2008 11:31:14 +0200, J.F Do McLarena. Najszybszego chyba bolidu w stawce. To źle? 12 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:57:51 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 11:50:46 +0200, Cavallino na pl.misc.samochody Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości Na przesychającym, z tego co pamiętam, utrzymywał cały czas Do McLarena. Nie. Jechał dobrze. Sęk w tym, że w tym McL był Kovalainen - a on jechał bardzo źle. Gdyby to Hamilton był na P2 po kwalifikacjach, Vettel nie za długo by się cieszył z prowadzenia. A na przesychającym naszybszy był Raikkonen. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl 13 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:00:44 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 09:42:44 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Mon, 15 Sep 2008 11:31:14 +0200, J.F Pod koniec to juz mogla byc kwestia strategii - po co ryzykowac. Opony zdolal zmienic bez zmiany miejsca. Tor nie byl taki mokry jak sie wydawalo a cala reszta mocno Ale na jakim dystansie jest ta zaslona ? Poza tym Kovalainen jakoś nie błyszczał w tym wyścigu. Ale jego tez trudno bylo innym dogonic. J. 14 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:16:26 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 13:00:44 +0200, J.F Pod koniec to juz mogla byc kwestia strategii - po co ryzykowac. Tak? A mnie się wydawało, że gdzieś między 17-ym, a 25-ym kółkiem spadł na czwarte miejsce. Był na tyle mokry, żeby na pierwszych paru kółkach następny Przy tych prędkościach zapewnia wystarczająco dużą przewagę. Poza tym Kovalainen jakoś nie błyszczał w tym wyścigu. Niech pomyślę. On też stawiał zasłonę? Ale strata następnego do Kovalainena nie była tak duża, jak Kovalainena do Vettela. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 15 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:37:58 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 11:16:26 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Mon, 15 Sep 2008 13:00:44 +0200, J.F Owszem, ale za drugim razem juz nie .. Ale na jakim dystansie jest ta zaslona ? do wyprzedzenia, ale czy nie mozna sie zblizyc na blizej niz 10 sekund ? Poza tym Kovalainen jakoś nie błyszczał w tym wyścigu. A na dalszych miejscach juz nie stawiali ? Ale strata następnego do No coz - Kubica pod koniec trzymal podobny dystans. J. 16 |
Data: Wrzesien 15 2008 15:26:15 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 13:37:58 +0200, J.F do wyprzedzenia, ale czy nie mozna sie zblizyc na blizej niz 10 sekund Jak jest się Hamiltonem, można. Jak jest się Kovalainenem, niekoniecznie. Niech pomyślę. On też stawiał zasłonę? Stawiali, ale następni nie cieniowali tak, jak Kovalainen. Ale strata następnego do Kubica, gdy przeschło, też zmniejszał dystans do Kovalainena. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 17 |
Data: Wrzesien 15 2008 17:33:48 | Temat: Re: Vettel | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Robert, Kubica, gdy przeschło, też zmniejszał dystans do Kovalainena.Ale strata następnego doNo coz - Kubica pod koniec trzymal podobny dystans. A jak przeschło jeszcze bardziej, to Alonso zaczął gonić Kubicę. Albo Kubica dostał cynk, że ma wystarczającą, bezpieczną przewagę i zwolnił. Dość niespodziewanie z zyskiwania po 0.5 sekundy na okrążeniu zrobiły się straty po 2 sekundy... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 18 |
Data: Wrzesien 15 2008 18:07:07 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 17:33:48 +0200, RoMan Mandziejewicz na Albo Kubica dostał cynk, że ma wystarczającą, bezpieczną przewagę i Sam powiedział, że ostatnie okrążenia to w zasadzie było "cruising" -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Postępuj zawsze właściwie. Da to satysfakcję kilku ludziom, a resztę zadziwi. Mark Twain (właśc. Samuel Langhorne Clemens, 1835 - 1910)" 19 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:10:06 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' |
Hamilton tez niezle szalal na poczatku ..Szalal prawie jak dres na drodze, spychanie, zajezdzanie drogi tak jakby caly tor byl jeg - jakos nie trawie jego stylu jazdy i tego kierowcy. Mozna walczyc twardo ale nie w taki sposob :-) pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 20 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:18:56 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 12:10:06 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody Hamilton tez niezle szalal na poczatku ..Szalal prawie jak dres na drodze, spychanie, zajezdzanie drogi tak jakby Nie zrobił nic niezgodnego z przepisami. Taki sposób jazdy w czasach Senny, Prosta, Mansella był codziennością. Owszem - to co zrobił z Glockiem było niebezpieczne, ale całkowicie zgodne z literą prawa. Obecnie FIA doprowadziła do paradoksu ... kładą nacisk na "elegancję na torze", niestwarzanie niebezpieczeństwa, itp. a jednocześnie żądają aby całe widowisko było efektowne. Tak się nie da - ludzie oglądający F1 chcą walki, przepychanek, nieraz nawet "krwi". To jest efektowne. Mozna walczyc twardo ale nie w taki sposob :-) Obecnie się chyba tak nie da. Ale mnie też nie podoba się postawa Hamiltona - co prawda mam zastrzeżenia raczej do tego jak zachowuje się poza torem, jednak niesmak w stosunku do niego pozostaje gdy widzę go za kierownicą. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Ala ma kota. Marian Falski (1881 - 1974)" 21 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:43:37 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 12:18:56 +0200, Marcin Stankiewicz wrote: Obecnie FIA doprowadziła do paradoksu ... kładą nacisk na "elegancję na Z tego co widze to najlepiej byloby zainstalowac spryskiwacze toru wlaczane w losowych momentach :-) J. 22 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:50:42 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 12:43:37 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a): Z tego co widze to najlepiej byloby zainstalowac spryskiwacze toru Na planet-f1.com też ktoś wpadł na taki pomysł :P -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Biada podrzędnym istotom, gdy wchodzą / Pomiędzy ostrza potężnych szermierzy. William Shakespeare (1564 - 1616)" 23 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:52:47 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' |
Z tego co widze to najlepiej byloby zainstalowac spryskiwacze toru wlaczane w losowych momentach :-)A nie wystarczy zorganizowac zimowego GP Polski w okresie miedzy grudniem a styczniem. Przejechac tor piaskarka aby nie bylo zasp tylko cienka warstwa sniegu, zimowki na kola i w droge - widowisko gwarantowane :-) ps. najgorsze jest to w F1, ze kierowca nawet nie moze skrecic bolidem w szykanie przy niewielkiej predkosci po tym jak uszkodzi przednia lotke. Za duzo jest matematyki i fizyki a za malo scigania jak to mam miejsce w nizszych klasach formuly lub kartingu pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 24 |
Data: Wrzesien 15 2008 14:24:31 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 12:52:47 +0200, Gabriel'Varius' wrote: ps. najgorsze jest to w F1, ze kierowca nawet nie moze skrecic bolidem w A tak swoja droga .. sa jakies kary za omijanie szykan ? Bo tak na oko to by sie czesto oplacalo - wyprzedzac przepisy zabraniaja, ale bez wyprzedzania ? J. 25 |
Data: Wrzesien 15 2008 10:55:10 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 12:43:37 +0200, J.F Z tego co widze to najlepiej byloby zainstalowac spryskiwacze toru IMO wystarczyłoby: - popsuć aerodynamikę, zmniejszyć zależność bolidu od docisku (zresztą chyba od przyszłego roku mają to zrobić), - uprościć kwalifikacje (to całe kombinowanie, ile nalać, żeby być szybkim na kwalifikacjach, ale i zjechać w takim momencie, kiedy przewaga jest wystarczająco duża), - jeśli wyrównywać szanse, to po prostu dokładając balast zwycięzcom, co działa od wielu, wielu lat w DTM czy WTCC. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 26 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:51:50 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 10:55:10 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Mon, 15 Sep 2008 12:43:37 +0200, J.F Ale to przestana byc najszybsze pojazdy na swiecie :-) - uprościć kwalifikacje (to całe kombinowanie, ile nalać, żeby Czy to cos da ? To chyba juz bylo i zostalo obecne .. - jeśli wyrównywać szanse, to po prostu dokładając balast I jest tam ladna walka na torze czy znow to samo - nie da sie wyprzedzic ? J. 27 |
Data: Wrzesien 15 2008 15:46:22 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 13:51:50 +0200, J.F Ale to przestana byc najszybsze pojazdy na swiecie :-) A były/są? Póki co, to 400km/h pękło w LeMans, a nie na torze F1. Czy to cos da ? Moim zdaniem obecny system dołożył tylko matematyki do szachów motorowych. I jest tam ladna walka na torze czy znow to samo - nie da sie Sam sobie sprawdź: http://www.youtube.com/watch?v=keg6sCKbwHE http://www.youtube.com/watch?v=w5H8vPMVkrU r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 28 |
Data: Wrzesien 15 2008 23:13:41 | Temat: Re: Vettel | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Robert, Ale to przestana byc najszybsze pojazdy na swiecie :-)A były/są? Póki co, to 400km/h pękło w LeMans, a nie na torze A Pan Powolny w Veyronie to ile pojechał? [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 29 |
Data: Wrzesien 16 2008 09:39:05 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 23:13:41 +0200, RoMan Mandziejewicz Ale to przestana byc najszybsze pojazdy na swiecie :-)A były/są? Póki co, to 400km/h pękło w LeMans, a nie na torze W zawodach sygnowanych przez FIA? Na tej zasadzie nic poza ThrustSCC się nie liczy. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 30 |
Data: Wrzesien 15 2008 10:51:24 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 12:10:06 +0200, Gabriel'Varius' Szalal prawie jak dres na drodze, spychanie, zajezdzanie drogi tak jakby To znaczy jak? Popatrz sobie na niższe klasy (szczególnie turystyczne), to zobaczysz, jak się walczy blacha w blachę. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 31 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:58:52 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' | Użytkownik Robert Rędziak napisał: On Mon, 15 Sep 2008 12:10:06 +0200, Gabriel'Varius'I o to chodzi, ale tak jak napisalem w czesniej, w bolidach najmniejsze uszkodzenie praktycznie eliminuje kierowce z wyscigu a w "normalnych autach" nawet bez czesci karoseri da sie sprawnie jechac - byle sie kola krecily i silnik pracowal a kierowca conieco widzial :-) I tak sie czesto dzieje, zreszta podobnie jest na rajdach (na mete przyjezdza czesto wrak auta ale jedzie, bo jego trakcja nie zalezy od jednej lotki czy minimalnego ubytku cisnienia w kolach lub temp. :-)) Nikt tez tam nie kaze wszystkim miec identycznych opon, tankowac na komede czy tez zmieniac min 2 rodzaje kol itp itd. To zabija idee scigania i zdrowej rywalizacji, brak wyprzedzania i ciagla obawa co sie stanie jak strace lotke lub zle wyprzedze rywala :-) pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 32 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:08:40 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 12:58:52 +0200, Gabriel'Varius' krecily i silnik pracowal a kierowca conieco widzial :-) I tak sie Oczywiście że zależy i to bardzo. Po prostu da się dalej jechać, ale auto nie zachowuje się tak samo i gdzieś te setne sekundy na kółku czy kilometrze oesowym uciekają. Nikt tez tam Są inne ograniczenia, ale owszem, powyższe IMHO się nie sprawdzają. To zabija idee scigania i zdrowej r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 33 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:31:39 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' | Użytkownik Robert Rędziak napisał: On Mon, 15 Sep 2008 12:58:52 +0200, Gabriel'Varius'Tak, bylo to dokladnie widac podczas niedzielnego GP. Nie pamietam juz kto to byl, ale po uszkodzeniu przedniej lotki niestety pojechal sobie prosto zamiast skrecic w prawo w szykane i bum w oponki - auto niestety pomimo hamowania nie skecilo ani troche, calkowity brak przyczepnosci przedniej osi :-) -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 34 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:39:28 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 13:31:39 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody Nie pamietam juz kto to byl, ale po uszkodzeniu przedniej lotki niestety Fisico. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Dla kobiety piękno stanowią dzieci, dla mężczyzny - siła. Mongolskie" 35 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:40:11 | Temat: Re: Vettel | Autor: Cavallino |
Oczywiście że zależy i to bardzo. Po prostu da się dalej jechać,Tak, bylo to dokladnie widac podczas niedzielnego GP. Fisichella. Za to Hamilton to chyba pancernym bolidem jechał, kilka obcierek i nic. 36 |
Data: Wrzesien 15 2008 14:18:11 | Temat: Re: Vettel | Autor: Ziemo | Gabriel'Varius' pisze: Nie pamietam juz kto to byl, ale po uszkodzeniu przedniej lotki niestety pojechal sobie prosto zamiast skrecic w prawo w szykane i bum w oponki - auto niestety pomimo hamowania nie skecilo ani troche, calkowity brak przyczepnosci przedniej osi :-) O ile dobrze widzialem to właśnie uszkodzony przód zawinął mu się pod samochód tak nieszczęśliwie że uniósł przednie koła. Gdyby nie to pewnie dojechał by do pit lane. -- Ziemo 37 |
Data: Wrzesien 15 2008 12:58:38 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 10:51:24 +0000 (UTC), Robert Rędziak na On Mon, 15 Sep 2008 12:10:06 +0200, Gabriel'Varius' Szalal prawie jak dres na drodze, spychanie, zajezdzanie drogi tak jakby To znaczy jak? Popatrz sobie na niższe klasy (szczególnie Ja jestem w stanie zrozumieć negatywne emocje dotyczące stylu jazdy Hamiltona. Dzieje się tak, ponieważ tylko on teraz tak jeździ. Znakomita większość ludzi w Polsce F1 ogląda od 2 lat i po prostu nie wiedzą, że tego typu obrazki można było oglądać w każdym wyścigu i to ze strony większej ilości kierowców. A co do przepychanek - F1 to jednak większe prędkości i jakby margines błędu czy też przekraczania "cienkiej czerwonej linii" jest mniejszy. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Ludzie mali popełniają głupstwa. Ludzie wielcy popełniają błędy." 38 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:07:24 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' |
Szalal prawie jak dres na drodze, spychanie, zajezdzanie drogi tak jakby caly tor byl jeg - jakos nie trawie jego stylu jazdy i tego kierowcy. Mozna walczyc twardo ale nie w taki sposob :-) Wiesz ogladam F1 od kilkunastu lat z wiekszym lub mniejszym zainteresowaniem. Rowniez jestem za walaka na torze tak jak to nieraz pokazal Kubica czy Alonso a wczesniej inne slawy tej dyscypliny ale niech wladze F1 zmienia przepisy tak aby kierowcy sie nie bali wyprzedzac i musieli czekac na decyzje przy zielonym stoliku. Niech rowniez zmienia specyfikacje bolidow, bo sa one uzaleznione od matematykow(ilosc paliwa itp) i fizykow(eurodynamika) a nie od kierowcy czy tez mechanika pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 39 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:08:40 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' |
matematykow(ilosc paliwa itp) i fizykow(eurodynamika) a nie od kierowcyaerodynamika :-) -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 40 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:22:09 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 13:07:24 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody Wiesz ogladam F1 od kilkunastu lat z wiekszym lub mniejszym Super. Ja swój pierwszy wyścig obejrzałem w 85r. - widok Senny w Lotusie pomykającego na Estoril w strugach deszczu jest niezapomniany. ale niech wladze F1 zmienia przepisy Właśnie to przecież zrobili ;-) Niech rowniez zmienia specyfikacje bolidow, Mniejszy downforce, wprowadzenie slicków, brak wybajerzonych elementów aero no i "super-guzik" czyli KERS. Przyszły sezon zapowiada się ciekawie. czy tez mechanika Powiedz to Kubicy :D ( vide sytuacja z fuelringiem na Spa ) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Wychowywać to znaczy uczynić niewrażliwym na telewizję. Marshall McLuhan." 41 |
Data: Wrzesien 15 2008 11:26:28 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 13:22:09 +0200, Marcin Stankiewicz Niech rowniez zmienia specyfikacje bolidow, Myślę, że wątpię :) Musieliby radykalnie zepsuć aero, żeby bolidy przestały być wrażliwe na zakłócanie strugi. Albo musieliby ponownie zezwolić na ground-effects :) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 42 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:37:42 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 11:26:28 +0000 (UTC), Robert Rędziak na Myślę, że wątpię :) Musieliby radykalnie zepsuć aero, żeby Ja najbardziej liczę na efekty KERS czyli dodatkowe 60 kW. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Człowiek nie jest ani aniołem, ani bydlęciem, nieszczęście w tym, iż kto chce być aniołem, bywa bydlęciem. Blaise Pascal" 43 |
Data: Wrzesien 15 2008 15:21:28 | Temat: Re: Vettel | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Sep 2008 13:37:42 +0200, Marcin Stankiewicz Myślę, że wątpię :) Musieliby radykalnie zepsuć aero, żeby Po pierwsze: jeśli będzie skutecznie działał. :) Po drugie, jeśli zabronisz użycia KERS-u w manewrze obronnym (co, moim zdaniem, byłoby idiotyzmem). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 44 |
Data: Wrzesien 15 2008 18:13:39 | Temat: Re: Vettel | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Mon, 15 Sep 2008 15:21:28 +0000 (UTC), Robert Rędziak na Ja najbardziej liczę na efekty KERS czyli dodatkowe 60 kW. Po pierwsze: jeśli będzie skutecznie działał. :) Jeśli. Na razie zespoły mają z nim chyba lekkie problemy. Po drugie, jeśli zabronisz użycia KERS-u w manewrze Nie. Nie należy tego zabraniać. Broniący się i tak będzie obarczony sporym lagiem. Będzie więcej blokowania i walki koło w koło ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Paraliżował go respekt przed sobą. Chodorowski Antoni" 45 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:44:42 | Temat: Re: Vettel | Autor: J.F. | On Mon, 15 Sep 2008 13:07:24 +0200, Gabriel'Varius' wrote: Wiesz ogladam F1 od kilkunastu lat z wiekszym lub mniejszym Ale przeciez zasadniczo sie nie boja i nie czekaja. Trudne jest wyprzedzanie po prostu, i nie bardzo wiadomo jak usprawnic ..... rozdzielic tor na dwie blizniacze trasy i niech bedzie mozna wybrac ? Niech Ale zostaje przynajmniej emocjonujaca walka w pitstopach :-) J. 46 |
Data: Wrzesien 15 2008 13:49:53 | Temat: Re: Vettel | Autor: Gabriel'Varius' |
Mowisz o uciekajacych i niedokreconych kolach, wyrwanych wezach, pozarach, potraconych mechanikach czy awaryjnych podnosnikach lub kolizjach przy wyjedzie z pitstopu :-)Niech rowniez zmienia specyfikacje bolidow, bo sa one uzaleznione od matematykow(ilosc paliwa itp) i fizykow(eurodynamika) a nie od kierowcy czy tez mechanika pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 47 |
Data: Wrzesien 14 2008 19:46:22 | Temat: Re: Vettel | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: ... jak myslicie - nadzwyczajne szczescie, czy BMW wyrosl kolejnybiorac pod uwage to jak ostatnio jezdzil Vettel - zdecydowanie kolejny rywal. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert |