Użytkownik "woohoo" napisał w wiadomoĹ›ci
JeĹ›li ktoĹ› ma jakieĹ› przypuszczenia odnoĹ›nie głównej przyczyny,
Ĺšwieca ;-) ?
Ile na tej przejechałeĹ› ?
PodmieĹ„ na nowÄ… (ustaw zalecanÄ… przerwÄ™) i zobacz czy pomoże.
A jak nie to, to tradycyjnie
fajka, przewód WN, przewody i/lub cewka / moduł
no i rzeczony wcześniej dozownik
(pewnie można spróbować go odłÄ…czyć,
wlać gotową mieszankę i zobaczyć co dalej).
Pzdr
JKK
3 |
Data: Lipiec 10 2010 14:01:28 |
Temat: Re: Za dużo oleju? [2T/50cc] |
Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 10-07-2010 o 13:00:11 woohoo napisał(a):
Czołem,
czy mógłby kto¶ bardziej obeznany w mechanice niż ja zerkn±ć na moj± ¶wiecę i poradzić co zrobić, żeby było dobrze?
http://i29.tinypic.com/svhnp3.jpg
Tak wygl±da po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (uprzednio dokładnie wyczyszczona).
Fachowcem nie jestem, ale na moje oko mieszanka jest zbyt bogata w olej (dozownik automatyczny).
Skuter odpala z guzika, ale nie tak łatwo jak wcze¶niej.
Do tego na wolnych obrotach ga¶nie, a na wysokich od czasu do czasu przerywa.
Je¶li kto¶ ma jakie¶ przypuszczenia odno¶nie głównej przyczyny, to będę wdzięczny za podpowiedĽ.
a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie został za mocno zapaćkany jakim¶ oleum?
pozdrawiam
4 |
Data: Lipiec 10 2010 14:16:43 | Temat: Re: Za dużo oleju? [2T/50cc] | Autor: woohoo |
W dniu 2010-07-10 14:01, Gr4N4c1K pisze:
a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie został za mocno
zapaćkany jakim¶ oleum?
Nie sprawdzałem, ale nie może być zbyt czysty, bo dawno myty nie był.
A zapaćkany olejem i owszem - stara szkoła mówiła, żeby po umyciu nas±czyć go (delikatnie, ofc) olejem.
Ale chyba nie będę się bawił z myciem, tylko zamówię nowy.
--
wo_Ohoo!
| |