Czy ktoĹ z Was spotkał siÄ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. WidzieliĹcie to na ulicy?
2 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 07:59:32 |
Temat: Re: Elektryczne jednoĹlady |
Autor: Monster |
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoĹ z Was spotkał siÄ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. WidzieliĹcie to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
3 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 08:10:31 | Temat: Re: Elektryczne jednoĹlady | Autor: Marcin N |
W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoĹ z Was spotkał siÄ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. WidzieliĹcie to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
W 2009 roku nie było możliwoĹci kupienia tego w Polsce. Kosztował podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasiÄg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.
4 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 08:21:46 | Temat: Re: Elektryczne jednoĹlady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
SAM Cree
W 2009 roku nie było możliwoĹci kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.
Ja słyszałem, że koło 15.
Ech gdyby ten zasiÄg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.
Mi by wystarczył.
Tylko ta cena...
5 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 23:11:21 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N napisał(a):
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?
pozdrawiam
6 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 23:55:41 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Tom01 |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh??
Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku, kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory różnego typu i są ku temu powody.
--
Tom01
7 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 01:41:13 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Błażej Zagozda |
On 18 Paź, 23:55, Tom01 wrote:
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh??
Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
różnego typu i są ku temu powody.
czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe
pozdrawiam
8 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 09:59:21 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi,
bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe
LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze,
pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...
Swoją szosą na codzienne
9 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 10:01:03 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek
niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające
dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP
bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej
fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie
mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...
Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?
| | | | | | | |