Grupy dyskusyjne   »   Elektryczne jednoślady

Elektryczne jednoślady



1 Data: Pa?dziernik 18 2011 07:52:18
Temat: Elektryczne jednoślady
Autor: Marcin N 

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?



2 Data: Pa?dziernik 18 2011 07:59:32
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Monster 

W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
  Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

3 Data: Pa?dziernik 18 2011 08:10:31
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Marcin N 

W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:

W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

4 Data: Pa?dziernik 18 2011 08:21:46
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:

Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


SAM Cree

W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.

Ja słyszałem, że koło 15.

Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

Mi by wystarczył.

Tylko ta cena...

5 Data: Pa?dziernik 18 2011 23:11:21
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Gr4N4c1K 

Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N   napisał(a):

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto  przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt  wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo  nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo  najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i  wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie  akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?

pozdrawiam

6 Data: Pa?dziernik 18 2011 23:55:41
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Tom01 

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh??

Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku, kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory różnego typu i są ku temu powody.

--
Tom01

7 Data: Pa?dziernik 19 2011 01:41:13
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Błażej Zagozda 

On 18 Paź, 23:55, Tom01  wrote:

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh??

Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
różnego typu i są ku temu powody.


czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe

pozdrawiam

8 Data: Pa?dziernik 19 2011 09:59:21
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi,
bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe
LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze,
pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne

9 Data: Pa?dziernik 19 2011 10:01:03
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek
niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające
dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP
bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej
fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie
mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?

Re: Elektryczne jednoślady



Grupy dyskusyjne