co by grupa nie umarła
1 | Data: Lipiec 14 2013 22:02:14 |
Temat: co by grupa nie umarła | |
Autor: megrims | Urwałem klucz T30. Po prostu pÄkł w poprzek podczas odkrÄcania 2 |
Data: Lipiec 14 2013 20:21:57 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: AZ | On 2013-07-14, megrims wrote: Urwałem klucz T30. Po prostu pÄkł w poprzek podczas odkrÄcaniaCzyli tani badziew :-) Kup sobie Beta albo Stanleya. Zadne Toya, Yato i inne wynalazki. To ukreciles srube czy klucz? -- Artur ZZR 1200 3 |
Data: Lipiec 14 2013 22:42:02 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: ZIWK | W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze: Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcaniaWyglądał, został sprzedany - spełnił swoją rolę... Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robiTanio, w miarę dobrze - Proxxton, YATO Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę ziemską, ale nie narzędzie. Tylko widząc cenę nie płacz i nie szukaj w niej przecinka ;) Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąćZależnie od miejsca i sytuacji :( - jak łeb wystaje to można go naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować - wcześniej zalewając naftą aby gwint poluzować. Jak możesz wykręcić cały zespół i go rozwiercać na wiertarce kolumnowej to tak. -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ 4 |
Data: Lipiec 14 2013 23:13:35 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: megrims | W dniu 2013-07-14 22:42, ZIWK pisze: W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:Racja :( Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulęJeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie ciągle wymieniać na gwarancji. naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3 puściły, to można było palcami wykręcać. 5 |
Data: Lipiec 14 2013 21:23:19 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: AZ | On 2013-07-14, megrims wrote: Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne. Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac. -- Artur ZZR 1200 6 |
Data: Lipiec 14 2013 23:52:23 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: megrims | W dniu 2013-07-14 23:23, AZ pisze: On 2013-07-14, megrims wrote:Ano to drugie. Zarówno blok jak i łapa aluminiowe. Jutro lecÄ do Castoramy po gumówkÄ :D 7 |
Data: Lipiec 15 2013 07:38:55 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: ddddddd | W dniu 2013-07-14 23:52, megrims pisze:
no to klucz sprawdził siÄ w 200%, nie doć że go kupiłeĹ, to jeszcze dziÄki niemu kupisz gumówkÄ :) -- pozdrawiam Lukasz 8 |
Data: Lipiec 15 2013 13:16:14 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: Jacek | W dniu 2013-07-14 23:13, megrims pisze: Górna półka:Ja mam jeszcze dobrą opinię o SATA, a imbusy Yato też nie mają lekko u mnie i dają radę (nie mylić z Toya, bo to szajs). Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, aleJak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Jacek 9 |
Data: Lipiec 15 2013 14:08:08 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: Ukaniu |
Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużymkluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tuleje ustalające. -- Pozdrawiam Łukasz 10 |
Data: Lipiec 15 2013 19:14:01 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: Jacek | W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze: Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tulejeJak mają to nic z tego, a jak nie mają to się łatwo odkręci. Jacek 11 |
Data: Lipiec 15 2013 23:38:06 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: megrims | W dniu 2013-07-15 19:14, Jacek pisze: W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze:Makita z cienką tarczą odkręciła ;) wszystko. 12 |
Data: Lipiec 14 2013 22:57:48 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: mlodz | Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a): 13 |
Data: Lipiec 14 2013 21:34:34 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: | mlodz wrote: Nie no, byk w temacie? To nie forum ortografuw! -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ 14 |
Data: Lipiec 18 2013 00:13:59 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: mlodz | Dnia 14 Jul 2013 21:34:34 GMT, tá´ napisał(a): To nie forum ortografuw! Zgłaszam twoją kandydaturę na męża dla Stokrotki. 15 |
Data: Lipiec 14 2013 21:36:28 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: | megrims wrote: Urwałem klucz T30. Po prostu pÄkł w poprzek podczas odkrÄcania Ĺruby w Z tych supermarketowych to tylko Proxxon, czy jakoĹ tak, mi siÄ nie psuł. :) Szczególnie nasadki warto kupiÄ dobre. Co zrobiÄ ze ĹrubÄ imbus, która siÄ ukrÄciła? RozwierciÄ, czy uciÄ Ä łeb Ja kiedyĹ wyfrezowałem dremelem szczelinÄ na płaski klucz i potem odkrÄciłem, ale to straszna prowizorka była. :) -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ 16 |
Data: Lipiec 14 2013 14:39:50 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: | W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:02:14 UTC+2 użytkownik megrims napisał: Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata. 17 |
Data: Lipiec 14 2013 21:50:40 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: | kogutek444 wrote: jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykrÄcali i im Kiedy ostatnio widziałeĹ felgi w silniku? -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ 18 |
Data: Lipiec 14 2013 14:54:22 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: | W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:50:40 UTC+2 użytkownik tå´ napisał: kogutek444 wrote: Jak za dużo wypijÄ to wszÄdzie widzÄ szare felgi. Co nie znaczy że profilaktycznie może jechaÄ i wpierdoliÄ tym od przykrÄcania kół. I tak im siÄ należy. 19 |
Data: Lipiec 15 2013 00:54:06 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: ZIWK | W dniu 2013-07-14 23:50, tá´ pisze: kogutek444 wrote:Dziasiaj ? Mówisz i masz: http://ipocars.com/imgs/a/b/o/t/j/citroen__citroen_cx_20_re_pallas_1986_10_lgw.jpg Przy okazji rozwiÄ zanie godzÄ ce zwolenników koła w bagażniku i pod nim :) -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ 20 |
Data: Lipiec 14 2013 23:51:22 | Temat: Re: co by grupa nie umarła [OT] | Autor: megrims | W dniu 2013-07-14 23:39, pisze:
Przypomniało mi się coś. Kiedyś wyważałem koła w firmie, która specjalizowała się w ogumieniu dla TIRów. Potem jak opony na zimowe zmieniałem, to pół godziny 4 chłopa odkręcało te koła. Używali metrowej rury i młotka :D. Upocili się koszmarnie. 21 |
Data: Lipiec 14 2013 21:52:17 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: AZ | On 2013-07-14, wrote: Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom. PS. Slowa klucz: "klucz T30", "Ĺruba imbus". -- Artur ZZR 1200 22 |
Data: Lipiec 14 2013 23:55:48 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: megrims | W dniu 2013-07-14 23:52, AZ pisze: On 2013-07-14, wrote:Szydercy. Jeszcze grupa nie zgineeeeła póki myyyy żyjeeemyyyy. 23 |
Data: Lipiec 15 2013 07:56:31 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: Ukaniu |
Co zrobiÄ ze ĹrubÄ imbus, która siÄ ukrÄciła? RozwierciÄ, czy uciÄ Ä Jak siÄ dziura w imbusie obrobiła to wsadziÄ ze 30 mm szeĹciokÄ ta obciÄte z dobrego klucza i go przyspawaÄ porzÄ dnie. Ĺruba siÄ zagrzeje i powinna puĹciÄ. Jak siÄ odkrÄca takie Ĺruby to trzeba wyczyĹciÄ otwór dokładnie i nie napieraÄ na klucz ale go raz a dobrze szarpnÄ Ä. -- Pozdrawiam Ĺukasz 24 |
Data: Lipiec 15 2013 17:46:55 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: scobowski | W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze: Urwałem klucz T30. Po prostu pÄkł w poprzek podczas odkrÄcania Ja ze wzglÄdu na podobnÄ przygodÄ kupiłem zestawy torxowych i imbusowych "nasadek" honiton-a. Jak dotÄ d żadnego nie popsułem, (acz kilka łbów poszło) a zdarzało mi siÄ używaÄ do odkrÄcania siły wiÄkszej, niżby siÄ wydała rozsÄ dnÄ do danego połÄ czenia. Znajomy - też "grzebka-amator" chwali z kolei swoje proxxon-y. 25 |
Data: Lipiec 15 2013 20:40:17 | Temat: Re: co by grupa nie umarła | Autor: Tomasz Pyra | Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a): Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania To musiał być jakiś słaby klucz. Parę razy udało mi się przekręcić klucz wewnątrz śruby, ale zawsze rozlazło się gniazdo w śrubie, albo urwał cały łeb. A końcówki torxów to mam Stanleya, więc żaden szał. No chyba że masz jakąś super śrubę, ale nie sądzę żeby komuś się poduszki silnika chciało niewiadomo czym przykręcać.
To w końcu imbus czy torx? W sumie obojętne. Ja biorę (bo mam przygotowany) o numer większy klucz ribe, z końcówką zeszlifowaną na płasko (a nawet lekko wklęsło - obrobione na małym kamieniu szlifierskim) i wbijam go w łeb śruby, tak że wycina w niej nowe rowki trochę szersze. Wtedy nim odkręcam. Nie musi być ribe - może być to też torx. |