co nastepne
1 | Data: Luty 23 2009 16:26:56 |
Temat: co nastepne | |
Autor: maciek83 | przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12 pozdrawiam000 2 |
Data: Luty 23 2009 19:23:05 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Piotr Rezmer | maciek83 pisze: przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej pory jeżdiłem banditem 600 z 97A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich przepisów :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 3 |
Data: Luty 23 2009 19:50:26 | Temat: Re: co nastepne | Autor: de Fresz | On 2009-02-23 19:23:05 +0100, Piotr Rezmer said: przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej pory jeżdiłem banditem 600 z 97A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich przepisów :) Moźe mu się najzwyczajniej znudził? Ja po 3 sezonach też już mam trochę dość Sevenki. Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach ciężko coś sensownego poradzić. Jest całe stadko dużych golasów, wybór dość spory. Z turystycznych enduro - dużo zależy czy to bardziej ma być maszyna użytkowa (wtedy musisz określić swoje warunki brzegowe) czy ma tylko fajnie wyglądać. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 4 |
Data: Luty 23 2009 20:00:38 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Piotr Rezmer | de Fresz pisze: Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach ciężko coś sensownego poradzić.Tutaj zgadzam się, jeśli motocykl już swoim wyglądem nie podnieca, można wybrać inny, ale wtedy nie ma sensu pytać kogokolwiek o zdanie bo wiadomo de gustus coś tam coś tam est. Wystarczy pooglądać zdjęcia motocykli na motorbikes.be albo przemalować/przyozdobić aktualną maszynę A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i wsiadania na maszynę. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 5 |
Data: Luty 23 2009 20:11:49 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Leszek Karlik | On Mon, 23 Feb 2009 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer wrote: A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i wsiadania na maszynę. No nie wiem, ja rozwalone zegary skleiłem na poxipol i ściągnąłem dwoma trytytkami i nawet podczas jazdy cały czas widzę że mój rower to straszny ratbike ;->> -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 "Rower" 6 |
Data: Luty 23 2009 20:21:40 | Temat: Re: co nastepne | Autor: de Fresz | On 2009-02-23 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer said: A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i wsiadania na maszynę. A tu i ja się zgodzę ;-) Z podejścia estetycznego doszedłem bardzo blisko zupełnie utylitarnego - najpierw silnik, pozycja, zawias, hample, ogólny fun z jazdy, a wygląd na samym końcu. Niektórzy do tego dorastają z czasem, inni nigdy - i też jest fajnie (jednym i drugim). -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 7 |
Data: Luty 23 2009 20:45:06 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Kuczu | Piotr Rezmer pisze: A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i wsiadania na maszynę. No to my sie nigdy nie zrozumiemy :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Luty 25 2009 07:25:56 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Piotr Rezmer | Kuczu pisze: Eeee, wyobraź sobie następującą sytuację: widzisz kobietę, piękna do bólu, serce mocniej zaczyna bić, ale niestety odezwała się i masz dość, urok prysł, cieszysz się że się nie wpakowałeś. Druga sytuacja: dziewczyna przeciętnej urody, podaje Ci zimne piwo, wspomina jak było fajnie jak jechaliście 8 godzin w deszczu, nocowaliście przy stacji benzynowej. Który wariant wybierasz? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 9 |
Data: Luty 25 2009 08:25:29 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Kuczu | Piotr Rezmer pisze: Eeee, wyobraź sobie następującą sytuację: widzisz kobietę, piękna do bólu, serce mocniej zaczyna bić, ale niestety odezwała się i masz dość, urok prysł, cieszysz się że się nie wpakowałeś. Pojebalo ? Co Ty porownujesz ? -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Luty 26 2009 07:21:26 | Temat: Re: co nastepne [OT] | Autor: Piotr Rezmer | Kuczu pisze: Pojebalo ? Co Ty porownujesz ? Mogę się mylić, odnoszę wrażenie, że motocykle budowane dla wyglądu (customy), niezbyt sprawdzają się w trasie: słaby skok zawieszenia, niewygodna pozycja, symboliczny bak. Chociaż jest też druga kategoria czyli motocykle seryjne, dobrze jeżdzące a jednocześnie posiadające różne smaczki/niesmaczki stylistyczne. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 11 |
Data: Luty 25 2009 21:08:04 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Zefir | Piotr Rezmer pisze: Eeee, wyobraź sobie następującą sytuację: widzisz kobietę, piękna do bólu, serce mocniej zaczyna bić, ale niestety odezwała się i masz dość, urok prysł, cieszysz się że się nie wpakowałeś.Mogę ja?. Wybieram wariant z dziewczyną z większymi cyckami. -- Pzdr. Zefir 12 |
Data: Luty 25 2009 22:12:11 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Wojciech G. | Użytkownik "Zefir" napisał : Mogę ja?. I to jest punkt widzenia bliski mojemu. Pozdrawiam rozsądnego kolegę ;) -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. 13 |
Data: Luty 26 2009 07:23:41 | Temat: Re: co nastepne [OT] | Autor: Piotr Rezmer | Wojciech G. pisze: Użytkownik "Zefir" napisał : No, ale to jest dobre na jeden raz, no góra dwa, chyba że samotność przyciśnie -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 14 |
Data: Luty 26 2009 13:22:37 | Temat: Re: co nastepne [OT] | Autor: Wojciech G. | Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał : No, ale to jest dobre na jeden raz, no góra dwa, chyba że samotność przyciśnie Eeeee tam. Cycki właśnie po to są dwa, żeby żadna samotność człowieka nie przyciskała. ;) -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. 15 |
Data: Luty 24 2009 17:52:31 | Temat: Re: co nastepne | Autor: maciek83 | Piotr Rezmernapisal maciek83 pisze: z bangitem niby wszystko ok to moj pierwszy motocykl mam go od trzech sezonów i wiem ze moglby mi sprawic jeszcze wiele przyjemnosci ale chodzi mi głównie ocharakterystyke silnika brakuje mi dołów i moment troche niski reszta tak jak mówie jak na pierwszy motocykl jest przyzwoita, poza zawieszeniem które niesamowicie pływa no i wiadomo młodszy motocykl teoretycznie powinien byc mniej zużyty pozdrawiam -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 16 |
Data: Luty 24 2009 22:00:24 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Kuczu | maciek83 pisze: z bangitem niby wszystko ok to moj pierwszy motocykl mam go od trzech sezonów i wiem ze moglby mi sprawic jeszcze wiele przyjemnosci ale chodzi mi głównie ocharakterystyke silnika brakuje mi dołów i moment troche niski reszta tak jak mówie jak na pierwszy motocykl jest przyzwoita, poza zawieszeniem które niesamowicie pływa no i wiadomo młodszy motocykl teoretycznie powinien byc mniej zużyty pozdrawiam Kup sobie B12 po prostu... -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 17 |
Data: Luty 23 2009 22:40:44 | Temat: Re: co nastepne | Autor: Wojciech G. | Użytkownik "maciek83" napisał : przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic [...] Ja swojego B6 zmieniłem na VFR i bardzo mi się ta zmiana podobała. Zadowolony byłem. A z turystycznych enduro (mniej więcej w tych pieniądzach) to po B6 widziałbym TDM, Wysrom 1000, Varadero 1000 może Triumph Tiger. -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. 18 |
Data: Luty 24 2009 07:55:00 | Temat: Re: co nastepne | Autor: fv | maciek83 wrote: przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej Offroad to nie wiem, ale popatrz sobie jeszcze na Suzuki SV 1000. Wiele zależy od tego co ci się nie podoba w Bandicie. Jeśli za mała moc, to zdaje się, że jest pole do popisu. Przy zbyt słabym zawiasie też można bardzo wiele tanio (dużo taniej niż wymiana moto) poradzić. Podreperowanie urody to kwestia wizji i determinacji. Jeśli zaś problemem jest wiek motocykla i częste niedomaganie to ~litrowy motocykl za 12 tys nie rozwiąże IMHO tego problemu. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 19 |
Data: Luty 24 2009 06:02:45 | Temat: Re: co nastepne | Autor: | On 23 Lut, 17:26, maciek83 wrote: ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem mam podobny dylemat, po 4 sezonach na ubranej CB500 stwierdzilem ze brakuje mi mozliwosci zwiedzania swiata z drog gruntowych motocykl uzywam turystycznie ale asfaltem nie wszedzie mozna dojechac Kierujac sie "funkcjonalnoscia" czy tez "dzielnoscia" motocykla oraz ujednoliceniem marki i wygladem padlo na wczesne NX650. Poki co cb powinna tez zostac w garazu.. 20 |
Data: Luty 24 2009 16:33:01 | Temat: Re: co nastepne | Autor: (pj) | pisze: On 23 Lut, 17:26, maciek83 wrote: Ale "off-road", czy "zwiedzanie _ŚWIATA_ z dróg gruntowych" - to bardziej Ewan McGregor (www.longwayround.com), czy 40 km do najbliższego lasu? Przecież można i tak: www.tk3city.net -- pozdr pj gsx1300r 21 |
Data: Luty 24 2009 13:03:40 | Temat: Re: co nastepne | Autor: | On 24 Lut, 16:33, "(pj)" wrote: Ale "off-road", czy "zwiedzanie _ŚWIATA_ z dróg gruntowych" - to hmm..bardziej jak weekendowy wypad za miasto z namiotem a po drodze wszystkie rodzaje drog i bezdroza taki dominator powinien przeciez poradzic i na dłuzszych asfaltach i jak trzeba to przeprawic sie przez bagno i piach a to chyba nieco wiecej mozliwosci niz daje gsxr.. 22 |
Data: Marzec 04 2009 19:41:18 | Temat: Re: co nastepne | Autor: doktorek65 | No to zmień na Bandita 1200 N i wszystko jasne. |