Witam,
Prosze "wiedzących" o informacje: czy jedyne silniki diesla koncernu VW to
wszystko w gore
od 3.0 V6 TDI oraz nowy 2.0 TDI 143 KM, czy rowniez wszystkie popularne
silniki 2,5 TDI
V6 (np 163 KM) sa zrobione w technologii CR?
Dzieki i pozdrawiam
Mario
2 |
Data: Styczen 23 2008 15:29:10 |
Temat: Re: common rail w silnikach VW |
Autor: Quba |
Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości
Witam,
Prosze "wiedzących" o informacje: czy jedyne silniki diesla koncernu VW to
wszystko w gore
od 3.0 V6 TDI oraz nowy 2.0 TDI 143 KM, czy rowniez wszystkie popularne
silniki 2,5 TDI
V6 (np 163 KM) sa zrobione w technologii CR?
CR to 3.0 TDI i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008
Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.
--
Quba
3 |
Data: Styczen 23 2008 16:07:24 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: nadir |
CR to 3.0 TDI i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008
Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.
To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?
4 |
Data: Styczen 23 2008 16:10:48 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: Marcin |
To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na
syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?
Z tego co wiem, to VP. Moge to tez potwierdzic na podstawie swoich
doswiadczen,
bo od 3 lat jezdze Ibiza 1,9 TDI 110 KM (chip na 140), zdazylo mi sie lac
rozne
paliwa (np jesli na trasie nie bylo nic innego) i nigdy nie bylo najmniejszy
problemow,
auto gna jak szalone ;)
Mario.
5 |
Data: Styczen 23 2008 22:30:30 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: Quba |
Uzytkownik "nadir" napisal w wiadomosci
To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na
syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?
VP.
--
Quba
6 |
Data: Styczen 23 2008 23:19:10 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: Bugatti |
Użytkownik "Quba" napisał w wiadomości:
[....]i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008
Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.
Bzdury piszesz....za dużo czytasz tych parchołów z Auto Świat'a
Niemalże wszystkie 2.0 TDI są na systemie wtryskowym pompowtryskiwaczy *piezoelektrycznych* ( z 1.9 TDI PD mają troszkę różnicy...nie chce mi się pisać ...Pan za karę sam sobie poszuka ;-p). Jedynym wyjątkiem jest silnik na szynie CR który zadebiutował w Tiguanie...i w nowej A4.
A co do TDI na pompie VP to nie są one produkowane już od paru lat ! ;)
Pozdrawiam
--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki
7 |
Data: Styczen 24 2008 11:56:06 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: Hektor |
Użytkownik "Quba" napisał
CR to 3.0 TDI i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008
Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.
Nie wprowadzaj zamieszania jesli nie masz wiedzy. A co z 2.7 TDI ? Pompowtryski czy VP ?
Zbigniew Kordan
8 |
Data: Styczen 24 2008 20:38:50 | Temat: Re: common rail w silnikach VW | Autor: Bugatti |
Użytkownik "Hektor" napisał w wiadomości:L
Użytkownik "Quba" napisał
CR to 3.0 TDI i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008
Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.
Nie wprowadzaj zamieszania jesli nie masz wiedzy. A co z 2.7 TDI ? Pompowtryski czy VP ?
CR.
Zbigniew Kordan
Pozdr.
--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki
| | | | | | |