Grupy dyskusyjne   »   cross z możliwoÅ›ciÄ… rejestracji

cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji



1 Data: Grudzien 18 2008 11:55:27
Temat: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 

to musia³o nast±piæ. Po latach je¿dzenia rowerem zjazdowym, w dó³ ró¿nych gor i górek, po lasach i polach sprzeda³em rower i kupi³em GS500. Zrobi³em kat. A  i przelata³em ca³y sezon.
Wczoraj po d³ugich jesiennych przemy¶leniach, stwierdzi³em ¿e ja tak nie mogê... 300km po asfaltach to nie to. Ci±gnie mnie dalej w teren i to co raz bardziej. Nie wiem czy GSem nie przelatam jeszcze przysz³ego sezonu, tak by dozbieraæ kasê na jaki¶ 426 4T (2t odpadaj±)
Problem w tym, ¿e nie chce ciê¿kiego enduro do wypraw... nawet nie krêci mnie jazda gdziue¶ daleko.Dooko³a mam pe³no fajnych terenów i chcê mnieæ motocykl crossowy.

I tu pojawia siê pytanie. Czy taka maszyna mo¿e byæ zarejestrowana??

nie zamierzam na kostce jezdziæ po asfaltach, ale z 1km od gara¿u po ulicy trzeba by dojechaæ, czasem kawa³ek dalej. Reszte za³atwiaj± polne drogi :]
Jak to siê ma do pojemno¶ci baku takiego crossa? nie zamierzam wozic kanistra w plecaku :)



2 Data: Grudzien 18 2008 12:25:47
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 11:55:27 +0100, "metalbeast"  said:

Problem w tym, ¿e nie chce ciê¿kiego enduro do wypraw...

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.


Jak to siê ma do pojemno¶ci baku takiego crossa?

Zazwyczaj 7-9 l. Czyli 100-150 km.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

3 Data: Grudzien 18 2008 12:33:08
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


Problem w tym, ¿e nie chce ciê¿kiego enduro do wypraw...

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogê przk³ad ??  Nawet nie zamierzam lataæ gdzie¶ daleko, ale dojechaæ trzeba. A tor te¿ mam blisko.


Jak to siê ma do pojemno¶ci baku takiego crossa?

Zazwyczaj 7-9 l. Czyli 100-150 km.

no to ca³kiem dobrze. W terenie to ju¿ co¶. Nie wiem dlaczego, ale po przejechaniu tych 300km po asfalcie, dalej jestem nienaje¿d¿ony, a w terenie bawie sie jak dziecko :]

4 Data: Grudzien 18 2008 12:57:50
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogê przk³ad ??

KTM EXC, Husqa TE, Yamaha WR, Honda CRF. Serwis podobnie jak w krosie. Czêsto enduro od krossa ró¿nia siê g³ównie wi±zk± elektryczn±, lampami, licznikiem itp; wewnêtrznie: inna skrzynia i inne presety zawieszeñ. Pewnie jeszcze parê drobaizgów, ale w dobie unfikacji produkcji wiêkszo¶æ czê¶ci jest wspólna.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

5 Data: Grudzien 18 2008 13:05:52
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisa³(a):

On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogê przk³ad ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t? Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie? Chyb ze mowimy o crossie 2t 500ccm? Huske pomine milczeniem. WRke tez. Najlepiej to w ogole sie zamkne w sobie :)


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

6 Data: Grudzien 18 2008 13:14:35
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 13:05:52 +0100, Kamil Nowak 'Amil'  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogê przk³ad ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t?

Nie, o podobnej pojemno¶ci do SX450.


Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie?

Obud¼ siê - 4T od wielu lat goszcz± na torach krossowych.


Huske pomine milczeniem.

Prównaj sobie czym siê ró¿ni± TC 250/450 od TE.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

7 Data: Grudzien 18 2008 13:27:49
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


U¿ytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisa³ w wiadomo¶ci

de Fresz napisa³(a):
On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie ciê¿sze od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogê przk³ad ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t? Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie? Chyb ze mowimy o crossie 2t 500ccm? Huske pomine milczeniem. WRke tez. Najlepiej to w ogole sie zamkne w sobie :)

mowimy wy³±cznie o 4t. Przejrza³em oferty. Do 8kz³ to ju¿ co¶ mo¿na wybraæ. Problem tylko w tym, ¿e to co mo¿na zarejestrowaæ to ju¿ nie cross. O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to ju¿ inne zawieszenia czy skrzynia mniej. Nie chce popylaæ z max predkosciami. Bardziej wole cieszyæ siê oraniem gleby. Tylko z tego co widzê to takie moto jest ma³o uniwersalne.
A jak sobie radz± inni z crossami? przyczepka odpada. mam auto itd, ale to ju¿ dla mnie kombinacje troche. Dla tego optymalnie to cross z rejestracj± ;] jest cos takiego?
ps. husquarna kojarzy mi siê z pi³ami ... odpada.

8 Data: Grudzien 18 2008 13:49:12
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 13:27:49 +0100, "metalbeast"  said:

Problem tylko w tym, ¿e to co mo¿na zarejestrowaæ to ju¿ nie cross. O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to ju¿ inne zawieszenia czy skrzynia mniej.

Tey, ale we¼ siê zdecyduj - chcesz polataæ amatorsko po torze, lesie i czasem siê gdzie¶ przejechaæ, czy te¿ zostaæ zawodnikiem MP Cross?


A jak sobie radz± inni z crossami?

Znam takich, którzy mieszkaj±c na obrze¿asz miasta albo poza, lataj± krosówkami bez rejestracji, unikaj±c asfaltu i sporadycznie bardzo bocznymi drogami. Mo¿na wykupiæ OC na nr ramy, w razie spotkania z policmajstrami zawsze to jaki¶ plus, a kosztuje grosze.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

9 Data: Grudzien 18 2008 14:11:50
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Rafa³ Tomaszewski 


U¿ytkownik "de Fresz"  napisa³ w wiadomo¶ci

Tey, ale we¼ siê zdecyduj - chcesz polataæ amatorsko po torze, lesie i
czasem siê gdzie¶ przejechaæ, czy te¿ zostaæ zawodnikiem MP Cross?

nie nie nie pytaj o to.........
Kolega ju¿ zdecydowa³ ( chce crossa ), kolega wie najlepiej co bêdzie
najlepsze ( enduro jest do bani a jedynie crosufka podo³a ), kolega chcia³
jedynie oznajmiæ/pochwaliæ sie ¿e lata³ w DH potem ogarn±³ GS500 i teraz
czas na starty obok Teddego wiêc moja rada jest taka:
Modele gla kolegi:
YZ 450f, CRF 450 oba najlepiej bo tuningu na 490 bo piecyk 450 mo¿e nie daæ
rady,  SX 525 ewentualnie Berga TC 550..........
Bo jak by jednak okaza³o siê ¿e ciagle ma³o to jeszcze jest KX i CR 500 w
obwodzie ale ponoæ nie lubi dwuciacha:(


Pozdrawiam
Rafa³
450exc

10 Data: Grudzien 18 2008 14:36:58
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


U¿ytkownik "Rafa³ Tomaszewski"  napisa³ w wiadomo¶ci


U¿ytkownik "de Fresz"  napisa³ w wiadomo¶ci
Tey, ale we¼ siê zdecyduj - chcesz polataæ amatorsko po torze, lesie i czasem siê gdzie¶ przejechaæ, czy te¿ zostaæ zawodnikiem MP Cross?

nie nie nie pytaj o to.........
Kolega ju¿ zdecydowa³ ( chce crossa ), kolega wie najlepiej co bêdzie najlepsze ( enduro jest do bani a jedynie crosufka podo³a ), kolega chcia³ jedynie oznajmiæ/pochwaliæ sie ¿e lata³ w DH potem ogarn±³ GS500 i teraz czas na starty obok Teddego wiêc moja rada jest taka:
Modele gla kolegi:
YZ 450f, CRF 450 oba najlepiej bo tuningu na 490 bo piecyk 450 mo¿e nie daæ rady,  SX 525 ewentualnie Berga TC 550..........
Bo jak by jednak okaza³o siê ¿e ciagle ma³o to jeszcze jest KX i CR 500 w obwodzie ale ponoæ nie lubi dwuciacha:(

tak tak... jasne.
Jak widaæ niektorzy potrafi± pomoc (de Fresz) a inni potrolowaæ.

11 Data: Grudzien 18 2008 16:39:35
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Rafa³ Tomaszewski 


U¿ytkownik "metalbeast"  napisa³ w wiadomo¶ci

tak tak... jasne.
Jak widaæ niektorzy potrafi± pomoc (de Fresz) a inni potrolowaæ.

ja z zasady tylko pomagam ale pomóc te¿ trzeba sobie daæ:)

pozdrawiam
rafa³
450exc

12 Data: Grudzien 21 2008 11:54:47
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 



Pozdrawiam
Rafa³
450exc

co raz badziej my¶lê o tym, ¿eby jednak przemêczyæ sezon i nazbieraæ na KTM exc. Obata³em ten motur w komisie i ma wszystko czego mi trzeba, a do tego mog³bym na nim przejechaæ odcinki asfaltowe bezstresowo.
Jak siê spisuje Twoja maszyna?? widzialem te¿ wersje 525, ale jak rozumiem oba to 4t ?

13 Data: Grudzien 21 2008 14:12:24
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: Marek B 

metalbeast pisze:

Jak siÄ™ spisuje Twoja maszyna?? widzialem te¿ wersje 525, ale jak rozumiem oba to 4t ?

Tak większy zawsze lepszy! Bierz większy!
Są jeszcze 990 jeszcze większy. Bierz jeszcze większy!

coÅ› mi siÄ™ wydaje ¿e masz syndrom amerykaÅ„ca czyli wiÄ™kszy=lepszy

Je¿eli chodzi o wyÅ›cigi i tor to jak bÄ™dziesz wyciska³ 100% mo¿liwoÅ›ci z 250ccm to chylÄ™ czo³o. SwojÄ… drogÄ… to exc na tor to te¿ nie jest najlepszym wyborem, bo do tego sx jest stworzony. Jednak kilkanaÅ›cie kilogramów ró¿nicy po dziesiÄ…tym kó³ku mo¿e zamienić siÄ™ w kilkadziesiÄ…t i wiÄ™cej.

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

15 Data: Grudzien 18 2008 14:36:11
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


Tey, ale we¼ siê zdecyduj - chcesz polataæ amatorsko po torze, lesie i
czasem siê gdzie¶ przejechaæ, czy te¿ zostaæ zawodnikiem MP Cross?

w sumie chyba postawi³em na opcjê amatorskiego latania po torze i okolicznych ³±kach ;]
najlepsza bedzie opcja dokupiæ crossa jako drugie moto do takich szaleñstw i po sprawie z rejestracj±..

A jak sobie radz± inni z crossami?

Znam takich, którzy mieszkaj±c na obrze¿asz miasta albo poza, lataj± krosówkami bez rejestracji, unikaj±c asfaltu i sporadycznie bardzo bocznymi drogami. Mo¿na wykupiæ OC na nr ramy, w razie spotkania z policmajstrami zawsze to jaki¶ plus, a kosztuje grosze.

a widzisz. O to w³a¶nie mi chodzi³o. I w tym wypadku 250ccm za³atwi sprawê, gdy¿ dojazd do toru to jaki¶ 1km po obrze¿ach miasta, pozniej ju¿ tylko miedzy polami na tor.
Nie wiedzia³em ¿e oc na tak± maszynê mo¿na, ale to bardzo dobry pomys³.

16 Data: Grudzien 18 2008 15:49:31
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 14:36:11 +0100, "metalbeast"  said:

Tey, ale we¼ siê zdecyduj - chcesz polataæ amatorsko po torze, lesie i
czasem siê gdzie¶ przejechaæ, czy te¿ zostaæ zawodnikiem MP Cross?

w sumie chyba postawi³em na opcjê amatorskiego latania po torze i okolicznych ³±kach ;]

Podobnie jak Rafa³, nie s±dzê, aby¶ przez najbli¿sze parê sezonów zauwa¿y³ drastyczn± ró¿nice w je¼dzie pomiêdzy w miarê wspó³czesnym endurakiem a crossem.


najlepsza bedzie opcja dokupiæ crossa jako drugie moto do takich szaleñstw i po sprawie z rejestracj±..

Zalet± enduro jest to, ¿e mo¿na (najczê¶ciej) na legalu polataæ asfaltem, zalet± krossa jest to, ¿e najczê¶ciej przy porównywalnych rocznikach jest wyra¼nie tañszy. Ale przy 8k z³ ciê¿ko bêdzie znale¼æ niezakatowan± sztukê.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

17 Data: Grudzien 18 2008 16:45:17
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: Marek B 

de Fresz pisze:

Podobnie jak Rafa³, nie sÄ…dzÄ™, abyÅ› przez najbli¿sze parÄ™ sezonów zauwa¿y³ drastycznÄ… ró¿nice w je¼dzie pomiÄ™dzy w miarÄ™ wspó³czesnym endurakiem a crossem.

MyÅ›lÄ™ ¿e ró¿nicy to mo¿e on sam nie zauwa¿y ale jego rÄ™ce i barki z pewnoÅ›ciÄ….

Znajomy siÄ™ tak za³atwi³ na yz250f kupi³ do uje¿d¿ania po lasach a tam korzenie, kamienie i inne rzeczy wystajÄ…ce ze Å›cie¿ki.
Krosówka na tor wyÅ›mienita, nieco równiejszy teren jest na torze.

więc jak chcesz sporadycznie do lasu to lepszy będzie krosowy a jak sporadycznie na tor to endurak.

koniec wywodów


--
pozdrawiam
Marek
crf250x

18 Data: Grudzien 18 2008 19:50:30
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: metalbeast 



MyÅ›lÄ™ ¿e ró¿nicy to mo¿e on sam nie zauwa¿y ale jego rÄ™ce i barki z
pewnością.

Znajomy siÄ™ tak za³atwi³ na yz250f kupi³ do uje¿d¿ania po lasach a tam
korzenie, kamienie i inne rzeczy wystajÄ…ce ze Å›cie¿ki.
Krosówka na tor wyÅ›mienita, nieco równiejszy teren jest na torze.

więc jak chcesz sporadycznie do lasu to lepszy będzie krosowy a jak
sporadycznie na tor to endurak.

koniec wywodów
**

no i ju¿ coÅ› mi siÄ™ widzi po tych ca³ych wywodach. Obstawia³ bym crossa bo mo¿na dostać go taniej ni¿ enduraka z papierami, do jazdy po drogach zostawiam sobie GSa i bÄ™dzie git. crossa za 600z³ kupie. nie wiem jeszcze czy 2t czy 4t ,wolalbym 4t ale zobaczymy. teraz mam troche czasu na nazbieranie kasy. Kto wie, mo¿e nazbieram wiecej i kupie cos bardziej sensownego. Narazie mam 4kz³ i wole spokojnie zbierac. Nie pali mi siÄ™, ale opcja crossa jest bardzo realna.  Choć kto wie czy po kilku sezonach tego nei po³Ä…cze i nie kupie porzadnego enduro .np ktm exc, ale to juz wydatek.

19 Data: Grudzien 18 2008 22:26:54
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 16:45:17 +0100, Marek B  said:

Myślę że różnicy to może on sam nie zauwaÅ ¼y ale jego ręce i barki z pewnością.

Znajomy siÄ™ tak za³atwi³ na yz250f kupi³ do uje¿ d¿ania po lasach a tam korzenie, kamienie i inne rzeczy wystajÄ…ce ze Å›cie¿ki.

Ale wiesz ¿e jedne i drugie majÄ… takie fikuÅ›ne pokrÄ™te³ka, którymi mo¿na sobie conieco popsuć/naprawić zawiasy wedle gustu? ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

20 Data: Grudzien 19 2008 00:02:04
Temat: Re: cross z mo¿liwoÅ›ciÄ… rejestracji
Autor: Marek B 

6

de Fresz pisze:

Ale wiesz ¿e jedne i drugie majÄ… takie fikuÅ›ne pokrÄ™te³ka, którymi mo¿na sobie conieco popsuć/naprawić zawiasy wedle gustu? ;-)


jasne ¿e wiem ale oleju nie wymieniasz za ka¿dym razem prawda? ;-)

a z tych fikuÅ›nych pokrÄ™te³ korzystam namiÄ™tnie, bo nie lubiÄ™ w piachu zostawać w tyle ;-p

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

21 Data: Grudzien 19 2008 22:00:38
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: N1 

de Fresz pisze:

Ale przy 8k z³ ciê¿ko bêdzie znale¼æ niezakatowan± sztukê.

Mozna :-)

22 Data: Grudzien 20 2008 10:44:29
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: WIADRO 


U¿ytkownik "de Fresz" <
napisa³ w wiadomo¶ci


Znam takich, którzy mieszkaj±c na obrze¿asz miasta albo poza, lataj±
krosówkami bez rejestracji, unikaj±c asfaltu i sporadycznie bardzo
bocznymi drogami. Mo¿na wykupiæ OC na nr ramy, w razie spotkania z
policmajstrami zawsze to jaki¶ plus, a kosztuje grosze.

tylko czy jakiekolwiek OC jest wa¿ne bez przegl±du technicznego, homologacji
itp.?
bo przy p³aceniu nie pytaj± o to ale przy wyp³acie przypomn± sobie..?


--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus

23 Data: Grudzien 18 2008 13:57:05
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Rafa³ Tomaszewski 


U¿ytkownik "metalbeast"  napisa³ w wiadomo¶ci

mowimy wy³±cznie o 4t. Przejrza³em oferty. Do 8kz³ to ju¿ co¶ mo¿na
wybraæ. Problem tylko w tym, ¿e to co mo¿na zarejestrowaæ to ju¿ nie
cross.

bywaj± i fullcrossy zarejestrowane jakim¶ patentem trzeba tylko mieæ farta i
na takie co¶ trafiæ tylko POCO?????????

O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to ju¿ inne zawieszenia
czy skrzynia mniej. Nie chce popylaæ z max predkosciami. Bardziej wole
cieszyæ siê oraniem gleby. Tylko z tego co widzê to takie moto jest ma³o
uniwersalne.

No gorszej bzury nie s³ysza³em, ale wybacze bo po tym co piszesz widaæ ¿e
nie siedzia³e¶ nigdy na crossówce ani na enduraku ( a praktycznie jedno i
drugie to to samo poza ró¿nicami które dla Ciebie nie maj± znaczenia jeszcze
d³ugo )


A jak sobie radz± inni z crossami? przyczepka odpada. mam auto itd, ale to
ju¿ dla mnie kombinacje troche. Dla tego optymalnie to cross z rejestracj±
;] jest cos takiego?
mam konkretne pytanie czy ty potrzebujesz motocykla wy³±cznie na tor i masz
problem z transportem tam go bo inaczej tego nie moge zrozumieæ

Pozdrawiam
rafa³
450exc

ps. kup najlepsz± crosówke i czy na torze czy w terenie objade Ciê moim
chperem EXC tak ¿e bede je¼dzic do oko³a Ciebie.

24 Data: Grudzien 18 2008 14:40:21
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 



bywaj± i fullcrossy zarejestrowane jakim¶ patentem trzeba tylko mieæ farta i na takie co¶ trafiæ tylko POCO?????????


po to by legalnie dojechaæ kawa³ek przez miasto.

No gorszej bzury nie s³ysza³em, ale wybacze bo po tym co piszesz widaæ ¿e nie siedzia³e¶ nigdy na crossówce ani na enduraku ( a praktycznie jedno i drugie to to samo poza ró¿nicami które dla Ciebie nie maj± znaczenia jeszcze d³ugo )

na crossowce 2 sezony przelata³em. na enduraku nic.


mam konkretne pytanie czy ty potrzebujesz motocykla wy³±cznie na tor i masz problem z transportem tam go bo inaczej tego nie moge zrozumieæ

dok³adnie tak. Choæ nie tylko na tor, ale w g³ównej mierze. Pewnie to bedzie 90% latania tym crossem. Oczywi¶cie amatorsko, dla w³asniej radochy.

ps. kup najlepsz± crosówke i czy na torze czy w terenie objade Ciê moim chperem EXC tak ¿e bede je¼dzic do oko³a Ciebie.

nie w±tpie. Ale daj mi troche czasu :]

25 Data: Grudzien 18 2008 16:36:40
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Rafa³ Tomaszewski 


U¿ytkownik "metalbeast"  napisa³ w wiadomo¶ci

po to by legalnie dojechaæ kawa³ek przez miasto.

czy legalnie jest jechac z papierami na motorze bez ¶wiate³? ta legalno¶æ
jest iluzoryczna. To ju¿ wole jechac swoj± 450exc gdzie mam ¶wiat³a ale nie
mam kwitów, bo jak jade normalnie to mnie nikt nie zatrzyma a Ciebie na
crossie zatrzymaja tak z zasady a jak zobacz± ¿e masz na to kwit to czpliwy
siê czepi i wyjdzie kicha.


na crossowce 2 sezony przelata³em. na enduraku nic.

tzn. ¿e 2 lata lata³e¶ po torze czy jak mam to rozumieæ?


dok³adnie tak. Choæ nie tylko na tor, ale w g³ównej mierze. Pewnie to
bedzie 90% latania tym crossem. Oczywi¶cie amatorsko, dla w³asniej
radochy.

czyli teraz rozumie dlaczego crossówka, bo wcze¶niej wydawa³o mi siê ¿e
piszesz ¿e chcesz do lasu ( w teren ).


nie w±tpie. Ale daj mi troche czasu :]

jak to trochê czasu to przez dwa lata co¶ robi³ na tej crossówce, po bu³ki
do sklepu je¼dzi³ê¶?:)

Pozdrawiam
Rafa³

26 Data: Grudzien 18 2008 19:45:03
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


czy legalnie jest jechac z papierami na motorze bez ¶wiate³? ta legalno¶æ
jest iluzoryczna. To ju¿ wole jechac swoj± 450exc gdzie mam ¶wiat³a ale nie mam kwitów, bo jak jade normalnie to mnie nikt nie zatrzyma a Ciebie na crossie zatrzymaja tak z zasady a jak zobacz± ¿e masz na to kwit to czpliwy siê czepi i wyjdzie kicha.

no tu masz akurat racjê.



na crossowce 2 sezony przelata³em. na enduraku nic.

tzn. ¿e 2 lata lata³e¶ po torze czy jak mam to rozumieæ?

tak, na klubowej 125-tce. w ¿adnych zawodach. tylko szkolenia. pozniej jak przysz³o kupic w³asny sprzet musia³em zrezygnowac... mia³em wtedy 15 lat :( i kasy brak.


czyli teraz rozumie dlaczego crossówka, bo wcze¶niej wydawa³o mi siê ¿e piszesz ¿e chcesz do lasu ( w teren ).

okolica jest specyficzna. jest tor, jest nieuzywany poligon, s± chaszcze/lasy po ktorych ludzie atakuj± legalnie na crossach bo to wszystko tereny toru/powojskowe. zadne prawdziwe lasy.

nie w±tpie. Ale daj mi troche czasu :]

jak to trochê czasu to przez dwa lata co¶ robi³ na tej crossówce, po bu³ki do sklepu je¼dzi³ê¶?:)

to by³o ponad 11 lat temu :))

27 Data: Grudzien 18 2008 13:28:10
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 
28 Data: Grudzien 18 2008 14:08:15
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

metalbeast napisa³(a):

http://moto.allegro.pl/item499373949_yamaha_yzf_426.html
cos takiego by mi le¿a³o ;]

To kup!
I czekamy na posty gdzie tanio silnik do tego i gdzie dobrze i szybko zrobia rehabilitacje kolana!


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

29 Data: Grudzien 18 2008 14:29:18
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Kefir 

Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'"  wrote in message

metalbeast napisa³(a):
http://moto.allegro.pl/item499373949_yamaha_yzf_426.html
cos takiego by mi le¿a³o ;]

To kup!
I czekamy na posty gdzie tanio silnik do tego i gdzie dobrze i szybko zrobia rehabilitacje kolana!

Czepliwy jestes Amil, przeciez dobrze chlop napisal: bedzie mu lezalo ;)
A³torze watku, jesli poszukujesz czegos jako poczatkujacy (w bloto) a sprzet z drugiej reki (i z ograniczonym budzetem) reki to nie bierz wykreconej maszyny z ostrymi rezimami serwisowymi. Chyba ze kupisz z pewnych rak lub z polecenia warsztatu/mechanika ktoremu bezgranicznie ufasz.
Skoro zapytales: na Twoim miejscu rozpatrywalbym dbanego DRZ400 S (nie E). Niestety, ceny zaczynaja sie ok 10 kPLN.
Jesli kupisz taniej, zwlaszcza ekstremalnego sprzeta, a nie jestes "w czepku urodziny" to wkrotce staniesz przed dylematem: czy dolozyc kilka razy wiecej niz Ci sie kiedykolwiek snilo by sprzet doprowadzic do przyzwoitego stanu, czy tez oddac go za 1/3 zaplaconej ceny czy moze wreszcie dokonac kowalskiej "naprawy" i sprzedac udajac idiote. Twoj wybor.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

30 Data: Grudzien 18 2008 14:44:20
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 


Czepliwy jestes Amil, przeciez dobrze chlop napisal: bedzie mu lezalo ;)
A³torze watku, jesli poszukujesz czegos jako poczatkujacy (w bloto) a sprzet z drugiej reki (i z ograniczonym budzetem) reki to nie bierz wykreconej maszyny z ostrymi rezimami serwisowymi. Chyba ze kupisz z pewnych rak lub z polecenia warsztatu/mechanika ktoremu bezgranicznie ufasz.
Skoro zapytales: na Twoim miejscu rozpatrywalbym dbanego DRZ400 S (nie E). Niestety, ceny zaczynaja sie ok 10 kPLN.
Jesli kupisz taniej, zwlaszcza ekstremalnego sprzeta, a nie jestes "w czepku urodziny" to wkrotce staniesz przed dylematem: czy dolozyc kilka razy wiecej niz Ci sie kiedykolwiek snilo by sprzet doprowadzic do przyzwoitego stanu, czy tez oddac go za 1/3 zaplaconej ceny czy moze wreszcie dokonac kowalskiej "naprawy" i sprzedac udajac idiote. Twoj wybor.

mowisz ze yz 426 to ekstremalnie podkrêcony sprzêt? wydaje mi sie, ze jego 50km ma sie lepiej do 50km z 250cmm. nie znam siê -pytam.
powiedzmy ¿e jako drugie moto to taki cross do 6kz³ by by³ ok. fajnie jak bym mog³ kupic jakeigos 4t nie ukrywam.

31 Data: Grudzien 18 2008 16:44:50
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: Rafa³ Tomaszewski 


U¿ytkownik "metalbeast"  napisa³ w wiadomo¶ci

mowisz ze yz 426 to ekstremalnie podkrêcony sprzêt? wydaje mi sie, ze jego
50km ma sie lepiej do 50km z 250cmm. nie znam siê -pytam.

po pierwsze dlaczego chcesz sprzêta z klasy 450 4T? czyli dlaczego musi byæ
50KM

powiedzmy ¿e jako drugie moto to taki cross do 6kz³ by by³ ok. fajnie jak
bym mog³ kupic jakeigos 4t nie ukrywam.
 4T do 6ty¶ to jako motocykl do nauki amatorskiej siê nadaje ale mechaniki a
nie jazdy:(

mia³em ostatnio okazje kupiæ yz426 od kolegi by³a w stanie idealnym za 6ty¶
ale zaprowadzi³ j± na przegl±d do Yamahy w Radomiu ¿eby mi sprzedac w 100%
sprawny motocykl ( taki dobry kolega ) i tak nakombinowali ¿e zawineli
sprzêta w rozliczeniu ( kupowa³ u nich wr450f) bo stwierdzili ze jest
popsuta po czym sprzedali za dwa dni za kupe szmalu jako rodzynek...........
ehh do dzi¶ nie moge sobie wydarowaæ:)

Pozdrawiam
Rafa³
450exc

32 Data: Grudzien 18 2008 12:17:14
Temat: Re: cross z mo¿liwo¶ci± rejestracji
Autor: metalbeast 

mia³o byæ

dozbieraæ kasê na jaka¶ yamacha yfz 426 4T (2t odpadaj±)

Re: cross z możliwością rejestracji



Grupy dyskusyjne