gaz sekwencja vs diesel
1 | Data: Maj 31 2008 02:29:03 |
Temat: gaz sekwencja vs diesel | |
Autor: | przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, 2 |
Data: Maj 31 2008 13:18:50 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Fotelik |
przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Gaz 3 |
Data: Maj 31 2008 14:06:36 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Vex | Użytkownik napisał w wiadomości przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Ja jakoś nie mam zaufania do instalacji LPG. Miałem instalacje w 3 autach ( I, II i IV generacji ) i we wszystkich zawsze coś po jakimś czasie było nie tak. Po dłuższym użytkowaniu silnik przestawał równo pracować i coraz to gorzej jeździł na benzynie. Może miałem akurat pecha i teraz w tych nowych instalacjach jest inaczej, ale jakoś mam awersje. Diesel jest fabrycznie przystosowany do paliwa które mu się leje i nie trzeba nic kombinować. Pozdrowienia, Tomek 4 |
Data: Maj 31 2008 14:16:40 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Marcin J. Kowalczyk | pisze: przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, diesel - kolo zapasowe nie wala sie po bagazniku, gaz tankowanie co 300-400km, diesel 900-1200, nie zagazujesz silnika typu GDI, FSI 5 |
Data: Maj 31 2008 14:20:41 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Piotrek | przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, jak jest mozliwosc zalozenia sekwencji do tego typu silnika to gaz. tylko porzadna sekwencja i w porzadnym zakladzie a nie u partacza co to zrobi za 200 zl taniej:) bo pozniej sa placze na grupie ze gaz jest zlyyy bo sa problemy:) -- pzdr piotrek 6 |
Data: Maj 31 2008 14:57:17 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Luky | pisze: przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, 5 letni turbo diesel? - jest co się zepsuć... można się mocno naciąć, nie wiesz jak właściciel dbał o auta, jakie paliwo lał itd itd... totolotek 5 letnia benzyna? - nawet jak coś się zepsuje to kosztuje 1/3 tego co w dieslu, ktoś kto kupił 5 lat temu raczej nie chciał tym pokonywać 40-50kkm rocznie :), co w przypadku diesla jest prawdopodobne. LPG - jeśli tylko silnik je toleruje i łatwo się zagazowuje jak najbardziej tak - oszczędnośći są spore i w szybkim czasię bedziesz już oszczędzał na następny samochód :) 7 |
Data: Maj 31 2008 15:15:22 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Luky | Luky pisze: jeśli tylko silnik je toleruje i łatwo się zagazowuje jak najbardziej tak - oszczędnośći są spore i w szybkim czasię bedziesz już oszczędzał na następny samochód :) na zachęte powiem ci ile pali moje auto a ile ojca - obaj mamy vectry. ja mam 1.8 122KM benzyna, on ma 1.9 120KM diesel benzynki moje auto paliło 8-9 litrów ale uważałem jak mocno pedał naciskam teraz mi pali 10,5-11,5 litrów LPG [ale dużo dynmiczniej się poruszam] średnio weźmy 11 litrów, więc kalkulacja: 11 * 2,15 = 23,65 zł na każde pokonane 100km mój ojciec jeździ podobne trasy jak ja [50%miasto 50%trasa] i spalanie wygląda tak 6.5-9 litra, średnio weźmy 8 litrów [jak ktoś mi powie że disel wielkości vectry pali 6 litrów w cyklu mieszanym to zostawie bez komentarza] czyli: 8 * 4,72 = 37,76 ceny ze stacji statoil z wczoraj - tankowałem oba auta. czyli na każde 100km mi zostaje w kieszeni 14złoty, odliczmy te 4złote na benzyne w lpg do zapalania, jak jest zimno i wogóle . czyli 10złoty do tego akurat w tych oplach sto razy wolę tą benzyne, bo te 120KM w dieslu na trasie jest ok, ale do miasta masakra.... kalkulacja jest taka że robiąc 30kkm rocznie na samym paliwie jest się 3,000zł do przodu[jeśli ceny się utrzymają], nie martwiąc się o turbinę, wtryski i inne duperele. Po 5 latach to sobie już można dołożyć do nastepnego autka bo z tego sie robi niezła kwota. 8 |
Data: Maj 31 2008 06:39:58 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: | dziekuje wszystkim za odpowiedzi, bardzo mi pomogliscie. 9 |
Data: Maj 31 2008 15:18:49 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: PARKER | Dnia 2008-05-31 11:29, Użytkownik napisał: przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Zdecydowanie jak używany to tylko benzyna + LPG. Utrzymanie nowszego auta na ON to ogrome obciążenie dla portfela. Całą oszczędność zjadają droższe koszy obsługi i napraw. Każda usterka elektoniki, turbo, pompy wtryskowej czy wtryskiwaczy , sprzęgło + koło dwumasowe idą w tysiące złotych. Nie wspominając o filtrach FAP i innych bajerach. ON jest dobry na zachodzie gdzie mają dobre paliow, dobre drogi i jeżdżą po 100kkkm rocznie.... Adam www.qmotor.pl 10 |
Data: Maj 31 2008 15:25:42 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: P_ablo |
przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, oczywiscie gaz - ON jeszcze podrozeje - diesel drozszy w zakupie - diesel drozszy w eksploatacji - diesel drozszy w naprawach - diesel dymi i smierdzi - kultura pracy - diesel o slusznej pojemnosci chodzi jak ciagnik siodlowy (np S400 CDI ) - przy dieslu trzeba nosic pampersy bo tankujesz raz na 1200 km - diesel straaasznie brudzi sie przy wlewie - tankujac ON musisz zima wysiadac z samochodu - na Auchan nie wysiadasz nawet jak placisz - procz oczywiscie paralitow / niedzielnych kierowcow ktorzy nie potrafia podjechac odpowiednio do okienka bez uszkodzenia lusterka - samochody z silnikami diesla czesciej ulegaja spaleniu Tego ostatniego nie potrafie racjonalnie wytlumaczyc ale wiekszosc samochodow z wypalona komora silnika to wlasnie diesle... Picasso 11 |
Data: Maj 31 2008 15:57:09 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Agent |
gaz i benzyna tez - diesel drozszy w zakupie tak - diesel drozszy w eksploatacjiw czym jest droższy - diesel drozszy w naprawach chyba masz na myśli IKARUSY w Gdansku to wtedy tak - kultura pracy - diesel o slusznej pojemnosci chodzi jak ciagnik siodlowy (np S400 CDI ) A co to znaczy słuszna pojemność? dla jednych 1,3 dla innych 5,0 - przy dieslu trzeba nosic pampersy bo tankujesz raz na 1200 km to akurat zaleta. nie obraź sie ale tylko pacan powie ze to wada - diesel straaasznie brudzi sie przy wlewie jak ktoś nie umie tankować to tak za to nie pobrudzisz sie jak pracownik karze ci odkrecic zatyczke gazu - tankujac ON musisz zima wysiadac z samochodu - na Auchan nie wysiadasz no to gaz jest w takim razie przede wszystkim dla tych co maja Auchan w mniescie i w dodatku po drodze nawet jak placisz - procz oczywiscie paralitow / niedzielnych kierowcow ktorzy nie potrafia podjechac odpowiednio do okienka bez uszkodzenia lusterka bzdura Tego ostatniego nie potrafie racjonalnie wytlumaczyc ale wiekszosc samochodow z wypalona komora silnika to wlasnie diesle... 12 |
Data: Maj 31 2008 21:17:27 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: P_ablo |
- ON jeszcze podrozeje w dupie mam benzyne - gaz sie liczy
Zamknij sie w garazu z ospalonym dieselm i z autem na lpg to pogadamy. Koszty eksploatacji: S400 CDI - 13 l ON miasto - 60 zl S500 22 l LPG miasto - 50 zl Do tego filtr czastek stalych, turbosprezarka i kola dwumasowe ktore sa elementami eksploatacyjnymi jak klocki...
Dla mnie ponizej 3 l to kosiarki...
Ale w jakim sensie? Jeli kradniesz paliwo lub jestes paserem to oczywista zaleta bo mozesz zajechac do rodziny na drugi koniec PL na "tanim" paliwie ale jesli piszesz o 10 min na tankowanie to moze czas zmienic podejscie do zycia lub prace? BTW te wszystkie argumenty sa tak samo naciagane jak argumenty przeciwko LPG w stylu latajace kolo zapasowe po bagazniku i czeste tankowanie. Picasso 13 |
Data: Czerwiec 01 2008 11:11:45 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Michal_K | > Ale w jakim sensie? Jeli kradniesz paliwo lub jestes paserem to oczywista zaleta bo mozesz zajechac do rodziny na drugi koniec PL na "tanim" paliwie ale jesli piszesz o 10 min na tankowanie to moze czas zmienic podejscie do zycia lub prace?Widzisz, nie chodzi tu o czas a o ZASIĘG samochodu i tutaj diesel ma niewątpliwą przewagę, jeśli chodzi o sam ZASIĘG. Ważne w podróżach po Europie Zachodniej, które coraz więcej z Nas lubi uprawiać. I niestety LPG w tamtych realiach to nieco inna bajka :( Navi + lista stacji a i tak stres, czy na pewno stacja działa i czy będzie czynna. I gdybym miał- nawet na LPG- zamiast 400km, 1000km zasięgu, to by było super. Poza tym autostradą, w nocy, przejechać 1000km to jest kwestia paru godzin (8 np), kiedy wcale nie trzeba się zatrzymywać. Jeździłem sporo po zachodzie z LPG, a raz pojechałem dieslem- jak jeszcze były normalne ceny- jednak różnica w komforcie jest. Oczywiście- jak się skończy LPG mamy jeszcze pełny bak benzyny, no ale tez nie do końca o to chodzi, żeby jechać na benzynie skoro na gazie można :D BTW te wszystkie argumenty sa tak samo naciagane jak argumenty przeciwko LPG w stylu latajace kolo zapasowe po bagazniku i czeste tankowanie.No to są akurat rzeczowe- jedyne rzeczowe- argumenty vs LPG. Naciągane to są argumenty o awaryjności, która w przypadku IV generacji już odeszła w zapomnienie, ale mniejszy zasięg na małych butlach w miejscu koła to niestety fakt. Oczywiście można sobie 100l butlę wrzucić ale wtedy nie ma bagażnika :) Tak samo brak dojazdówki/koła to też gorsze niż jego obecność. Pytanie tylko, czy jazda ~~ 10zł taniej niż dieslem (nie mówiąc o benzynie!) rekompensuje brak koła zapasowego czy też niższy zasięg na tańszym paliwie. Jeśli nie, to ktoś ma na tyle dużo forsy i lubi ją przepalać, że o dieslu czy LPG mysleć nie musi i może kupować 5l silniki benzynowe :D -- Michał 14 |
Data: Czerwiec 01 2008 14:14:35 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Sun, 01 Jun 2008 11:11:45 +0200, Michal_K napisał(a): Poza tym autostradą, w nocy, przejechać 1000km to jest kwestia paru 8 godzin jazdy bez postoju? Jak dla mnie to jest proszenie się o problemy z koncentracją jeśli nie jesteś tirmanem. LPG przynajmniej wymusza przerwy w podróży :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 15 |
Data: Czerwiec 01 2008 16:12:37 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Michal_K | Borys Pogoreło pisze: Dnia Sun, 01 Jun 2008 11:11:45 +0200, Michal_K napisał(a):A co za problem? Jak dla mnie to jest proszenie się o problemyNie takie rzeczy się robiło ;) -- Michał 16 |
Data: Czerwiec 01 2008 16:46:47 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Sun, 01 Jun 2008 16:12:37 +0200, Michal_K napisał(a): A co za problem?Poza tym autostradą, w nocy, przejechać 1000km to jest kwestia paru Jak się uprzesz i masz pęcherz ze stali to pewnie i 16 da radę ;) Ale po co kusić los. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 17 |
Data: Czerwiec 02 2008 10:58:31 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Adam Płaszczyca | On Sun, 01 Jun 2008 16:12:37 +0200, Michal_K 8 godzin jazdy bez postoju?A co za problem? Znużenie za kółkiem. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 18 |
Data: Czerwiec 01 2008 23:55:19 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: P_ablo |
19 |
Data: Czerwiec 02 2008 00:10:58 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Cavallino |
Stres to sie ma przed egzaminem a nie z powodu jazdy 100 km na drozszym paliwie. Podajesz przypadek dotyczacy promila kierowcow a nawet jesli ktos jedzie na wakacje to jest to okazjonalny wyjazd i ma tak minimalny wplyw na caloksztalt, ze nie warto go brac pod uwage. Tym niemniej w ten sposób w zeszłym roku, w drodze na wakacje przejechałem na benzynie 500 km więcej niż zamierzałem, a jadącemu ze mną kuzynowi (autem z silnikiem diesla) w rezultacie wyszły mniejsze koszty dojazdu. 20 |
Data: Czerwiec 02 2008 23:58:49 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Michal_K | P_ablo pisze: Użytkownik "Michal_K" napisał w wiadomości Stres to sie ma przed egzaminem a nie z powodu jazdy 100 km na drozszym paliwie.Oczywiście 100% racji, ale po coś się ten gaz (zamiast diesla) ma i głupio jest z niego nie korzystać. Oczywiście- no w razie konieczności włącza się benzyną i jadę dalej a nie w ramach protestu stoję na pasie awaryjnym aż się ktoś zainteresuje, ale jednak jest to wada. Podajesz przypadek dotyczacy promila kierowcow1/4 swojego rocznego przebiegu zrobiłem nie w Polsce, samochodem na LPG, więc jak dla mnie osobiście to nie promil a 1/4 :) a nawet jesli ktos jedzie na wakacje to jest to okazjonalny wyjazdTyle, że ja przez wakacje robię pod 10 000km i wygodniej jest dieslem, niestety. A jak sie trzeba zatrzymac to co? Co to zmienia bo nadal nie rozumiem!?Idąc tym tokiem rozumowania, to po co komu butla 40l jak wystarczy 10l, skoro zatrzymanie nic nie zmienia. 1000km w stosunku do 400km to jest dokładnie 2,5 raza częstsze zatrzymania. Mają znaczenie zwłaszcza dla mnie, który lubi po prostu długo jechać. Jeśli nie, to ktoś ma na tyle dużoNo to jest osobna kwestia. -- Michał 21 |
Data: Maj 31 2008 20:30:22 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: V-Tec | P_ablo pisze: oczywiscie gaz eksploatacja = okresowa wymiana części i naprawy? Jeśli tak, to zgadzam się, jeśli dochodzą do tego koszty paliwa to niekoniecznie. - diesel drozszy w naprawach CDI jest jeszce ok, TDI to tragedia... - przy dieslu trzeba nosic pampersy bo tankujesz raz na 1200 km bez sensu - diesel straaasznie brudzi sie przy wlewie bezedura. - tankujac ON musisz zima wysiadac z samochodu - na Auchan nie wysiadasz nawet jak placisz - procz oczywiscie paralitow / niedzielnych kierowcow ktorzy nie potrafia podjechac odpowiednio do okienka bez uszkodzenia lusterka ROTFL :) nie wysilaj się tak ;) - samochody z silnikami diesla czesciej ulegaja spaleniu pierwsze słyszę Tego ostatniego nie potrafie racjonalnie wytlumaczyc ale wiekszosc samochodow z wypalona komora silnika to wlasnie diesle... ?? W. 22 |
Data: Maj 31 2008 20:56:07 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: P_ablo |
P_ablo pisze: Nie bede sie odnosil do kazdego z osobna bo generalnie robilem sobie jaja. Niejeden argument podnoszony przez dieslowcow jest tak naciagany jak te moje... Picasso 23 |
Data: Maj 31 2008 21:50:31 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Sławomir Siwek |
- ON jeszcze podrozejez spalony nawianiacz z LPG tak jedzie, że czuć jak się jedzie za samochodem z LPG 24 |
Data: Maj 31 2008 23:34:47 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: P_ablo |
Masz PH z tym argumentem bo merkaptan etylowy spala sie w 100%... Smierdziec moze jedynie za samochodem ktory ma niesprawna instalacje i zbyt bogata mieszanke! Picasso 25 |
Data: Czerwiec 01 2008 11:14:34 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Michal_K | Sławomir Siwek pisze: Zapraszam do jazdy za moją zagazowaną Prelude, potem do nosa do rury wydechowej a potem no to nie wiem- gdzieś w okolice katalizatora włożyć rurkę i do nosa. Jak wyczujesz nawaniacz LPG to samochód jest Twój :) -- Michał 26 |
Data: Czerwiec 01 2008 14:12:18 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Sat, 31 May 2008 21:50:31 +0200, Sławomir Siwek napisał(a): - ON jeszcze podrozejez spalony nawianiacz z LPG tak jedzie, że czuć jak się jedzie za samochodem Zawsze mnie fascynował ten argument. Od ponad 3 lat mam bliższą znajomość z LPG i tylko *raz* czułem za innym samochodem ten zapach. Czy wy mieszkacie w jakimś zagłębiu kowali-gazowników? :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 27 |
Data: Maj 31 2008 15:27:33 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Agent |
przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Znowu to samo... 28 |
Data: Maj 31 2008 15:47:53 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Mateusz Mirski | pisze: przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Z gazem nie wszędzie zaparkujesz. Większość parkingów podziemnych odpada. -- Pozdrawiam Mateusz Mirski 29 |
Data: Maj 31 2008 16:52:10 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Luky | Mateusz Mirski pisze: Z gazem nie wszędzie zaparkujesz. Większość parkingów podziemnych odpada. teraz pytam bo nie wiem więc się nie śmiać: 1.jak oni to sprawdzają? ja naprzykład mam wlew lpg przy wlewie od pb więc nie widać bo jest za klapką. Skąd oni -na tym parkingu będą wiedziec że jade na lpg ? :D 2.inny przykład - mam lpg ale nie mam , tj. mam pusto w zbiorniku i podjżdżam na taki parking na Pb - co wtedy?[zakłądając że ten korek byłoby widać :)] 30 |
Data: Maj 31 2008 20:58:25 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Mateusz Mirski | Luky pisze: Mateusz Mirski pisze: Ja tam nie wiem, w pierwszym przypadku pewnie nikt nic nie powie, bo skąd ma wiedzieć, w drugim pewnie, jakby ktoś sprawdzał, to nie wpuści. Nie zmienia to faktu, że w pewnych sytuacjach gaz może spowodować zagrożenie (nie wiem, jak często może tak być, ale jakieś tam racjonalne wytłumaczenie zakazu istnieje). W takiej sytuacji, jeśli ktoś chce pozostać w zgodzie z przepisami, musi liczyć się z tym, że pewne parkingi będą nieosiągalne. -- Pozdrawiam Mateusz Mirski 31 |
Data: Maj 31 2008 18:24:15 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Fotelik |
przy dzisiejszych cenach ON warto sie nad tym zastanowic, Jeszcze jedna zaleta LPG Nie brudzisz sobie łapek na stacji Zawsze Ci ktoś nalewa :) 32 |
Data: Maj 31 2008 20:15:27 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: stebi | Fotelik pisze: Jeszcze jedna zaleta LPG Ma to też minusy: - czekanie za obsługą, - czasami częste "awarie, dostawy, burze itp..." Pozdr. stebi P.S. Jest jeszcze jedna wada - zawracasz dupe obsłudze stacji. No chyba, że tankujesz u "Pana Zdzisia" co ma prywatną stację gdzie stoi Pan Zenek i tylko czeka żeby Ci nalać. 33 |
Data: Maj 31 2008 20:34:12 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Piotrek | Ma to też minusy: czasami sie to zdazy, ale mnie dosc rzadko, raz na 20-30 tankowan :) rekord kiedys na BP gdzie czekalem 5 min i pojechalem na druga stacje oddalona o jakies 500 m :) - czasami częste "awarie, dostawy, burze itp..." a to rzadkosc, ja pamietam moze z 3-4 przypadki w ciagu kilku lat ze nie mogelm zatankowac bo byla dostawa czy cos nie dzialalo. P.S. mechanikowi tez zawracasz dupe jak jedziesz na wymiane oleju? pani na kasie tez zawracasz dupe jak chcesz zaplacic za zakupiony towar? pracownicy na stacji sa w pracy i wykonuja pewne uslugi i nie ma znaczenia czy ta usluga jest nalanie ci gazu czy skasowanie za zatankowanie ropy. -- pzdr piotrek 34 |
Data: Czerwiec 01 2008 03:11:57 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: SOCAR | On Sat, 31 May 2008 20:34:12 +0200, Piotrek wrote: mechanikowi tez zawracasz dupe jak jedziesz na wymiane oleju? pani na kasie No oczywiście. A nie słyszałeś o idealnym kliencie? "Dawaj hajc i wypierd***". Ulubieniec sprzedawców ;-) -- SOCAR 35 |
Data: Czerwiec 01 2008 10:26:51 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Piotrek | No oczywiście. A nie słyszałeś o idealnym kliencie? "Dawaj hajc i oczywiscie masz racje, tacy tez sa. ale takiego to spotkasz wszedzie, nie tylko na stacji:) dlatego takich ulubiencow pomijam, mowie o normalnych ludziach ktorzy reprezentuja jakis tam poziom:) -- pzdr piotrek 36 |
Data: Czerwiec 01 2008 14:17:55 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Sat, 31 May 2008 20:34:12 +0200, Piotrek napisał(a): - czasami częste "awarie, dostawy, burze itp..." To niestety dość często się trafia jeśli ktoś jeździ wieczorami. Wrocławskie Shelle cierpią na tę przypadłość, że po godz. ~20 jest duża szansa na spotkanie karteczki "Brak LPG". -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 37 |
Data: Czerwiec 01 2008 16:36:01 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Piotrek | To niestety dość często się trafia jeśli ktoś jeździ wieczorami. heh no to ja wlasnie mialem jeden przypadek przy A4 w okolicy Wroclawia jak wracalem ze Szczecina ze mnie przywitala karteczka ze LPG brak :) szczerze wspolczuje w takim razie z tego powodu. w krakowie jesli mnie pamiec nie myli czekalem raz jak byla dostawa gazu ale to moze 5 min bo juz koncowka byla. oprocz tego zawsze gaz jest i niema problemu z tankowaniem o kazdej porze dnia i nocy :) -- pzdr piotrek 38 |
Data: Czerwiec 02 2008 10:59:22 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: Adam Płaszczyca | On Sat, 31 May 2008 18:24:15 +0200, "Fotelik" Jeszcze jedna zaleta LPG W Polsce. Poza nią - nalewasz sam. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 39 |
Data: Czerwiec 03 2008 17:02:49 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: nom | U mnie na gazie nie pracuje pompa paliwa, a więc te 80W 40 |
Data: Czerwiec 03 2008 17:04:03 | Temat: Re: gaz sekwencja vs diesel | Autor: nom | Aha, i jeszcze jedno, na drodzę do pracy (15km) jest więcej stacji z LPG |