W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrcić uwagę?
odradzam, te skręcone do 200kkm strasznie się sypią, bierz te skręcone do 180kkm
A tak na powanie -200kkm to aden przebieg
--
Pozdrawiam
Łukasz
7 |
Data: Pa?dziernik 03 2013 10:17:36 |
Temat: Re: golf i 200 ty�. |
Autor: |
W dniu czwartek, 3 padziernika 2013 18:48:01 UTC+2 uytkownik dddddddd napisa:
W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
> czy warto bra golfa disla z przebiegiem 200 ty.?
> czy zaraz zacznie sie sypa? na co zwrci uwag?
odradzam, te skrcone do 200kkm strasznie si sypi, bierz te skrcone
do 180kkm
A tak na powanie -200kkm to aden przebieg
--
Pozdrawiam
ukasz
Dla golfa sprzed dwudzi3estu piciu lat to faktycznie aden przebieg. Ale co mi si wydaje e pytanie dotyczy jakiego modszego modelu.. Dla wspczesnego samochodu klasy golfa 200 tysicy moe by kocwk ycia.
8 |
Data: Pa?dziernik 03 2013 19:48:23 | Temat: Re: golf i 200 ty�. | Autor: dddddddd |
W dniu 2013-10-03 19:17, pisze:
W dniu czwartek, 3 padziernika 2013 18:48:01 UTC+2 uytkownik dddddddd napisa:
W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrcić uwagę?
odradzam, te skręcone do 200kkm strasznie się sypią, bierz te skręcone
do 180kkm
A tak na powanie -200kkm to aden przebieg
--
Pozdrawiam
Łukasz
Dla golfa sprzed dwudzi3estu pięciu lat to faktycznie aden przebieg. Ale coś mi się wydaje e pytanie dotyczy jakiegoś modszego modelu. Dla wspczesnego samochodu klasy golfa 200 tysięcy moe być końcwką ycia.
eee tam, miaem diesla VAGA z 2007r. i od 170.000 do 260.000km nie byo z nim problemw (miaem tego niby superusterkowego 2.0 tdi)
--
Pozdrawiam
Łukasz
9 |
Data: Pa?dziernik 03 2013 12:50:26 | Temat: Re: golf i 200 ty�. | Autor: |
W dniu czwartek, 3 padziernika 2013 19:48:23 UTC+2 uytkownik dddddddd napisa:
W dniu 2013-10-03 19:17, pisze:
> W dniu czwartek, 3 padziernika 2013 18:48:01 UTC+2 uytkownik dddddddd napisa:
>> W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
>>
>>> czy warto bra golfa disla z przebiegiem 200 ty.?
>>
>>> czy zaraz zacznie sie sypa? na co zwrci uwag?
>>
>>
>>
>> odradzam, te skrcone do 200kkm strasznie si sypi, bierz te skrcone
>>
>> do 180kkm
>>
>> A tak na powanie -200kkm to aden przebieg
>>
>>
>>
>> --
>>
>> Pozdrawiam
>>
>> ukasz
>
> Dla golfa sprzed dwudzi3estu piciu lat to faktycznie aden przebieg. Ale co mi si wydaje e pytanie dotyczy jakiego modszego modelu. Dla wspczesnego samochodu klasy golfa 200 tysicy moe by kocwk ycia.
>
eee tam, miaem diesla VAGA z 2007r. i od 170.000 do 260.000km nie byo
z nim problemw (miaem tego niby superusterkowego 2.0 tdi)
--
Pozdrawiam
ukasz
Jak by by wacicielem fabryki produkujcej samochody. I wiedzia by e samochody jakie produkuje ta fabryka s przecitnie eksploatowane przez klientw przez 7 lat i robi w tym czasie kilkanacie tysicy kilometrw rocznie. A Potem trafiaj na zom albo s wywoone do innych krajw. I by si dowiedzia e w biurze konstrukcyjnym zbudowali w tanim segmencie samochd co wytrzyma 20 lat i zrobi p miliona kilometrw. To jako waciciel pochwali by ich za to czy wypierdoli wszystkich z roboty?
10 |
Data: Pa?dziernik 04 2013 08:17:06 | Temat: Re: golf i 200 ty�. | Autor: dddddddd |
W dniu 2013-10-03 21:50, pisze:
Jak byś by waścicielem fabryki produkującej samochody. I wiedzia byś e samochody jakie produkuje ta fabryka są przeciętnie eksploatowane przez klientw przez 7 lat i robią w tym czasie kilkanaście tysięcy kilometrw rocznie. A Potem trafiają na zom albo są wywoone do innych krajw. I byś się dowiedzia e w biurze konstrukcyjnym zbudowali w tanim segmencie samochd co wytrzyma 20 lat i zrobi p miliona kilometrw. To jako waściciel pochwali byś ich za to czy wypierdoli wszystkich z roboty?
Jak by się psuo bardziej ni inne to te bym wypierdoli ich z roboty.
Muszą pasować do przeciętnej. Jedne wpasowują się lepiej, drugie gorzej. Auto nie musi się duo psuć, moe np. być konieczno wymiany tarczy hamulcowej razem z piastą, posią i waem napędowym (bo sprzedawane jako jedna czę) lub konieczno zaprogramowania klockw hamulcowych po wymianie- bo inaczej auto nie zahamuje - i te wyjdziemy na swoje :)
Do tego tańsza produkcja (cieńszy lakier? dzięki ktremu 5-letnie auto ma 20 odpryskw od kamykw, a 13-letnie dwa odpryski, więc i blacha w tym nowszym wytrzyma mniej...) i biznes się kręci
--
Pozdrawiam
Łukasz
11 |
Data: Pa?dziernik 04 2013 07:27:52 | Temat: Re: golf i 200 ty. | Autor: |
inny punkt siedzenia... wrote:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.? czy zaraz zacznie sie
sypać? na co zwrcić uwagę?
To duy przebieg więc moesz zacząć się sypać. Jeśli by ju kręcony, to
zacznie się sypać na 100%, a w zasadzie, mona powiedzieć, e ju jest
"posypany".
--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ
12 |
Data: Pa?dziernik 07 2013 14:39:20 | Temat: Re: golf i 200 ty. | Autor: Kamil 'Model' |
W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
czy warto bra golfa disla z przebiegiem 200 ty.?
czy zaraz zacznie sie sypa? na co zwrci uwag?
wszystko zaley w jakim stanie jest silnik...
| | | | | |