kolej
1 | Data: Marzec 04 2012 14:04:06 |
Temat: kolej | |
Autor: J.F. |
2 |
Data: Marzec 04 2012 13:07:41 | Temat: Re: kolej | Autor: to | begin J.F. szyny dziurawe czy co ? Jak to co... niedostosowanie prÄdkoĹci do warunków! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 3 |
Data: Marzec 04 2012 15:54:30 | Temat: Re: kolej | Autor: Myjk | 04 Mar 2012 13:07:41 GMT, to szyny dziurawe czy co ?Jak to co... niedostosowanie prÄdkoĹci do warunków! Może BMW robiło podkładki do Ĺrub mocujÄ cych resory. -- Pozdor Myjk 4 |
Data: Marzec 04 2012 20:17:29 | Temat: Re: kolej | Autor: N1 | Bardzo Ĺmieszne i na miejscu. 5 |
Data: Marzec 05 2012 14:14:43 | Temat: Re: kolej | Autor: J.F | Użytkownik "N1" napisał w wiadomoĹci grup Bardzo Ĺmieszne i na miejscu. Ale juz sie pisze ze poprzednia katastrofa (wykolejenie pod piotrkowem) to skutek nadmiernej predkosci. Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i tez nie chce im sie wlec, spozniac i zasypiac za korba. J. 6 |
Data: Marzec 06 2012 13:23:21 | Temat: Re: kolej | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Mon, 5 Mar 2012 14:14:43 +0100, J.F napisał(a): Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i Tys kurna korbę w lokomotywie widział... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 7 |
Data: Marzec 07 2012 22:54:35 | Temat: Re: kolej | Autor: J.F. | Dnia Tue, 6 Mar 2012 13:23:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a): Dnia Mon, 5 Mar 2012 14:14:43 +0100, J.F napisał(a): W tramwaju widzialem, a w lokomotywie nie ma ? :-) Zreszta google twierdzi ze byla, bo inaczej czemu by minister zatwierdzal instrukcje Mte61 (z 72) z korba ? Zreszta masz - korba swietnie widoczna http://www.youtube.com/watch?v=H8EW9Y2TPrM&t=390 J. 8 |
Data: Marzec 08 2012 02:50:34 | Temat: Re: kolej | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Wed, 7 Mar 2012 22:54:35 +0100, J.F. napisał(a): Tys kurna korbę w lokomotywie widział... Nie. Jest nastawnik, a coraz częściej joystick. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 9 |
Data: Marzec 04 2012 22:03:53 | Temat: Re: kolej | Autor: megrims | W dniu 2012-03-04 15:54, Myjk pisze: 04 Mar 2012 13:07:41 GMT, to Jak by BMW robiło, to by siÄ chyba nic nie stało. IMO BMW w porównaniu do innych marek jeszcze trzyma jakoć. Amerykanie nie mieli tam nigdy udziałów. 10 |
Data: Marzec 04 2012 20:57:26 | Temat: Re: kolej i żałoba | Autor: Krzysztof 45 | J.F. napisał(a): I ... cos mi sie tak kojarzy ze ostatnio to cos sporo tych wypadkow kolejowych bylo. W ciÄ gu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło siÄ prawie milion wypadków drogowych, w których zginÄło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach ginie Ĺrednio 15 osób, a 160 zostaje rannych i żałoby nie ma. -- Krzysiek 11 |
Data: Marzec 04 2012 21:27:22 | Temat: Re: kolej i żałoba | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 04.03.2012 20:57, Krzysztof 45 pisze: ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach Bo to mało medialna rutyna i rząd punktów na tym nie zarobi. 12 |
Data: Marzec 04 2012 23:27:30 | Temat: Re: kolej i żałoba | Autor: Bydlę | On 2012-03-04 19:57:26 +0000, Krzysztof 45 said: Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a Bo w zeszłym roku średnio trupów jest z tuzin na dobę, więc mniej niż na styku trzech województw... -- Bydlę 13 |
Data: Marzec 05 2012 15:48:43 | Temat: Re: kolej i żałoba | Autor: Krzysztof 45 | Bydlę napisał(a): On 2012-03-04 19:57:26 +0000, Krzysztof 45 said:Wiec co trzecia doba powinna być żałoba. -- Krzysiek 14 |
Data: Marzec 04 2012 21:42:18 | Temat: Re: kolej | Autor: Tomasz Pyra | On Sun, 4 Mar 2012 14:04:06 +0100, J.F. wrote: Niby NTG, ale na kolei wypadek. Czy ja wiem... Nie wiem na ile reprezentatywne są takie źródła, ale tu nie wygląda żeby ostatnie lata miały być jakieś szczególne (tak patrząc dekada po dekadzie): http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofy_kolejowe_w_Polsce Taka tylko dziura największa w latach 2000-2006. Druga sprawa że przy takiej okazji widać dysproporcję między bezpieczeństwem na kolei, a na drogach. Bo tu mamy tragedię narodową, żałobę i wielką katastrofę z 16 ofiarami śmiertelnymi. Nie zdziwiłbym się gdyby wczoraj na drogach zginęło i tak więcej ludzi (w przeciętną sobotę ginie na drogach właśnie coś około 16 osób). No i oczywiście mamy przy okazji pełną szopkę. Politycy fotografujący się na tle wraków, ministrowie u pacjentów, żałoba narodowa, dziennikarze zastanawiający się dlaczego "pociąg nie skręcił" i jak to możliwe że lokomotywa "towarowa" ciągnęła wagony z ludźmi i co to znaczy że tor jest "niewłaściwy". 15 |
Data: Marzec 05 2012 08:35:38 | Temat: Re: kolej | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2012-03-04 21:42, Tomasz Pyra pisze: On Sun, 4 Mar 2012 14:04:06 +0100, J.F. wrote: No chyba jednak trochę ich jest. Nie wiem na ile reprezentatywne są takie źródła, ale tu nie wygląda żeby Pewnie, że dziura - nie ma np. nic o katastrofa kolejowa w Miałach, 4 stycznia 2004. No tak, przepraszam, nikt nie zginął to już nie warto o tym pisać. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 16 |
Data: Marzec 05 2012 07:41:08 | Temat: Re: kolej | Autor: Jacek | W dniu 2012-03-04 14:04, J.F. pisze: Upadek PKP obserwujÄ od koĹcówki lat 80-tych. Zamiast obsadzaÄ szefostwo kolei fachowcami-menedżerami obsadza siÄ kacykami partyjnymi a później pociotami. Nie ma siÄ co dziwiÄ, że w latach 90-tych wiÄksza czÄć klientów kopalĹ i innej masówki przeniosła transport z szyn na drogi, bo kolej jedyne, co umiała zrobiÄ, to podnosiÄ ceny. Przy okazji "dziÄkujÄ" za tÄ decyzjÄ, bo wspaniale wpłynÄła na jakoć polskich dróg. Potem podzielono PKP na różne spółki, raczej nie w celu poprawy, tylko w celu mieszania w tym kotle, żeby wytworzyÄ wrażenie działaĹ nic nie robiÄ c. DziÄkujÄ Bogu, że nie ma jeszcze (jak powiedział pewien kabareciarz) spółki PKP Lewe Szyny Kolejowe sp. z o.o. i PKP Prawe Szyny Kolejowe sp. z o.o. Wtedy strach by było już na każdym rozjeździe w razie, gdyby siÄ lewa zwrotnica z prawÄ nie dogadały. WłaĹnie w podziale PKP upatrujÄ przyczyny pogorszenia bezpieczeĹstwa. Jacek 17 |
Data: Marzec 05 2012 13:49:29 | Temat: Re: kolej | Autor: PH |
pewnie dlatego ze jezdza na swiatlach nawet w dzien no i nie ma fotoradarów 18 |
Data: Marzec 05 2012 22:18:37 | Temat: Re: kolej | Autor: KrisPolska |
nie dziurwae tylko do emerytury droznik ma 67 dociagnac:P wraz z maszynista, prowadzil slepy kulaweg tragedia zawinil czlowiek ot wsio, dziwne ze zwrotnice pozwolily ulozyc taki tor przejazdu godz pozna czlowiek spiacy, zawiodlo najslabsze ogniwo pozatym my mamy stara infrastrukture zabezpieczajaca i tyle |