Grupy dyskusyjne   »   A to dobre! BUHAHAHA

A to dobre! BUHAHAHA



1 Data: Maj 23 2007 07:22:14
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: sammar 

Właśnie wynalazłeś perpetuum mobile!!!

Obroty alternatora dają napięcie, jak obciążysz bardziej alternator
np. przez włączenie świateł potrzebna jest większa siła do jego
kręcenia tzn. większa moc silnika.
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.
Poucz się trochę fizyki.



2 Data: Maj 23 2007 10:33:35
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: MichałG 


Użytkownik "sammar"  napisał w wiadomości

Właśnie wynalazłeś perpetuum mobile!!!

Obroty alternatora dają napięcie, jak obciążysz bardziej alternator
np. przez włączenie świateł potrzebna jest większa siła do jego
kręcenia tzn. większa moc silnika.
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.
Poucz się trochę fizyki.


oszczedź,  plizzz.....

Pozdrowienia
Michał

3 Data: Maj 23 2007 10:34:24
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: qwe 

Obroty alternatora dają napięcie, jak obciążysz bardziej alternator
np. przez włączenie świateł potrzebna jest większa siła do jego
kręcenia tzn. większa moc silnika.
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.
Poucz się trochę fizyki.

Widzicie skąd się biorą tacy debile. Ten z kolei nawet nie wie komu
odpowiada i na co ... :/

4 Data: Maj 23 2007 18:22:28
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: HeÂŽSk 

On Wed, 23 May 2007 10:34:24 +0200, "qwe"  wrote:

Obroty alternatora dają napięcie, jak obciążysz bardziej alternator
np. przez włączenie świateł potrzebna jest większa siła do jego
kręcenia tzn. większa moc silnika.
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.
Poucz się trochę fizyki.

Widzicie skąd się biorą tacy debile. Ten z kolei nawet nie wie komu
odpowiada i na co ... :/

 a ty wiesz ? tez jestes taki na drodze ?




--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
http://bezswiatel.4.pl/

5 Data: Maj 23 2007 10:41:25
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: mustache 

sammar napisał(a):

Właśnie wynalazłeś perpetuum mobile!!!

Obroty alternatora dają napięcie, jak obciążysz bardziej alternator
np. przez włączenie świateł potrzebna jest większa siła do jego
kręcenia tzn. większa moc silnika.
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.
Poucz się trochę fizyki.


Zejdz ze mnie.
Ja tylko cytowalem.

6 Data: Maj 23 2007 15:41:19
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: J.F. 

On 23 May 2007 00:22:14 -0700,  sammar wrote:

Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.

Nie spadna. Od tego komputer w aucie stabilizuje obroty jalowe
zeby bylo ich 850/minute ..

J.

7 Data: Maj 23 2007 21:31:58
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: janist 

J.F. napisał(a):

On 23 May 2007 00:22:14 -0700,  sammar wrote:
Spróbuj na jałowym biegu załączyć światła - obroty spadną.

Nie spadna. Od tego komputer w aucie stabilizuje obroty jalowe zeby bylo ich 850/minute ..

J.

Czyzby przez zwiekszenie dawki paliwa? :))

Zeby bylo jasne. Ja zawsze mialem zapalone swiatla.

pozdrawiam

--
-- -- -- -- -___
-- -- -- -- /\#/\ ..... janist
-- -- -- -/(o o)\ ....
-- -- ooO-- (_)-- Ooo-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

8 Data: Maj 27 2007 23:54:17
Temat: Re: A to dobre! BUHAHAHA
Autor: Andrzej Seneczko 

J.F. napisał(a):

Nie spadna. Od tego komputer w aucie stabilizuje obroty jalowe zeby bylo ich 850/minute ..

u mnie mimo wszytko na sekunde spadaja, potem komp faktycznie je podnosi i stabilizuje

--
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 GLI 16V MPI
Rover 214 Si
Puławy

Re: A to dobre! BUHAHAHA



Grupy dyskusyjne