ADAC zmienia metodykę testów
1 | Data: Kwiecien 24 2016 16:11:16 |
Temat: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | |
Autor: janusz_k | Okazuje siÄ™ że producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo robiÄ… ze strefÄ… zgniotu z przodu, robia jÄ… pod testy co prowadzi do tego że jest niebezpieczna dla innych, bo majÄ… podłużnice które wbijajÄ… siÄ™ w inne auto, przykłady z artykułu: 2 |
Data: Kwiecien 24 2016 07:43:50 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów | Autor: Bolko | W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 16:11:19 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał: Okazuje się że producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo Jaki¶ czas temu czytałem że amerykańskie testy zderzeń s± inne w UE. W efekcie okazuje się że auta s± robione pod testy. Z innej bajki kto¶ na forum skody zwrócił uwagę że niemieckie statystyki dt niezawodno¶ci samochodów s± też o kant rozbić. Bo stacje badaj± samochody które dojechały do stacji. I dlatego fiaty s± kiepskie bo maj± mnóstwo usterek drobnych. A Mazdy s± ok bo generalnie maj± mało usterek ale jak tłok wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestruj± bo auto nie dojeżdża. 3 |
Data: Kwiecien 25 2016 08:17:21 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów | Autor: abn140 |
wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestruj± bo auto nie dojeżdża.w jakims tam filmie padla kwestia ze swiat wspolczesny stoi na oszustwie. kiedys tez probowano oszukiwac ale taki cwaniak dostawal w ryj i sie konczylo. aktualnie oszustwo jest premiowane zyskami. zmiejszasz ilosc kielbasy w kielbasie? cene zostawiasz i od razu przychodzi kasa. a poniewaz robia tak wszyscy..... ad auta. mam znajomego prokuratora... wzywali go cale lata do smiertelnych... i mowi jasno: testy sresty! a przy realnym wypadku ten ktory mial blache z przodu wychodzil zywy. ten ktory nie mial - w worku. wygrywaly mb w123, w124, s klass, bmw 7, amerykance, volviaki... masz blache - zyjesz, nie masz - nie zyjesz.... 4 |
Data: Kwiecien 25 2016 09:54:57 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | Autor: Myjk | Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko A Mazdy sÄ… ok bo generalnie majÄ… mało usterek ale jak tłok Jak nie dojeżdża? ZostawiajÄ… je na Ĺ›rodku drogi i tak sobie stoi? ;P Pomijam już, że aby korba wyszła w Mazdach bokiem, to trzeba kupić szrota i siÄ™ nim nie interesować po zakupie, albo kupić zadbane auto i być przez kolejne parÄ™ lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem. -- Pozdor Myjk 5 |
Data: Kwiecien 25 2016 02:10:34 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów | Autor: Marcin Kiciński | W dniu poniedzialek, 25 kwietnia 2016 09:54:16 UTC+2 uzytkownik Myjk napisal: Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), BolkoJezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke, zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi w 100% sprawny :) Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie z zaleceniami producenta. A te zalecenia - co ostatnio omawialismy na grupie na przykladzie skrzyn automatycznych - to prosta recepta na zajechanie samochodu. To oczywiscie dotyczy tzw. zachodu, gdzie ludzi stac na to zeby co pare lat kupic nowe auto. Na wschod od Odry wszyscy maja doktoraty z "motoryzacji" ;) Pozdrawiam MK 6 |
Data: Kwiecien 25 2016 11:43:13 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | Autor: Myjk | Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin KiciĹ„ski Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;PJezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej Racja, mój faul, nie załapałem, że chodzi o stacje diagnostyczne. Ale poważnie tak sÄ… tworzone statystyki? Dosyć dziwne podejĹ›cie do tematu biorÄ…c pod uwagÄ™, że przed wizytÄ… próbuje siÄ™ raczej eliminować usterki, albo je tuszować. Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota iAle przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodziły bokiem. :P Jak auto jest serwisowane zgodnie z zaleceniami to nic takiego nie bÄ™dzie mieć miejsca. A te zalecenia - co ostatnio omawialismy Mimo wszystko, ja mam MazdÄ™ akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowoĹ›ci (8 lat idzie) i jakoĹ› korba mi bokiem nie wyszła. Korby wychodzÄ… tym, co nie wykonajÄ… _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaciÄ… wymiany uszczelek pod wtryskami, a które sÄ… poĹ›redniÄ… przyczynÄ… korb wychodzÄ…cych bokiem w Mazdach z dieslem. Jak ktoĹ› kupuje używane auto, to raczej powinien o nim poczytać... powinien. ;) Tak czy siak wszystko siÄ™ sprowadza głównie do ignorancji użytkowników którzy myĹ›lÄ…, że samochód to nieĹ›miertelny czołg. U mnie przez 8 lat poszło łożysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™gło (spalone przez żonÄ™), czujniki parkowania, ostatnio elektronika webasta (ale auto bez tego jeĽdziło bezproblemowo, tylko zimno było) ;) i to tyle z usterek. -- Pozdor Myjk 7 |
Data: Kwiecien 25 2016 12:46:35 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów | Autor: abn140 |
wykonaj± _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaci± wymiany uszczelek jakich motorow to dotyczy? tych starych jeszcze w 626 tez? 8 |
Data: Kwiecien 25 2016 12:53:28 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | Autor: J.F. | Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomoĹ›ci grup Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin KiciĹ„ski Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;PJezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej Racja, mój faul, nie załapałem, że chodzi o stacje diagnostyczne. Ale Jesli czytasz statystyki DEKRA, to to jest organizacja, ktora ma duzo stacji diagnostycznych wlasnie - i dane z nich. I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady w ASO. Jesli czytasz statystyki ADAC, to oni z kolei maja duzo holownikow, ktore sciagaja auta z autostrad. Tez niekoniecznie musi byc miarodajne, jak sie okaze ze staje jedno auto na tysiac, ale z hamulcami ma klopot 500 :-) Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota iAle przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodziły bokiem. :P Jak auto Ciekawe skad mialby sie taki zwykly kierowca dowiedziec tej tajemnej wiedzy ASO. Mimo wszystko, ja mam MazdÄ™ akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowoĹ›ci (8 A co ma uszczelka do korbowodu ? U mnie przez 8 lat poszło łożysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™gło (spalone Niestety - jedno auto statystyki nie czyni. Trzeba by miec mala flote .... J. 9 |
Data: Kwiecien 26 2016 00:04:18 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów | Autor: | I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie 10 |
Data: Kwiecien 26 2016 10:32:04 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | Autor: J.F. | Użytkownik napisał w wiadomoĹ›ci grup Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na niemieckie ASO raczej nie stac ... Skoro Dekra ujela, to widac troche tego sprzedaja, wiec ASO sa. Skoro ASO sa, to trzeba jezdzic poki na gwarancji. Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego Tylko ze pierwsze badanie jest po 3 latach. A prawde mowiac to nie wiem - sa w Niemczech tak jak u nas "male warsztaty", co kazde auto naprawia ? Czy jezdzi sie do ASO ... ale po gwarancji to juz niekoniecznie regularnie ... J. 11 |
Data: Kwiecien 25 2016 19:43:07 | Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów | Autor: Shrek | On 25.04.2016 09:54, Myjk wrote: Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko Nie - odholowujÄ… go na parking komisu, sprzedajÄ… do np. Polski, magicy wstawiajÄ… czÄ™ć z innego bez faktury (bÄ…dĽ przystanku autobusowego w zależnoĹ›ci co odpadło) i jest nówka funkiel, przy okazji z lepszym przebiegiem. No i gdzie masz tu jakÄ…kolwiek awariÄ™, skoro jest igła, bo przecież jest "serwisowany" w aso, a w aso nigdy na swojÄ… przypadłoć nigdy nie był? NIe był, wiÄ™c i awarii nie było:P |