Grupy dyskusyjne   »   ADAC zmienia metodykę testów

ADAC zmienia metodykę testów



1 Data: Kwiecien 24 2016 16:11:16
Temat: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: janusz_k 

Okazuje siÄ™ że producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo robiÄ… ze strefÄ… zgniotu z przodu, robia jÄ… pod testy co prowadzi do tego że jest niebezpieczna dla innych, bo majÄ… podłużnice które wbijajÄ… siÄ™ w inne auto, przykłady z artykułu:
Dobrze zrobiony przód Hondy Civic
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/3nr58c

i zle zrobione, Renault Megane i Volkswagen Golf.
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/gpwr8c

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/htg1hm

cały artykuł:
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/1svw2g




--
Pozdr

Janusz_K



2 Data: Kwiecien 24 2016 07:43:50
Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
Autor: Bolko 

W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 16:11:19 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

Okazuje się że producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo

Jaki¶ czas temu czytałem że amerykańskie testy zderzeń s± inne w UE.
W efekcie okazuje się że auta s± robione pod testy.

Z innej bajki kto¶ na forum skody zwrócił uwagę że niemieckie statystyki
dt niezawodno¶ci samochodów s± też o kant rozbić.
Bo stacje badaj± samochody które dojechały do stacji.
I dlatego fiaty s± kiepskie bo maj± mnóstwo usterek drobnych.
A Mazdy s± ok bo generalnie maj± mało usterek ale jak tłok
wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestruj± bo auto nie dojeżdża.

3 Data: Kwiecien 25 2016 08:17:21
Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
Autor: abn140 


wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestruj± bo auto nie dojeżdża.
w jakims tam filmie padla kwestia ze swiat wspolczesny stoi na oszustwie.
kiedys tez probowano oszukiwac ale taki cwaniak dostawal w ryj i sie
konczylo.
aktualnie oszustwo jest premiowane zyskami.
zmiejszasz ilosc kielbasy w kielbasie? cene zostawiasz i od razu przychodzi
kasa.
a poniewaz robia tak wszyscy.....
ad auta.
mam znajomego prokuratora...
wzywali go cale lata do smiertelnych...
i mowi jasno:
testy sresty! a przy realnym wypadku ten ktory mial blache z przodu
wychodzil zywy.
ten ktory nie mial - w worku.
wygrywaly mb w123, w124, s klass, bmw 7, amerykance, volviaki...
masz blache - zyjesz, nie masz - nie zyjesz....

4 Data: Kwiecien 25 2016 09:54:57
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Myjk 

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

A Mazdy sÄ… ok bo generalnie majÄ… mało usterek ale jak tłok
wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestrujÄ… bo auto
nie dojeżdża.

Jak nie dojeżdża? ZostawiajÄ… je na Ĺ›rodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Pomijam już, że aby korba wyszła w Mazdach bokiem, to trzeba kupić szrota i
się nim nie interesować po zakupie, albo kupić zadbane auto i być przez
kolejne parÄ™ lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.

--
Pozdor
Myjk

5 Data: Kwiecien 25 2016 02:10:34
Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
Autor: Marcin Kiciński 

W dniu poniedzialek, 25 kwietnia 2016 09:54:16 UTC+2 uzytkownik Myjk napisal:

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.


Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta. A te zalecenia - co ostatnio omawialismy
na grupie na przykladzie skrzyn automatycznych - to prosta recepta
na zajechanie samochodu. To oczywiscie dotyczy tzw. zachodu, gdzie
ludzi stac na to zeby co pare lat kupic nowe auto. Na wschod od Odry
wszyscy maja doktoraty z "motoryzacji" ;)

Pozdrawiam
MK

6 Data: Kwiecien 25 2016 11:43:13
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Myjk 

Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin Kiciński

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Racja, mój faul, nie załapałem, że chodzi o stacje diagnostyczne. Ale
poważnie tak sÄ… tworzone statystyki? Dosyć dziwne podejĹ›cie do tematu
biorÄ…c pod uwagÄ™, że przed wizytÄ… próbuje siÄ™ raczej eliminować usterki,
albo je tuszować.

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.
Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta.

ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodziły bokiem. :P Jak auto
jest serwisowane zgodnie z zaleceniami to nic takiego nie będzie mieć
miejsca.

A te zalecenia - co ostatnio omawialismy
na grupie na przykladzie skrzyn automatycznych - to prosta recepta
na zajechanie samochodu. To oczywiscie dotyczy tzw. zachodu, gdzie
ludzi stac na to zeby co pare lat kupic nowe auto. Na wschod od Odry
wszyscy maja doktoraty z "motoryzacji" ;)

Mimo wszystko, ja mam Mazdę akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowości (8
lat idzie) i jakoĹ› korba mi bokiem nie wyszła. Korby wychodzÄ… tym, co nie
wykonajÄ… _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaciÄ… wymiany uszczelek pod
wtryskami, a które sÄ… poĹ›redniÄ… przyczynÄ… korb wychodzÄ…cych bokiem w
Mazdach z dieslem. Jak ktoĹ› kupuje używane auto, to raczej powinien o nim
poczytać... powinien. ;) Tak czy siak wszystko siÄ™ sprowadza głównie do
ignorancji użytkowników którzy myĹ›lÄ…, że samochód to nieĹ›miertelny czołg.

U mnie przez 8 lat poszło łożysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™gło (spalone
przez żonÄ™), czujniki parkowania, ostatnio elektronika webasta (ale auto
bez tego jeĽdziło bezproblemowo, tylko zimno było) ;) i to tyle z usterek.

--
Pozdor
Myjk

7 Data: Kwiecien 25 2016 12:46:35
Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
Autor: abn140 


wykonaj± _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaci± wymiany uszczelek
pod
wtryskami, a które s± po¶redni± przyczyn± korb wychodz±cych bokiem w
Mazdach z dieslem. Jak kto¶ kupuje używane auto, to raczej powinien o nim

jakich motorow to dotyczy? tych starych jeszcze w 626 tez?

8 Data: Kwiecien 25 2016 12:53:28
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: J.F. 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci grup Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin KiciĹ„ski

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P
Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Racja, mój faul, nie załapałem, że chodzi o stacje diagnostyczne. Ale
poważnie tak sÄ… tworzone statystyki? Dosyć dziwne podejĹ›cie do tematu

Jesli czytasz statystyki DEKRA, to to jest organizacja, ktora ma duzo stacji diagnostycznych wlasnie - i dane z nich.
I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady w ASO.

Jesli czytasz statystyki ADAC, to oni z kolei maja duzo holownikow, ktore sciagaja auta z autostrad.
Tez niekoniecznie musi byc miarodajne, jak sie okaze ze staje jedno auto na tysiac, ale z hamulcami ma klopot 500 :-)

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.
Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta.

ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodziły bokiem. :P Jak auto
jest serwisowane zgodnie z zaleceniami to nic takiego nie będzie mieć
miejsca.

Ciekawe skad mialby sie taki zwykly kierowca dowiedziec tej tajemnej wiedzy ASO.

Mimo wszystko, ja mam Mazdę akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowości (8
lat idzie) i jakoĹ› korba mi bokiem nie wyszła. Korby wychodzÄ… tym, co nie
wykonajÄ… _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaciÄ… wymiany uszczelek pod
wtryskami, a które sÄ… poĹ›redniÄ… przyczynÄ… korb wychodzÄ…cych bokiem w
Mazdach z dieslem.

A co ma uszczelka do korbowodu ?

U mnie przez 8 lat poszło łożysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™gło (spalone
przez żonÄ™), czujniki parkowania, ostatnio elektronika webasta (ale auto
bez tego jeĽdziło bezproblemowo, tylko zimno było) ;) i to tyle z usterek.

Niestety - jedno auto statystyki nie czyni. Trzeba by miec mala flote ....

J.

9 Data: Kwiecien 26 2016 00:04:18
Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
Autor:

I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie
wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady
w ASO

Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na niemieckie ASO raczej nie stac ... Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego i trzeba miec to na uwadze, auto normalnie serwisowane jest przygotowywane do TUV a ci ktorzy zaoszczedza 50 ojro psuja statystyki Fiatowi :-) zreszta warto sprawdzac Niemcow dokladnie bo ostatnio cos czesto na jaw wychodza ich oszustwa i sprawdzic jakich konkretnie modeli dotycza te problemy i od kogo pochodza systemy hamulcowe

10 Data: Kwiecien 26 2016 10:32:04
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: J.F. 

Użytkownik  napisał w wiadomoĹ›ci grup
I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie
wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady
w ASO

Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na niemieckie ASO raczej nie stac ...

Skoro Dekra ujela, to widac troche tego sprzedaja, wiec ASO sa.
Skoro ASO sa, to trzeba jezdzic poki na gwarancji.

Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego

Tylko ze pierwsze badanie jest po 3 latach.

A prawde mowiac to nie wiem - sa w Niemczech tak jak u nas "male warsztaty", co kazde auto naprawia ?
Czy jezdzi sie do ASO ... ale po gwarancji to juz niekoniecznie regularnie ...

J.

11 Data: Kwiecien 25 2016 19:43:07
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Shrek 

On 25.04.2016 09:54, Myjk wrote:

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

A Mazdy sÄ… ok bo generalnie majÄ… mało usterek ale jak tłok
wyjdzie bokiem to już stacje tego nie rejestrujÄ… bo auto
nie dojeżdża.

Jak nie dojeżdża? ZostawiajÄ… je na Ĺ›rodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Nie - odholowujÄ… go na parking komisu, sprzedajÄ… do np. Polski, magicy wstawiajÄ… czÄ™ć z innego bez faktury (bÄ…dĽ przystanku autobusowego w zależnoĹ›ci co odpadło) i jest nówka funkiel, przy okazji z lepszym przebiegiem. No i gdzie masz tu jakÄ…kolwiek awariÄ™, skoro jest igła, bo przecież jest "serwisowany" w aso, a w aso nigdy  na swojÄ… przypadłoć nigdy nie był? NIe był, wiÄ™c i awarii nie było:P

Re: ADAC zmienia metodykę testów



Grupy dyskusyjne