On 25 Wrz, 22:01, "Piotr Jocek" wrote:
Użytkownik napisał w
>flletline'y z lat 70'tych montowane w afryce wygladaly prawie jak 15
>okienne buliki produkowane do 63 roku] a czasem mniej - jak np to
>cos ;)
ale to akurat byla oficjalna produkcja,
w RPA, i w BRAZYLII.
mowie tu o buliku z lat '70tych z 15 oknami.
pomimo tego ze w europie i w usa byly ogory tam nadal robili takie psedu
buliki
pozdro
k.
no a ten skladak z brazylii to tez oficjalna - bo robiona przez
fabryke z czesci ktore miala. kombinowali jak sie dalo.
cytujac z ksiazki Eccles'a:
"W sumie wyprodukowano 789 fleetlinów z dzielona [bulikowa] szyba
przednia zanim zmieniono ja na ogorkowa. Jest to typowy przyklad
podejscia 'laczenia-na-przestrzeni-lat'. Fleetline ma: tłoczony
znaczek przedni [nie przykrecany], zderzaki z galeryjkami [jak na
rynek US], wczesna klape silnika z pozniejsza klamka, starsze [pull
handle] klamki do kabiny, stacyjke z blokada kierownicy, 12 voltowa
instalacje elektryczna, silnik 1600 na podwojnym dolocie, tylne
narozne okna i tylna klape taka jak w modelach 61-62, znaczki VWB [VW
of Brazil] na szybach, klape nad zbiornikiem paliwa [chyba taka jak w
ogorach z silnikami typ4?], drzwi zaladunkowe takie jak w mamucie, z
klamka jak w mamucie tylko ze odwrocona do gory nogami [o ile byl to
model z kiera po prawej], i łączenie - zgrzew blach po stronie
kierowcy."
jest tez wspomniane, ze w afryce budowali je z kitow wysylanych z
brazylii. ale dziwne - 789 to troche malo...
pozdrawiam
michalC
6 |
Data: Wrzesien 26 2007 07:43:18 |
Temat: Re: niezła fantazja |
Autor: Piotr Jocek |
Użytkownik napisał w wiadomości
On 25 Wrz, 22:01, "Piotr Jocek" wrote:
Użytkownik napisał w
no a ten skladak z brazylii to tez oficjalna - bo robiona przez
fabryke z czesci ktore miala. kombinowali jak sie dalo.
cytujac z ksiazki Eccles'a:
"W sumie wyprodukowano 789 fleetlinów z dzielona [bulikowa] szyba
przednia zanim zmieniono ja na ogorkowa. Jest to typowy przyklad
podejscia 'laczenia-na-przestrzeni-lat'. Fleetline ma: tłoczony
znaczek przedni [nie przykrecany], zderzaki z galeryjkami [jak na
rynek US], wczesna klape silnika z pozniejsza klamka, starsze [pull
handle] klamki do kabiny, stacyjke z blokada kierownicy, 12 voltowa
instalacje elektryczna, silnik 1600 na podwojnym dolocie, tylne
narozne okna i tylna klape taka jak w modelach 61-62, znaczki VWB [VW
ciach
ale niezly motwy bez kitu hhehe
wyglada na to ze rzeczywiscie duzo im zostalo czesci.
tylko po cholere dawali jakies czesci z mamutow kotrych produkcja wtedy
skoncyzal sie ok 15 lat temu.
to tak jakby teraz zrobic lublina 6 i dac mu drzwi od nysy towos ;)
pozdro
k
7 |
Data: Wrzesien 27 2007 08:17:39 | Temat: Re: niezła fantazja | Autor: |
ciach
ale niezly motwy bez kitu hhehe
wyglada na to ze rzeczywiscie duzo im zostalo czesci.
tylko po cholere dawali jakies czesci z mamutow kotrych produkcja wtedy
skoncyzal sie ok 15 lat temu.
to tak jakby teraz zrobic lublina 6 i dac mu drzwi od nysy towos ;)
pozdro
k
hehe - no jakos tak ;]
pozdro
michalC
| |