Grupy dyskusyjne   »   nowoczesne SUVy a polskie drogi

nowoczesne SUVy a polskie drogi



1 Data: Sierpien 28 2007 22:04:19
Temat: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: icek 

Witam,

tak sobie mysle..
czy suv na polskie drogi to jest ok pomysł?
wiadomo, terenówka to żadna z tego
ale polskie koleiny :) to jest wyzwanie :)

takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?


--
pozdros
icek



2 Data: Sierpien 28 2007 22:25:08
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Damian / / / 


Użytkownik "icek"

takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?

Testujac BMW X5 , MERCA ML, VOLVO XC90, a takze
Toyote LandCrusera, Hyundaia Terracana zdecydowanie uwazam, ze
na polskie drogi najlepszy (o 3 klasy) jest Ranger Rover . Jezdzilem z 2004
roku i o tym
mysle...

3 Data: Sierpien 28 2007 22:46:57
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: radxcell 

Użytkownik "icek"
takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?


jesli pytasz mnie, to wyjatkowo nie lubie jezdzic autobusami. mnie nie pasuje
zaden SUV z tych, ktorymi jezdzilem.

pozdr, rdx

4 Data: Sierpien 28 2007 23:23:51
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Przemek V 


Użytkownik "Damian / / /"  napisał w wiadomości


Użytkownik "icek"
takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?

Testujac BMW X5 , MERCA ML, VOLVO XC90, a takze
Toyote LandCrusera, Hyundaia Terracana zdecydowanie uwazam, ze
na polskie drogi najlepszy (o 3 klasy) jest Ranger Rover . Jezdzilem z
2004 roku i o tym
mysle...
A o serwisie też myślisz? Bo Range raczej lubi tam wracac a tani w naprawie
nie jest. Jeszcze może pneumatyczne zawieszenie przypasowało?

5 Data: Sierpien 28 2007 23:28:21
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Damian / / / 


Użytkownik "Przemek V"

A o serwisie też myślisz? Bo Range raczej lubi tam wracac a tani w
naprawie nie jest. Jeszcze może pneumatyczne zawieszenie przypasowało?

W bajki przestalem wierzyc juz ponad 20 lat temu,
a od kilku lat wszelakie MITY sprawdzam sam i wiem
po prostu ze nie masz racji...

6 Data: Sierpien 29 2007 00:16:51
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Przemek V 


Użytkownik "Damian / / /"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Przemek V"
A o serwisie też myślisz? Bo Range raczej lubi tam wracac a tani w
naprawie nie jest. Jeszcze może pneumatyczne zawieszenie przypasowało?

W bajki przestalem wierzyc juz ponad 20 lat temu,
a od kilku lat wszelakie MITY sprawdzam sam i wiem
po prostu ze nie masz racji...

Ja to znam z opowieści użytkowniczki która nie jest w stanie się tego pozbyc
za rozsądną cenę, na serwis patrzec już nie może i się zastanawia co jej do
głowy palnęło, że zamieniła Cayenne'a na Range'a. Nie mój ból - kupuj sobie
co chcesz. W Kijowie większośc luksusowych aut to SUVy, jak tam się
sprawdzają to i na naszym dzikim zachodzie dadzą radę.

A na koleiny to polecam dobre RWD z niezaszerokimi i niezaniskoprofilowymi
oponami bo jednak SUV z wysokim środkiem ciężkości w zakrętach to kupa. Z
drugiej strony wysoka pozycja za kierownicą do wyprzedzania jest bezcenna co
przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.

7 Data: Sierpien 29 2007 02:33:03
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Damian / / / 


Użytkownik "Przemek V" <

Ja to znam z opowieści użytkowniczki która nie jest w stanie się tego
pozbyc za rozsądną cenę, na serwis patrzec już nie może i się zastanawia
co jej do głowy palnęło, że zamieniła Cayenne'a na Range'a.

A moj wspolnik jezdzi od okolo 2 lat, kupil z przebiegiem 20 tys, teraz ma
140 tys.
Wymienial w nim tylko olej. Moge dac Ci rowniez namiar do najwiekszego
handlarza Rangerow w Polsce - przekonasz sie co on mowi o awaryjnosci.
Jezli Ci malo podjedziemy do mojego zaprzyjaznionego salonu
Bmw/Mini/LandRover/Jaguar i wlasciciel osobiscie powie
Ci jak wypada Rover pod wzgledem awaryjnosci wobec np. Bmw...

Nie mój ból - kupuj sobie

Ja sobie nie kupie, nie pociagaja mnie takie auta, ale fakt - Range Roverem
jezdzi mi sie
najlepiej ze wszystkich terenowo-suvowych. I to chyba ze wzgledu na
wspomniane
przez Ciebie zawieszenie...

przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.

Poldek Umarl :[ A "zona" (dziewczyna) jezdzi teraz Sonata...

Pozdr

8 Data: Sierpien 29 2007 07:54:32
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: olleo 

A na koleiny to polecam dobre RWD z niezaszerokimi i niezaniskoprofilowymi
oponami bo jednak SUV z wysokim środkiem ciężkości w zakrętach to kupa. Z
drugiej strony wysoka pozycja za kierownicą do wyprzedzania jest bezcenna
co
przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.

Dlatego najlepszy, choc nienajtanszy w uzytkowaniu, SUV na polskie drogi, to
Forester - srodek ciezkosci nizej, niz w niejednej osobowce =)
--
Olleo

9 Data: Sierpien 28 2007 22:58:42
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: GrzegorzG 


"icek"  wrote in message

Witam,

tak sobie mysle..
czy suv na polskie drogi to jest ok pomysł?
wiadomo, terenówka to żadna z tego
ale polskie koleiny :) to jest wyzwanie :)

takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?



ee.. a co ma wysokosc samochodu do jazdy wzdluz kolein?
Duzy samochod ma wieksze (szersze) opony najczesciej, a na tych znacznie
gorzej jezdzi sie po koleinach (np. por. 185 i 225).

Jeśli juz to mozna zwracac uwage na "byc-moze-trwalsze" lub bardziej odporne
zawieszenie...

10 Data: Sierpien 29 2007 06:02:29
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor:

Witam serdecznie.

Jeżdżę od 8 lat różnymi, służbowymi terenówkami i SUV-ami. Obecnie, najdłużej (4
lata) Hondą CRV. Jeśli chodzi o trwałość to po ponad 200kkm zawieszenie jest
wciąż bezawaryjne nie licząc jednej wymiany tulejek stablilizatora z lewej
strony po dużym, bocznym  "dzwonie". Auta nie oszczędzam, jeżdżę w terenie,
często po bocznych, gruntowych drogach. Czasem dziwię się, że po tym, po czym
przejechałem nic w zawieszeniu nie ucierpiało.
Jeśli chodzi o komfort to odradzam duże, ciężkie terenówki. Za mocno bujają.
Kręgosłup wysiada. Raczej typowe SUV-y o właściwościach bardziej zwykłych aut
niż terenowych. Jeśli nie wjeżdżasz w ciężki teren to i tak sobie poradzą.
Pozdrawiam.

Sebastian

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

11 Data: Sierpien 29 2007 08:46:40
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: icek 

 pisze:

Witam serdecznie.

Jeżdżę od 8 lat różnymi, służbowymi terenówkami i SUV-ami. Obecnie, najdłużej (4
lata) Hondą CRV. Jeśli chodzi o trwałość to po ponad 200kkm zawieszenie jest
wciąż bezawaryjne nie licząc jednej wymiany tulejek stablilizatora z lewej
strony po dużym, bocznym  "dzwonie". Auta nie oszczędzam, jeżdżę w terenie,
często po bocznych, gruntowych drogach. Czasem dziwię się, że po tym, po czym
przejechałem nic w zawieszeniu nie ucierpiało.
Jeśli chodzi o komfort to odradzam duże, ciężkie terenówki. Za mocno bujają.
Kręgosłup wysiada. Raczej typowe SUV-y o właściwościach bardziej zwykłych aut
niż terenowych. Jeśli nie wjeżdżasz w ciężki teren to i tak sobie poradzą.
nie myślałem o molochach typu land cruiser
ale w sumie mniejszym bracie, rav4



--
pozdros
icek

12 Data: Sierpien 29 2007 09:44:51
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 28 Aug 2007 22:04:19 +0200, icek  wrote:

tak sobie mysle..
czy suv na polskie drogi to jest ok pomysł?
wiadomo, terenówka to żadna z tego
ale polskie koleiny :) to jest wyzwanie :)

Dla bulwarowca? Owdszem, to jest wyzwanie.

takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?

Jedynie co, to więcej widzisz, bo wyżej siedzisz.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi



Grupy dyskusyjne