Grupy dyskusyjne »
Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie?
Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie?
1 | Data: Pa?dziernik 21 2009 21:36:21 |
Temat: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | |
Autor: Nex@pl | Witam, 2 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 20:07:07 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Michał | Witam, Warto, tylko kupujesz auto z końca produkcji (model 1994), o czesciach i eksploatacji się nie wypowiem bo nie wiem (chciałem kupić ale nie kupiłem) obiegowa opinia : normalne ceny i trwałe auto. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 3 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 23:32:30 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Nex@pl | Michał pisze: Witam, :) 4 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 22:43:50 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Wojtek M. |
Witam, Mój kolega miał z 1999r 4.2 quattro. Mówił wielokrotnie, że auto wspaniałe, wygodne, piękny dźwięk silnika (ja też kocham v8), przyśpieszenie nawet ok. Jednak do czasu gdy coś się zepsuje. Niestety z uwagi na mała popularność tego auta, nie ma dużo czesci zamiennych, a oryginalne drogie i trudno dostępne. Zrób test i zobacz ile części Ci wyjdzie na allegro do A8 i porównaj z np. A6. Popatrz jakie są ceny poszczególnych elementów. A8 zwykle wychodzi kilkadziesiąt procent drożej. Zwykle mechanicy patrza też inaczej na własciciela A8 z V8, a w szczególności na jego portfel. Zapłacisz więcej za usługę, niż przy zwykłym aucie. Pozostaje jeszcze kwestia spalania. Na trasie z instalacją prince i przy normalnej jeździe 90 do 120 rzadko schodził poniżej 15 litrów gazu. Po mieście jak normalnie jeździł to 20-22 litry, a jak upalał i słuchał symfonii dobiegającej z V8 to nawet pod 30 litrów po mieście... Teraz to auto jest już sprzedane, jeździł nim 5 lat. Poproszony o komentarz stwierdził "nigdy więcej", dodał też że jednak dźwięk v8 rekompensuje chyba wszystkie wady tego auta. Pozdrawiam Wojtek z Krakowa ps. A myślałeś o A6 z silniczkiem 2.7 turbo? Też ładnie gra i dodatkowo słychać lekko turbo. Lepiej się zbiera od A8 5 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 23:34:22 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Nex@pl | Wojtek M. pisze: Pozdrawiam Właśnie po opinii na temat spalania schodzi raczej na dalszy plan, mowa o A8, gaz tu strasznych oszczędności nie robi, a tylko ew. kłopoty z jego eksploatacją, czyli auto jak auto, a dodatkowo z częściami gorzej, odpuszczam i szukam dalej :) 6 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 03:18:17 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Michał | > ps. A myślałeś o A6 z silniczkiem 2.7 turbo? Też ładnie gra i dodatkowo Aż tak źle to chyba z czescimi nie ma, dramaty to są w mazdach 9 (gdzie żarówek w pl nie kupisz) jest taniej i lepiej niż w reanult ponoć, lepiej niż lexus ls itp... spalanie zgadza się - tak z 17 musi wyjść - tyle co mazda czy renówka, cudów przy tej masie nie ma - ale lpg ? niech pali i 20 - i tak to b. tanio. tz. cuda co do spalania są - ale tak się nie jeździ. a6 to juz zupełnie inna liga, jako nowe za 100k było więc róznica będzie duża, a jazda jak w topowym oplu ;) (żart). pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 23:27:02 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: UseR | Michał wrote: Aż tak źle to chyba z czescimi nie ma, dramaty to są w mazdach 9 Wiesz cos wiecej na temat tej Mazdy i mozesz sie podzielic tymi informacjami? Przymierzam sie wlasnie do takiego auta i kazda opinia bedzie dla mnie cenna... Z gory dzieki. pozdrawiam. 8 |
Data: Pa?dziernik 26 2009 02:22:20 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Michał | Michał wrote: 5 metrowa maza xedos/(milenia?) 9 :) Silnik chyba 2.5 albo coś w tych okolicach - v6. chyba rocznik 1995. co się popsuło z tego co pamiętam: -sprzęgło -wiatrak klimy -silnik uszokodzony (był) -chyba w tylnich drzwiach coś odpadło -częsci serio w europie cieżko dostepne, i przekaczają ceną renówki, audi, sklasy itp... O samochodzie: -raczej cichy (cichszy niż lancia k, safrane z volvo, głośnieszy niż safrane z silnikiem renault) -szybki i stabilny 200km/h bez problemu -frajda z jazdy -nisko się siedzi -klimatronik ok, kompuerów jest dość, trakcja -jakość wykaniania trochę lepiej niż lanciach, troche gorzej niż w renówkach (tylko tych dużych -laguny i mniejsze nie da sie porównać). -dobry w zakrętach -zawieszenie dobre, ale twarde i nieaktywne (w tym modelu) Generalnie jest to auto dużo dużo lepsze niż ówczesny merc E, trochę mniejsze i bardziej sportowe i gorsze niż S. w skrócie segnemt bardziej E niż F, w F to lexus LS wcelował. Auto jednak daje się zajechać, choć to trudne. Co więcej hmmm ?? - jak się podpoba to kupować :) cen nie znam od 6k za jeżdzące zajechane pewnie, do nie wiem :) aha ceny częsci: Amortyzatory 1.8k/sztuka, sprzęgło tez koło 1.8k, tyle pamiętam jest to projekt z czasów kiedy nissan zrobiło infinity q45, toyota miało lexus ls, a mazda włansie to bo kasy brakło na nową markę -aczkowlwiek było jeszcze coś minimalnie większe, bardziej wypasione ale chyba starsze. W tych rocznikach auto satwiam na 2 miejscu, po renówce, z dopiskiem że nie znam aż tak super dobrze W140 (bo nie miałem), i LS'a (kupiłem drugie safrane jak sie pierwsze popsuło, gdyby sie pies w tapicerke nie wgryzł to pewnie bym lexusa kupił - uroki kupowania auta w 1 dzień ;) ). jeszcze są ciut nowsze konstrukcje a8 i bmw e38 -tego drugiego mało znam, poza tym że mało bezpieczne (zresztą a8 też z tego co wyszukałem). pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 11:27:56 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: FoxŁódź_nspam |
Mój kolega miał z 1999r 4.2 quattro. Mówił wielokrotnie, że auto wspaniałe, wygodne, piękny dźwięk silnika (ja też kocham v8), przyśpieszenie nawet ok. Jednak do czasu gdy coś się zepsuje. Niestety z uwagi na mała popularność tego auta, nie ma dużo czesci zamiennych, a oryginalne drogie i trudno dostępne. wiele części jest wspólnych z różnymi wersjami A6 Zrób test i zobacz ile części Ci wyjdzie na allegro do A8 i porównaj z np. A6. jeśli bedzie miał dobrego mechanika od audi to nie musi przepłacać Popatrz jakie są ceny poszczególnych elementów. A8 zwykle wychodzi kilkadziesiąt procent drożej. Zwykle mechanicy patrza też inaczej na własciciela A8 z V8, a w szczególności na jego portfel. Zapłacisz więcej za usługę, niż przy zwykłym aucie. j.w. Pozostaje jeszcze kwestia spalania. Na trasie z instalacją prince i przy normalnej jeździe 90 do 120 rzadko schodził poniżej 15 litrów gazu. Po mieście jak normalnie jeździł to 20-22 litry, a jak upalał i słuchał symfonii dobiegającej z V8 to nawet pod 30 litrów po mieście... Jezu!!! jakie bajki!!!! 30 owszem! na torze! jeżdżę s6, taki sam silnik, auto niewiele lżejsze. Ostatnio rekord spalani na trasie (160km - 9,8!!!) i to przejechane w 2h05, więc bez muskania pedałów piórkiem :) Po mieście rzadko przekraczam 18,2, w trasie 15 - 15,5. To są wszystko spalania średnie na długich odcinkach - 300-500km. Na początku roku pojechaliśmy do Berlina (Wawa - Łódź - Berlin - Łódź - Wawa), spalanie 15,5. Na autostradzie zapłąciłem mandat 206/130, więc wolno nie jechaliśmy :) takie bajki o spalaniu to można dzieciom opowiadać... bo i tak nie rozumieją:D co innego na torze, raz udalo mi sie zobaczyć srednie spalanie na torze 55,8, po calym dniu jazdy, moim "skormym" zdaniem, rezultaty w okolicach 30 są mało realne do osiągnięcia w normalnych warunkach miejskich Teraz to auto jest już sprzedane, jeździł nim 5 lat. Poproszony o komentarz stwierdził "nigdy więcej", dodał też że jednak dźwięk v8 rekompensuje chyba wszystkie wady tego auta. przyznaję że auto gra pięknie, sporotowy wydech jeszcze to uwypukla (mówię o S6, ale w A8 myślę że jest podobnie) poza liniowość oddawania mocy, przyjemność z przyspieszania i to uczuczie że w każdej sytuacji masz mocy pod dostatkie... bezcenne...:) aha, jak masz dobre opony zimowe, to na stoku możesz robić konkurencje większości wyciągom narciarskim ;) kilka razy miałem okazję pojeździć swoim autem po stoku (skrajem) czysta przyjemność!!! bardziej niż bezcenne :D ps. A myślałeś o A6 z silniczkiem 2.7 turbo? Też ładnie gra i dodatkowo słychać lekko turbo. Lepiej się zbiera od A8 ten silnik jest małopopularny, jak coś padnie trzeba szukać dobrego specjalisty, albo ASO, co nie koniecznie = specjalista:( ja bym tegosilnika nie rozważał, nie w pl... pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 10 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 22:24:21 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Wojtek M. |
Jezu!!! jakie bajki!!!! Ale ja piszę o LPG! To co napisałes to jest dla benzyny, A8 tyle spali ale benzyny. 11 |
Data: Pa?dziernik 27 2009 13:02:42 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: FoxŁódź_nspam |
Ale ja piszę o LPG! To co napisałes to jest dla benzyny, A8 tyle spali ale benzyny. nie Kolego, to sa dane dla LPG pozdro Fox -- FoxŁódź Audi A6 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 12 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 18:04:27 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: szerszen |
warte to to uwagi? Są egzemplarze za cenę grubo poniżej 20kPLN. Warto sie kumpel ma, pierwsze co sie sypnelo, to skrzynia tiptronic, skrzynia plus przy okazji zawias kosztowala go 15kpln, ale teraz bajka, zagazowane, mowi ze poki co nie chce niczego innego i jakos mu sie nie dziwie :) 13 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 10:08:26 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Jan Strybyszewski | szerszen pisze: Użytkownik "Nex@pl" napisał w wiadomości Nie dziwne skrzynia leci po 400tys :) ale podobniez Jacek Plumpi mowi ze Mietek w garazu za 500zł naprawia, a czesci ... malo to rozlozonego szmelcu w Polsce (regenerowane prawie jak nowe) ? 14 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 22:41:13 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Jacek "Plumpi" |
kumpel ma, pierwsze co sie sypnelo, to skrzynia tiptronic, skrzynia plus przy okazji zawias kosztowala go 15kpln, ale teraz bajka, zagazowane, mowi ze poki co nie chce niczego innego i jakos mu sie nie dziwie :) Zdążyłeś zauważyć, że poza Tobą nikogo nie śmieszą Twoje aluzje i sarkazmy ? 15 |
Data: Pa?dziernik 25 2009 15:24:01 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: Jan Strybyszewski | Jacek "Plumpi" pisze:
Alez jak to w aucie po 50kkm poleciala skrzynia ?! Ach niechluje ci Niemcy polowa 100tys km to zlom... a fe 16 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 11:17:08 | Temat: Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie? | Autor: FoxŁódź_nspam |
warte to to uwagi? Są egzemplarze za cenę grubo poniżej 20kPLN. Warto sie tym interesować? Jak wyglądają ceny ew. cześci, co najczęściej boli te auta? na moje oko to jakoś tanio... takie auto trzeba bardzo dokładnie sprawdzić, dużo części jest w normalnych cenach, i są dostępne zamienniki ale są części bardzo, wręcz horendalnie drogie (zacisk hamulcowy, elementy skrzyni biegów, zawieszenie penumatyczne, układ poziomowania światel i wiele wiele innych). Jeśli uszkodzony jest któryś z droższych elemetnów, to może się okazać że ta cena tauta to połowa Twoich wydatków... druga sprawa, jeśli ktoś do tego auta montował LPG to dobrze sie przyjżyj jaki to system. Bo jesli na sytemie oszczędzał to i auto naprawiał najmniejszymi kosztami.. a to _prawie_zawsze_ wychodzi na złe następnemu właścicielowi/ Ja mam S6 z 99, mam też LPG, ale napisz do Juranda (od niego wziąłem auto) niech Ci opowie, jaki ze mnie automaniak;) pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 |
Re: Audi A8, ok. 2000r. LPG - opinie?
Galerie zdjęć
Newsletter