W radiu słyszałem że podobno wprowadzenie opłat za autostrady jest niezgodne z przydzielaniem unijnych dotacji do ich budowy, że dopiero po 5 latach od budowy można wprowadziÄ opłaty..
No i komentarz był taki że jakieĹ spece z kalkulatorami majÄ
policzyÄ co siÄ bardziej opłaca. Czy zwróciÄ dopłaty z unii i wprowadziÄ opłaty za przejazd, czy zaczekaÄ te 5 lat..
Rozumiem że to jakaĹ kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie doć że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze miałbym za przejazd płaciÄ?
Niech ktoĹ napisze że to nie tak ma wyglÄ
daÄ...
2 |
Data: Marzec 07 2011 15:58:53 |
Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. |
Autor: Jarek Andrzejewski |
On Mon, 07 Mar 2011 15:54:02 +0100, Albercik
wrote:
Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
miałbym za przejazd płacić?
Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
jedynie te z podatków.
3 |
Data: Marzec 07 2011 16:08:14 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: J.F. |
On Mon, 07 Mar 2011 15:58:53 +0100, Jarek Andrzejewski wrote:
On Mon, 07 Mar 2011 15:54:02 +0100, Albercik
Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
miałbym za przejazd płacić?
Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
jedynie te z podatków.
Ale to sa niemieckie podatki, chyba ze my juz europejczycy pelna geba
:-)
Mysle ze to jakies niezrozumienie ze strony dziennikarzy.
Unia popiera dodatkowe podatki :-)
A ewentualnie - na A4 5 lat minelo .. jeszcze nie wszedzie ale juz
kawal mozna opodatkowac.
J.
4 |
Data: Marzec 07 2011 16:10:29 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: Cavallino |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
On Mon, 07 Mar 2011 15:58:53 +0100, Jarek Andrzejewski wrote:
On Mon, 07 Mar 2011 15:54:02 +0100, Albercik
Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
miałbym za przejazd płacić?
Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
jedynie te z podatków.
Ale to sa niemieckie podatki,
W jakim procencie?
Chyba jednak udział naszych wpłat jest dominujący przy otrzymanych dotacjach.
5 |
Data: Marzec 07 2011 16:22:27 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: Jarek Andrzejewski |
On Mon, 07 Mar 2011 16:08:14 +0100, J.F.
wrote:
Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
jedynie te z podatków.
Ale to sa niemieckie podatki, chyba ze my juz europejczycy pelna geba
:-)
nie wiem, czy niemieckie. Saldo naszych wpłat i _wykorzystanych_
dotacji chyba nie jest takie bardzo na plus ("if any")...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
6 |
Data: Marzec 07 2011 16:49:29 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: Krzysiek Kielczewski |
On 2011-03-07, Jarek Andrzejewski wrote:
nie wiem, czy niemieckie. Saldo naszych wpłat i _wykorzystanych_
dotacji chyba nie jest takie bardzo na plus ("if any")...
Jest na minus.
Krzysiek Kiełczewski
7 |
Data: Marzec 07 2011 16:48:48 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: Krzysiek Kielczewski |
On 2011-03-07, Albercik wrote:
Niech ktoś napisze że to nie tak ma wyglądać...
Phi. W Wawie przy planowaniu nowego skrzyżowania zapomnieli o planowanym
osiedlu na, bagatela, 30 tysięcy mieszkańców.
Komentarz:
<cite>
- Projekt organizacji ruchu na Nowolazurowej uzgadniał miejski inżynier
ruchu - zapewnia Agata Choińska, rzeczniczka Zarządu Miejskich
Inwestycji Drogowych, który nadzoruje budowę ulicy. - Na radykalne
poprawki projektu skrzyżowania jest już za późno. Ale zmianę organizacji
ruchu polegającą na tym, żeby zbudować o jeden pas jezdni mniej, to
można to jeszcze zrobić.
</cite>
Zabić to za mało...
Krzysiek Kiełczewski
8 |
Data: Marzec 07 2011 16:54:58 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne .. | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
W dniu 2011-03-07 16:48, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-03-07, wrote:
Niech ktoĹ napisze że to nie tak ma wyglÄ
daÄ...
Phi. W Wawie przy planowaniu nowego skrzyżowania zapomnieli o planowanym
osiedlu na, bagatela, 30 tysiÄcy mieszkaĹców.
Komentarz:
<cite>
- Projekt organizacji ruchu na Nowolazurowej uzgadniał miejski inżynier
ruchu - zapewnia Agata ChoiĹska, rzeczniczka ZarzÄ
du Miejskich
Inwestycji Drogowych, który nadzoruje budowÄ ulicy. - Na radykalne
poprawki projektu skrzyżowania jest już za późno. Ale zmianÄ organizacji
ruchu polegajÄ
cÄ
na tym, żeby zbudowaÄ o jeden pas jezdni mniej, to
można to jeszcze zrobiÄ.
</cite>
ZabiÄ to za mało...
Dlatego niedorzecznikami ZDiUMów, ZMIDów i innych takich sÄ
kobiety. Nie wystawiÄ
faceta przed publikÄ, bo w wiÄkszoĹci przypadków tenże obrywałby non stop po twarzy.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój."
9 |
Data: Marzec 08 2011 20:03:51 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: jerzu |
On Mon, 07 Mar 2011 16:54:58 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
wrote:
Dlatego niedorzecznikami ZDiUMów, ZMIDów i innych takich są kobiety. Nie
wystawią faceta przed publikę, bo w większości przypadków tenże
obrywałby non stop po twarzy.
Ależ Nasz Wielki Warszawski Inżynier Ruchu Galas i tak w mediach
obrywa za swoje. Ostatnio co prawda już nie występuje tak chętnie
przed kamerami ;P
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
10 |
Data: Marzec 07 2011 11:34:32 | Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne.. | Autor: Lew2 |
On 7 Mar, 15:54, Albercik wrote:
W radiu słyszałem że podobno wprowadzenie opłat za autostrady jest
niezgodne z przydzielaniem unijnych dotacji do ich budowy, że dopiero po
5 latach od budowy można wprowadzić opłaty..
No i komentarz był taki że jakieś spece z kalkulatorami mają policzyć co
się bardziej opłaca. Czy zwrócić dopłaty z unii i wprowadzić opłaty za
przejazd, czy zaczekać te 5 lat..
Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
miałbym za przejazd płacić?
Niech ktoś napisze że to nie tak ma wyglądać...
Sprawdź na stronie GDAKI, które odcinki są budowane z dopłat unijnych
(bo to jest zawsze tylko jakiś % dopłaty, reszta "wkład własny"), ale
np. odcinek A4 Kraków-Szarów jest w 100% z Krajowego Funduszu
Drogowego, więc Unii nic to tego.
| | | | | | | | |