Powitanko,
Kierowcy zawodowi
pracujÄ
cy do 67 r, dopiero siÄ bÄdzie działo.
Wylew/zawal/cukrzyce/hipoglikemie miewaja i 40-latkowie i duzo mlodsi.
Co oczywiscie nie znaczy, ze placenie przez cale zycie na ZUS, by statystycznie rok przed smiercia miec emeryture jest OK, no ale wiekszosc za tym glosowala i dalej to popiera.
Na drodze moze sie zdarzyÄ wszystko i kazdemu, na szczescie tam byly barierki energochlonne, gdyby jeszcze byly rozdzielone pasy ruchu, to wiekszego zagrozenia by nie bylo.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaÄ małÄ
szkodliwoć społecznÄ
?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
3 |
Data: Marzec 04 2013 18:39:28 |
Temat: Re: praca kierowcy do 67 roku życia |
Autor: PlaMa |
W dniu 2013-03-04 12:36, hisjusz pisze:
Już widaÄ poczÄ
tki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujÄ
cy na autobus
a teraz na krajowej 7 na szczÄĹcie nikt nie zginÄ
ł. Kierowcy zawodowi
pracujÄ
cy do 67 r, dopiero siÄ bÄdzie działo.
spoko! WczeĹniejsze emerytury dla kierowców... max 45 lat.
4 |
Data: Marzec 04 2013 17:45:16 | Temat: Re: praca kierowcy do 67 roku życia | Autor: masti |
Dnia piÄknego Mon, 04 Mar 2013 12:36:18 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisał:
http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Groza-w-pekaesie-kierowca-stracil-
przytomnosc-film,wid,15377506,wiadomosc.html
Już widaÄ poczÄ
tki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujÄ
cy na autobus
a teraz na krajowej 7 na szczÄĹcie nikt nie zginÄ
ł. Kierowcy zawodowi
pracujÄ
cy do 67 r, dopiero siÄ bÄdzie działo.
do tej pory to było 65. Duża różnica?
pomijam już badania okresowe bo trollowaÄ to trza umiÄ
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci?
-Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett
5 |
Data: Marzec 04 2013 19:14:57 | Temat: Re: praca kierowcy do 67 roku życia | Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello masti,
Monday, March 4, 2013, 6:45:16 PM, you wrote:
http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Groza-w-pekaesie-kierowca-stracil-
przytomnosc-film,wid,15377506,wiadomosc.html
Już widać początki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujący na autobus
a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.
do tej pory to było 65. Duża różnica?
Duża. A przede wszystkim - w niewłaściwą stronę w tym zawodzie poszło.
pomijam już badania okresowe
Możesz spokojnie pominąć - sprawdź znaczenie pojęcia "dysymulacja"
bo trollować to trza umić
Właśnie widzę... :P
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
6 |
Data: Marzec 04 2013 12:08:12 | Temat: Re: praca kierowcy do 67 roku życia | Autor: |
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 12:36:18 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Groza-w-pekaesie-kierowca-stracil-przytomnosc-film,wid,15377506,wiadomosc.html
Już widać początki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujący na autobus
a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.
Ano będzie się działo. Skynet działa. jak dojdzie do maksymalnej wydajności to ubędzie wielu młodych , szybkich, bezpiecznie jeżdżących. Ktoś przewozić ludzi i towary będzie musiał. Kierowca z ważnym PJ zrobi się cenny bez względu na to ile będzie miał lat. A tak przy okazji. Mam 54 lata. Obserwując ludzi mających około dwudziestki uważam że jestem od wielu z nich w dużo lepszej ogólnej formie fizycznej i psychicznej. To czy ktoś będzie nadawał się do jeżdżenia samochodem w wieku 67 lat zależy od wielu czynników. Podstawowym jest czy będzie jeszcze żył. A bardzo ważnym jaki tryb życia prowadzi. Jak będzie o siebie dbał to nie widzę żadnych przeciwwskazań. Kluczowe jest czy będzie leczył się na nadciśnienie, bo to że będzie je miał jest prawie pewne. W moim wieku pojawia się nadciśnienie. Mam je i ja. Wyszło przy wizycie u lekarza. Dostałem odpowiednie leki + przepis na dalsze życie. Przepis prosty odpowiednio się odżywiać i nie chlać wódy. Przy ciśnieniu 125/75 nie grozi mi wylew, zawał. Utrzymując sztucznie właściwe ciśnienie podlegam wolniejszej biodegradacji. To dlaczego jak będę w dobrej kondycji w wieku osiemdziesięciu lat mam nie jeździć samochodem?
| | | |