Adi napisał(a):
nie mówię o podróbie tylko porównaj sobie sondy boscha dla ścisłości sonda 4
przewodowa kosztuje 74 zł a 3 przewodowa najtaniej 160 a są i droższe to
daje nawet 2,3 raza droższą !!!
W niczym swoimi uwagami tu nie pomagasz powiedz epiej jak tu sie ma czwarty
szary kabelek skoros taki mądry
A skąd mi to wiedzieć ;) u mnie w VW są 4 przewody i właśnie taką
z Allegro za 75 zł zamontowałem i jest wsio OK ;)
Napewno będzie tak - 2 przewody zasilanie podgrzewania, 1 pewnie masa
i 1 pewnie sygnałowy.
Coby sprawdzić - to należy wziąć miernik w dłoń i sprawdzić
który z dochodzących jest masą ale niestety w instalacji z 4ma
przewodami ;) albo dorwać jakiś schemat instalacji od chociażby VW
Polo 6N1 i sprawdzić na nim.
Słabo Chłopie szukasz ;P
http://www.allegro.pl/item150336393_okazja_sonda_lambda_3_przewodowa_bosch.html
Pozdro !!
PS:
Nie jest to moja aukcja !! nie handluję na allegro gratami do
samochodów ;)
5 |
Data: Grudzien 19 2006 15:20:11 |
Temat: Re: sonda lambda |
Autor: Adi |
akurat ta do mojego auta nie pasuje :) moja musi mieć końcówkę katalogowa
502 a wiec nadal pozostaje cena 160 zl :)
6 |
Data: Grudzien 19 2006 18:20:22 | Temat: Re: sonda lambda | Autor: Filip KK |
wrote:
http://www.allegro.pl/item150336393_okazja_sonda_lambda_3_przewodowa_bosch.html
A te metalowe laczniki, to co to jest? Na zacisk?
Ja lacze kable stalowe stalowymi lacznikami, zaciskarka, ale na tych zaciskach jest koszulka termokurclziwa z klejem, idealne rozwiazanie, inaczej sobie nie wyobrazam laczenia stalowych przewodow.
Ostatnio niestety musialem ojcu wymienic sonde, bo mu w serwisie uszkodzili od dolu, czyms uderzyli, jakims wkretakiem, czy cholera wie czym... Tak wygladala po odkreceniu, ja uszkodzilem tylko nakretke, obudowy nawet nie dotknalem:
http://wikings.pl/~kafar/bora/IMG_0025a.jpg
http://wikings.pl/~kafar/bora/IMG_0030a.jpg
A tak lacze przewody:
http://wikings.pl/~kafar/bora/IMG_0026a.jpg
http://wikings.pl/~kafar/bora/IMG_0027a.jpg
http://wikings.pl/~kafar/bora/IMG_0029a.jpg
I taki sposob laczenia polecam. Na to przychodzi na calej dlugosci kabla oryginalna koszulka, ktorej nie ujalem na zdjeciu, ona jest odporna na temperatury. Wiec sciagamy ja ze starych przewodow.
--
/Pozdrawiam, Filip/ :( + VW = :)
www.c3cars.com
http://tinyurl.com/fhpfn
7 |
Data: Grudzien 19 2006 20:03:21 | Temat: Re: sonda lambda | Autor: BartoszP |
Użytkownik napisał w wiadomości
A skąd mi to wiedzieć ;) u mnie w VW są 4 przewody i właśnie taką
z Allegro za 75 zł zamontowałem i jest wsio OK ;)
Napewno będzie tak - 2 przewody zasilanie podgrzewania, 1 pewnie masa
i 1 pewnie sygnałowy.
OIDP białe- grzałka, czarny - sygnał, szary - masa.
Słabo Chłopie szukasz ;P
http://www.allegro.pl/item150336393_okazja_sonda_lambda_3_przewodowa_bosch.h
tml
A to jest uniwersalna Boscha z dwoma białymi i szarym. Koledze pewni
chodziło o taką z oryginalną końcówką.
--
pozdr
BartoszP
Tipo'94 Palio'00 Master'99, Dębica
8 |
Data: Grudzien 19 2006 18:04:40 | Temat: Re: sonda lambda | Autor: |
BartoszP napisał(a):
A to jest uniwersalna Boscha z dwoma białymi i szarym. Koledze pewni
chodziło o taką z oryginalną końcówką.
--
Jak kto chce oryginał to niech się liczy z kosztami.
A problem połączyć kabelki na złączówki ??
Ja tam za taką różnicę w cenie nie wahałbym się ;) połączyłbym
i zaizolował porządnie jakąś termokurczliwą i zapomniał o
problemie.
Pozdro !!
9 |
Data: Grudzien 20 2006 02:50:14 | Temat: Re: sonda lambda | Autor: Filip KK |
wrote:
Jak kto chce oryginał to niech się liczy z kosztami.
A problem połączyć kabelki na złączówki ??
Ja tam za taką różnicę w cenie nie wahałbym się ;) połączyłbym
i zaizolował porządnie jakąś termokurczliwą i zapomniał o
problemie.
Nie moze to byc jakas termokurczliwa. Tylko taka na 250 stopni. Ale tylko dla zabezpieczenia, izolacje daje termokurczliwa z klejem, razem ze zlaczowka. Na to dodatkowo mozna dac zwykla termokurczliwa na 250 stopni i dopiero na sam koniec na to wszystko oryginalna gumowa-pleciona koszulka termoizolacyjna, wysokoodporna na temperatury.
Ja zalatwilem sprawe u ojca za 220 zl - kupilem uniwersalna do konkretnego modelu, bo rozne sa uniwersalne. Mam pod nosem w razie co gwarancje, nie musze wysylac i odbierac i znow wysylac i znow odbierac, nerwy, czekanie, itp. itd. Polaczylem, podpialem pod vaga i wszystko jest w porzadku. Tylko VW tak spieprzyl sprawe, ze wyprowadzili kostke pod podwozie i kabel wyszedl 103 cm, ale ja poprawie fabryke i wyjde z kablami z powrotem w miejsce, skad wyszli, czyli wroce do komory silnika i tam zrobie polaczenie lambdy. Bo specjalnie chyba wyprowadzili pod podwozie kostki, zeby szybciej korozja piny dopadla..
--
/Pozdrawiam, Filip/ :( + VW = :)
www.c3cars.com
http://tinyurl.com/fhpfn
| | | | |