Użytkownik "marcinu" napisał w wiadomości:
Witam
Jakiś czas temu pisałem o swoich problemach z silnikiem TDI. Przypomnę, że auto straciło moc a na dodatek przy około 3 tyś obrotów silnik przechodził w tryb awaryjny i traciłem doładowanie.
Podejrzenie padło na wiele rzeczy (turbina, przepływomierz itp....) Byłem bliski regeneracji turbiny a koszt w Warszawie to ok 1200 zł!!
Na szczęście usterkę mi się udało się zdiagnozować i usunąć.
Zgadnijcie co było przyczyną tych w sumie poważnych przypadłości.
Przewód N75 albo zasyfiony filtr powietrza, paliwa - nie lubimy zgadywać bo to NTG ;-)
--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki
3 |
Data: Sierpien 16 2007 11:20:19 |
Temat: Re: tdi i tryb awaryjny silnika |
Autor: marcinu |
Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości
Przewód N75 albo zasyfiony filtr powietrza, paliwa - nie lubimy zgadywać
bo to NTG ;-)
Kurde, zgadłeś. Pomogła wymiana filtra paliwa. Ja się męczyłem 4 miesiące
:))
--
Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212
Wawa-Bielany zone
4 |
Data: Sierpien 16 2007 12:14:48 | Temat: Re: tdi i tryb awaryjny silnika | Autor: Bugatti |
Użytkownik "marcinu" napisał w wiadomości:
Kurde, zgadłeś. Pomogła wymiana filtra paliwa. Ja się męczyłem 4 miesiące :))
Wstydź się ;-P Ja można nie wyminiac takich podstawowych elementów ekspoatacyjnych.
I pozdrów ode mnie mechanika która przez te 4 miesiące "głófkowania" była napity jak stodoła ;-P
--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki
| |