temperatura silnika
1 | Data: Marzec 22 2013 18:08:46 |
Temat: temperatura silnika | |
Autor: Ministerstwo Propagandy | jako, że sztab PO inżynierów nie wyposażył mojego auta (Seicento 900) we wskaźnik temperatury silnika, zacząłem się nad tym zagadnieniem zastanawiać... 2 |
Data: Marzec 22 2013 18:39:39 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: huri_khan | Dnia Fri, 22 Mar 2013 18:08:46 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a): jako, że sztab PO inżynierów nie wyposażył mojego auta (Seicento 900) we Zmień licznik na taki co pokazuje temp (około 30 zł) i wkręć zamiast obecnie istniejącego czujnika syngalizującego przegrzanie (podobno już po ptokach jak się ta lampka zapali), czujnik dostosowany do w/w licznika :) -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] 3 |
Data: Marzec 22 2013 18:49:50 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: nazgul | W dniu 2013-03-22 18:39, huri_khan pisze: Dnia Fri, 22 Mar 2013 18:08:46 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):ja też kiedyĹ tak właĹnie uczyniłem w reanult 11. 4 |
Data: Marzec 22 2013 23:03:41 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Bydlę | On 2013-03-22 17:08:46 +0000, "Ministerstwo Propagandy" said: kiedy silnik grzeje się bardziej, czy gdy chodzi na wysokich, czy gdy chodzi na niskich obrotach? A kiedy występuje więcej cykli spalania? Gdy jest ich mniej, czy gdy jest ich więcej? jak rozwiązane jest chłodzenie w samochodach o dużej pojemności silnika i mało "ruchliwych" (jak autobusy, ciężarówki, ciągniki)? Normalnie. Powietrze, woda i wentylatory. a jak to wygląda w samochodach sportowych kiedy silnik praktycznie 90% jazdy pracuje na maksymalnych obrotach silnika? Normalnie. Powietrze, woda, wentylatory.
Ogień. ciekawi mnie to... Bo to jest ciekawe. -- Bydlę 5 |
Data: Marzec 23 2013 16:29:53 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Michał | On 3/22/2013 6:08 PM, Ministerstwo Propagandy wrote: kiedy silnik grzeje się bardziej, czy gdy chodzi na wysokich, czy gdy wysokich jak rozwiązane jest chłodzenie w samochodach o dużej pojemności silnika w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe a jak to wygląda w samochodach sportowych kiedy silnik praktycznie 90% super sportowych nie wiem, normalne osobówki przy 180+ nie potrzebują już prawie niczego prócz jako takiej krążącej wody, bo powietrza jest strasznie dużo. Raz miałem sytuacje kiedy musiałem utrzymywać prędkość 160km/h+ bo się spitoliło chłodzenie i gotował wodę (w tym modelu działało wtedy albo 0..40km/h albo 160..258km/h) słyszałem, że jakieś ferrari się paliły, co było powodem? elektryka o ile pamiętam 6 |
Data: Marzec 23 2013 17:09:08 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Ministerstwo Propagandy | w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe no nie wiem, czy aby na pewno... jak żyję nie słyszałem wiatraka chłodnicy w ciężarówce, autobusie i ciągniku albo jakimś urządzeniu do robót drogowych... 7 |
Data: Marzec 23 2013 17:14:57 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: RoMan Mandziejewicz |
8 |
Data: Marzec 23 2013 17:17:42 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Ministerstwo Propagandy | Uprasza się o niedokarmianie trolla. uprasz się o spierd... dziada z mojego wątku, proszę się tym moderatorem elektrody nie przejmować, zapisał się do PO i myśli, że wszycy już go popierają... cymbał i już moje pytania pozostają otwarte. 9 |
Data: Marzec 23 2013 17:25:03 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Ministerstwo, Uprasza się o niedokarmianie trolla.uprasz się o spierd... dziada z mojego wątku, Upraszać sobie możesz - komendanta, Karolku. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 10 |
Data: Marzec 23 2013 19:14:26 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Cavallino |
Uprasza się o niedokarmianie trolla. PLONK 11 |
Data: Marzec 23 2013 20:42:58 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Szymon Machel |
12 |
Data: Marzec 23 2013 21:35:14 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Ministerstwo Propagandy | co ty "wy nie"... 13 |
Data: Marzec 24 2013 03:05:32 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Michał | On 3/23/2013 5:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote: w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych miałem na myśli bardziej osobówkę - pomiędzy wersjami silnikowymi jest (zazwyczaj) tylko ta różnica że jak masz powiedzmy 2.5 a 3.0 to się wiatrak/wiatraki w 3.0 będzie częściej włączał. a co do ciężarówek, ale ekspertem nie jestem to gdzieś w jakimś starszym volvo widziałem wiatraki, chyba jakimś paskiem zasilane (nie elektrycznie) i duże były więc i pewnie ciche. autobusy powinny mieć zwykłe wiatraki, z tym że taki autobus to ma mooooże 2..3x więcej koni niż auto a chłodnice większe. chyba ze tez wielkie ciche wiatraki na pasku... ? a urządzenia do robót drogowych w ogóle mocy mogą mieć na tyle mało że sama chłodnica wystarczy tylko to tak na oko :) 14 |
Data: Marzec 24 2013 21:50:02 | Temat: Re: temperatura silnika | Autor: Bydlę | On 2013-03-23 17:09:08 +0100, "Ministerstwo Propagandy" said: w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe Dawaj przepis, że wentylator musi być głośniejszy od silnika. (ot, pierwszy z brzegu: <http://www.truckauto.pl/wp-content/uploads/2012/03/12C259_01.jpg>) ;> -- Bydlę |