Silnik typ4
Marcinie drogi. Informacja dotycząca cisnienia sprezania, w oferowanym przez
Ciebie silniku (7atm) swiadczy o zdecycdowanie nienajgorszej jego kondycji.
Madre manuale podają ze silniki t4 1,7, 1,8 i 2,0 nie sa zbyt mocno
wysilone i maja fabryczna kompresje na poziomie 9,5 atm. Dopiero przy 5 atm
nalezy te silniorki remontowac. Zakres "Gute Werte" miesci sie miedzy 9,5 -
6 atm. Moze jednak jeszcze Ci sie ten silnior nada?
--
BROD@CZ
7 |
Data: Listopad 27 2006 19:10:55 |
Temat: Re: to i ja zaspamuje [SPAM ALLEGRO] |
Autor: MarcinJM |
BRODACZ napisał(a):
Silnik typ4
Marcinie drogi. Informacja dotycząca cisnienia sprezania, w oferowanym przez
Ciebie silniku (7atm) swiadczy o zdecycdowanie nienajgorszej jego kondycji.
Madre manuale podają ze silniki t4 1,7, 1,8 i 2,0 nie sa zbyt mocno
wysilone i maja fabryczna kompresje na poziomie 9,5 atm. Dopiero przy 5 atm
nalezy te silniorki remontowac. Zakres "Gute Werte" miesci sie miedzy 9,5 -
6 atm. Moze jednak jeszcze Ci sie ten silnior nada?
Ale ja go nie chce :)
Policzylem, ze aby miec wspomaganie kierownicy, porzadne ogrzewanie, niezle przyspieszenie, 5 porzadnych biegow (lub porzadny automat), lepiej rozlozone masy potrzebuje wodny silnik umieszczony przed tylna osia.
Nie ukrywam, ze jednym z powodow zaniechania jest skrzynia; tak naprawde nie ma sensownego rozwiazania, nawet dluga jest nieergonomiczna.
Rzeklem.
:)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
8 |
Data: Listopad 27 2006 19:12:26 | Temat: Re: to i ja zaspamuje [SPAM ALLEGRO] | Autor: MarcinJM |
MarcinJM napisał(a):
Policzylem, ze aby miec wspomaganie kierownicy, porzadne ogrzewanie, niezle przyspieszenie, 5 porzadnych biegow (lub porzadny automat), lepiej rozlozone masy potrzebuje wodny silnik umieszczony przed tylna osia.
.... i klima oczywiście. być moze ABS (za ktorym osobiście nie przepadam)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
| |