On 9 Kwi, 22:07, Pirx wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related
Kaszana, kogo będzie stać na wymianę 3 gum zamiast 2?
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05
3 |
Data: Kwiecien 10 2012 12:26:41 |
Temat: Re: troche inna trajka |
Autor: Marcin N |
W dniu 2012-04-09 22:07, Pirx pisze:
Witam,
- jak już było, to sorry,
- jak nie , to proszÄ:
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related
Hmm... JakoĹ nie widzÄ korzyĹci na pierwszy rzut oka.
Trzy koła - wiÄc mniejszy nacisk na każde wiÄc przyczepnoć chyba podobna. Podobnie z hamowaniem. Może mniejsze zużycie opon, ale za to o 50% opon wiÄcej.
Hmm...
4 |
Data: Kwiecien 10 2012 16:09:06 | Temat: Re: troche inna trajka | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 09.04.2012 22:07, Pirx pisze:
Witam,
- jak już było, to sorry,
- jak nie , to proszę:
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related
Że niby takie coś będzie lepiej jeździć?
Wątpię... Nawet jakby rzeczywiście był jakiś pozytywny wpływ na rozkład masy, docisku przy hamowaniu itepe, jak to twierdzą w tym filmie, to mamy kolosalny wzrost komplikacji (czyli większe ryzyko, że coś szlag trafi w zawieszeniu czy tym "samo-sterowanym" kole).
A nawet jeśli założymy doskonałość technologii, to mamy dość drastyczny wzrost masy, w tym dużo, jeśli nie większość, w masie nieresorowanej.
Co gorsza w razie głupiego szlifu noga jest nie tylko przygniatana, ale też wkręcana w koło napędowe.
Więcej sensu widzę w motocyklowej półgąsienicówce ;)
5 |
Data: Kwiecien 10 2012 22:19:17 | Temat: Re: troche inna trajka | Autor: Hinek |
Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał też wkręcana w koło napędowe.
Więcej sensu widzę w motocyklowej półgąsienicówce ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fA127tedWTc&feature=related
Ciekawe czy stoppie by się dało zrobić :)
--
Hinek
6 |
Data: Kwiecien 11 2012 10:04:12 | Temat: Re: troche inna trajka | Autor: Kamil Nowak 'Amil' |
| | | |