wezly na A1
1 | Data: Czerwiec 05 2013 08:58:21 |
Temat: wezly na A1 | |
Autor: J.F. | http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html 2 |
Data: Czerwiec 05 2013 09:05:12 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 08:58:21 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bka-lewa.svg tyle, że u nas zwykle to co jest góra-dół ma na górze rondo i ciÄ g dalszy drogi.
wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdÄ to gigantyczne koszty zwiÄ zane sÄ z przewożeniem ogromnych mas ziemi, która najpierw trzeba wywieźÄ a potem przywieźÄ odpowiedniÄ -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 3 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:19:16 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 08:58:21 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bka-lewa.svg
wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne Tylko niech mi ktoś wyjaśni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro ja widzę jeden wiadukt więcej: http://goo.gl/maps/x2kaR http://goo.gl/maps/shdhQ http://goo.gl/maps/VYB1u http://goo.gl/maps/z98xs a nawet dwa więcej: http://goo.gl/maps/5tXso W każdym z tych miejsc na potrzeby "trąbki" trzeba było wybudować dodatkowy wiadukt obok już istniejących. Wcześniej nie trzeba było tych wiaduktów - gdzie ten zysk? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 4 |
Data: Czerwiec 05 2013 09:17:42 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 11:19:16 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti,katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html
a jak inaczej chciałbyĹ te drogi połÄ czyÄ? zamiast trÄ bki musiÄ łbyĹ zrobiÄ pełnÄ koniczynkÄ czyli kilka wiaduktów wiÄcej. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 5 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:43:26 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, a jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyświadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczneTylko niech mi ktoś wyjaśni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro ja Przecież te drogi były połączone. Pełna koniczynka jest konieczna, gdy obie drogi są o dużym ruchu a tu jedynie na skrzyżowaniu z 46 jest trochę większy ruch. Na pozostałych skrzyżowaniach ruch jest symboliczny i normalny wjazd i zjazd by wystarczył. Taki jak tam był. Ja naprawdę mam duże wątpliwości co do tego, czy dodatkowy wiadukt jest tańszy od dwóch budek, jakie byłyby potrzebne przy starym rozwiązaniu... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 6 |
Data: Czerwiec 05 2013 09:47:38 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 11:43:26 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti, ale mówisz o drogach niskiej klasy, które na upartgo mozna połÄ czyÄ skrzyzowaniem ze Ĺwiatłami. Jeżeli to bÄdzie połÄ czenie autostrady z drogÄ głównÄ czy ekspresowÄ to muszÄ byÄ bezkolizyjne. A tego bez wiaduktu nie zrobisz -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 7 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:58:22 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, ale mówisz o drogach niskiej klasy, które na upartgo mozna połączyćPrzecież te drogi były połączone. Pełna koniczynka jest konieczna, gdya jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyświadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę toTylko niech mi ktoś wyjaśni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma. Do tego jeszcze wymyślne, wiszące kładki dla pieszych przy MOPach. Z drugiej strony - tak się dziwię i mi dom chcą zaorać pod obwodnicę, gdzie kilometr ma kosztować 84 miliony PLN :( -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 8 |
Data: Czerwiec 05 2013 10:11:42 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 11:58:22 +0200 osobnik zwany RoMan Ale skrzyżowaĹ z drogami krajowymi jest mało, natomiast trÄ bki na a jak je inaczej połÄ czysz bezkolizyjnie i niestawiajÄ c bramek na samej autostradzie? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 9 |
Data: Czerwiec 07 2013 14:59:50 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-05 11:58, RoMan Mandziejewicz pisze: IMHO ma sens jeĹli założy siÄ wywalenie bramek z ciÄ gu autostrady. Wtedy ci co nie zjeżdżajÄ nie muszÄ zwalniaÄ jak to ma miejsce w przypadku bramek "przelotowych". Chociaż już obecnie np. w Strykowie potrafiÄ siÄ niezłe korki na zjeździe robiÄ a bramki jeszcze nie pracujÄ . Wszystko ma swoje "zady i walety". -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 10 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:12:59 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 14:59:50 +0200, R2r napisał(a): W dniu 2013-06-05 11:58, RoMan Mandziejewicz pisze: Nikt rozsadny nie przewiduje bramek w ciagu autostrady, przynajmniej nie co 30 km :-) W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismaki pisza ... i czy nie taniej bylo zrobic autostrady bezplatne, ale bez tych dodatkowych wiaduktow :-) J. 11 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:31:48 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 15:12, J.F. pisze: Nikt rozsadny nie przewiduje bramek w ciagu autostrady, przynajmniejByłeĹ na A2 - tej "Kulczykowej"? ;-) W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismakiA nie taniej było chodziÄ pieszo i jeździÄ komunikacjÄ publicznÄ zamiast kupowaÄ samochód? :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 12 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:43:48 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:31:48 +0200, R2r napisał(a): W dniu 2013-06-07 15:12, J.F. pisze: Zdecydowanie drozej, szczegolnie jakby przestali opodatkowywac kierowcow dodatkowo :-) J. 13 |
Data: Czerwiec 07 2013 23:16:38 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 15:43, J.F. pisze: Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:31:48 +0200, R2r napisał(a):No popatrz... a buty przeważnie sÄ dużo taĹsze niż samochód. :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 14 |
Data: Czerwiec 08 2013 20:20:34 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:16:38 +0200, R2r napisał(a): W dniu 2013-06-07 15:43, J.F. pisze: A wytrzymaja 100 tys km ? :-) Sa jeszcze koszty dodatkowe - stracony czas, leczenie jak niepogoda zlapie itp .. J. 15 |
Data: Czerwiec 09 2013 11:09:34 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-08 20:20, J.F. pisze: Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:16:38 +0200, R2r napisał(a): SÄ też koszty dodatkowe niewybudowania drugiego wiaduktu. Tyle, że ponosi je nie inwestor a użytkownicy. :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 16 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:50:33 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello R2r, Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki naIMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady. Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu - wojewódzkimi - można bramki postawić na uproszczonej półkoniczynce. Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co już było wielokrotnie pisane - nie sądzę, żeby ta dodatkowa budka musiała być droższa od dodatkowego wiaduktu. Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce potrzebne są dwa. Na pełnej koniczynie - cztery. Wadą trąbki jest konieczność budowy dodatkowego wiaduktu. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 17 |
Data: Czerwiec 07 2013 16:43:21 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 7 Jun 2013 15:50:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce No, trzeba przyznac ze wada polkoniczynki sa dwa skrzyzowania na bocznej drodze. Dwa miejsca do zwolnienia. A wada koniczynki krzyzowanie kierunkow ruchu na autostradzie, zjazdowych z wjazdowymi. Mozna wzorem nowoczesnych wezlow zbudowac dodatkowy pas obok autostrady, ale wtedy wiadukt sie wydluza. J. 18 |
Data: Czerwiec 07 2013 16:55:46 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J.F., Dnia Fri, 7 Jun 2013 15:50:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Ale ja cały czas w kontekście tych nieszczęsnych wojewódzkich... Tam naprawdę ruch jest znikomy. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 19 |
Data: Czerwiec 07 2013 23:20:31 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 15:50, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello R2r,Ale ten wiadukt i dojazdy sÄ też buforem potrafiÄ cym zamortyzowac skutki zatkania wyjazdu. ChoÄ też nie zawsze. Jakie musiałbyĹ zrobiÄ długoĹci pÄtli na koniczynkach żeby zmieĹciÄ tÄ samÄ iloć pojazdów? -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 20 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:56:13 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:17:42 +0000 (UTC), masti napisał(a): Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:19:16 +0200 osobnik zwany RoMan Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt. Tylko bramek trzeba wtedy duzo. Koniczynka ma swoje wady, ale widac u nas budka drozsza niz wiadukt :-) J. 21 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:59:21 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J.F., Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.Tylko niech mi ktoś wyjaśni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro jaa jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyś Na skrzyżowaniach z wojewódzkimi nawet koniczynka to za dużo. Uproszczona półkoniczynka i dwie budki zamiast jednej. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 22 |
Data: Czerwiec 05 2013 18:29:12 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 11:59:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Hello J.F., O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie. Nie zasluguja, krajowek wystarczy. Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz. J. 23 |
Data: Czerwiec 05 2013 20:38:04 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J.F., O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.Na skrzyżowaniach z wojewódzkimi nawet koniczynka to za dużo.Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.http://goo.gl/maps/x2kaR [...]a jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyś Znaczy próbujesz kopać się z faktami? Tylko jednio skrzyżowanie, do których linki podałem, było skrzyżowaniem z drogą krajową - reszta to wojewódzkie. Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz. Mam wrażenie, że mylisz je z wojewódzkimi właśnie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 24 |
Data: Czerwiec 05 2013 21:43:58 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 20:38:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Hello J.F., To fakty sprzed 10 lat, mozliwe ze pamietaja inne rozporzadzenie :-) Brzeg podpada zreszta pod wezel dla dk 39, a Krapkowice ... no, ciekawe, nie za blisko wezla z DK45 ? OK, troche sklamalem. http://www.arslege.pl/rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-w-sprawie-przepisow-techniczno-budowlanych-dotyczacych-autostrad-platnych/k358 Na skrzyzowaniach z droga GP dopuszcza sie wezel WA lub WB, na skrzyzowaniach z droga G wezel WB tylko wyjatkowo, o gorszych klasach w ogole nie ma mowy (w ogole nie wolno krzyzowac, nawet bez zjazdu ?). A z kolei droga GP moze byc wojewodzka (wyjatkowo), ale minimalna odleglosc miedzy skrzyzowaniami 2000m (1km w terenie zabudowanym). I polkoniczynka odpada :-) Tudziez pare innych wymogow maja, ktore wypadaloby spelnic, skoro sie zmienilo klase :-) Hm, http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19990430430 a tu pisza ze (par 9) "Droga klasy A powinna miec powiazania z drogami klasy G i wyzszych [..... przy czym stosoanie na drodze A zjazdow jest zabrobione]" a w par 55 o krzyzowaniu ... i przestalem cokolwiek rozumiec :-) Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.Mam wrażenie, że mylisz je z wojewódzkimi właśnie. Faktycznie troche myle. Ale jest jeszcze 5, 3, 94 - sa polkoniczynki i nikomu nie przeszkadzaja :-) J. 25 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:06:01 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-05 18:29, J.F. pisze: O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.Nieprawda. ChoÄby 702 z A2 pod ĹodziÄ czy 703 z A1 pod PiÄ tkiem. -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 26 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:50:01 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:05:12 +0000 (UTC), masti napisał(a): Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 08:58:21 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: Nie ma, bo na ustniku trabki budujemy bramki :-) Droga biegnie obok, drugim wiaduktem, wiec strasznie mnie interesuje gdzie ta oszczednosc :-) I jeszcze mamy wezel z ta druga droga, jesli o malym ruchu i rondo wystarczy to swietnie, gorzej jak nie .. P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne A nie betony i stal ? bo zawsze mozna zrobic na slupach ... J. 27 |
Data: Czerwiec 05 2013 09:56:32 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:05:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html Ktore to sa wezly typu "trabka" i dlaczego niby wymagaja jednego wolałbyĹ bramki na autostradzie? Pomijam, że ja wolałbym bez bramek. :-) a jak to połaczysz z drogÄ na gruncie? http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211# http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=112037&page=505 przyjrzyj siÄ jak dużo trzeba dosypaÄ na połÄ czeniu z wiaduktem. Ĺadnie to widaÄ zwłaszcza na skyscraperze -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 28 |
Data: Czerwiec 05 2013 12:13:58 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:05:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html wolałbyś bramki na autostradzie? :-) a jak to połaczysz z drogą na gruncie? przyjrzyj się jak dużo trzeba dosypać na połączeniu z wiaduktem. Ładnie Czy Ty rozumiesz, że przy trąbce też trzeba robić nasypy? I jeszcze dobudować drugi wiadukt bez sensu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 29 |
Data: Czerwiec 05 2013 10:12:10 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 12:13:58 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti,katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html Ktore to sa wezly typu "trabka" i dlaczego niby wymagaja jednego czy ty rozumiesz, że trzeba je połÄ czyÄ bezkolizyjnie? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 30 |
Data: Czerwiec 05 2013 12:25:13 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: Smok Eustachy | W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze: czy ty rozumiesz, że trzeba je połÄ czyÄ bezkolizyjnie? Rondo wystarczy 31 |
Data: Czerwiec 05 2013 10:21:43 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 12:25:13 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze: /.../ gratulujÄ. WłaĹnie stworzyłeĹ nowy typ drogi. Autostrada z rondem i umieszczonymi na niej bramkami. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 32 |
Data: Czerwiec 05 2013 12:33:14 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:25:13 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze: /.../ gratuluję. Właśnie stworzyłeś nowy typ drogi. Autostrada z rondem i Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia. Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 33 |
Data: Czerwiec 05 2013 10:40:15 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 12:33:14 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti, ale rozumiesz co sam piszesz? http://goo.gl/maps/x2kaR http://goo.gl/maps/shdhQ http://goo.gl/maps/VYB1u http://goo.gl/maps/z98xs a nawet dwa wiÄcej: http://goo.gl/maps/5tXso zlikwiduj trÄ bki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4 -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 34 |
Data: Czerwiec 05 2013 12:51:05 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia. Pokazałemale rozumiesz co sam piszesz? Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 35 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:33:32 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 12:51:05 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti, a były tam bramki? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 36 |
Data: Czerwiec 05 2013 13:46:29 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, a były tam bramki?Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przyWykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.ale rozumiesz co sam piszesz? A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast jednej). W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 37 |
Data: Czerwiec 05 2013 11:48:46 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 13:46:29 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti, ale dopiero teraz napisłeĹ, że wiadukty tam były W obu rozwiÄ zaniach trzeba zrobiÄ dojazdy/zjazdy z autostrady z pytanie czy na dotyczasowych dało siÄ zrobiÄ budki? bo jak było za mało miejsca to może i tak trzeba było przebudowaÄ -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 38 |
Data: Czerwiec 05 2013 14:00:27 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam byłyA czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czya były tam bramki?Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, toWykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.ale rozumiesz co sam piszesz? Od samego początku piszę, że dodano wiadukty obok istniejących. W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady zpytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 39 |
Data: Czerwiec 05 2013 13:52:17 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 14:00:27 +0200 osobnik zwany RoMan CiÄżko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez wzglÄdu na rodzaj no właĹnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej lata temu nie ma miejsca na bramki. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 40 |
Data: Czerwiec 05 2013 17:01:23 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzajno właśnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej Ale ja Ci cały czas tłumaczę, że różnicą jest sam dodatkowy wiadukt i budka. Jest oczywiste, że dojazdy i zjazdy wymagają zmian. A - ponieważ chodzi o ich wydłużeniu już na poziomie gruntu, to jest to mniej upierdliwe od budowy od zera dodatkowego wiaduktu z rampami. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 41 |
Data: Czerwiec 05 2013 19:46:58 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 13:46:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy to nie jest jedna budka. To sa dwa szlabany wjazdowe, dwie budki wyjazdowe, szlaban dla uprzywilejowanych, daszek, mozliwe ze szatnia i lazienka, kladka dla kierownika itp. Plus stosowna ilosc etatow. A i tak nie wystarczy na jeden wiadukt za 50 mln. I ciekaw jestem czy te budki zarobia na wiadukt :-) A mozna bylo przewidziec winietki ... J. 42 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:23:23 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-05 13:46, RoMan Mandziejewicz pisze: A czytasz wÄ tek? Taż od poczÄ tku piszÄ, że mam duże wÄ tpliwoĹci, czyCzekaj, czekaj... bo czegoĹ nie rozumiem: ta droga krzyżujÄ ca siÄ z autostradÄ jest przelotowÄ ? JeĹli tak to dlaczego jadÄ cy niÄ a nie wjeżdżajÄ cy mieliby przejeżdżaÄ przez bramki? Dopiero byłoby fajnie jakby wszyscy jadÄ cy DK60 albo jeszcze lepiej DK92 przecinajÄ cy A1 mieliby siÄ zatrzymywaÄ na bramkach... Może jednak koszt budowy dodatkowego wiaduktu jest uzasadniony? -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 43 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:35:51 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:23:23 +0200, R2r napisał(a): Czekaj, czekaj... bo czegoś nie rozumiem: ta droga krzyżująca się z I to jest bardzo frapujace pytanie - czy bramki na tym wezle w ogole zarobia na dodatkowy wiadukt :-) Innymi slowy - czy nie byloby rownie drogo dla budzetu zrobic austostrady bezplatne :-P A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkowe budki. Budki drozsze niz wiadukt ? Mozna tez winietki, albo pobor elektroniczny ... J. 44 |
Data: Czerwiec 07 2013 23:27:54 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 15:35, J.F. pisze: Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:23:23 +0200, R2r napisał(a):A może lepiej bez skrzyżowaĹ :-D Przecież z założenia autostrady majÄ zarabiaÄ na siebie i skoro A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkoweZnaczy gdzie te dodatkowe? Na A2 pod Strykowem potrafi siÄ zrobiÄ kilkaset metrów korka już na samej autostradzie mimo doć długiego dojazdu "trÄ bkÄ ". Chcesz niemal całoć tego co mieĹci siÄ na dojeździe przenieć na autostradÄ? :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 45 |
Data: Czerwiec 07 2013 23:43:13 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 23:27, R2r pisze: Przecież z założenia autostrady majÄ zarabiaÄ na siebie i skoro....tak przyjÄto to trzymajmy siÄ już istniejÄ cych realiów. Nie mam w zasadzie nic przeciwko bezpłatnej dostÄpnoĹci do wszystkich dróg ale w Polsce nadal autostrady sÄ (oczywiĹcie poza kilkoma tymczasowo bezpłatnymi odcinkami) i bÄdÄ płatne. -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 46 |
Data: Czerwiec 09 2013 09:13:47 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:43:13 +0200, R2r napisał(a): Przecież z założenia autostrady mają zarabiać na siebie i skoro...tak przyjęto to trzymajmy się już istniejących realiów. Autostrad jeszcze sporo powinnismy zbudowac, wiec czas zweryfikowac te realia. Nie mam w zasadzie nic przeciwko bezpłatnej dostępności do wszystkich To akurat moze sie zmienic bardzo szybko, po najblizszych wyborach i znow zostanie tylko 5 odcinkow platnych :-) J. 47 |
Data: Czerwiec 09 2013 11:28:44 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-09 09:13, J.F. pisze: Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:43:13 +0200, R2r napisał(a):Na razie nie masz co weryfikowaÄ. :-) Póki co jeszcze jest jak jest, wiÄc może nie fantazjuj. ;-)Nie mam w zasadzie nic przeciwko bezpłatnej dostÄpnoĹci do wszystkich -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 48 |
Data: Czerwiec 07 2013 22:29:11 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: Robert RÄdziak | On Fri, 07 Jun 2013 23:27:54 +0200, R2r Znaczy gdzie te dodatkowe? Na A2 pod Strykowem potrafi się zrobić No ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że pod Strykowem problem wynika przede wszystkim z cudownego ronda w Sosnowcu... RR. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 49 |
Data: Czerwiec 08 2013 11:18:24 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-08 00:29, Robert RÄdziak pisze: On Fri, 07 Jun 2013 23:27:54 +0200, R2r wrote:Zgadza siÄ. Ale jak bramki zacznÄ działaÄ to też bÄdzie spowolnienie ruchu. Ciekaw jestem co by było gdyby niemal cały ten korek skierowaÄ na Ĺlimak koniczynki z 14-kÄ w kierunku Ĺodzi. :-S -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 50 |
Data: Czerwiec 08 2013 10:14:06 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: Robert RÄdziak | On Sat, 08 Jun 2013 11:18:24 +0200, R2r Zgadza się. Ale jak bramki zaczną działać to też będzie spowolnienie Tak się zastanawiam nad jednym: w AU bramki są całkowicie automatyczne. Jeśli nie masz transpondera, to jest OCR-owany numer rejestracyjny (oczywiście byli tacy, co kombinowali z filtrami na tablicach, więc teraz bramki świecą mocnym, fioletowym światłem, zapewne też ze sporym udziałem UV), a do każdej opłaty tak rozpoznanego auta jest doliczana prowizja, co w naturalny sposób ,,zachęca'' do wejścia w posiadanie transpondera. I w zasadzie problem byłby z głowy, gdyby nie to, że oni nie mają obcego ruchu... Ciekaw jestem co by było gdyby niemal cały ten korek skierować na Jeszcze większe zaparcie? ;) RR. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 51 |
Data: Czerwiec 09 2013 09:20:03 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Sat, 8 Jun 2013 10:14:06 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a): Tak się zastanawiam nad jednym: w AU bramki są całkowicie W EU te transpondery sa jakos tam ujednolicone, i w przyszlosci moze sie uda wspolny system .. tylko ze jak na razie to raptem kilka krajow ma bramki. J. 52 |
Data: Czerwiec 09 2013 11:11:34 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-08 12:14, Robert RÄdziak pisze: On Sat, 08 Jun 2013 11:18:24 +0200, R2r wrote:Tego właĹnie siÄ obawiam. :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 53 |
Data: Czerwiec 09 2013 09:10:07 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:27:54 +0200, R2r napisał(a): W dniu 2013-06-07 15:35, J.F. pisze: Te "prywatne". Bo "panstwowe" raczej nie, za niska stawka, ale razem z podatkiem w paliwie to zarabiaja z nawiazka .. i nie wiadomo za co te 10 gr/km :-) A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkoweZnaczy gdzie te dodatkowe? Na zjazdach, no bo gdzie. Na A2 pod Strykowem potrafi się zrobić Nie byloby bramek, to by nie bylo kolejki do nich :-P I ludzie by sie nie zastanawiali ze bardziej sie oplaca droga obok :-) J. 54 |
Data: Czerwiec 09 2013 11:24:43 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-09 09:10, J.F. pisze: No to zastanów siÄ jakiej długoĹci te zjazdy powinny byÄ aby pomieĹciÄ dużÄ (czasami naprawdÄ bardzo dużÄ ) liczbÄ pojazdów. I jeszcze jak rozwiÄ żesz problem krzyżowania siÄ zjazdów i wjazdów.A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkoweZnaczy gdzie te dodatkowe? Obecnie bramki nie działajÄ jeszcze wiÄc tak jakby ich nie było. A korki siÄ robiÄ . A jakoĹ trzeba połÄ czyÄ te kilka dróg (A2+A1 z 14 i 71).Na A2 pod Strykowem potrafi siÄ zrobiÄ https://maps.google.pl/?ll=51.885551,19.579096&spn=0.028449,0.081625&t=m&z=14 Jest taĹsze rondo w Sosnowcu - sÄ korki. Gdyby było droższe skrzyżowanie wielopoziomowe korków pewnie by nie było lub były mniejsze. CoĹ kosztem czegoĹ. Ale zjazd z A2 w postaci koniczynki dopiero by zatkał ruch... -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 55 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:53:46 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello R2r, W dniu 2013-06-05 13:46, RoMan Mandziejewicz pisze: Nie mam pojęcia, skąd Ci przyszło do głowy, że niewjeżdżający na autostradę mają przejeżdżać przez bramki. Użyj wyobraźni, domaluj do skrzyżowania dwa (wydłużone!) listki wjazdów/zjazdów i na listkach postaw dwie bramki, po jednej na listek. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 56 |
Data: Czerwiec 07 2013 23:37:37 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-07 15:53, RoMan Mandziejewicz pisze: Nie mam pojÄcia, skÄ d Ci przyszło do głowy, że niewjeżdżajÄ cy naA no to sporej długoĹci musiały by byÄ te dojazdy żeby tych nie wjeżdżajÄ cych nie narażaÄ na stanie w korku z powodu dużej liczby chÄtnych na wjazd. No i krzyżowanie siÄ torów pojazdów wjeżdżajÄ cych i zjeżdżajÄ cych też może byÄ dużym problemem. Korek stojÄ cy na autostradzie i wyjeździe (trÄ bka) nie jest problemem, ale korek przecinajÄ cy wjazd (koniczynka) to już poważny problem. -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 57 |
Data: Czerwiec 06 2013 01:48:16 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: WildS | On 2013-06-05, masti wrote: gratulujÄ. WłaĹnie stworzyłeĹ nowy typ drogi. Autostrada z rondem iczy ty rozumiesz, że trzeba je połÄ czyÄ bezkolizyjnie?Rondo wystarczy W UK sporadycznie trafiajÄ siÄ ronda jako połÄ czenie autostrad W NL koło Bredy dwie autostrady skrzyżowali ze Ĺwiatłami. Jedynie pierdolneli na jednej tuż przed Ĺwiatłami koniec autostrady i tuż za poczÄ tek a druga ma po prostu Ĺwiatła na zjeździe ;) -- WildS 58 |
Data: Czerwiec 06 2013 10:17:47 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Thu, 6 Jun 2013 01:48:16 +0200 (CEST), WildS napisał(a): On 2013-06-05, masti wrote: Ktore ? Bo autostrady kolo Bredy trudno zliczyc, ale wszedzie widze jakis wezel :-) J. 59 |
Data: Czerwiec 06 2013 16:07:31 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: WildS | On 2013-06-06, J.F. wrote: Dnia Thu, 6 Jun 2013 01:48:16 +0200 (CEST), WildS napisał(a): A27 z A59. Koło Oosterhout. W atlasie niby wÄzeł a w rzeczywistoĹci Ĺwiatła ;) A27 na wprost pojedziesz bez problemu za to na A59 w każdym kierunku masz Ĺwiatła. -- WildS 60 |
Data: Czerwiec 07 2013 15:13:11 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: R2r | W dniu 2013-06-05 12:25, Smok Eustachy pisze: W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze:Mhm. Fajnie by było jakbyĹ zobaczył jak siÄ zjeżdża z A2 od Warszawy w Strykowie np. w niedzielne późne popołudnie zwłaszcza po tzw. długim weekendzie. Bramki jeszcze nie działajÄ ale jest za bramkami rondo... :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 61 |
Data: Czerwiec 07 2013 18:08:37 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:13:11 +0200, R2r napisał(a): W dniu 2013-06-05 12:25, Smok Eustachy pisze: Nie trzeba autostrady - ulica Obornicka we wrocku - ani specjalnie szeroka, ani mocno obciazona, a rondo na wezle z obwodnica powoduje korek na wiele kilometrow. Ot, kierowcy nie migaja, trzeba poczekac co ten na rondzie zrobi, i przepustowosc spada ponizej potrzebnej. J. 62 |
Data: Czerwiec 05 2013 12:29:28 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello masti, czy ty rozumiesz, że trzeba je połączyć bezkolizyjnie?przyjrzyj się jak dużo trzeba dosypać na połączeniu z wiaduktem. ŁadnieCzy Ty rozumiesz, że przy trąbce też trzeba robić nasypy? I jeszcze Przecież zawsze łączenie z autostradą było bezkolizyjne. Rozwiązania identyczne jak w trąbce - tyle, że łączenie z droga o małym ruchu już nie wymaga bezkolizyjności. Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o dużym ruchu - pełna koniczynka. Na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu - uproszczona półkoniczynka bez konieczności dobudowywania drogiego wiaduktu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 63 |
Data: Czerwiec 05 2013 10:27:33 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan Hello masti, no przecież piszÄ, że nie wymaga. A temat wÄ tku brzmi "wezly na A1" -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 64 |
Data: Czerwiec 05 2013 19:48:49 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 10:27:33 +0000 (UTC), masti napisał(a): Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan A pytanie w watku przypomne brzmialo: gdzie ta oszczednosc, skoro sa dwa wiadukty zamiast jednego. J. 65 |
Data: Czerwiec 05 2013 19:28:42 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:56:32 +0000 (UTC), masti napisał(a): Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: Winietki, transpondery ? Pomijam ze uwazam iz w paliwie place wystarczajaco duzo :-) Ale bramki mozna ustawic na drogach dojazdach ... tylko wlasnie aby je zgrupowac, dokladamy drugi wiadukt. Czysty zysk z tych oplat za autostrady :-P P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne Normalnie - na slupach coraz mniejszej wysokosci. http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211# Niestety, zdjecia juz poginiely, ale spojrz na to http://www.ha-be.pl/Referencje/249.htm J. 66 |
Data: Czerwiec 07 2013 11:00:10 | Temat: Re: wezly na A1 | Autor: J.F. | Dnia Wed, 5 Jun 2013 08:58:21 +0200, J.F. napisał(a): http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html Tak a propos - wezel Maciejow, dwie szerokie drogi, dwie trabki ... ale miejsca na bramki nie widze. Jeszcze sie zmieszcza, czy rozsadniej bylo koniczynke ? J. |