Użytkownik " K" napisał w wiadomości
witam, czy mozna sie spodziewac rownie fenomenalnej wytrzymalosci i komfortu
resorowania jak w thalii (nawierzchnie nieutwardzone)?
pisze z gory, ze na terenowke mnie nie stac, a droga utwardzona jest pewnego
rodzaju luksusem :)
Na pewno logan ma dość wysoki prześwit - bodaj 16 cm. - co ma znaczenie, jak się jeździ po tzw. bocznych drogach. Ma tez zabezpieczoną miskę olejową (jakąś specjalna płytą) - co może się przydać jak walniesz spodem o jakąś nierówność.
O trwałości nic nie wiem - znaczy, czytałam niezłe opinie po jakiś testach (acz jednak nigdy do końca nei mam pewności,czy to nie jednak jakiś artykuł po cichu sponsorowany), zaś komfort spokojnie porównywalny z thalią.
ps2. czy logan jest znaczaco wiekszy w srodku od thalii?
Logan MCV na pewno:)
ewa
--
Every day I get up and look through
the Forbes list of the richest people in the world.
If I'm not there, I go to work..
4 |
Data: Sierpien 09 2007 07:58:49 |
Temat: Re: zawieszenie logan |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] |
K pisze:
pisze z gory, ze na terenowke mnie nie stac, a droga utwardzona jest pewnego rodzaju luksusem :)
Auto powstawało z przeznaczeniem na biedniejsze rynki - a więc na takie, gdzie dobra droga jest luksusem.
ps2. czy logan jest znaczaco wiekszy w srodku od thalii?
W wersji MCV - na pewno - przeczytaj:
http://www.francuskie.pl/francuskie/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=100
http://www.francuskie.pl/francuskie/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=120
--
Wojciech Smagowicz
http://www.ebaja.pl
zabawki, które Twoje dziecko pokocha
5 |
Data: Sierpien 09 2007 10:46:42 | Temat: Odp: zawieszenie logan | Autor: Osikowski Grzegorz |
Użytkownik K w wiadomości do grup dyskusyjnych
witam, czy mozna sie spodziewac rownie fenomenalnej wytrzymalosci i
komfortu
resorowania jak w thalii (nawierzchnie nieutwardzone)?
pisze z gory, ze na terenowke mnie nie stac, a droga utwardzona jest
pewnego
rodzaju luksusem :)
ps. polonez po 5 tyg dogorywa (tylni zawias), thalia po 4 latach 56kkm bez
zarzutu
ps2. czy logan jest znaczaco wiekszy w srodku od thalii?
Ja jestem pozytywnie zaskoczony - teściu szukał jakiegoś autka młodego do 20
tys - 2 latek z przebiegiem 20 tys z wszystkim oprócz klimy - jakoś zawsze
mi się to autko nie podobało - przejechałem się i teraz nie mogę złego słowa
powiedzieć - zawieszenie fajnie wybiera nierówności, wogóle fajnie się
prowadzi - jak coś to polecam :)
--
Pozdro
Mowso
6 |
Data: Sierpien 13 2007 20:41:00 | Temat: Re: zawieszenie logan | Autor: Boombastic |
Użytkownik " K" napisał w wiadomości
witam, czy mozna sie spodziewac rownie fenomenalnej wytrzymalosci i
komfortu
resorowania jak w thalii (nawierzchnie nieutwardzone)?
[cut]
Już drugi raz wracałem taksówką Loganem przez cała Warszawę i zawieszenie ma
raczej kiepskie, wali sztywno na nierównościach. No ale trzeba było się tego
spodziewać, że nie popłynie jak Citroen.
7 |
Data: Sierpien 13 2007 20:22:05 | Temat: Re: zawieszenie logan | Autor: K |
Boombastic napisał(a):
Już drugi raz wracałem taksówką Loganem przez cała Warszawę i zawieszenie
ma
raczej kiepskie, wali sztywno na nierównościach. No ale trzeba było się
tego
spodziewać, że nie popłynie jak Citroen.
a jest instytucja jazdy probnej w dacii? widzisz moj stosunek do thalii jest
ambiwalentny, jednak zawieszenie pozwala na wiele i to przez dlugi czas,
szczerze mowiac nie spotkalem sie z takim zjawiskiem wczesniej w samochodach
osobowych, po drogach srodpolnych mozna spokojnie "latac" 60-80 km/h, ale nie
mozna powiedziec iz jest to zawieszenie twarde.... gdyby nie wyglad i cewki
zaplonowe......
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | |