Witam
Pomó¿cie bo ju¿ mam doæ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma ¿adnych Å›ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma Å›ladu. Olej czysty, samochód nie dymi. Ubytki nastÄ™pujÄ… wolno ale jednak i najwa¿niejsze po uruchomieniu zimnego silnika po dodaniu gazu s³uchać bulgotanie, które wraz ze wzrostem temperatury ustaje. Pacjent to Renault Clio II z 2001 roku, silnik 1,2. By³em na jednym z warsztatów ale goæ stwierdzi³, ¿e ubytków nie widać i najlepiej kupić sobie p³yn i dolewać.
Pozdrawiam
2 |
Data: Maj 31 2012 07:09:13 |
Temat: Re: Renault Clio II i znikajÄ…cy p³yn ch³odn iczy ze zbiorniczka wyrównawczego. |
Autor: Michał Paszek |
W dniu 2012-05-31 06:41, Einstein pisze:
Witam
Pomó¿cie bo ju¿ mam doæ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma
¿adnych Å›ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma
Å›ladu. Olej czysty, samochód nie dymi. Ubytki nastÄ™pujÄ… wolno ale jednak
i najwa¿niejsze po uruchomieniu zimnego silnika po dodaniu gazu s³uchać
bulgotanie, które wraz ze wzrostem temperatury ustaje. Pacjent to
Renault Clio II z 2001 roku,
Nagrzewnica?
--
Micha³ "HoMMeR" Paszek
3 |
Data: Maj 31 2012 14:08:40 | Temat: Re: Renault Clio II i znikajÄ…cy p³yn ch³odnicz y ze zbiorniczka wyrównawczego. | Autor: Iglo |
Dnia Thu, 31 May 2012 06:41:58 +0200, Einstein napisa³(a):
Witam
Pomó¿cie bo ju¿ mam do¶æ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma
¿adnych ¶ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma
¶ladu. Olej czysty, samochód nie dymi. Ubytki nastêpuj± wolno ale jednak
i najwa¿niejsze po uruchomieniu zimnego silnika po dodaniu gazu s³uchaæ
bulgotanie, które wraz ze wzrostem temperatury ustaje. Pacjent to
Renault Clio II z 2001 roku, silnik 1,2. By³em na jednym z warsztatów
ale go¶æ stwierdzi³, ¿e ubytków nie widaæ i najlepiej kupiæ sobie p³yn i
dolewaæ.
Pozdrawiam
Uszczelka pod g³owic±, mia³em dok³adnie to samo, tylko w Twingo, motor D7F.
Niech kto¶ w czasie bulgotania obserwuje zbiorniczek wyrównawczy.
4 |
Data: Maj 31 2012 17:05:31 | Temat: Re: Renault Clio II i znikaj±cy p³yn ch³odniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. | Autor: Karol Y |
Pomó¿cie bo ju¿ mam do¶æ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma
¿adnych ¶ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma
¶ladu. Olej czysty, samochód nie dymi. Ubytki nastêpuj± wolno ale jednak
i najwa¿niejsze po uruchomieniu zimnego silnika po dodaniu gazu s³uchaæ
bulgotanie, które wraz ze wzrostem temperatury ustaje. Pacjent to
Renault Clio II z 2001 roku, silnik 1,2. By³em na jednym z warsztatów
ale go¶æ stwierdzi³, ¿e ubytków nie widaæ i najlepiej kupiæ sobie p³yn i
dolewaæ.
Mia³em bardzo podobnie. Ubywa³a szklanka na 1000km, tak¿e plam pod samochodem nie by³o widaæ. Uje¼dzi³em tak jeszcze ponad 40000 kilometrów, dopóki uszczelka nie pad³a. Po naprawie, nic nie bra³.
--
Mateusz Bogusz
5 |
Data: Maj 31 2012 22:07:19 | Temat: Re: Renault Clio II i znikajÄ…cy p³yn ch³odnicz y ze zbiorniczka wyrównawczego. | Autor: J.F. |
Dnia Thu, 31 May 2012 06:41:58 +0200, Einstein napisa³(a):
Pomó¿cie bo ju¿ mam do¶æ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma
¿adnych ¶ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma
¶ladu. Olej czysty, samochód nie dymi.
Dwie i pol rzeczy:
a) postaw gdziec na parkingu wlaczony az bedzie goracy i zobacz czy nie
kapie,
b) obejrzyj zbiornik i korek - czesto tam bywa jakis odplyw nadmiarowy,
moze z niej kapie po rozgrzaniu/wiekszej mocy
c) mialem raz przypadek (nie w clio) gdy dziura byla w gorze chlodnicy, na
postoju nie cieklo, a w czasie jazdy ped powietrza zaraz rozrzucal plyn bez
sladu :-(
J.
6 |
Data: Czerwiec 01 2012 10:53:50 | Temat: Re: Renault Clio II i znikajÄ…cy p³yn ch³odnicz y ze zbiorniczka wyrównawczego. | Autor: Iglo |
Dnia Thu, 31 May 2012 22:07:19 +0200, J.F. napisa³(a):
Dnia Thu, 31 May 2012 06:41:58 +0200, Einstein napisa³(a):
Pomó¿cie bo ju¿ mam do¶æ. Z uk³adu ch³odniczego ubywa p³yn, nie ma
¿adnych ¶ladów pod samochodem, nigdzie na przewodach gumowych te¿ nie ma
¶ladu. Olej czysty, samochód nie dymi.
Dwie i pol rzeczy:
a) postaw gdziec na parkingu wlaczony az bedzie goracy i zobacz czy nie
kapie,
b) obejrzyj zbiornik i korek - czesto tam bywa jakis odplyw nadmiarowy,
moze z niej kapie po rozgrzaniu/wiekszej mocy
c) mialem raz przypadek (nie w clio) gdy dziura byla w gorze chlodnicy, na
postoju nie cieklo, a w czasie jazdy ped powietrza zaraz rozrzucal plyn bez
sladu :-(
J.
Tylko jak wyt³umaczyæ to bulgotanie? UPG jak nic..
| | | | |