Dnia Sun, 28 Dec 2008 22:51:35 +0000 (UTC), Unknown napisał(a):
1. nagrzewnica grzeje ok, parownik jest wpięty równolegle z nią ale węże
przy nim zimne, zamarza dalej.
Nic dziwnego.
Z czego te objawy wynikają? Źle odpowietrzyłem układ? W takim razie jak
zrobić to dobrze? Samochód to Megane 1,4 '97
Przede wszystkim - jesli samochód nie ma regulacji temperatury zaworem w
obwodzie nagrzewnicy (a raczej niema), tylko za pomocą przesłon
powietrznych, to wepnij parownik szeregowo z nagrzewnicą.
Zamarza pewnie dlatego, że w parowniku masz powietrze, a ponieważ obieg
jest otwarty przez nagrzewnicę, to korek powietrzny nie zostanie wypchnięty
z parownika.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów
http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
4 |
Data: Grudzien 29 2008 08:56:24 |
Temat: Re: Renault Megane parownik zamarza |
Autor: Daro |
Przede wszystkim - jesli samochód nie ma regulacji temperatury zaworem w
obwodzie nagrzewnicy (a raczej niema), tylko za pomocą przesłon
powietrznych, to wepnij parownik szeregowo z nagrzewnicą.
No tak to będę musiał zrobić - dlaczego gazownicy tak montują parowniki (równolegle) a nie szeregowo?
Ehh robota, i to teraz, jak na zewnątrz -15... Pozdr
--
D.
|