Fox pisze:
Podczas jazdy na wprost musze sie nakręcić kierownicą żeby utrzymać auto na pasie ale tragedi jeszcze nie ma. Coś tak jakby za dużo miał luzu na kierownicy. Scenic 2001r. Patrzałem to maglownica 350zł używana kosztuje,moze jednak to cos innego lub da się to jakoś taniej zrobić. Jakieś pomysły.
Sprawdź na innej drodze ;-) Nie pamiętam które jezdnie mają spadek dwu- bądź jednostronny. W zależności od tego ściąga w lewo bądź w prawo.. albo jedzie prosto ;)
--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 bez: ML 145
+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
7 |
Data: Lipiec 16 2008 14:06:29 |
Temat: Re: Scenic - mały kłopot z ukł. kierowniczym |
Autor: Fox |
nie to chodzi o za duzy luz
8 |
Data: Lipiec 17 2008 10:25:30 | Temat: Re: Scenic - mały kłopot z ukł. kierowniczym | Autor: J.F. |
Użytkownik "Fox" napisał w wiadomości
Podczas jazdy na wprost musze sie nakręcić kierownicą żeby utrzymać
auto na pasie ale tragedi jeszcze nie ma. Coś tak jakby za dużo miał
luzu na kierownicy. Scenic 2001r. Patrzałem to maglownica 350zł
używana kosztuje,moze jednak to cos innego lub da się to jakoś
taniej zrobić. Jakieś pomysły.
Najpierw rzetelna diagnoza. Luzy na maglownicy da sie akurat wykryc
latwo.
A moze ten typ po prostu tak ma ?
J.
| |