Grupy dyskusyjne »
Seat Leon
Seat Leon
1 | Data: Grudzien 03 2007 09:26:44 |
Temat: Seat Leon | |
Autor: MŁ | witam 2 |
Data: Grudzien 03 2007 10:54:34 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: Zbyszek |
witam....jeżeli to jest silnik AFN - to ja przejechałem na nim ok.330 000 km bez absolutnie żadnej awarii silnika . Jedyna niezbyt poważna awaria , to przeprogramowanie komputera - były problemy z uruchamianiem . Natomiast problemem jest sprzęgło tzw.dwumasowe . Mam już trzecie , a każde kosztowało 3 000 zł oczywiście + robocizna . Zbyszek 3 |
Data: Grudzien 03 2007 11:15:00 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: Rabbit McCroolick |
...jeżeli to jest silnik AFN - to ja przejechałem na nim ok.330 000 km uuu, to fucktycznie bezawaryjny - przeszlo trzy tysiaki za naprawe na 100 kkm, teraz nie dziwie sie, ze uzywane "samochody dla ludu" zwlaszcza te z TDI sa drozsze niz inne, nie dlatego, ze bardziej awaryjne, ale dlatego ze drogie w zakupie i kosztowne w serwisowaniu... 4 |
Data: Grudzien 03 2007 11:21:12 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: MŁ |
tak z ciekawosci...wymiana miala miejsce w ASO ?? czy w jakim 'innym' warsztacie ?? :) 5 |
Data: Grudzien 03 2007 13:34:34 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: glizda | Użytkownik "Zbyszek"
Schodząc z tematu, to zastanawia mnie jak sprzegło może kosztować tyle mamony? I do tego się psuje tak często. Jedynym autem w którym musiałem wymieniać sprzęgło był fiat126, gdzie po 120tys. km zacierające się łożysko "powyżłobiało" sprężyny w docisku. Koszt wymiany na całe nowe sprzęgło firmy LUK zamknął się w okolicach 70 złotych razem z łożyskiem i tarcza, wymiana gratis samodzielnie. Co oni tam powymyślali, że to tyle kosztuje? Patrząc na to z malucha widać jak proste to urządzenie i lepszego nie potrzeba, wystarczy większe, ale o ile większe? 45 razy jak cena? :/ 6 |
Data: Grudzien 03 2007 14:22:33 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: Maciej Loret | Witam. Jedynym autem w którym musiałem wymieniać sprzęgło był fiat126, gdzie po Jest tyle niezamieszkałych jaskiń... I tylu płacących 10kPLN/m2... ;))) -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB 7 |
Data: Grudzien 03 2007 15:47:20 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: Andrzej Kaźmierczak |
Użytkownik "Zbyszek"to nie sprzęgło tyle kosztuje ,a koło 2masowe , które (m.innymi)oszczędza sprzęgło przejmując część drgań i tak czesta jego wymiana to akurat w autach VAG raczej efekt stylu jazdy niż wada rozwiązania - nie katując da się tego uniknąć , pojawiły się oferty regeneracji za ok 600 zł (efektów nie znam) > I do tego się psuje tak często. j.w. Jedynym autem w którym musiałem wymieniać sprzęgło był fiat126, gdzie po 120tys. km zacierające się łożysko "powyżłobiało" sprężyny w docisku.no tu jak widać potrzeba , wystarczy większe, ale o ile większe? 45 razy jak cena? :/ mozna próbować założyć z lanzbulldoga , jeśli ktos lubi , albo jeździć mniej ekstremalnie i po 330 kkm jeszcze mechanizm nie wymaga ingerencji (poza wymianą tarczy za ok 300 zł) moment który musiało przenieść sprzęgło malca raczej jest IMHO nieporównywalny do tego co musi przenieść sprzęgło w TDI Andrzej 8 |
Data: Grudzien 03 2007 21:10:38 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: Piotrek | to nie sprzęgło tyle kosztuje ,a koło 2masowe , które (m.innymi)oszczędza wiesz tylko ze patrzac na cene tego kola ktore ma chronic sprzeglo wychodzi ze juz lepiej by bylo bez niego bo sprzeglo by sie zmienialo co 100 tys km i bylo by taniej niz zmieniac kolo 2masowe :) takie srednie zabezpieczenie, napewno nie dla kieszeni klienta. chyba ze to ma jeszcze jakies inne zalety(dla klienta a nie dla ASO :)? -- pzdr piotrek 9 |
Data: Grudzien 03 2007 12:12:56 | Temat: Re: Seat Leon | Autor: gizmoh | mam kilka standardowych pytan odnosnie tego Seataawaryjnosc czy warto kupic ten model? http://seat.auto.com.pl/forum/index.php -bardzo fajne i przydatne forum seatowcow :) pzdr!! |
Seat Leon
Newsletter
Galerie zdjęć