Selekcja naturalna DZIALA!!!!
1 | Data: Wrzesien 16 2009 02:45:51 |
Temat: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090916/PODLASKA/212560607 2 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:09:33 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Drutek | pisze: http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090916/PODLASKA/212560607 O kurwa. Ales ty g?upi. Drutek -- klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr; Z?oty Felkowski Braincap'07 3 |
Data: Wrzesien 16 2009 03:16:37 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 11:09, Drutek wrote: pisze: Zgaduje, ze chodzi Ci o to, ze drwie ze smierci kolesia, nie probujac nawet pomyslec jak musi sie czuc jego rodzina? Czy z jakiego powodu? :) 4 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:15:04 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
Zgaduje, ze chodzi Ci o to, ze drwie ze smierci kolesia, nie probujac to tez Czy z jakiego choc chodzi glownie o to, ze to ze koles nie mial kasku, a motor robil zzzzzzziuuuuuuu nie swiadczy o jego oczywistej winie, a ni o tym ze lecial bez kozery 150 jak na taka predkosc i spotkanie z autem, to to moto calkiem dobrze wyglada, a pozatym jazda bez kasku z predkoscia powyzej 100, jest mocno utrudniona, chocby z powodu zalewajacych oczy lez, ktore kapia ci za uszami 5 |
Data: Wrzesien 16 2009 03:28:55 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 11:15, "szerszen" wrote: Uzytkownik napisal w Wszystko sie zgadza, tez na to wpadlem. Ale mogl miec okulary przeciwsloneczne, chociaz masz racje - moto calkiem niezle wyglada jak na to, ze wlasnie wjechalo w samochod. Zrozumialem z artykulu, ze motocykl mogl chwilowo zrobic 150 kmh, a nie, ze tyle mial na budziku w momencie kraksy. Jak najbardziej nie obwiniam go o spowodowanie wypadku. Uwazam jedynie, ze byl mega-debilem jadac bez kasku, 150, 60, czy nawet 30 na godzine. 6 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:32:48 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
czy nawet 30 na godzine. na rowerze tez w kasku jezdzisz? 7 |
Data: Wrzesien 16 2009 03:42:53 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 11:32, "szerszen" wrote: Uzytkownik napisal w Tak. Pomimo pogldau przedstawianego przez rozne osoby, ze przy upadku pod odpowiednim katem kask tylko pogorszy sprawe, gdyz zadziala jak dzwignia i zlamie szyje. W moim przypadku przy okolo 40 kmh na rowerze zajechano mi droge i o ile dobrze sobie odtworzylem co sie pozniej dzialo, to przyjebalem samym srodkiem czaski (w kasku) w slupek samochodu. Chwile wczesniej zdazylem wcisnac klamki, wiec mozna zalozyc, ze wyhamowalem do 35kmh A Ty na rowerze jezdzisz w kasku? :) 8 |
Data: Wrzesien 16 2009 13:56:42 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
A Ty na rowerze jezdzisz w kasku? :) nie, cale zycie jezdzilem na rowerze bez kasku i ochraniacy, nie raz zaliczylem glebe i zyje, wiem ze kiedys moze zdarzyc sie cos takiego co zakloci ta dobra passe, ale znasz powiedzenie o cegle w drewnianym kosciele co do kolesia, mogla to byc chwilowa przejadzka, itd, chodzi mi tylko o to, aby tak latwo na podstawie jakiegos tam tekstu nie oceniac ludzi, bo moze byc dokladnie na odrot 9 |
Data: Wrzesien 16 2009 05:56:47 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
co do kolesia, mogla to byc chwilowa przejadzka, itd, chodzi mi tylko o to, No zgadza sie, dlatego poczynilem kilka zalozen w moich postach i odnosze sie do faktu, ze koles jechal przez miejscowosc bez kasku. I wg artykulu bez swiatel tez. Ul. Farfak w Lukowie jest prosta dluga ulica, co moglo by sprzyjac tezie ze rozwinal pewna predkosc. Jechal bez kasku, chodzi mi tylko o to. Niech wina samego wypadku bedzie kierowca opla - wciaz powodem smierci jest glupota kolesia. 10 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:20:01 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
Jechal bez kasku, chodzi mi tylko o to. Niech wina samego wypadkuNie, powodem smierci, wypadek spowodowany przez kierowce samochodu, ktory wymusil pierwszenstwo przejazdu. -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 11 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:33:30 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
Nie, powodem smierci, wypadek spowodowany przez kierowce samochodu, ktory rozumiem Twoj punkt widzenia, ale patrze na to troche inaczej: Wypadek byl spowodowany przez kierowce samochodu. Na manewr samochodu koles nie mial wplywu. Mial wplyw na swoja predkosc i swoje ubranie, gdzie opierajac sie na artykule obydwa te czynniki znaczaco zaniedbal na wlasne zyczenie, ergo powodem tego ze wypadek zakonczyl sie smiercia byl fakt poruszania sie z taka to a taka predkoscia bez kasku / ewentualnie innego ubrania ochronnego (tego nie ma sensu domniemywac, jak i tego, czy kierowca wlaczyl migacz i mial sprawne swiatla stop i czy byl trzezwy, bo tego po prostu nie wiemy). Marcepan. A to ze sie nie podpisuje, to dlatego, ze dla mnie bez roznicy czy ktos sie podpisze, KRZYSIEK, czy SYSEK, czy poda maila, czy nie. 12 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:49:02 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: gildor | On 16 Wrz, 15:33, > Nie, powodem smierci, wypadek spowodowany przez kierowce samochodu, ktory yyy, a gdzie jest tam napisane, że śmierć nastąpiła z powodu ciężkich obrażeń głowy? bo nie mogę się doczytać. ewentualnie inne ubranie ochronne da niewiele przy zmiażdżonej np klatce piersiowej, lub skręceniu karku. zaprzestań prosze już swych dywagacji, bo po raz kolejny czytasz, co nie zostało napisane. - gildor litrgixerak5 13 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:55:23 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | yyy, a gdzie jest tam napisane, że śmierć nastąpiła z powodu ciężkich Ano niestety nie napisali. Tak samo jak ja nie napisalem "Koles umarl, bo nie nalozyl kasku", prawda? 14 |
Data: Wrzesien 16 2009 07:16:38 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: gildor | On 16 Wrz, 15:55, > yyy, a gdzie jest tam napisane, że śmierć nastąpiła z powodu ciężkich pogląd, jednakowoż, forsujesz właśnie taki i proszę abyś zaprzestał. o ubraniu motocyklisty jest kilka wątków wyżej, tam sobie podyskutuj. - gildor 15 |
Data: Wrzesien 16 2009 07:24:26 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | pogląd, jednakowoż, forsujesz właśnie taki i proszę abyś zaprzestał. o No dobra. Jak koniec - to koniec. A jesli ktos 'mlody' trafi na ten watek, to moze zalozy kask. 16 |
Data: Wrzesien 16 2009 05:37:51 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Atlobek |
> na rowerze tez w kasku jezdzisz? a piloty w folie zawijasz Atlobek W-wa FAZER 600 '02 www.bikepics.com/members/atlobek http://atlobek.grono.net 17 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:00:21 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
a piloty w folie zawijasz A znaki zapytania stawiasz? :* :) 18 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:22:22 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: WIADRO | On 16 Wrz, 15:00, > a piloty w folie zawijasz stawia stawia a potem w folie zawija -- Wiadro(SoldierAK) 19 |
Data: Wrzesien 16 2009 03:44:46 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
na rowerze tez w kasku jezdzisz? To moze jeszcze sprecyzuje - jesli koles jechal bez kasku ale byl na tyle dorosly, zeby uczciwie przed soba samym przyznac, ze moze juz z tej przejazdzki nie wrocic, to okej, debilem nie byl, moze po prostu lubil ryzyko. Ale zalozylem ze tak nie myslal, chociaz zadnych przeslanek ku temu nie mam :) Marcepan 20 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:44:51 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
Uwazam jedynie, ze byl mega-debilem jadac bez kasku, 150, 60, Acha, a moze wlasnie przed chwila skonczyl skladac moto i chcial je sprawdzic na drodze przed domem? BTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam sa, nie? 21 |
Data: Wrzesien 16 2009 12:49:27 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | BartekZX9R napisał(a):
ciekawe czy dobrze poskladal BTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam sa, nie? no niestety, taki kraj... -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 22 |
Data: Wrzesien 16 2009 13:03:17 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Jacek Czerwinski | Kamil Nowak 'Amil' pisze: BartekZX9R napisał(a):Gdzie w szpitalu po kilku/nastu dniach usłyszy "Hmmm skończyła sie panu polisa". Niech jeżdzi bez. Mimo rosnącego socjalizmu sa tam ciągłe sygnały 'odpowiadasz za siebie'. Inny ustrój, inne prawo, inne tradycje. Tu tego typu 'serwis' jest ciągle na koszt podatnika. Swoją droga nie mam wiedzy, jak ojczyżnie wolności wygląda (pod względem finansowym) the last service delikwenta. 23 |
Data: Wrzesien 16 2009 14:52:03 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
BartekZX9R napisał(a):Jak nie jak tak bo 150 lecial, nie? No gdyby nie oni to bysmy starwarsow nie mieli (TOS oczywiscie), wiec chybaBTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam nie wszyscy. pozdr -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 24 |
Data: Wrzesien 16 2009 03:58:34 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 11:44, "BartekZX9R" wrote: Uzytkownik napisal w Po dwakroc tak. Wszystko naprawde sprowadza sie do tego, czy chcial zyc i co za tym idzie - zminimalizowac ryzyko wypadku. Mam kilku znajomych ktorzy wsiadaja do samochodu, wyjezdzaja z uliczki osiedlowej, skrecaja w glowniejsza osiedlowa, po czym zapinaja pasy. Po przejechaniu mniej niz 100 metrow, ale to cos czego nie rozumiem. Zawsze sie ich pytam - "A co jesli w tym momencie wjedzie w Ciebie bez hamowania najebany kierowca jadacy 40 kmh po osiedlu ?" Bo ja sobie takie pytanie stawiam i zapinam pasy zanim wrzuce jedynke. Chociaz Bartek - musze przyznac - wlasnie mi uswiadomiles, ze po zmiane lozysk sterowych sprawdzalem moto bez kasku - punkt dla Ciebie, wynika ze zachowalem sie jak debil. Wiadomo tlumaczenie jak zwykle - uliczka osiedlowa, prosta, slepa i bez skrzyzowan na calej jej dlugosci - minimalizuje ryzyko, ale wciaz, nastepnym razem pomysle dwa razy. A to ze w USA MOZNA jezdzic bez kasku - w niektorych stanach - i ze sa tacy co jezdza - to takze wg mnie glupota. I nie tylko wg mnie. Pomimo tego ze mozna jezdzic bez - sa tacy, ktorzy jezdza w. A ci ktorzy jezdza bez musza brac na siebie odpowiedzialnosc, ze zwiekszaja ryzyko smierci w razie wypadku, ze swojej lub nie swojej winy. 25 |
Data: Wrzesien 17 2009 00:22:22 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: kocyk | wrote: Wszystko naprawde sprowadza sie do tego, czy chcial zyc i co za tym To beda, kurwa, mieli wgiete drzwi. K.14. 26 |
Data: Wrzesien 17 2009 09:11:34 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: OGONek~ | Uzytkownik "szerszen" napisal w wiadomosci a pozatym jazda bez kasku z predkoscia powyzej 100, jest mocno utrudniona, chocby z powodu zalewajacych oczy lez, ktore kapia ci za uszami Powiem Ci ze mi nie kapia, przyzwyczilem sie jakos :-) -- OGONek~ 27 |
Data: Wrzesien 17 2009 12:09:23 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
Powiem Ci ze mi nie kapia, przyzwyczilem sie jakos :-) moze to kwestia wprawy ;) 28 |
Data: Wrzesien 16 2009 14:32:23 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Przemysław Budnicki | napisał(a): > O kurwa. Ales ty g?upi. Chyba Drutkowi chodzilo o to ze wierzysz gazetom i innym poszukawaczom sensacji... jechal 150, czy 200 ... 200km/h brzmi lepiej szczegolnie jak sie powolasz na swiadkow, bez swiatel ... jakby mogl je wylaczyc... no ale to co jest pewne to zasluzyl na smierc "wariat pieprzony"... :( Latwo jest byc ortodoksem dopoki jest sie teoretykiem. Pozdro P. (dzis probowalem wytlumaczyc mlodej damie ze zaczynac jazde od nauki na R6, bo taki ma chlopak, to nie najlepszy pomysl. Nie wiem czy sie udalo, ale ona tez nie zasluguje na wypadek i taki komentarz jak powyzej...) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 29 |
Data: Wrzesien 17 2009 08:40:52 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
bez swiatel ... jakby mogl je wylaczyc... teoretycznie mogl, wyjac bezpiecznik, tylko po co? mogl miec przepalony bezpieczik, zarowke 30 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:24:29 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Budyn | Uzytkownik "Drutek" napisal w wiadomosci pisze: Glupi, nie glupi. Mlodych trzeba uczulac. U nas w podobnej sytuacji w niedziele zginal motocyklista. Zostal po nim kask i biale adidaski. Tez taki mlody. Dla mnie problem jest inny. Z punktu widzenia prawa samochód wymuszajacy pierszenstwo , wyjezdzajacy z bocznej uliczki jest sprawca wypadku. A poniewaz zginal czlowiek bedzie solidna kara. A tak naprawde ten motocyklista zapier...acy po miescie jest co najmniej wspólwinny wypadku... Nie mów drutek ze darwinizm tu nie dziala. b. 31 |
Data: Wrzesien 16 2009 14:15:44 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: maverik |
32 |
Data: Wrzesien 16 2009 05:51:15 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 13:15, "maverik" wrote: Uzytkownik napisal w wiadomosci motorem, rowerem, samochodem, od swieta autobusem, a co? 33 |
Data: Wrzesien 18 2009 17:21:52 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: maverik |
motorem, rowerem, samochodem, od swieta autobusem, a co? no, to jak czyms jezdzisz to jestes jeszcze glupszy myslac ze tak wyglada motocykl który uderzyl w cokolwiek przy predkosci wiekszej jak 50 km/h, p.s. ja z tych co mieli wypadki, a jeden mój motur walnal przy 140u w beton, przy predkosci jak mówia ludzie wyjmuje sie oske kola ze skrzyni biegów 34 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:07:45 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Kefir | Elou!
Uprasza sie o nie grzebanie w smietniku, innymi slowy, prosba o nie karmienie trola. PeeS Przepraszam ze sie powtarzam. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 35 |
Data: Wrzesien 16 2009 05:35:28 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Atlobek |
frank.castle0407@googlema il.com ALE ZAPIERDALAL. ja tam widze ze 150 jechal. chcial bys zeby tobie ktos wyjechal tak jak bedziesz jechal przepisowe np 90? Atlobek W-wa FAZER 600 '02 www.bikepics.com/members/atlobek http://atlobek.grono.net 36 |
Data: Wrzesien 16 2009 05:57:39 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 13:35, Atlobek wrote: >frank.castle0407@googlema il.com Ale chcesz sie czepiac slowek, czy odniesc sie do mojej tezy? 37 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:20:41 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Sysek | Takie pier..... jak na spedzie owiec. 38 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:24:28 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az.A to czytales? "Ul. Farfak w Lukowie jest prosta dluga ulica," Nie zauwazyla motocykla na dlugiej, prostej drodze. Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac wZylka Ci peknie, wyluzuj. -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 39 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:41:46 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-09-16 15:24, Użytkownik BartekZX9R napisał: Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az. "staranowalo nadjezldzlajalcal mazdel."A to czytales? Ludzki zmysł postrzegania jest dosyć ciekawy. Dostrzega to na co jest przygotowany, oznacza to że jeśli ktoś patrzył w poszukiwaniu nadjeżdżających świateł to nieoświetlonego moto mógł nie zobaczyć z odpowiedniej odległości. A z nieodpowiedniej już było po herbacie. Inna sprawa że na tej zasadzie jak ktoś na drodze patrzy tylko na samochody to moto nawet oświetlone też przegapi. Pozdrawiam 40 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:48:10 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | Ludzki zmysł postrzegania jest dosyć ciekawy. vide slawny eksperyment z koszykarzami na youtube'ie? Nie pamietam jak to zjawisko sie nazywa, ale im starszy jestem tym bardziej mnie zadziwia, jakie to mozliwosci ma ludzki organizm i w jakim stopniu je wykozystujemy. 41 |
Data: Wrzesien 16 2009 21:38:29 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Sqeeb | On Wed, 16 Sep 2009 06:48:10 -0700 (PDT) > Inna sprawa że na tej zasadzie jak ktoś na drodze patrzy Weź rozwin bo mnie zaciekawiłeś ;-) -- Sqeeb 42 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:55:24 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On 16 Sep, 20:38, Sqeeb wrote: On Wed, 16 Sep 2009 06:48:10 -0700 (PDT) Prosze: http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4 Ps. BartekZX9R - wkladam jakis trud w budowanie zdan podwojnie zlozonych, wiec wloz jakis trud w ich przeczytanie. DO HÓJA! Amen. 43 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:29:17 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Jarek SkĂłrski | Sysek pisze: "Kieruja;ca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i skrecila z drogi na posesje;. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w samochód.Sila uderzenia byla tak duza, z.e auto staranowalo nadjezdzajaca; mazde." Nieeeeeeno pewnie. Bo odkÄ d kazali jeździÄ ze Ĺwiatłami przez cały dzieĹ, to to co nie ma włÄ czonych Ĺwiateł jest niewidoczne. Prawie jakby nie istniało... "Siła uderzenia była tak duża, że auto staranowało nadjeżdżajÄ ca mazdÄ." A czym uderzył ten motocyklista? PiÄĹciÄ ? Bo jakoĹ na zdjÄciu motocykla zbyt wielu uszkodzeĹ nie widaÄ.... Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami tak latacie. WłaĹnie właĹnie. Ludzie włÄ czcie myĹlenie.... I sprawdzanie pisowni. -- Jarek Skórski Fazer 600 `02 http://bikepics.com/members/sqrski/ 44 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:32:39 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami tak latacie. ja tam nie widze aby tutaj ktos jakos strasznie bronil motocyklisty, nie ulega watpliwosci ze czesciowo sam sobie na to zapracowal, ot chocby brakiem kasku, jednak nie wiem jak ty, ale ja mam troche kontaktu z roznymi wydarzeniami ktore sa potem przedstawiane w prasie i tv i wiem jak to dziala, niestety rzadko kiedy jest to spojna rzeczowa relacja, czesto jest to z glupoty, niewiedzy czy wyrafinowania odpowiednio przetworzona informacja, ktora z prawda moze nie miec tak duzo wspolnego, mimo iz nie jest wymyslona, a i zeznania tak zwanych swiadkow czesto nie maja z prawda wiele wspolnego 45 |
Data: Wrzesien 19 2009 18:18:47 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: KRZYZAK | szerszen napisali:
Pewnie, jakby mial kask to by nie przydzwonil. -- usenet jest dla mieczakow #pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn (irc.freenode.net) 46 |
Data: Wrzesien 21 2009 10:56:59 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: szerszen |
Pewnie, jakby mial kask to by nie przydzwonil. mysl troche, jakby mial kask, byc moze by zyl, po tym jak przydzwonil 47 |
Data: Wrzesien 16 2009 07:52:40 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: Atlobek |
Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w ja latam czysta pindziesiat ze struna na szyi. raz przywalilem czolowo w tira ale chyba mialem za gruba strune (bo od basu) i mi glupiego lba nie ucielo. teraz smigam z ostra od fortepianu. wiem, glupi zart. ale wlasnie sobie przypomnialem ze jak pojechalem kupic pierwszy motocykl to nie mial przedniej lampy a ja nie mialem kasku. pojechalem nim kawalek kolo posesji pana co mi go sporzedawal i nie wiedziec kiedy mial na dwojce 120. teraz wiem ze wtedy to byla glupota. wyjechala by pani oplem i o mnie bbyscie pisali ze debil bez swiatla i kasku. czasami roznie w zyciu bywa. czy teraz bym tak zrobil? tak, ale teraz mam 8 lat doswiadczenia, kursy doszkalajace, ksiazki przeczytane ;) oczywiscie nikomu nie polecam tak jezdzic ale dobrze wiecie ze prawie kazdy czasami przegnie tylko wiekszosci sie na szczescie udaje. oby tak dalej pzdr Atlobek W-wa FAZER 600 '02 www.bikepics.com/members/atlobek http://atlobek.grono.net 48 |
Data: Wrzesien 16 2009 15:21:08 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
Ale chcesz sie czepiac slowek, czy odniesc sie do mojej tezy?Przeciez sam przyznales ze byla bledna. Po co ciagniesz temat? -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 49 |
Data: Wrzesien 16 2009 06:39:24 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | Przeciez sam przyznales ze byla bledna. Po co ciagniesz temat? jesli dobrze i precyzyjnie sie wyrazilem, to teza moja brzmi: Motocyklista jadac bez kasku znaczaco obnizyl swoje szanse na przezycie w przypadku jakiejkolwiek kolizji/wypadku na drodze, niezaleznie z czyjej winy by sie wydarzyla. To co mi uswiadomiles, to fakt, ze jadac po swojej ulicy jakis czas temu nie zalozylem kasku, przez co jak wyzej - znaczaco obnizylem swoje szanse na przezycie w przypadku wypadku. Jesli odniosles wrazenie ze moja teza jest inna, to przedstaw ja, bo albo sie wyrazilem nieprecyzyjnie, albo przeczytales co innego niz zostalo napisane. Marcepan. Ps. Racja, nie ma sensu sobie z tego powodu zylki pompowac. 50 |
Data: Wrzesien 16 2009 16:40:08 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 16 Sep 2009 05:35:28 -0700, osobnik zwany Atlobek frank.castle0407@googlema il.com i staranował samochód a lagi proste :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 51 |
Data: Wrzesien 16 2009 19:26:19 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090916/PODLASKA/212560607http://www.112.pl/lubelskie/lukow-smiertelne-potracenie-motocyklisty-4672.html debilka -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL 52 |
Data: Wrzesien 16 2009 10:37:24 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: gildor | On 16 Wrz, 19:26, "BartekZX9R" wrote: Uzytkownik napisal w a po co Ty znowu to samo podajesz, bo nie kumam? - gildor 53 |
Data: Wrzesien 16 2009 20:27:40 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
a po co Ty znowu to samo podajesz, bo nie kumam?A czytales? Pierwsza notka: Luków: Motocyklista pedzil na zlamanie karku. Nie zyje Kierujaca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i skrecila z drogi na posesje. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w samochód. ^^^^^^^^^^^^^^^^ Druga notka: Luków: smiertelne potracenie motocyklisty ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Nie moge znalezc linki ale czytalem opis z tego wypadku i babka trafila motocykl w tyl tam gdzie zdarty jest plastik. Dwa artykuly o tym samym, dwa rozne tytuly, w jednym masz szalonego motocykliste w drugim poszkodowanego. To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal opinii. Tyle tylko. -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL 54 |
Data: Wrzesien 16 2009 22:16:26 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: gildor | BartekZX9R pisze: Uzytkownik "gildor" napisal w wiadomosci owszem, oba. są takie same, tylko przekaz odrobine lżejszy w Twoim. Pierwsza notka: coś Ci się rozjechało Druga notka: no ale że co? w obu jest to samo. Nie moge znalezc linki ale czytalem opis z tego wypadku i babka trafila motocykl w tyl tam gdzie zdarty jest plastik. no i co z tego? opis identyczny. opis. nie widze różnicy. chuj z tytułem, gazeta/portal ma szokować To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal opinii. w obu jest to samo o czym on pisze: jechał bez kasku. biorąc udział w dyskusji, zainteresuj się o czym ona jest. -- - gildor czarny grzechotnik w litrze k5 55 |
Data: Wrzesien 17 2009 08:52:37 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: BartekZX9R |
no i co z tego? opis identyczny. opis. nie widze różnicy. chuj z tytułem,Taak, a ja myslalem, ze ma rowniez podawac rzetelne informacje. Na tym polega dziennikarstwo, nie? Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy rozne notki. Wiem o czym ona jest. Nie mam klopotow ze zrozumieniem tego co czytam.To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal Zreszta zwrocilem tylko uwage frankowi, ze po przeczytaniu pierwszej notki, nastawionej na, jak zauwazyles wywolanie szoku, wykreowal sie obraz wariata na motocyklu. W taki wlasnie przekaz wpasowal sie ze swoja reakcja F. Druga notka juz w innym tonie, niesie inny przekaz nie? Nie polemizuje z faktem, ze nie zalozenie kasku to glupota bo to jest oczywiste. Ale samo niemanie kasku nie bylo przyczyna wypadku, jak sam zauwazyles nawet gdyby mial kask mogl i tak zle skonczyc. Ale nazywanie kogos debilem nie znajac przyczyny takiego zachowania jest samo w sobie glupie. Tyle. Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek. pozdr -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 56 |
Data: Wrzesien 17 2009 03:04:57 | Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!! | Autor: gildor | On 17 Wrz, 08:52, "BartekZX9R" wrote: Użytkownik "gildor" napisał w marzyciel. media muszą mieć oglądalność/czytalność i tylko to się liczy. dorośnij. Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy nie widzę. "fakty" są takie same. >> To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal nie Nie polemizuje z faktem, ze nie zalozenie kasku to glupota bo to jest a debilką? czyż to nie zakrawa pod hipokryzję? Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek. generalnie o s-f. znajdziesz jeszcze kilka artykułów na ten sam temat, ale co to zmienia? wszystkie będą oparte na domniemaniach. szkoda zbędnych bitów. - gildor 57 |
Data: Wrzesien 17 2009 16:53:13 | Temat: OT pytanie | Autor: BartekZX9R |
58 |
Data: Wrzesien 17 2009 08:06:14 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: gildor | On 17 Wrz, 16:53, "BartekZX9R" wrote: Użytkownik "gildor" napisał w wiadomościnews:4003ba7d-6e5d-4176- Racja nie. raczej nie. a co? najbliższa moja ogólna impreza, to pewnie TBSZ, jak zwykle :) bo dalej moje motocykle nie umiom jeździć :) - gildor 59 |
Data: Wrzesien 17 2009 17:21:31 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: BartekZX9R |
nie. raczej nie. a co? Tak po prawdzie to chcialbym, zeby zanim wstawie moto na serwis, ktos je obejrzal/posluchal. Ktos kto sie na tym modelu zna. Mam kilka watpii i chcialbym ich weryfikacji zanim serwis powie "Panie 5000 pln bo inaczej nie bedzie jezdzic " A u nas nie mam znajomego, ktory mialby 9. Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa to moze pol sek i chyba tak jest zawsze po wcisnieciu startera. -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL 60 |
Data: Wrzesien 17 2009 08:31:13 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: gildor | On 17 Wrz, 17:21, "BartekZX9R" wrote: Użytkownik "gildor" napisał w EL łódź? zapytaj Rogala o mechanika - gildor 61 |
Data: Wrzesien 17 2009 19:56:18 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: Eskimos | On Thu, 17 Sep 2009 17:21:31 +0200, "BartekZX9R" Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa Posłuchaj czy to rozrusznik, czy przekażnik rozrusznika. Jak przekaźnik to najpierw naładuj porządnie akumulator, jak nie pomoże, to wymień, a jak sprzęgiełko rozrusznika, to absolutnie nie dotykaj póki działa ;) -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań 62 |
Data: Wrzesien 18 2009 08:44:05 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: BartekZX9R |
On Thu, 17 Sep 2009 17:21:31 +0200, "BartekZX9R"Ok, wiec najpierw akumulator, IMO terkot wydobywa sie z lewej strony motocykla. pozdrawiam -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 63 |
Data: Wrzesien 18 2009 09:32:12 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: Kuczu | BartekZX9R pisze: Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa to moze pol sek i chyba tak jest zawsze po wcisnieciu startera. A to nie pompa paliwa terkocze przypadkiem ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 64 |
Data: Wrzesien 18 2009 10:27:10 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: BartekZX9R |
BartekZX9R pisze:Acha, to tam jest pompa paliwa? :) No dobra, jesli jest to powinna terkotac? -- Bartek Blue9'99 Ave1,8 EL 65 |
Data: Wrzesien 18 2009 13:11:32 | Temat: Re: OT pytanie | Autor: Eskimos | On Fri, 18 Sep 2009 10:27:10 +0200, "BartekZX9R" A to nie pompa paliwa terkocze przypadkiem ?Acha, to tam jest pompa paliwa? :) Pompa będzie zwykle terkotać przez chwilę po włączeniu zapłonu, zanim naciśniesz rozrusznik. Niekiedy pompa uruchamia się dopiero w chwili naciśnięcia rozrusznika, ale rzadko. Ale jeżeli zaczyna terkotać po wciśnięciu rozrusznika i dopiero po chwili silnik zaczyna kręcić, to sprawdź przekaźnik i akumulator. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |