Mam problem z układem kierowniczym w sienie. Sytuacja jest trochę
dziwna. Otóż mam prawidłowo ustawioną zbieżność kół. Jednak kiedy
zaczynam skręcać, zewnętrzne koło zaczyna robić się mocno zbieżne. Przy
maksymalnie skręconych kołach zewnętrzne koło dosłownie ślizga się
bokiem, aż zostają czarne smugi na asfalcie. Jednak przy jeździe na
wprost i przy nieznacznych skrętach wszystko jest dobrze. Co może być
powodem takiego zachowania się kół?
2 |
Data: Styczen 04 2008 19:13:13 |
Temat: Re: Siena układ kierowniczy |
Autor: m |
moze to nie wina zawieszenia tylko zatarty/uszkodzony mechanizm róznicowy
postaw n równej płaszczyznie na luzie koła prosto
podnies jedno koło tak aby oderwało sie od ziemi
sprawdz czy nie jest na biegu i zakrec kołem powinno sie lekko krecic
jezeli bedzie b duzy opór to skrzynia do wyjecia
jesli sie lekko kreci to geometria do sprawdzenia - patrz na pochynenie
koła i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy i czy drazki są tak samo głęboko
wkrecone!!!
Użytkownik "Magdalena" napisał w wiadomości
Mam problem z układem kierowniczym w sienie. Sytuacja jest trochę
dziwna. Otóż mam prawidłowo ustawioną zbieżność kół. Jednak kiedy
zaczynam skręcać, zewnętrzne koło zaczyna robić się mocno zbieżne. Przy
maksymalnie skręconych kołach zewnętrzne koło dosłownie ślizga się
bokiem, aż zostają czarne smugi na asfalcie. Jednak przy jeździe na
wprost i przy nieznacznych skrętach wszystko jest dobrze. Co może być
powodem takiego zachowania się kół?
|