krzysiek82 pisze:
Witajcie
Jakie przebiegi generuj± mniej wiêcej te silniki bez kapitalki? Mam zamiar kupiæ grande z tym silnikiem jako kolejne auto. S³ysza³em od kogo¶, ¿e nawet 200-300ty¶ dla mnie to jakie¶ nieporozumienie by by³o.
Bo co to jest 300ty¶ km :)
Taki przebieg bez kapitalnego remontu deklaruje np Volkswagen dla swoich nowych TDI 2.0
Jak z awaryjno¶ci± osprzêtu i czy faktycznie
zdarzaj± siê defekty tych 16sto zaworowych g³owic?
Mam 1,3 70 KM, ale podobno (wg. pracowników ASO) miêdzy tymi silnikami nie ma wielkiej ró¿nicy w mocy. Po 100 tys silnik pracuje lepiej, ni¿ nowy (mniej pali i ma lepsze przyspieszenie). Awarii osprzêtu nie zanotowa³em, choæ do¶æ g³o¶no wyje mi wentylator klimy.
5 |
Data: Sierpien 09 2009 20:02:17 |
Temat: Re: Silnik 1.3 Multijet 90KM wytrzyma³o¶æ |
Autor: Kalafior |
Fiat przewiduje ¿ywotno¶c tego silnika na 250 tys. Jakie¶ dwa lata temu by³a
kampania na uszczelki g³owicy w tych silnikach. Zdarzaj± siê przypadki
zerwania ³añcuszka rozrz±du raz czy dwa mia³em taki przypadek. Producent nic
nie pisze na temat wymian ³añcucha, ale warto pomy¶leæ o tym po jaki¶ 160
tys. Je¶li chodzi o osprzêt to najczê¶ciej padaj± turbiny i zawory EGR.
6 |
Data: Sierpien 17 2009 10:17:32 | Temat: Re: Silnik 1.3 Multijet 90KM wytrzyma³o¶æ | Autor: jian |
krzysiek82 wrote:
Witajcie
Jakie przebiegi generuj± mniej wiêcej te silniki bez kapitalki? Mam zamiar kupiæ grande z tym silnikiem jako kolejne auto. S³ysza³em od kogo¶, ¿e nawet 200-300ty¶ dla mnie to jakie¶ nieporozumienie by by³o.
Bo co to jest 300ty¶ km :) Jak z awaryjno¶ci± osprzêtu i czy faktycznie zdarzaj± siê defekty tych 16sto zaworowych g³owic?
jak chcesz GP to bierz MJ ale 1,9 jest du¿o lepszym silnikiem i bardziej dynamicznym
| |