Użytkownik "rv" napisał w wiadomości
Silnik 1.3MultiJet Fiata, podobno w oplu corsie jest ten sam;
Co to za wynalazek kryje sie pod strzalka?
http://img338.imageshack.us/img338/1361/13multijetqq0.jpg
RV
podobno te silniczki 90KM daje sie zaczipowac do 108KM ...
czy wiadomo jak wzrasta zuzycie paliwa ? jest sens czy to
pewny sposob na zarzniecie silnika ?
4 |
Data: Maj 21 2009 01:34:13 |
Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet |
Autor: \M. |
pewnie ze sie chipuje
softem albo boxem
efekt mały
o dziwo spalanie maleje i lepiej odjezdza z wolnych obrotow
silnik skrzynia półosie ok
padają szybciej sprzęgła
te silniki spokojnie wytrzymują 200 tys
Użytkownik "mirror" napisał w wiadomości
Użytkownik "rv" napisał w wiadomości
Silnik 1.3MultiJet Fiata, podobno w oplu corsie jest ten sam;
Co to za wynalazek kryje sie pod strzalka?
http://img338.imageshack.us/img338/1361/13multijetqq0.jpg
RV
podobno te silniczki 90KM daje sie zaczipowac do 108KM ...
czy wiadomo jak wzrasta zuzycie paliwa ? jest sens czy to
pewny sposob na zarzniecie silnika ?
5 |
Data: Maj 21 2009 08:48:54 | Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet | Autor: mirror |
\M. wrote:
pewnie ze sie chipuje
softem albo boxem
ile taka przyjemnosc kosztuje i jaki jest rozsadny poziom tego
czipowania ? do ilu KM ?
efekt mały
o dziwo spalanie maleje i lepiej odjezdza z wolnych obrotow
silnik skrzynia półosie ok
padają szybciej sprzęgła
te silniki spokojnie wytrzymują 200 tys
200 tys do bardzo malo jak na silnik diesla - nie sadzisz ?
6 |
Data: Maj 21 2009 18:43:48 | Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet | Autor: \M. |
dobry chip to od 1200 zł oryginał Novitec ok 3000
105 KM i lepszy moment obrotowy
200kkm tyle widzialem w pandzie u jednego przedstawiciela handlowego
po wymianie turbiny i przegladu pojechał dalej
ten silnik produkuja chyba od 5 lat wiec ten mial najwiekszy przebieg
200 kkm to dla niektórych wieczność
Użytkownik "mirror" napisał w wiadomości
\M. wrote:
pewnie ze sie chipuje
softem albo boxem
ile taka przyjemnosc kosztuje i jaki jest rozsadny poziom tego
czipowania ? do ilu KM ?
efekt mały
o dziwo spalanie maleje i lepiej odjezdza z wolnych obrotow
silnik skrzynia półosie ok
padają szybciej sprzęgła
te silniki spokojnie wytrzymują 200 tys
200 tys do bardzo malo jak na silnik diesla - nie sadzisz ?
7 |
Data: Maj 21 2009 22:11:50 | Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet | Autor: \M. |
http://www.mspeed.de/seiten/start.php?size=2
tu masz wiecej
8 |
Data: Maj 21 2009 22:41:17 | Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet | Autor: mirror |
\M. wrote:
http://www.mspeed.de/seiten/start.php?size=2
tu masz wiecej
a jakies dobre serwisy tuningowe w Polsce ?
mozecie cos polecic np. w Warszawie lub okolicy ?
9 |
Data: Czerwiec 29 2009 15:40:47 | Temat: Re: Silnik 1.3Multi-jet | Autor: krzysiek82 |
mirror pisze:
\M. wrote:
http://www.mspeed.de/seiten/start.php?size=2
tu masz wiecej
a jakies dobre serwisy tuningowe w Polsce ?
mozecie cos polecic np. w Warszawie lub okolicy ?
godula, chojnacki, vtech trzy które pierwsze które mi przyszły na myśl. Godule polecam pełen profesjonalizm.
--
krzysiek82
| | | | | |