Grupy dyskusyjne   »   Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie

Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie



1 Data: Listopad 15 2009 10:14:23
Temat: Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie
Autor: Agent 

Witam,
Było niedawno o silniku 2,2 16 V, a mnie interesuje 2,0 ew 1,8. Czy silniki te również mają wariatory rozrzadu? Jakie są typowe usterki? Jak współpraca z LPG? Na forum Peugeot cięzko coś konkretnego znaleźć z racji dziwnie działającej wyszukiwarki a i wyniki szukania dotyczą przeważnie 2,0 HDI zwłaszcza że moc też ta sama (136 KM). Dziękuję i pozdrawiam



2 Data: Listopad 15 2009 10:21:20
Temat: Re: Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

Agent pisze:

Witam,
Było niedawno o silniku 2,2 16 V, a mnie interesuje 2,0 ew 1,8. Czy silniki te również mają wariatory rozrzadu? Jakie są typowe usterki? Jak współpraca z LPG? Na forum Peugeot cięzko coś konkretnego znaleźć z racji dziwnie działającej wyszukiwarki a i wyniki szukania dotyczą przeważnie 2,0 HDI zwłaszcza że moc też ta sama (136 KM). Dziękuję i pozdrawiam

1.8 omijaj *bardzo* szerokim lukiem.
Przez nieszczelny czujnik temp. szlag trafia wiazke silnika (okolo 2k pln z wymina) a jak masz pecha to rowniez sterownik (kolejne 2-3kpln).

Mechanicy odradzaja 1.8

3 Data: Listopad 15 2009 11:07:29
Temat: Re: Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie
Autor: CeSaR 

1.8 omijaj *bardzo* szerokim lukiem.
Przez nieszczelny czujnik temp. szlag trafia wiazke silnika (okolo 2k pln z wymina) a jak masz pecha to rowniez sterownik (kolejne 2-3kpln).

Mechanicy odradzaja 1.8

1.8 czy 1.8 16V? Bo to spora różnica. Silnik 1.8 16V to zupełnie przyzwoity silnik, pod warunkiem że nie oczekuje się jakichś niesamowitych osiągów. Wada to czesto padające uszczelniena wału - ten typ tak ma. Trzeba co jakiś czas wymienić i jest spokój.
Jeździłem z tym silnikiem w Xantii i było zupełnie nieźle.

C

4 Data: Listopad 15 2009 11:17:42
Temat: Re: Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

CeSaR pisze:

1.8 omijaj *bardzo* szerokim lukiem.
Przez nieszczelny czujnik temp. szlag trafia wiazke silnika (okolo 2k pln z wymina) a jak masz pecha to rowniez sterownik (kolejne 2-3kpln).

Mechanicy odradzaja 1.8

1.8 czy 1.8 16V? Bo to spora różnica. Silnik 1.8 16V to zupełnie przyzwoity silnik, pod warunkiem że nie oczekuje się jakichś niesamowitych osiągów. Wada to czesto padające uszczelniena wału - ten typ tak ma. Trzeba co jakiś czas wymienić i jest spokój.
Jeździłem z tym silnikiem w Xantii i było zupełnie nieźle.

W 407 jest tylko jeden silnik 1.8... I jest to 1.8 16V.

Auta z tymi silnikami maja baardzo duzo problemow z wiazka - kolega kupil takiego dosc tanio... Po miesiacu musial wpakowac 5k pln

5 Data: Listopad 15 2009 12:35:21
Temat: Re: Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie
Autor: CeSaR 


W 407 jest tylko jeden silnik 1.8... I jest to 1.8 16V.

A fakt, nie doczytałem że to o 407 a nie o 406.
1.8 to faktycznie starsza jednostka.

Auta z tymi silnikami maja baardzo duzo problemow z wiazka - kolega kupil takiego dosc tanio... Po miesiacu musial wpakowac 5k pln

Wiec może to wina wiązki a nie silnika jako takiego?
Co w sumie i tak niewiele zmienia.

C

Silnik PSA 2.0 16 V P 407 - opinie



Grupy dyskusyjne