W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej niż 2.0
HDI.
--
Pozdr
Marek P.
Mazda 323 2,0 DiTD PMS + President Herbert ASC + WA-27
Mitsubishi Lancer 1,5 GLXi PMS + President Herbert ASC + AT-71
Peugeot Partner 2.0 HDI +Uniden 68 Elite DSC + DV 27 S
4 |
Data: Wrzesien 08 2007 11:53:54 |
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda |
Autor: V-Tec |
Marek P. pisze:
W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej niż 2.0 HDI.
Pytanie było "jak jeździć ekonomicznie 1.9D", nigdzie nie padło stwierdzenie, że 1.9D jest ekonomiczny.
--
Pozdr,
W.
5 |
Data: Wrzesien 09 2007 22:34:37 | Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda | Autor: Marek P. |
V-Tec wrote:
Marek P. pisze:
W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.
Pytanie było "jak jeździć ekonomicznie 1.9D", nigdzie nie padło
stwierdzenie, że 1.9D jest ekonomiczny.
Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.
--
Pozdr
Marek P.
6 |
Data: Wrzesien 09 2007 22:47:42 | Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.
Hmm. Komuś się kłania nauka czytania. Ale takiego ze zrozumieniem.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
7 |
Data: Wrzesien 09 2007 23:00:47 | Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda | Autor: Marek P. |
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.
Hmm. Komuś się kłania nauka czytania. Ale takiego ze zrozumieniem.
Być może. Dla mniej domyślnych wnioski.
Skoro auto i tak nie jest ekonomiczne to jeździj tak aby Cię uszy od hałasu
nie bolały. Zużycie 7-8 l ON jest w normie i raczej oscylacje zużycia w
zależności od stylu jazdy niewielkie.
--
Pozdr
Marek P.
| | | |