Grupy dyskusyjne   »   Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda

Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda



1 Data: Wrzesien 07 2007 16:32:43
Temat: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Rafal M 

Witam

W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?


Pozdrawiam
Rafal



2 Data: Wrzesien 07 2007 16:33:46
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Rafal M 

On 8 Wrz, 01:32, Rafal M  wrote:

Witam

W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?


W temacie mialo byc oczywiscie diesla ;)

Pozdrawiam
Rafal

3 Data: Wrzesien 08 2007 07:07:34
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Marek P. 


W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?

Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej niż 2.0
HDI.
--
Pozdr

Marek P.
Mazda 323 2,0 DiTD PMS + President Herbert ASC + WA-27
Mitsubishi Lancer 1,5 GLXi PMS + President Herbert ASC + AT-71
Peugeot Partner 2.0 HDI +Uniden 68 Elite DSC + DV 27 S

4 Data: Wrzesien 08 2007 11:53:54
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: V-Tec 

Marek P. pisze:

W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?

Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej niż 2.0 HDI.

Pytanie było "jak jeździć ekonomicznie 1.9D", nigdzie nie padło stwierdzenie, że 1.9D jest ekonomiczny.

--
Pozdr,
W.

5 Data: Wrzesien 09 2007 22:34:37
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Marek P. 

V-Tec wrote:

Marek P. pisze:
W pracy mam Peugeota Partnera w sersji 1.9D - wiec bez turbo.
W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? Co z
dojazdami do swiatel - tak jak w benzynowce na biegu, czy dawac na
luz?

Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.

Pytanie było "jak jeździć ekonomicznie 1.9D", nigdzie nie padło
stwierdzenie, że 1.9D jest ekonomiczny.

Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:

Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.

--
Pozdr

Marek P.

6 Data: Wrzesien 09 2007 22:47:42
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.


Hmm. Komuś się kłania nauka czytania. Ale takiego ze zrozumieniem.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

7 Data: Wrzesien 09 2007 23:00:47
Temat: Re: Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda
Autor: Marek P. 

Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Pytanie brzmiało:
"> W jakim zakresie trzymac obroty zeby jezdzic ekonomicznie? "
Odpowiedż:
Ten silnik raczej nie jest ekonomiczny. U mnie w pracy palą więcej
niż 2.0 HDI.


Hmm. Komuś się kłania nauka czytania. Ale takiego ze zrozumieniem.

Być może. Dla mniej domyślnych wnioski.
Skoro auto i tak nie jest ekonomiczne to jeździj tak aby Cię uszy od hałasu
nie bolały. Zużycie 7-8 l ON jest w normie i raczej oscylacje zużycia w
zależności od stylu jazdy niewielkie.

--
Pozdr

Marek P.

Silnik disla bez turbo - ekonomiczna jazda



Grupy dyskusyjne