No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?
2 |
Data: Kwiecien 05 2012 17:53:21 |
Temat: Re: Skoda Yeti |
Autor: megrims |
W dniu 2012-04-05 17:46, megrims pisze:
No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?
kluczyk ze stacyjki miało być
3 |
Data: Kwiecien 05 2012 17:16:39 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: DooMiniK |
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?
To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel
4 |
Data: Kwiecien 05 2012 19:57:05 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: megrims |
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?
To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)
Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
pracy silnika od pracy wentylatora. ZobaczÄ™ jeszcze.
5 |
Data: Kwiecien 06 2012 09:56:10 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: huri_khan |
Dnia Thu, 05 Apr 2012 19:57:05 +0200, megrims napisał(a):
Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczę jeszcze.
Jeżeli zostawiła na biego to nie będziesz miał co ogl±dac :)
P.S. Też stawiam na wentylator.
--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Cruze 1,8 LT]
6 |
Data: Kwiecien 05 2012 20:24:59 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: Pan Piskorz |
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR
To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.
7 |
Data: Kwiecien 05 2012 22:34:08 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: blachu |
że to WENTYLATOR
To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.
Tu się nie zgodzę z koleg±, Wartburg 353W miał wentylator na pasku i bez
wł±czonego silnika nie mógł pracować
(Tak samo jak PF125p i pierwsze Poldki - potem już miały elektryczny i
faktycznie po wył±czeniu silnika wentylator potrafił parę dobrych minut
pracować)
Pozdrawiam
Andrzej
8 |
Data: Kwiecien 06 2012 07:28:39 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: Pan Piskorz |
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W miaďż˝ wentylator na pasku
Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany był czujnikiem wkrÄ™conym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i wielu innych autach).
P.
9 |
Data: Kwiecien 06 2012 08:00:58 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: Cezary Daniluk |
W dniu 2012-04-06 07:28, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W miaďż˝ wentylator na pasku
Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany
był czujnikiem wkrÄ™conym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i
wielu innych autach).
P.
To podaj właĹ›ciwy model :P
Modelem który miał elektryczny wentylator było 353S a nie 353W.
353W miało zawsze i wszÄ™dzie chłodnicÄ™ za silnikiem, chyba że ktoĹ› do 353W założył mordÄ™ od 353S z chłodnicÄ…, wszak to do przełożenia tej całoĹ›ci wystarczyło odkrÄ™cić chyba 4 Ĺ›ruby M6 :D
Pozdrawiam !
10 |
Data: Kwiecien 05 2012 14:09:12 | Temat: Re: Skoda Yeti | Autor: Lisciasty |
On 5 Kwi, 17:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wył±cza zapłon i wyci±ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jaki¶ system oszczędzania turbo?
Nasz były leciwy woldzwagen tak miał, można było wyj±ć kluczyk ze
stacyjki bez wył±czania silnika. Może pepiki co¶ schrzanili z zamkiem
albo kobita za silna :>
L.
| | | | | | | | |