Grupy dyskusyjne   »   Skoda Yeti

Skoda Yeti



1 Data: Kwiecien 05 2012 17:46:24
Temat: Skoda Yeti
Autor: megrims 

No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?



2 Data: Kwiecien 05 2012 17:53:21
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: megrims 

W dniu 2012-04-05 17:46, megrims pisze:

No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

kluczyk ze stacyjki miało być

3 Data: Kwiecien 05 2012 17:16:39
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: DooMiniK 

On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:

No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal  - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

4 Data: Kwiecien 05 2012 19:57:05
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: megrims 

W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:

On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Ĺ»ona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłÄ…cza zapłon i wyciÄ…ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)


Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
pracy silnika od pracy wentylatora. ZobaczÄ™ jeszcze.

5 Data: Kwiecien 06 2012 09:56:10
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: huri_khan 

Dnia Thu, 05 Apr 2012 19:57:05 +0200, megrims napisał(a):


Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczę jeszcze.

Jeżeli zostawiła na biego to nie będziesz miał co ogl±dac :)

P.S. Też stawiam na wentylator.


--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

6 Data: Kwiecien 05 2012 20:24:59
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: Pan Piskorz 

W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:

To jakieĹ› DPF? JeĽdziłem pare tygodni i zdarzało siÄ™,
że to WENTYLATOR

To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.

7 Data: Kwiecien 05 2012 22:34:08
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: blachu 

że to WENTYLATOR

To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.
Tu się nie zgodzę z koleg±, Wartburg 353W miał wentylator na pasku i bez
wł±czonego silnika nie mógł pracować
(Tak samo jak PF125p i pierwsze Poldki - potem już miały elektryczny i
faktycznie po wył±czeniu silnika wentylator potrafił parę dobrych minut
pracować)

Pozdrawiam
Andrzej

8 Data: Kwiecien 06 2012 07:28:39
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: Pan Piskorz 

W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:

Wartburg 353W miaďż˝ wentylator na pasku

Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany był czujnikiem wkrÄ™conym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i wielu innych autach).
P.

9 Data: Kwiecien 06 2012 08:00:58
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2012-04-06 07:28, Pan Piskorz pisze:

W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W miaďż˝ wentylator na pasku

Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany
był czujnikiem wkrÄ™conym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i
wielu innych autach).
P.

To podaj właĹ›ciwy model :P
Modelem który miał elektryczny wentylator było 353S a nie 353W.
353W miało zawsze i wszÄ™dzie chłodnicÄ™ za silnikiem, chyba że ktoĹ› do 353W założył mordÄ™ od 353S z chłodnicÄ…, wszak to do przełożenia tej całoĹ›ci wystarczyło odkrÄ™cić chyba 4 Ĺ›ruby M6 :D

Pozdrawiam !

10 Data: Kwiecien 05 2012 14:09:12
Temat: Re: Skoda Yeti
Autor: Lisciasty 

On 5 Kwi, 17:46, megrims  wrote:

No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wył±cza zapłon i wyci±ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jaki¶ system oszczędzania turbo?

Nasz były leciwy woldzwagen tak miał, można było wyj±ć kluczyk ze
stacyjki bez wył±czania silnika. Może pepiki co¶ schrzanili z zamkiem
albo kobita za silna :>

L.

Skoda Yeti



Grupy dyskusyjne