Skoda - dieselgate
1 | Data: Wrzesien 08 2017 00:33:51 |
Temat: Skoda - dieselgate | |
Autor: | http://wyborcza.pl/7,155287,22339462,pozew-zbiorowy-przeciw-skodzie-o-manipulacje-spalinami-z-silnikow.html 2 |
Data: Wrzesien 08 2017 10:27:25 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: z | "Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..." 3 |
Data: Wrzesien 08 2017 10:45:15 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-08 o 10:27, z pisze: "Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..." Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje. 4 |
Data: Wrzesien 08 2017 01:55:56 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Powinien byÄ przepis, że wylot rury wydechowej znajduje siÄ w kabinie. 5 |
Data: Wrzesien 08 2017 11:08:51 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-08 o 10:55, pisze: -- Powinien byÄ przepis, że wylot rury wydechowej znajduje siÄ w kabinie. Ty tak naprawdÄ rozumujesz? Producent wydymał ustawodawcÄ dajÄ c ludziom lepsze pod wzglÄdem dynamiki jazdy silniki. Pozdrawiam 6 |
Data: Wrzesien 08 2017 02:21:25 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Producent wydymał ustawodawcÄ dajÄ
c ludziom lepsze pod wzglÄdem dynamiki 7 |
Data: Wrzesien 08 2017 12:43:09 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: z | W dniu 2017-09-08 o 11:08, RadoslawF pisze: Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki Ja się domagam zwrotu moich podatków które poszły na ustawodawcę i wykonawcę przepisów których nie potrafiono wyegzekwować. Bzdura? Takich przykładów są setki kiedy firma kręci lody z urzędnikami a tu już i prokurator powinien wkroczyć a nie że nieudolność i pozamiatane... z 8 |
Data: Wrzesien 08 2017 11:13:58 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-08 o 10:55, pisze: -- Powinien byÄ przepis, że wylot rury wydechowej znajduje siÄ w kabinie. Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak też i klientów VW, którzy majÄ w 4 literach, że ich samochody zatruwajÄ 30 razy bardziej, niż deklarowane. ChÄtnie tylko ustawiajÄ siÄ po kasÄ, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie? Jak już ktoĹ wczeĹniej słusznie zauważył w tej sprawie poszkodowani, to nie sÄ nabywcy samochodów, tylko niewinni ludzie, którzy nawet w życiu nie mieli samochodu, a otrzymujÄ ponadnormatywnÄ dawkÄ trujÄ cych wyziewów z diesla. Ponieważ jestem właĹnie na kupnie nowego samochodu (benzynowego), rozmawiałem niedawno ze sprzedawcÄ u dealera VW. Powiedział, że po wybuchu dieselgate pojawiła siÄ zwiÄkszona liczba zainteresowanych kupnem diesla - byli napaleni na parÄ groszy zniżki, którÄ widzieli oczami swojej wyobraźni. W dupie majÄ c zatruwanie innych, tylko ka$$$a w oczach. 9 |
Data: Wrzesien 08 2017 02:24:13 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak 10 |
Data: Wrzesien 08 2017 15:53:52 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-08 o 11:24, pisze: -- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak Janusz tak nie myĹli. Janusz myĹli tak: "Mam w D ile trucizn pierdzi mój samochód. Przecież to nie ja wdycham spaliny zostawiam za sobÄ do wdychania dla innych. Ale można wyrwaÄ kilka groszy, to trzeba". SpołeczeĹstwo ustawami wybranej przez siebie władzy zgodziło siÄ, że nowy samochód z fabryki dopuszczony do ruchu wyjeżdżajÄ c na drogÄ ma prawo wydzielaÄ nie wiÄcej niż przewiduje norma E5. A tymczasem Janusz jadÄ c swoim samochodem zostawia za sobÄ 30 razy wiÄcej trucizn, niż zostało mu pozwolone. Z tego tytułu Janusz nie ponosi żadnych negatywnych konsekwencji finansowych na rzecz społeczeĹstwa, ani nikogo. Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty zysk". A raczej mocno nieczysty. 11 |
Data: Wrzesien 08 2017 11:40:33 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Janusz tak nie myĹli. Janusz myĹli tak: 12 |
Data: Wrzesien 08 2017 23:43:36 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Dykus | Witam! chcesz kupiÄ pralkÄ klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeĹ OSZUKANY i teraz producent może:OczywiĹcie wg prawa masz racjÄ - towar niezgodny z umowÄ , przy czym zużycie energii przez pralkÄ odpowiada raczej zużyciu paliwa i jakoĹ to, że w praktyce dane katalogowe ("Ĺrednie zużycie paliwa w mieĹcie") nijak siÄ majÄ do rzeczywistoĹci nikomu nie przeszkadza - każdy siÄ przyzwyczaił i mało kto wytacza proces. Tymczasem nagle komuĹ przeszkadza, że jego auto wyrzuca wiÄcej szkodliwych zwiÄ zków z rury wydechowej. Czy znajdÄ chociaż jednÄ osobÄ, która wybierajÄ c dany model samochodu kieruje siÄ wartoĹciÄ emisji CO2 z katalogu? Czy ktoĹ z ciekawoĹci porównuje te dane z wynikami okresowych przeglÄ dów technicznych? Czy ktoĹ wybierze mniejszy silnik tylko dlatego, aby byÄ bardziej eko (pod wzglÄdem emisji CO2/NOx)? Spodziewam siÄ negatywnych odpowiedzi, ale w kolejce po odszkodowanie to chÄtnie stanÄ... Absolutnie nie broniÄ VW i innych, ale zwracam uwagÄ na wzglÄdy moralne poszkodowanych. ;) Można finansowo ukaraÄ winnych i pieniÄ dze przeznaczyÄ na posadzenie drzew w Puszczy Białowieskiej... :) -- Pozdrawiam, Dykus. -- - Ta wiadomoć została sprawdzona na obecnoć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus 13 |
Data: Wrzesien 08 2017 23:39:22 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Ależ oczywiĹcie że np w Niemczech klienci kierowali siÄ ekologicznoĹcia produktu zapewnianÄ
przez VW. Organizacje ekologiczne, osoby fizyczne biorÄ
te sprawy na poważnie i w sÄ
dzie leży już przynajmniej jeden pozew od klienta flotowego. VW oszukał także budżet bo KfZ Steuer płacisz od normy Euro których EA 189 oczywiĹcie nie spełnia. Ten wałek to mistrzostwo Ĺwiata, trwał min 10 lat czyli zysk liczy siÄ w dziesiÄ
tkach miliardów ;-) 14 |
Data: Wrzesien 09 2017 08:43:16 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Cavallino | W dniu 08-09-2017 o 23:43, Dykus pisze: Witam! Tutaj bardziej chodzi o to, że jak VW "naprawi" ten problem, to auto bÄdzie słabsze i wolniejsze. A to już bÄdzie przeszkadzaÄ. 15 |
Data: Wrzesien 09 2017 05:25:19 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prÄdkoĹci. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodowaÄ niewielkie zwiÄkszenie zużycia paliwa i niebawem wykoĹczy układ wydechowy :-) 16 |
Data: Wrzesien 09 2017 18:14:07 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-09 o 14:25, pisze: Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prÄdkoĹci. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodowaÄ niewielkie zwiÄkszenie zużycia paliwa i niebawem wykoĹczy układ wydechowy :-) No zobacz a fachowcy twierdzÄ coĹ innego. Pozdrawiam 17 |
Data: Wrzesien 09 2017 10:05:21 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Fachowcy mówiÄ
dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancjÄ na te komponenty co też o czymĹ Ĺwiadczy. 18 |
Data: Wrzesien 09 2017 20:32:39 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-09 o 19:05, pisze: Fachowcy mówiÄ dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancjÄ na te komponenty co też o czymĹ Ĺwiadczy. Na pamiÄÄ Flash z kodem i danymi programu? Pozdrawiam 19 |
Data: Wrzesien 09 2017 18:15:03 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Sat, 9 Sep 2017 05:25:19 -0700 (PDT), Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu SprawdzałeĹ ten fakt, ktoĹ to opisał z doĹwiadczenia, czy to tylko Twój domysł? Albowiem to jest nielogiczne. Filtr DPF jest urzÄ dzeniem fizycznym, nie da siÄ mu ograniczyÄ cykli wypalania -- chyba że zastosowali tam jakiĹ bypas. WiÄc jeĹli już, to kiedyĹ siÄ musiał notorycznie przepalaÄ i co za tym idzie produkował wiÄcej syfów. Ale jakoĹ nie słyszałem aby ludzie mieli problemy z DPFem w tych autach. Teraz mogli jedynie ograniczyÄ produkcjÄ sadzy i co za tym idzie emisji innych zwiÄ zków (poprzez inne wysterowanie silnika, w domyĹle dołujÄ c parametry). Ogólnie, Twoja teoria siÄ kupy nie trzyma. :P -- Pozdor Myjk 20 |
Data: Wrzesien 09 2017 10:03:55 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Mam B7 i to samo jest u sÄ
siada w Touranie. On złożył już reklamacjÄ w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje siÄ dogadaÄ a jak nie to idÄ
do sÄ
du. 21 |
Data: Wrzesien 09 2017 19:09:19 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Robert WaĹkowski | W dniu 2017-09-09 o 19:03, pisze: Mam B7 i to samo jest u sÄ siada w Touranie. On złożył już reklamacjÄ w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje siÄ dogadaÄ a jak nie to idÄ do sÄ du.Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali? Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-) Robert 22 |
Data: Wrzesien 09 2017 20:36:54 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-09 o 19:09, Robert WaĹkowski pisze: Mam B7 i to samo jest u sÄ siada w Touranie. On złożył już reklamacjÄ w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje siÄ dogadaÄ a jak nie to idÄ do sÄ du.Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali? Chcieli mieÄ ekologiczny to już majÄ , nic nie zanieczyszcza. Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-) Skoro samochód nie kopci bo nie pali to jest bardzo ekologiczny. :-) Pozdrawiam 23 |
Data: Wrzesien 09 2017 11:48:33 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Stary soft nie dawał rady nawet w czasie testu ten nowy już podobno daje radÄ ale na drodze nadal truje masakrycznie. ChcÄ
aby VW naprawił silnik czyli dołożył zbiornik adblue ale to droga impreza wiÄc zrobiÄ
wszystko aby tego uniknÄ
Ä. Te stadiony w USA pełne trefnych VW to dopiero poczÄ
tek :-) 24 |
Data: Wrzesien 10 2017 13:57:53 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Sat, 9 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), Mam B7 i to samo jest u sÄ siada w Touranie. On złożył już reklamacjÄ w VW Ja siÄ pytam na jakiej podstawie twierdzisz to co napisałeĹ -- bo jak dla mnie to siÄ kompletnie kupy nie trzyma. Nie da siÄ obniżyÄ emisji czÄstszymi wypalaniami DPFu, tylko właĹnie rzadszymi -- a produkcjÄ syfów, w tym sadzy, da siÄ zmniejszyÄ ale kosztem obniżenia parametrów silnika. Swego czasu pisałem i siÄ dziwiłem, że nowe Toyoty sÄ zamulone w stosunku do innych samochodów. Teraz już wiadomo dlaczego. Toyoty po prostu spełniajÄ normy emisji jadÄ c gorzej niż konkurencja która robiła wałki. -- Pozdor Myjk 25 |
Data: Wrzesien 10 2017 06:34:01 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego. 26 |
Data: Wrzesien 10 2017 16:28:23 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-10 o 15:34, pisze: vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego. JeĹli wyłÄ czyli rozpoznawanie trybu testowego to zmniejszyli moc i spalanie silnika w czasie zwykłej jazdy co znaczy że DPF dopala siÄ rzadziej. Mam wrażenie że to ta nienawić do braku ekologii tak ciÄ zaĹlepia. Pozdrawiam 27 |
Data: Wrzesien 10 2017 07:52:45 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Spróbujmy jeszcze raz: 28 |
Data: Wrzesien 10 2017 19:43:16 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-10 o 16:52, pisze: Spróbujmy jeszcze raz: Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieĹci siÄ w normach? No chyba że siÄ nie mieĹci i ta zmiana to pic na wodÄ. Pozdrawiam 29 |
Data: Wrzesien 11 2017 11:26:08 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie... -- Pozdor Myjk 30 |
Data: Wrzesien 11 2017 11:29:36 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Robert WaĹkowski | W dniu 2017-09-11 o 11:26, Myjk pisze: Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT),Zemsta programisty, hakerstwo? :-) Robert 31 |
Data: Wrzesien 11 2017 12:36:35 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Mon, 11 Sep 2017 11:29:36 +0200, Robert WaĹkowski Zemsta programisty, hakerstwo? :-) No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczÄdziÄ klientom zbyt szybkiej wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł. -- Pozdor Myjk 32 |
Data: Wrzesien 11 2017 03:58:35 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczÄdziÄ klientom zbyt szybkiej wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł. 33 |
Data: Wrzesien 11 2017 04:19:45 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie... 34 |
Data: Wrzesien 11 2017 14:45:35 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Robert WaĹkowski | W dniu 2017-09-11 o 13:19, pisze: -- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu? Robert 35 |
Data: Wrzesien 11 2017 06:12:32 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu? 36 |
Data: Wrzesien 12 2017 15:40:44 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-11 o 15:12, pisze: -- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu? Nareszcie poczÄ tek koĹca trujÄ cego diesla. Stanowczo za długo trwa jego kariera wĹród ludzi. 37 |
Data: Wrzesien 12 2017 15:50:31 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Tue, 12 Sep 2017 15:40:44 +0200, Poldek Nareszcie poczÄ tek koĹca trujÄ cego diesla. Gdyby z diesla janusze motoryzacji nie wycinali DPF i samochód trzymałby parametry (no bo jakoĹ Toyota je trzyma nie tylko w teĹcie, ale także na drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w maszynie. -- Pozdor Myjk 38 |
Data: Wrzesien 12 2017 18:16:32 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze: Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normÄ tyle razy Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robiÄ to co nasi rodacy u nas i w dodatku w równie starych samochodach? Mam wrażenie że to niemożliwe. Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach Mam swojÄ teoriÄ co dymi, ale to nie ten temat. Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum autami nie spełniajÄ cymi najnowszej normy. Nie pomogło. DymiÄ nie tylko rury wydechowe, ale przejechaÄ siÄ po kierowcach i to osobówek jest jak widaÄ najłatwiej. Pozdrawiam 39 |
Data: Wrzesien 12 2017 18:42:47 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Tue, 12 Sep 2017 18:16:32 +0200, RadoslawF Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robiÄ to co nasi rodacy u nas Nie wiem jak to wyraźniej napisaÄ. Na oszustwa producentów nic ludzie nie poradzÄ , że dopuszczone samochody trujÄ bardziej niż normy przewidujÄ . Ale nada winni sÄ inni ludzie, a nie same maszyny. Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po zakazie wjazdu żadne poziomy nie spadły? Jesli spadły, to jakie i o ile, albo które zostały na równie wysokim poziomie? Bo jeszcze siÄ okaże, że niepotrzebnie siÄ konkretnie diesli trzeba czepiaÄ, ale także benzyniaków. Mam swojÄ teoriÄ co dymi, ale to nie ten temat. Jak wiÄkszoć tych dopuszczonych aut była ze zmanipulowanej stajni VW, to nic dziwnego. :P -- Pozdor Myjk 40 |
Data: Wrzesien 12 2017 19:36:23 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-12 o 18:42, Myjk pisze: Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robiÄ to co nasi rodacy u nas NaprawdÄ wierzysz ze nowe samochody trujÄ bardziej niż te dwudziestoletnie? Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisaÄ zakazowi. Mam swojÄ teoriÄ co dymi, ale to nie ten temat. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, kominki w domkach również. Pozdrawiam 41 |
Data: Wrzesien 12 2017 22:53:00 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-12 o 19:46, Myjk pisze: NaprawdÄ wierzysz ze nowe samochody trujÄ bardziej niż te dwudziestoletnie? To dlaczego tak psioczysz na te nowe? Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisaÄ zakazowi. Jak mieszkasz w Krakowie to masz gorsze, ale samochodów do tego nie mieszaj. Ja mam lepsze, mieszkam w mieĹcie wojewódzkim. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, Naturalnie to znaczy za lat kilkadziesiÄ t. A wymusiÄ złomowanie osobówek z jednocyfrowym rocznikiem chcecie już teraz. kominki w domkach również. To może zacznijcie od producentów tych pieców a odczepcie siÄ od producentów samochodów. Pozdrawiam 42 |
Data: Wrzesien 12 2017 19:46:59 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Tue, 12 Sep 2017 19:36:23 +0200, RadoslawF NaprawdÄ wierzysz ze nowe samochody trujÄ bardziej niż te dwudziestoletnie? Diesle z DPF zdecydowanie mniej trujÄ niż dwudziestoletnie bez DPF. Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisaÄ zakazowi. Tzn. iloć takich PMów czy NOx o ile spadła po wprowadzeniu zakazu? Ĺťe zagraniczne miasta majÄ , nawet bez wprowadzenia zakazu, znacznie lepsze powietrze niż my, to nie podlega wÄ tpliwoĹci. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, Akurat dostawczych i autobusów, podejrzewam, zakaz nie obejmował. Te pewnie muszÄ siÄ naturalnie zezłomowaÄ. kominki w domkach również. Jak i inne kotły. ZresztÄ tu jest jeszcze wiÄkszy cyrk z atestami niż w samochodach. Niedawno na FM siÄ producent kotłów, chyba przez przypadek, wypruł na ten temat. :P Znaczy chciał obsmarowaÄ złych urzÄdników unijnych a wyszło jak wyszło. Dlatego ja od dawna optujÄ za zakazem palenia w kominkach i innych kotłach, nawet tych najwyższej "klasy" i piÄtnujÄ dopłaty do tych "nowoczesnych" spalinowych źródeł ciepła. -- Pozdor Myjk 43 |
Data: Wrzesien 14 2017 15:27:08 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-12 o 18:16, RadoslawF pisze: W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze: Dizle nie dymiÄ i nie wydzielajÄ trujÄ cych zanieczyszczeĹ. Te nalepki "Diesel musi dymiÄ!" to przecież nie o dieslach. SwojÄ drogÄ za samÄ takÄ nalepkÄ to należy siÄ wpierdol. 44 |
Data: Wrzesien 12 2017 17:17:58 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: RadoslawF | W dniu 2017-09-12 o 15:50, Myjk pisze: Nareszcie poczÄ tek koĹca trujÄ cego diesla. Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normÄ tyle razy przekroczyli. :-) Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach osobowych. Bo wprowadzÄ zakaz a powietrze dalej bÄdzie zanieczyszczone. Pozdrawiam 45 |
Data: Wrzesien 12 2017 15:39:23 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Poldek | W dniu 2017-09-11 o 13:19, pisze: -- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie... Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwaÄ ludzi wkoło? 46 |
Data: Wrzesien 12 2017 06:51:08 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwaÄ ludzi wkoło? 47 |
Data: Wrzesien 10 2017 23:01:38 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieĹci siÄ 48 |
Data: Wrzesien 11 2017 11:24:49 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Sun, 10 Sep 2017 07:52:45 -0700 (PDT), Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prÄdkoĹci Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku wydajnoĹci, co nie oznacza, że go nie ma. JeĹli natomiast zmniejszyli emisjÄ do zgodnej z normÄ , a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla zasady żeby w razie ujawnienia afery narobiÄ sobie kłopotów? No weź tak na logikÄ rozważ sytuacjÄ. Spróbuj chociaż. -- Pozdor Myjk 49 |
Data: Wrzesien 11 2017 03:47:16 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku 50 |
Data: Wrzesien 11 2017 03:42:24 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- JeĹli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma siÄ norm. 51 |
Data: Wrzesien 11 2017 12:54:43 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Mon, 11 Sep 2017 03:42:24 -0700 (PDT), tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a czÄstsze wypalanie DPFu jak i zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie... -- Pozdor Myjk 52 |
Data: Wrzesien 11 2017 04:12:16 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a czÄstsze wypalanie DPFu jak i 53 |
Data: Wrzesien 11 2017 14:47:25 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Mon, 11 Sep 2017 04:12:16 -0700 (PDT), PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego Może dlatego, że to twój sÄ siad i ty macie wspólne autosugestie. Niektórzy podĹwiadomie szukajÄ wyjaĹnieĹ i znajdujÄ rzeczy których nie ma -- to siÄ nazywa dysonans poznawczy. Skoro, jak sam przyznałeĹ, w emisji na drodze siÄ nic nie zmieniło po zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE spełniało normy), to niewiele też siÄ powinno zmieniÄ w podstawach sterowania silnikiem. Ale ty dalej bÄdziesz wpieraÄ, że VW, obnażone stojÄ c na krawÄdzi, po raz kolejny strzela sobie w stopÄ, bo NIE NAPRAWIAJÄC NIC naraża siÄ na doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii -- co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwaÄ o działanie na szkodÄ klienta. GDZIE TU LOGIKA siÄ pytam? -- Pozdor Myjk 54 |
Data: Wrzesien 11 2017 05:57:45 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Skoro, jak sam przyznałeĹ, w emisji na drodze siÄ nic nie zmieniło po 55 |
Data: Wrzesien 11 2017 08:36:45 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | Ech i tak do znudzenia :-) 56 |
Data: Wrzesien 11 2017 18:01:50 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Mon, 11 Sep 2017 08:36:45 -0700 (PDT), Ech i tak do znudzenia :-) Chyba tak. Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb. No to jak nie przechodziły jak przechodziły? Kiedy to wykryto musieli zrobiÄ update. Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe. Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz. Jak nie ma, skoro to dziÄki takiemu właĹnie testowi drogowemu, tj. zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem". JakoĹ Toyota utrzymuje parametry na teĹcie i na drodze. ChoÄ wg ciebie nie musi. Tak siÄ zastanawiam o co tobie właĹciwie chodzi. Kilka tysiÄcy Niemców siÄ myli albo Ty :-) Póki co to tylko ty, twój sÄ siad i jakiĹ niemiec w komentarzu odczuwa. -- Pozdor Myjk 57 |
Data: Wrzesien 11 2017 22:56:53 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- Chyba tak. 58 |
Data: Wrzesien 11 2017 15:56:34 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT), jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-) Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tÄ okazjÄ soft. Nie przechodziły "testów" na drodze. Po co wiÄc tak manipulowaÄ softem aby nadal był zmanipulowany tylko gorzej? 2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf JeĹli cokolwiek zmienili, w domyĹle aby POPPRAWIÄ wyniki na plus a nie na minus, to użytkownik nie może odczuwaÄ tego w postaci czÄstszego wypalania DPF! JeĹli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniajÄ c norm emisji, to jest to tylko i wyłÄ cznie autosugestia użytkownika. JeĹli faktycznie użytkownik odczuwa czÄstsze wypalanie, to wtedy nie poprawili wyników spalania, tylko je pogorszyli. No nie wiem ile razy ci to jeszcze trzeba bÄdzie powtórzyÄ. alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) WczeĹniej też spełniało warunki TESTOWE. Nie spełniało warunków DROGOWYCH. tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest Prawdpodobnie da siÄ, ale kosztem osiagów -- jak w przypadku zamulonej Toyoty. Wtedy jednak po akcji serwisowej oddadzÄ produkt niezgodny z tym co klient zakupił i bÄdzie można siÄ ubiegaÄ o rozwiÄ zanie umowy. Czyli zrobiÄ to, co stało siÄ w USA, acz tam jest w domyĹle dziÄki władzom i nie trzeba siÄ procesowaÄ o możliwoć zwrotu towaru. -- Pozdor Myjk 59 |
Data: Wrzesien 11 2017 11:21:10 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Myjk | Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie JeĹli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma siÄ norm. Ĺťe nie emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dziÄki czemu jest znacznie czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyĹ wspominałem i też chyba nie dotarło do Ciebie. Zachodzi wiÄc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieÄ co siÄ do Ciebie pisze? Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAÄ SPEĹNIENIA NORMY TYLKO I WYĹÄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZÄSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja teoria siÄ zwyczajnie nie trzyma kupy. -- Pozdor Myjk 60 |
Data: Wrzesien 11 2017 13:03:07 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: T. | W dniu 2017-09-08 o 23:43, Dykus pisze: Witam! W Puszczy Białowieskiej nie można sadziÄ drzew - ma byÄ nieskalana rÄkÄ ludzkÄ ... Tylko korniki mogÄ wpierdzielaÄ. T. 61 |
Data: Wrzesien 08 2017 01:53:15 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: | -- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płaÄ :-) 62 |
Data: Wrzesien 08 2017 12:45:38 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: z | W dniu 2017-09-08 o 10:53, pisze: -- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-) Co nie znaczy że trzeba przemilczać że czarne jest czarne a białe jest białe. Gimbaza przecież to czyta ;-) z 63 |
Data: Wrzesien 08 2017 12:46:56 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: z | i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-) 64 |
Data: Wrzesien 09 2017 08:49:28 | Temat: Re: Skoda - dieselgate | Autor: Jacek Maciejewski | Dnia Fri, 8 Sep 2017 12:46:56 +0200, z napisał(a): i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-) No a jak już rozp.. tą wredną unię to droga do 3 światowej wooolna! :) Tyle przecież jest do odzyskania - Prusy, Kowno, Lwów, Sudety, Lotaryngia i co tam jeszcze. -- Jacek I hate haters. |