Grupy dyskusyjne   »   Skrzynia Selespeed - problem

Skrzynia Selespeed - problem




1 Data: Listopad 19 2009 19:51:58
Temat: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 


Uff, coś mnie moja alfa przestała lubić :|

Najpierw mi się aku rozładował, ale kolega uratował, dziś znów nie udało mi
się ruszyć z parkingu, kontrolka od skrzyni (selespeed) mruga złowieszczo i
nie pozwala wrzucić biegu.

Rozczytałem trochę fora w sieci i pooglądałem moją niewierną z bliska -
olej w skrzyni jest - miernik co prawda jakiś taki nieprecyzyjny (szpatułka
bez żadnej podziałki, ale po wyczyszczeniu i wsunięciu cała uciaprana w
oleju więc chyba ok). Od dłuższego czasu wężyk odpowietrzania mi wypadał z
korka i nie umiem go w nim umocować na stałe, ale to chyba nie jakiś
problem.

Zaobserwowałem natomiast, że nie słychać pompy co się uruchamiała podczas
otwierania drzwi. Wygląda, że chyba ona jest winowajcą...

Teraz co? Dzwonić do ASO (jakieś opinie o katowickim Ganimex?), brać na hol
z kumplem i na warsztat? Może z pomocą kogoś wprawniejszego byłbym w stanie
coś poprawić samodzielnie?



--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl




2 Data: Listopad 19 2009 11:08:53
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Artur Kaszak 

On 19 Lis, 19:51, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Teraz co? Dzwonić do ASO (jakieś opinie o katowickim Ganimex?), brać na hol
z kumplem i na warsztat? Może z pomocą kogoś wprawniejszego byłbym w stanie
coś poprawić samodzielnie?

Miales wczesniej jakies objawy / problemy?
Jezeli od momentu rozladowania aku samochod juz nie jezdzil, to jest
szansa ze sie selespeed rozprogamowal. Wtedy tylko ASO i Examiner.

Mogl tez pasc przekaznik od pompy, stosunkowo popularna i prosta do
usuniecia usterka.

No i opisz dokladnie co sie dzieje - czy mruga wyswietlacz biegow? Czy
ta czerwona kontrolka? Pika?
Probowales "wymusic" wrzucenie biegu? Przytrzymaj dzwignie w pozycji
"+" przez kilka sekund.

Olej od sterowania dawno zmieniany?

Pozdr.,
Artur

3 Data: Listopad 19 2009 21:22:21
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Thu, 19 Nov 2009 11:08:53 -0800 (PST), Artur Kaszak napisał(a):

Teraz co? Dzwonić do ASO (jakieś opinie o katowickim Ganimex?), brać na hol
z kumplem i na warsztat? Może z pomocą kogoś wprawniejszego byłbym w stanie
coś poprawić samodzielnie?

Miales wczesniej jakies objawy / problemy?

Tak, ze parę razy miałem taką sytuację że nie chciał bieg wskoczyć przy
odpalaniu.
Raz też bieg zeskoczył sam w trakcie jazdy na luz (ale jadąc, nie stojąc z
włączonym silnikiem, bo wtedy standardowo zrzuca na luz chyba).
Zrobiła mi tak dzień wcześniej w parę minut po starcie, ale zaskoczyła po
paru próbach i autko jeździło potem parę godzin bez bóli.

Jezeli od momentu rozladowania aku samochod juz nie jezdzil, to jest
szansa ze sie selespeed rozprogamowal. Wtedy tylko ASO i Examiner.

Z aku to w ogóle było śmiesznie, bo kolega przyjechał i zabrał aku do
ładowania - samochód był bez prądu w sumie paręnaście godzin. Ale po
wsadzeniu naładowanego aku, autko pojechało do domu i potem dwa razy w
sumie zdążyłem nim jeszcze przejechać.


Mogl tez pasc przekaznik od pompy, stosunkowo popularna i prosta do
usuniecia usterka.

Niewiele mi to mówi, ale pogóglam za tym hasłem, dobrze wiedzieć że może to
być jednak coś prostego, bo się tyle naczytałem o usterkach SeleSpeed że
teraz mam pełne portki... choć jeździ się z nią super :)


No i opisz dokladnie co sie dzieje - czy mruga wyswietlacz biegow? Czy
ta czerwona kontrolka? Pika?

Pikać nie pika, zapala się na stałe i potem mruga kontrolka biegów. Odpalić
pojazd normalnie mogę, ale nie reaguje na próby zmiany biegów - kontrolka
nieustannie mruga.

Probowales "wymusic" wrzucenie biegu? Przytrzymaj dzwignie w pozycji
"+" przez kilka sekund.

Chyba zdarzyło mi się trzymać dłuższą chwilę na +, ale skoro sugerujesz że
może pomóc to jutro do niej zajrzę i spróbuję świadomie przytrzymać dłużej.


Olej od sterowania dawno zmieniany?

Hmm.. maszynę kupiłem parę miesięcy temu, dostałem sporo kartek z
zanotowanymi przebiegami kiedy co było zmieniane, ale kurde jak na złość o
do skrzyni tylko olej opisany jest (chyba kilka możliwych: Maxlife ATF, ATF
Dexvon III, Mercon).
Raczej się nie dowiem, kiedy był ostatnio wymieniany, wizualnie wygląda na
czysty ale to pewnie to nie działa tak jak w oleju silnikowym (tamten
czernieje).

Jeśli to może jakkolwiek pomóc to kupię i zaleję (bez kanału pewnie nie da
rady?), tylko w sieci proponują inny niż te co mam na kartce - Tutella zc
CS. Który więc wybrać?

--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

4 Data: Listopad 19 2009 13:31:16
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Artur Kaszak 

On 19 Lis, 21:22, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Tak, ze parę razy miałem taką sytuację że nie chciał bieg wskoczyć przy
odpalaniu.
Raz też bieg zeskoczył sam w trakcie jazdy na luz (ale jadąc, nie stojąc z
włączonym silnikiem, bo wtedy standardowo zrzuca na luz chyba).

Jezeli dobrze pamietam, to po zatrzymaniu trzyma na 1 przez 50 sekund,
potem zrzuca na N. Chyba, ze trzymasz noge na hamulcu, wtedy trzyma
sporo dluzej.

Przy takich objawach jak piszesz, to moze jeszcze byc problem z
polaczeniem elektrycznym przy dzwigni zmiany biegow - tam jest taka
smieszna wtyczka ktora potrafi dawac dziwne efekty.

A jeszcze co do pompy - nie miales sytuacji, ze po dluzszej jezdzie
potrafi zglupiec? Wolniej zmieniac biegi na przyklad?

Niewiele mi to mówi, ale pogóglam za tym hasłem, dobrze wiedzieć że może to
być jednak coś prostego, bo się tyle naczytałem o usterkach SeleSpeed że
teraz mam pełne portki... choć jeździ się z nią super :)

No nie da sie ukryc ze SS potrafi sie kosztownie zepsuc. Ale wiekszym
problemem jest totalny brak wiedzy wsrod mechanikow, wlacznie z ASO. W
tym kraju osob znajacych sie na tej skrzyni jest raptem kilka. Za to
jest cala masa wymieniaczy, przy ktorych naprawde - kieszen boli :)

Przekaznik ztcp to koszt rzedu 50 zl, wymiana 30 sekund. Tylko dostac
go zapewne mozesz tylko w ASO.

Pikać nie pika, zapala się na stałe i potem mruga kontrolka biegów. Odpalić
pojazd normalnie mogę, ale nie reaguje na próby zmiany biegów - kontrolka
nieustannie mruga.

Bez Examinera to zadna diagnoza, ale to generalnie wskazuje na problem
cisnienia w ukladzie. Czyli przekaznik, pompa, ew jakas nieszczelnosc.
Patrzyles czy nie ma kaluzy pod autem?

Chyba zdarzyło mi się trzymać dłuższą chwilę na +, ale skoro sugerujesz że
może pomóc to jutro do niej zajrzę i spróbuję świadomie przytrzymać dłużej.

Sprobuj, po kilku sekundach wahania skrzynia powinna "cos" zrobic.
Moze wrzuci bieg, a moze zacznie migac kontrolka. Mozesz tez sprobowac
przyciskiem na kierownicy - to na wypadek gdyby to wajha od biegow
padla :)

Jeśli to może jakkolwiek pomóc to kupię i zaleję (bez kanału pewnie nie da
rady?), tylko w sieci proponują inny niż te co mam na kartce - Tutella zc
CS. Który więc wybrać?

Jezeli olej jest w zbiorniku, to dolewka / zmiana raczej w tej
sytuacji nic nie zmieni. Ale jak uruchomisz samochod, to warto o tym
pomyslec. Tutella ma dobra opinie, ale na dobrym Dexron III tez bedzie
dzialac.

Pozdr.,
A.

5 Data: Listopad 20 2009 15:48:02
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: radekp@konto.pl 

Thu, 19 Nov 2009 21:22:21 +0100, w <19o2ebgxws8f9$.dlg@kapselek.net>, Kapsel
<kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Olej od sterowania dawno zmieniany?

Hmm.. maszynę kupiłem parę miesięcy temu, dostałem sporo kartek z
zanotowanymi przebiegami kiedy co było zmieniane, ale kurde jak na złość o
do skrzyni tylko olej opisany jest (chyba kilka możliwych: Maxlife ATF, ATF
Dexvon III, Mercon).

Dedykowany przez AR to Tutela CS Speed (olej hydrauliczny typu ATF Dexron III +
dodatki) i raczej bym nie eksperymentował z innym, a już na pewno nie z
mieszaniem (kolor żółto-złoty, Dextrony są z reguły chyba czerwone - zobacz
jaki masz). Wymiana co 30kkm, olej ten wciąga wilgoć.

Przyda ci się ten link:
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page59/page59.html

ten pewnie też:
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page46.html
ze szczególnym uwzględnieniem:
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page49/page49.html

ale musisz mieć dostęp do Examinera. Bez odczytania ECU niewiele zdziałasz.

No i do bookmarków ten :)
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/index.html

6 Data: Listopad 21 2009 10:29:15
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Fri, 20 Nov 2009 15:48:02 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Olej od sterowania dawno zmieniany?

Hmm.. maszynę kupiłem parę miesięcy temu, dostałem sporo kartek z
zanotowanymi przebiegami kiedy co było zmieniane, ale kurde jak na złość o
do skrzyni tylko olej opisany jest (chyba kilka możliwych: Maxlife ATF, ATF
Dexvon III, Mercon).

Dedykowany przez AR to Tutela CS Speed (olej hydrauliczny typu ATF Dexron III +
dodatki) i raczej bym nie eksperymentował z innym, a już na pewno nie z
mieszaniem (kolor żółto-złoty, Dextrony są z reguły chyba czerwone - zobacz
jaki masz). Wymiana co 30kkm, olej ten wciąga wilgoć.

Przyda ci się ten link:
(CIACH!)

łał ile wiadomości :)
to będzie długi weekend, jeszcze pewnie podpytam o to i owo, ale tymczasem
dzięki Wam serdecznie za pomoc bo znajomi tylko wytrzeszczają oczy na hasło
"selespeed" i tyle z tego ;]

Załatwiłem holowanie, to się pewnie skończy w katowickim Ganimeksie, ale
poedukuję się jeszcze, może coś sami wykombinujemy :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

7 Data: Listopad 26 2009 13:26:34
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Bartek 

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:8b81zfr6ipf0.dlgkapselek.net...

Fri, 20 Nov 2009 15:48:02 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Olej od sterowania dawno zmieniany?

Hmm.. maszynę kupiłem parę miesięcy temu, dostałem sporo kartek z
zanotowanymi przebiegami kiedy co było zmieniane, ale kurde jak na złość
o
do skrzyni tylko olej opisany jest (chyba kilka możliwych: Maxlife ATF,
ATF
Dexvon III, Mercon).

Dedykowany przez AR to Tutela CS Speed (olej hydrauliczny typu ATF Dexron
III +
dodatki) i raczej bym nie eksperymentował z innym, a już na pewno nie z
mieszaniem (kolor żółto-złoty, Dextrony są z reguły chyba czerwone -
zobacz
jaki masz). Wymiana co 30kkm, olej ten wciąga wilgoć.

Przyda ci się ten link:
(CIACH!)

łał ile wiadomości :)
to będzie długi weekend, jeszcze pewnie podpytam o to i owo, ale tymczasem
dzięki Wam serdecznie za pomoc bo znajomi tylko wytrzeszczają oczy na
hasło
"selespeed" i tyle z tego ;]

Załatwiłem holowanie, to się pewnie skończy w katowickim Ganimeksie, ale
poedukuję się jeszcze, może coś sami wykombinujemy :)


daj znac, jak tam sie sprawy maja.




--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

8 Data: Listopad 26 2009 19:59:04
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Thu, 26 Nov 2009 13:26:34 +0100, Bartek napisał(a):

daj znac, jak tam sie sprawy maja.

Rodzinne sprawy wyszły i nie jestem wciąż w stanie się tym autkiem zająć...
Dziś udało mi się je odpalić i przestawić na parking, bo stało przy ulicy
niezbyt elegancko. Wygląda więc, że na zimno jeździ :]

Co umiałem sprawdzić sam (niewiele tego) to zrobiłem, teraz zamierzam
podzwonić po aso i obiecujących warsztatach, dogadać się na spotkanie z
examinerem i potem się zobaczy. Sam już więcej nie umiem zrobić, a znajomi
na hasło selespeed robią wielkie oczy i mówią, że automatów nie umieją :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

9 Data: Listopad 23 2009 21:12:00
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Thu, 19 Nov 2009 19:51:58 +0100, Kapsel napisał(a):

Uff, coś mnie moja alfa przestała lubić :|
 
Kontynuując wątek...

Dziś dostałem smutną wiadomość i wyszło że wkrótce dłuższa podróż mnie
czeka (~300km).
W związku z tym problem skrzyni stał się naglący... uzbrojony jako tako w
wiedzę z linków coś tam chciałem podziałać z moją włoszką, a ta wzięła i
zaczęła biegi zmieniać :] Co prawda kontrolka wciąż mrugała, ale jeździ w
przód i w tył, biegi zmienia jakby z lekkim opóźnieniem, ale zmienia. W
trasie nie próbowałem bo strach wyjechać teraz i potem spychać z ulicy.

W sumie po tych przygodach i braku jasnej diagnozy, strach w taką dłuższą
trasę jechać. Kolega mi podrzucił namiary na jakiś warsztat od skrzyń
automatycznych co niby się powinienem dokulać i może by coś powiedzieli.
http://www.asbpalka.eu - zna ich ktoś? Chciałbym jutro zadzwonić i dopytać,
może by tam jakiś przegląd uskutecznili - dobry to pomysł ogółem?

 
--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

10 Data: Listopad 23 2009 22:11:04
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Maciej Loret 



Witam.

W sumie po tych przygodach i braku jasnej diagnozy, strach w taką dłuższą
trasę jechać. Kolega mi podrzucił namiary na jakiś warsztat od skrzyń
automatycznych co niby się powinienem dokulać i może by coś powiedzieli.
http://www.asbpalka.eu - zna ich ktoś? Chciałbym jutro zadzwonić i dopytać,
może by tam jakiś przegląd uskutecznili - dobry to pomysł ogółem?

Tyle, że Twoja skrzynia nie jest automatyczna...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl

11 Data: Listopad 23 2009 22:42:03
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Mon, 23 Nov 2009 22:11:04 +0100, Maciej Loret napisał(a):

W sumie po tych przygodach i braku jasnej diagnozy, strach w taką dłuższą
trasę jechać. Kolega mi podrzucił namiary na jakiś warsztat od skrzyń
automatycznych co niby się powinienem dokulać i może by coś powiedzieli.
http://www.asbpalka.eu - zna ich ktoś? Chciałbym jutro zadzwonić i
dopytać,
może by tam jakiś przegląd uskutecznili - dobry to pomysł ogółem?

Tyle, że Twoja skrzynia nie jest automatyczna...

Noo dajmy, że elektroniczna, czy jaka tam inna ;) Zakładam (mylnie?) że ten
zakład może mieć o niej większe pojęcie niż pierwszy z brzegu warsztat.
Zadzwonię i dopytam u źródła, ale z warsztatami to różnie jest, a znajomi
nic u nich nie robili więc nie wiem jak z poziomem usług.

Bo jak robiłem ostatnio zawieszenie w "normalnym" zakładzie, to mi się
przyznali po fakcie że mieli mały problem z wjechaniem na podnośnik ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

12 Data: Listopad 24 2009 00:13:07
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Maciej Loret 

Witam.

Noo dajmy, że elektroniczna, czy jaka tam inna ;)

Raczej inna, bo bardziej chyba manualna niż automatyczna.

Jeździłem 3 lata takim autem.
I OIDP, to najlepszy spec od SS urzęduje w Bielsku-Białej - chyba ASO Fiata/AR, ale głowy nie dam.

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl

13 Data: Listopad 25 2009 02:10:28
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Artur Kaszak 

On 23 Lis, 22:42, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Noo dajmy, że elektroniczna, czy jaka tam inna ;) Zakładam (mylnie?) że ten
zakład może mieć o niej większe pojęcie niż pierwszy z brzegu warsztat.
Zadzwonię i dopytam u źródła, ale z warsztatami to różnie jest, a znajomi
nic u nich nie robili więc nie wiem jak z poziomem usług.

Tak jak Ci pisalem wczesniej, na tych skrzyniach malo kto sie zna.
Jest to na tyle specyficzne rozwiazanie, ze raczej szukaj wsrod
Alfoskich
warsztatow. Z automatem ta skrzynia ma technicznie niewiele wspolnego.

Przy objawach takich jak uzupelniles - to moze byc pompa. Zapewne
zaczelo
troche dzialac, bo sie ochlodzilo, ale jak po paru kilometrach olej
sie zagrzeje,
to skrzynia sie postawi.
Podjedz na Examiner i zobacz jakie jest cisnienie w ukladzie przy
normalnej pracy
(wrzucony bieg) i jak bardzo spada gdy szybko zmieniasz biegi z
jednego na drugi.

Pozdr.,
Artur

14 Data: Grudzień 08 2009 19:54:35
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Thu, 19 Nov 2009 19:51:58 +0100, Kapsel napisał(a):

Uff, coś mnie moja alfa przestała lubić :|

Obiecałem napisać jak się sprawy wyjaśnią...

....ostatnio w końcu mogłem trochę się autkiem zająć, w serwisie Fiata się
wypięli, chciałem ją do katowickiego Ganinexu przetoczyć, ale... coś tam
podłubałem sam, jakaś rurka (odpowietrzanie?) od pojemnika na olej była
wypadnięta, to wetknąłem, po parkingu pojeździłem trochę, potem z kumplem
(żeby można było zepchnąć w razie co ;]) po mieście i ta smoczyca jeździ
jakby nigdy nic! :]

I teraz nie wiem, trzeba by by się umówić na ten egzaminer pewnie, może coś
wyjdzie, ale ta rurka mnie zastanawia... ona słabo siedzi (stężała się ta
rurka i źle trzyma w tym korku, utwardziła się strasznie) i może to
odpowietrzanie (o ile to jest jej funkcja) wtedy nie działało i stąd
problemy? Siedzi ta rurka tak na słowo honoru teraz i zakładam że może znów
wypaść, przykleję ją może do tego korka albo co...


--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

15 Data: Grudzień 08 2009 20:01:40
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: radekp@konto.pl 

Tue, 8 Dec 2009 19:54:35 +0100, w <2zs6nedspoje.dlg@kapselek.net>, Kapsel
<kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(-a):

I teraz nie wiem, trzeba by by się umówić na ten egzaminer pewnie, może coś
wyjdzie, ale ta rurka mnie zastanawia... ona słabo siedzi (stężała się ta
rurka i źle trzyma w tym korku, utwardziła się strasznie) i może to
odpowietrzanie (o ile to jest jej funkcja) wtedy nie działało i stąd
problemy? Siedzi ta rurka tak na słowo honoru teraz i zakładam że może znów
wypaść, przykleję ją może do tego korka albo co...

Sprawdź w katalogu online (ePer - znajdziesz na google), spisz nr katalogu,
pojedź do Fiata i zamów. W katalogu od razu będziesz miał przyblizoną cenę.

16 Data: Grudzień 08 2009 11:10:04
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Artur Kaszak 

On Dec 8, 7:54 pm, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Thu, 19 Nov 2009 19:51:58 +0100, Kapsel napisał(a):
I teraz nie wiem, trzeba by by się umówić na ten egzaminer pewnie, może coś
wyjdzie, ale ta rurka mnie zastanawia... ona słabo siedzi (stężała się ta
rurka i źle trzyma w tym korku, utwardziła się strasznie) i może to
odpowietrzanie (o ile to jest jej funkcja) wtedy nie działało i stąd
problemy? Siedzi ta rurka tak na słowo honoru teraz i zakładam że może znów
wypaść, przykleję ją może do tego korka albo co...

Rurka raczej bez związku :)
Długo jeździłeś na próbę? Olej od sterowania, w zimie, potrafi przez
godzinę jazdy nie rozgrzać się w pełni.

Jedź na ten Examiner, tylko do kogoś kumatego. Wskazania trzeba umieć
interpretować, inaczej wymieni Ci pół samochodu.

Pozdr.,
A.

17 Data: Grudzień 08 2009 20:17:52
Temat: Re: Skrzynia Selespeed - problem
Autor: Kapsel 

Tue, 8 Dec 2009 11:10:04 -0800 (PST), Artur Kaszak napisał(a):

On Dec 8, 7:54 pm, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Thu, 19 Nov 2009 19:51:58 +0100, Kapsel napisał(a):
I teraz nie wiem, trzeba by by się umówić na ten egzaminer pewnie, może coś
wyjdzie, ale ta rurka mnie zastanawia... ona słabo siedzi (stężała się ta
rurka i źle trzyma w tym korku, utwardziła się strasznie) i może to
odpowietrzanie (o ile to jest jej funkcja) wtedy nie działało i stąd
problemy? Siedzi ta rurka tak na słowo honoru teraz i zakładam że może znów
wypaść, przykleję ją może do tego korka albo co...

Rurka raczej bez związku :)
Długo jeździłeś na próbę? Olej od sterowania, w zimie, potrafi przez
godzinę jazdy nie rozgrzać się w pełni.

Jedź na ten Examiner, tylko do kogoś kumatego. Wskazania trzeba umieć
interpretować, inaczej wymieni Ci pół samochodu.

W sumie te jazdy były takie właśnie że na raz to z pół godziny w trasie
było. Faktycznie mogło się nie rozgrzać do pełna, choć z drugiej strony w
krytycznym czasie nie startowała krowa nawet po paru dniach chłodzenia...

Czasem robię wypady gdzieś dalej więc wolę zdiagnozować przyczynę, examiner
więc ją czeka, tylko muszę wynaleźć właśnie kogoś kto się zna. Ktoś miał
doświadczenia z katowickim Ganinexem?

--
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Skrzynia Selespeed - problem