Grupy dyskusyjne   »   Sprzedaję mojego golfera :(

Sprzedaję mojego golfera :(



1 Data: Styczen 14 2011 12:07:17
Temat: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

Oklejony, więc nie krzyczcie e spam! ;)

Na razie jeszcze nigdzie nie wrzuciem ogoszenia, muszę cyknąć fotki, więc tu przedpremierowo "testuję" trochę przydugi, ale niektrzy tak lubieją, opis:


VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant

Cena: 8000z
Rocznik: 1996
Silnik: turbo diesel 1900cm3, 90KM
Przebieg: 373 000 km
Kolor: ciemno zielony, metalic

Auto w świetnym stanie. Mimo swojego wieku i przebiegu (wbrew pozorom, wcale nie duego – po prostu brzydzę się nagminnym w Polsce kręceniem licznikw, więc podaję prawdziwy – to ok. 26 tys. km rocznie, więc przeciętny, normalny przebieg) samochd ma się bardzo dobrze. Na liczniku wyświetla się przebieg 73 tys, ale ten typ tak ma ;) Po prostu po przekroczeniu 300 tys znika z wyświetlacza napis „Total” i licznik zaczyna liczyć od zera (to normalny objaw, na youtubie jest sporo filmikw pokazujących ten moment, jednak polscy „handlarze” o tym gośno nie mwią, bo wykorzystują ten fakt do oszukiwania klientw).

Historia:
Samochd by przeznaczony na rynek francuski (stąd nietypowe wyposaenie, ale o tym pniej). Niemniej jednak pierwszym waścicielem by Niemiec (pewnie mieszka lub pracowa w tym czasie we Francji). Pniej auto trafio do niemieckiego komisu, skąd kupi go dla siebie pracujący tam Polak. Po powrocie do Polski, w związku z kupnem Golfa planowa sprzedać swoją starą Astrę, ale nie by w stanie jej sprzedać za taką kasę, jaką by chcia, więc skończyo się na sprzeday Golfa. Wiosną 2002 roku zamieści w lokalnej prasie ogoszenie, ktre znalaz mj znajomy. Pojechaliśmy, obejrzeliśmy i kupiliśmy. Mia wtedy przebieg 212 km. Ja byem ju po obejrzeniu co najmniej kilku podobnych Golfw i ten na tle konkurencji zdecydowanie wyrnia się na plus swoim stanem.

„Przygody”:
Przejechaem tym samochodem ponad 150 tys. km. Byem kilka razy we Francji, na Sowacji, w Czechach, na Węgrzech. Nigdy nie zawid. Usterki jakie mnie spotkay przez 6 lat eksploatacji to: uszkodzenie czujnika oleju (koszt 20z), uszkodzenie pompy wspomagania (ok. 250z), awaria podnośnika tylnej szyby (naprawa ok. 100z), uszkodzona kostka stacyjki (100z z wymianą), uszkodzona tylna belka – to z winy mechanika, ktry w porę nie zdiagnozowa, co byo przyczyną stukw z ktrymi do niego przyjechaem, w efekcie zuyte tuleje wybiy gniazdo w belce i trzeba byo ją wymienić (uywana belka 200z i drugie tyle wymiana). W sumie poniej 1000z na naprawy przez 6 lat! (nie liczę oczywiście elementw ktre się zuywają z racji eksploatacji, ale w tym samochodzie to te niedue koszty). Z rzeczy, ktre mona aktualnie mu zarzucić, to niedziaająca funkcja wewnętrznego obiegu powietrza (nigdy tego nie prbowaem naprawiać, po prostu nie uywam) i usterka otwierania prawej tylnej szyby – z przycisku w drzwiach mona ją otworzyć ale nie mona zamknąć, mona jednak zamykać za pomocą sterowania z przodu, więc to problem chyba w samym przeączniku.

Blacharka:
Z „przygd” blacharskich mia tylko wymianę klapy z tyu. Byo to jeszcze w Niemczech, zanim go kupiem. Podejrzewam, e uderzony nie mg być mocno, bo nie ma adnych śladw innych napraw, grama szpachli, nawet lampa nie bya wymieniona tylko pęknięta i sklejona (choć mnie to wkurzao i ją wymieniem na nową). U nas pewnie by klapa bya szpachlowana, ale Niemcy ją wymienili. Spartolili tylko lakier na niej, bo gdzieniegdzie go poaowali i jest ciut jaśniejszy (chyba prześwituje podkad), poza tym u gry klapy odazi warstwa wierzchnia (ta przezroczysta). Podobnie sprawa się ma z prawym lusterkiem (widocznie te byo malowane). Na karoserii jest kilka pytkich rys. Rdza pojawia się sporadycznie – na progach w miejscach, gdzie ączy się uszczelka drzwi, nadkola od strony drzwi (chyba coś byo le zaprojektowane bo dostaje się tam boto i liście i gnije), dolny rant lewego progu – tam kiedyś jakiś oponiarz le podstawi podnośnik i się rancik zagią, a ja w porę nie zauwayem, eby zabezpieczyć. Wszystkie ogniska rdzy jakie znalazem przed ostatnią zimą oczyściem i zabezpieczyem. Są one w miejscach niewidocznych z zewnątrz i nie wpywają na estetykę.

Silnik:
Ma jedną wadę – jest do gośny. Reszta, to ju tylko zalety! No, chyba e ktoś się chce ścigać, to moe jeszcze narzekać na brak mocy. Ale prawda jest taka, e przy tej masie auta 90KM w zupeności wystarcza do cakiem dynamicznej jazdy. Na niemieckiej autostradzie z czteroosobową rodziną i bagaami na pokadzie w zeszym roku rozpędziem go do 197km/h (licznikowe, gps wskazywa ciut poniej 190) i normalnie dao się jechać - ona kazaa mi zwolnić dopiero jak spojrzaa na licznik ;). Spalanie (wg komputera, ale sprawdzaem – nie przekamuje, pokrywa się z rzeczywistym spalaniem) na trasie przy prędkościach 80-100km/h – 4,2 l/100km, przy 120-140km/h – 5 l/100km, w mieście i w trasie pow. 140km/h – 6 l/100km, w korkach oczywiście potrafi spalić więcej, ale naprawdę sporadycznie zdarzao mi się, eby komputer pokaza spalanie większe ni 8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona „wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136 KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się cakowitą bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma tzw. „efektu turbodziury”, nie ma usterkowego i kosztownego w naprawie koa dwumasowego. Jedynym wraliwym elementem jest turbospręarka, ale większo problemw z nią związanych wynika z niewiedzy i zego traktowania – silnika turbo nie wolno przeciąać gdy jest zimny, trzeba odczekać przed wyączeniem, trzeba przestrzegać terminowej wymiany oleju. Ja samochd traktowaem zgodnie z tymi zasadami i to owocuje – stan silnika mimo swojego przebiegu nie budzi adnych zastrzeeń.

Wyposaenie:
Jest to wersja GT, czyli najbogatsza z „cywilnych” (wyej to ju tylko usportowiona GTI). Jak pisaem, to auto byo przeznaczone na rynek francuski. Jego wyposaenie odbiega więc od typowego i moe budzić pewne zastrzeenia - sam byem podejrzliwy kupując auto z 96 roku bez poduszki powietrznej. Po poszukiwaniach w Internecie, sprawdzeniu oznaczeń wyposaenia z naklejki umieszczonej pod wykadziną w baganiku, okazao się, e wszystko jest ok. Po prostu dla francuzw przygotowane byo auto, ktre ma min. wyposaenia związanego z bezpieczeństwem, za to duo (jak na tamte czasy i klasę auta) z komfortem i estetyką. Nie ma więc adnej poduszki powietrznej, nie ma ABS’u, nie ma nawet dodatkowego środkowego świata stop. Z bezp. ma jedynie pirotechniczne napinacze pasw i wzmocnienia w drzwiach. Ma za to:
- 4 x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka,
- komputer pokadowy,
- fabryczny centralny zamek,
- klimatyzację,
- fotele z trzymaniem bocznym,
- asymetrycznie dzieloną tylna kanapę,
- oryginalne alufelgi 14’’
- podwjne lampy z przodu,
- plastikowe nakadki na nadkolach,
- przyciemnione tylne lampy,
Samochd jest nie modyfikowany, nie tuningowany. Jedyne zmiany w stosunku do wyposaenia fabrycznego to monta alarmu, obszycie kierownicy skrą oraz wymiana gośnikw i wytumienie drzwi. Nie ma w samochodzie adnego „druciarstwa” i chaupniczych patentw.

Powd:
Szkoda sprzedawać. I niektrzy mwią, e nie warto – w Internecie zajedone i wypicowane Golfy z tego rocznika chodzą za śmieszne pieniądze, więc cięko będzie znaleć chętnego, ktry zapaci za to auto godziwe pieniądze. Ale postanowiliśmy zainwestować w przyczepę kempingową, planujemy sporo jedzić po caej europie i Golf – nie ma się co oszukiwać – jest ju w podeszym wieku jak na takie wybryki. Jest więc decyzja i środki na nowsze, większe, bardziej komfortowe i mocniejsze auto, a z Golfem trzeba się poegnać :(. Jeszcze gdyby się zaczą sypać, to byoby mi atwiej, a tak cay czas się obawiam, e kiedy ja będę zbiera kasę na kosztowne naprawy nowego samochodu, Golf będzie bezawaryjnie suy nowemu waścicielowi…




--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!



2 Data: Styczen 14 2011 12:11:26
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Jarek Andrzejewski 

On Fri, 14 Jan 2011 12:07:17 +0100, Krzysiek Niemkiewicz

Szkoda sprzedawa. I niektrzy mwi, e nie warto - w Internecie
zajedone i wypicowane Golfy z tego rocznika chodz za mieszne
pienidze, wic ciko bdzie znale chtnego, ktry zapaci za to auto
godziwe pienidze.

daj zna, czy mieli racj :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

3 Data: Styczen 14 2011 03:44:41
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Czarek Daniluk 

On 14 Sty, 12:07, Krzysiek Niemkiewicz
wrote:

Oklejony, wic nie krzyczcie e spam! ;)

Na razie jeszcze nigdzie nie wrzuciem ogoszenia, musz cykn fotki,
wic tu przedpremierowo "testuj" troch przydugi, ale niektrzy tak
lubiej, opis:

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant

Cena: 8000z
Rocznik: 1996
Silnik: turbo diesel 1900cm3, 90KM
Przebieg: 373 000 km
Kolor: ciemno zielony, metalic

Chciabym tyle wzi za swojego ;)

Pozdrawiam !!

PS:
Nie sprzedaj, jed do upadego :D cho gono MK3 TDI zaczyna
mnie lekko wkurza.

Jaki masz engine - 1z, AHU czy ALE ?

4 Data: Styczen 14 2011 12:58:25
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

W dniu 2011-01-14 12:44, Czarek Daniluk pisze:

Jaki masz engine - 1z, AHU czy ALE ?

1Z

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

5 Data: Styczen 15 2011 00:17:55
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Artur Malg 

W dniu 2011-01-14 12:58, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

W dniu 2011-01-14 12:44, Czarek Daniluk pisze:

Jaki masz engine - 1z, AHU czy ALE ?

1Z

LOL - zupenie jak w moim pasku z 1989 ;)


--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

6 Data: Styczen 14 2011 03:50:33
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: choczsz 

On 14 Sty, 12:07, Krzysiek Niemkiewicz
wrote:

Kolego z calym szacunkiem ale jak cene podzielisz przez 2 to moze
bedzie realna.
Niestety takie zycie.
Sam uzytkuje auto, niewiele mlodsze, utrzymuje je w sprawnosci i
bezwypadkowosci, ale zdaje sobie sprawe ze w razie sprzedazy dostane
za nie tyle co nic.
Masz auto 15 letnie, slabo wyposazone (jeden duzy plus to klima, poza
tym sporo powaznych brakow) i wierze, ze jest zadbane ale to niewiele
zmienia.
Chwala Ci za szczerosc co do przebiegu (ktory przeciez jest tak
naprawde niski) ale rynek aut jest popsuty masa odpicowanych i
kreconych wrakow. Kupujacy wierza w bajki i chca wierzyc, tutaj
uczciwy dostaje po dupie - przykre.
Bez urazy - tak tylko pisze, ze moze lepiej zejsc na ziemie.
Nie jestes jedynym, ktory staje przed sprzedaza fajnego auta i szkoda
mu go puscic za grosze.
Niestety na samochodach finansowo sie traci, chyba ze jest sie
oszukujacym handlarzem.
I tak masz duzy handicap w postaci marki VW ktora sprzedac latwo, ale
mimo wszystko za taka cene moim zdaniem nie znajdziesz amatora,
chociaz Ci tego zycze.

7 Data: Styczen 29 2011 16:18:56
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor:

No niestety cena rzeczywicie zbyt wysoka.
Wydaje mi si, e mona spokojnie kupi dobrego golfa III (gdzie to tylko wersja
GT) za duo mniejsze pienidze.
Ja sama kupiam golfa rwnie w budzie III tyle, e wersja VR6 i musz przyzna,
e zapaciam jedynie 7000 pln to bya naprawd okazja.
Samochd w stanie bardzo dobrym, pene wyposaenie no i wiadomo moc inna.
Nie wydaje mi si, e majc 90KM i pen rodzin w samochodzie mona jecha
"dynamicznie", a prdko 197km/h to ju chyba jakie zadzieranie silnika.



--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

8 Data: Styczen 14 2011 12:56:23
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Marek Giżyński 

8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
„wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się cakowitą
bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

m.

9 Data: Styczen 14 2011 13:01:57
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

W dniu 2011-01-14 12:56, Marek Giyński pisze:

8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
„wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się cakowitą
bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedzia, a ja tego faktycznie nie sprawdziem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

10 Data: Styczen 14 2011 04:34:03
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Czarek Daniluk 

On 14 Sty, 13:01, Krzysiek Niemkiewicz
wrote:

W dniu 2011-01-14 12:56, Marek Giyski pisze:

>> 8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
>> "wydusi" duo wicej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
>> KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca si cakowit
>> bezawaryjnoci. "Kopci" duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

> I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

Mog si myli, tak mi kiedy kto powiedzia, a ja tego faktycznie nie
sprawdziem :( Doczytam w necie i jeli masz racj to poprawi.

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

Jeli ju to napewno nie 1Z - nie wiem, ale wydaje mi si, i w MK4
ju 1Z te nie siedzia.
Raczej jest to nowsza mutacja tego silnika, zreszt wszystkie 1,9TDI
to moim zdaniem wiksze lub mniejsze mutacje starego 1Z :)

Pozdrawiam !

11 Data: Styczen 14 2011 13:52:17
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Marek Giżyński 

W dniu 2011-01-14 13:01, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

W dniu 2011-01-14 12:56, Marek Giyński pisze:
8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
„wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się cakowitą
bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedzia, a ja tego faktycznie nie
sprawdziem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.


ARL w Top-Sport, BPX w Ibizie Cupra. Leon Cupra nigdy nie mial diesla pod maska. Jest jeszcze Cupra4 z ARL'em, ale to tylko taka ladna nazwa na pseudo 4x4 Top-Sporta.

Nie wspomne o tym, ze to silniki PD i turbo ze zmienna geometria. Inna epoka.

m.

12 Data: Styczen 14 2011 17:13:05
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: kamil 

On 14/01/2011 12:52, Marek Giyński wrote:

W dniu 2011-01-14 13:01, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
W dniu 2011-01-14 12:56, Marek Giyński pisze:
8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
„wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się
cakowitą
bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedzia, a ja tego faktycznie nie
sprawdziem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.


ARL w Top-Sport, BPX w Ibizie Cupra. Leon Cupra nigdy nie mial diesla
pod maska. Jest jeszcze Cupra4 z ARL'em, ale to tylko taka ladna nazwa

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/41727/seat_leon.html

--
Pozdrawiam
Kamil

13 Data: Styczen 16 2011 12:29:25
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Marek Giżyński 

W dniu 2011-01-14 18:13, kamil pisze:

On 14/01/2011 12:52, Marek Giyński wrote:
W dniu 2011-01-14 13:01, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
W dniu 2011-01-14 12:56, Marek Giyński pisze:
8 l/100km. Ten silnik to sprawdzona konstrukcja, z ktrej mona
„wydusić” duo więcej (seat Leon cupra z tym silnikiem ma firmowo 136
KM), jednak w tej podstawowej, niewysilonej wersji odpaca się
cakowitą
bezawaryjnością. „Kopci” duo mniej ni niejeden nowy diesel, nie ma

I po co rozpowszechniasz ta bzdure, ze ten silnik pakowano do Cupry?

Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedzia, a ja tego faktycznie nie
sprawdziem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.


ARL w Top-Sport, BPX w Ibizie Cupra. Leon Cupra nigdy nie mial diesla
pod maska. Jest jeszcze Cupra4 z ARL'em, ale to tylko taka ladna nazwa

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/41727/seat_leon.html

Tak - Top-Sport ladnie nazwany na rynek UK - nic ponad to. :)

m.

14 Data: Styczen 14 2011 13:06:42
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Excite 

W dniu 14.01.2011 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

Cena: 8000z
Rocznik: 1996

Wygląda na to e chyba nie chcesz sprzedawać tego auta. Powodzenia w szukaniu kupca za taką cenę.
2 lata temu sprzedawaem Golfa II z 91r w świetnym stanie. Wersja GT bez gazu, lakier byszczący, silnik po remoncie, wszystko sprawne, nawet lampy wymienione eby lepiej świeciy, adnych tuningw, alufelgi oryginalne z golfa III i komplet zimwek na stalwkach. Te myślaem e jak stan jest świetny to za 3000z na pewno pjdzie. Ale realia są takie e poszed za 1900z i to z wielkim problemem bo nikt "starego grata" nie chcia kupić droej ni najtańsza rynkowa cena dla jeszcze jedących sztuk.

15 Data: Styczen 14 2011 13:13:53
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Karolek 

W dniu 2011-01-14 13:06, Excite pisze:

W dniu 14.01.2011 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Cena: 8000z
Rocznik: 1996

Wygląda na to e chyba nie chcesz sprzedawać tego auta. Powodzenia w
szukaniu kupca za taką cenę.

Nie kupca, tylko frajera.


--
Karolek

16 Data: Styczen 14 2011 06:18:19
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: amos 

On 14 Sty, 13:13, Karolek  wrote:

>> Cena: 8000z
>> Rocznik: 1996

> Wyglda na to e chyba nie chcesz sprzedawa tego auta. Powodzenia w
> szukaniu kupca za tak cen.

Nie kupca, tylko frajera.

Spoko spoko, ycie go wyprostuje. Najwyrazniej jednak auto mialo
jakiegos dzwona a kierownik po uderzeniu w glowe do dzis nie moze
dojsc do siebie.
--
amos

17 Data: Styczen 15 2011 00:13:23
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "Excite"  napisa w wiadomości

Cena: 8000z
Rocznik: 1996

Wygląda na to e chyba nie chcesz sprzedawać tego auta. Powodzenia w szukaniu kupca za taką cenę.
2 lata temu sprzedawaem Golfa II z 91r w świetnym stanie. Wersja GT bez gazu, lakier byszczący, silnik po remoncie, wszystko sprawne, nawet lampy wymienione eby lepiej świeciy, adnych tuningw, alufelgi oryginalne z golfa III i komplet zimwek na stalwkach. Te myślaem e jak stan jest świetny to za 3000z na pewno pjdzie. Ale realia są takie e poszed za 1900z i to z wielkim problemem bo nikt "starego grata" nie chcia kupić droej ni najtańsza rynkowa cena dla jeszcze jedących sztuk.

Przy czym osobiście wolabym kupić Golfa II z 1991r. ni Golfa III z 1996r, bo im nowsze modele tym gorsze. Bardziej awaryjne i bardziej korozyjne.
W przypadku Golfa II jak się pojawi korozja na progach czy botnikach to zazwyczaj jest to korozja powierzchowna, powstaa na skutek kamieni, obić i otarć lakieru.
W przypadku nowszych modeli jak się pojawi korozja to zazwyczaj od środka są ju zearte.

18 Data: Styczen 14 2011 13:26:31
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: LEPEK 

W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996
Nader optymistycznie oceniasz swoją pozycję rynkową ;)
[...]
Pniej auto trafio do niemieckiego komisu, skąd kupi go dla siebie
pracujący tam Polak. Po powrocie do Polski, w związku z kupnem Golfa
planowa sprzedać swoją starą Astrę, ale nie by w stanie jej sprzedać
za taką kasę, jaką by chcia, więc skończyo się na sprzeday Golfa.

To powyej bym sobie darowa.
Nie przeczę - istnieje hipotetyczna moliwo, e taka sekwencja zdarzeń jest prawdziwa. Ale z mojego doświadczenia - handlarze nie kupują samochodw, eby nimi dugo pojedzić. Nawet, jak kupują dla siebie. A powyszy opis - wedug mnie - usprawiedliwia jedynie krtki czas rejestracji na pierwszego waściciela po sprowadzeniu.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

19 Data: Styczen 14 2011 13:38:59
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Papkin 

Rocznik: 1996
Nader optymistycznie oceniasz swoją pozycję rynkową ;)

a jak to robia ubezpieczyciele? Wlasnie licze stawki za ubezpiecznie na nowy rok u roznych linkow, awiw i aks no i wartosc wg ich kalkulacji jest taka ze na rynku malo ktore auto za tyle wlasnie wystawiaja. Od tej kwoty licza wyzsza skladke ale i wiecej wyplaca - przeciez to ich jakos tez zobowiazuje.

To o co chodzi... hmm o pieniadze? Wieksza skladka od ciut zawyzonej ceny rynkowej a szansa ze sie rozbije i beda mi od tej kwoty wyplacac odszkodowanie relatywnie mala. Dobrze mysle?

20 Data: Styczen 14 2011 13:43:26
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Cavallino 

Uytkownik "Papkin"  napisa w wiadomości

Rocznik: 1996
Nader optymistycznie oceniasz swoją pozycję rynkową ;)

a jak to robia ubezpieczyciele? Wlasnie licze stawki za ubezpiecznie na nowy rok u roznych linkow, awiw i aks no i wartosc wg ich kalkulacji jest taka ze na rynku malo ktore auto za tyle wlasnie wystawiaja. Od tej kwoty licza wyzsza skladke ale i wiecej wyplaca

Nic z tych rzeczy.
Skadkę liczą z katalogu SPRZEDAŻ, a wypacają z katalogu ZAKUP.
Rnica to pewnie ze 20%.

21 Data: Styczen 14 2011 14:26:04
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Papkin 

Nic z tych rzeczy.
Skadkę liczą z katalogu SPRZEDAŻ, a wypacają z katalogu ZAKUP.
Rnica to pewnie ze 20%.

Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie? W mBanku moge zanizyc/podwyzyc wycene wlasnego auta w ramach widelek 10% (chyba, w gore i w dol).

22 Data: Styczen 14 2011 14:28:21
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Cavallino 

Uytkownik "Papkin"  napisa w wiadomości

Nic z tych rzeczy.
Skadkę liczą z katalogu SPRZEDAŻ, a wypacają z katalogu ZAKUP.
Rnica to pewnie ze 20%.

Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie?

A czego się spodziewaeś po ubezpieczalni?
Z tego yją.

23 Data: Styczen 14 2011 14:30:45
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: J.F. 

On Fri, 14 Jan 2011 14:26:04 +0100,  Papkin wrote:

Nic z tych rzeczy.
Skadk licz z katalogu SPRZEDA, a wypacaj z katalogu ZAKUP.
Rnica to pewnie ze 20%.

Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie?

Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
rozbic :-)

W mBanku moge zanizyc/podwyzyc
wycene wlasnego auta w ramach widelek 10% (chyba, w gore i w dol).

ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)

J.

24 Data: Styczen 14 2011 15:21:03
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Papkin 

Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
rozbic :-)

no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...


ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)


A nie wiem nawet.

Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

Aviva wychodzi najtaniej przy samym OC (jakies 470-530zl bo roznie podawal ten system dla niby takich samych danych). PZU cos 600zl z hakiem. OC mnie wali, moge to kupic i u Taliba o ile prowadzi legalny biznes w kraju.

Sprawdzilem jako ostatni Link4, cos mnie podkusilo. Rok temu pamietam ze w ogole mieli ceny z kosmosu. No i za nie duza doplata mam kalkulacje OC i AC za mniej niz 700zl. SZOK !!!! Co prawda 25% wkladu wlasnego ale halo, u nich nie ma franczyzy integralnej - w Aviva np jest 500zl (czyli urwe sobie lusterko za 499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w d...).

Rok temu zaplacilem ok 1300 za pakiet w Aviva oc+ac. O 10% gorsze mialem warunki niz obecnie ale halooooo zaplacilem prawie dwa razy wiecej niz teraz chca za ochrone w link4 (tu przypominam 25% wklad wlasny, w avivie nie bylo tego ale dla link4 0% wkladu wlasnego daje koniecznosc doplaty 150-200zl).

Albo link4 ma jakis blad w systemie albo nie wiem co, nikt inny tak tanio pakietu nie mial. Nawet na powaznie rozwazalem rezygnacje z AC (500zl za AC czy ile tam to kosztuje +franczyzy integralne 500zl i juz mam ~1000zl kosztow po mojej stronie przy stluczce z AC)!

Kazde auto w "gospodarstwie" mam ubezpieczone u kogos innego, dla kazdego przypadku bylo inaczej (tj dla kazdego auta w szczegolnosci). Kosmos.

25 Data: Styczen 14 2011 20:40:16
Temat: Odp: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor:


Uytkownik "Papkin"  napisa w wiadomoci

Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z

Ja niedawno sprawdzaem "cudownych" dla mojego auta AC+OC+ASS bez udziau wasnego.
Wg rankomatu najtasze HDI 2 540
Wg rankomatu ubezpieczenie PZU kosztowaoby mnie 4029 z (faktycznie zapaciem 2454 Mam "od zawsze" PZU)
mBank "super oferta" dla mnie 297z miesicznie (*12=3564)
Link4, Liberty nie pamitam, ale byli drosi ni 3500

26 Data: Styczen 14 2011 20:53:18
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: J.F. 

On Fri, 14 Jan 2011 15:21:03 +0100,  Papkin wrote:

Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
rozbic :-)
no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...

No ale oni ryzykuja tylko jeden miesiac, a ty reszte :-)

ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)
A nie wiem nawet.

Widzisz, a to najwazniejsze :-)

Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na
rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim
systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z
konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

"ocena bardzo dobra - sprawnie wystawili polise i poczestowali mnie
kawa" :-)

Co prawda 25% wkladu wlasnego ale halo, u nich nie
ma franczyzy integralnej - w Aviva np jest 500zl (czyli urwe sobie lusterko za
499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w
d...).

Wiesz, zawsze mozesz sobie powiedziec ze 500zl nie majatek.
Tak naprawde nie przed tym sie ubezpieczasz - lepiej stracic co roku
500zl niz raz na dziesiec lat powiedzmy 7500

J.

27 Data: Styczen 14 2011 13:46:12
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: krzysiek82 

W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

Golf
będzie bezawaryjnie suy nowemu waścicielowi…

przy takim przebiegu chocia i tak niezbyt wielkim biorąc pod uwagę rocznik i fakt, e jest to diesel nie mona skadać takich deklaracji.
Gdy będą one miay tyle wsplnego z rzeczywistością co zaczarowany owek.

Odnośnie ceny to nie ma tragedii, sądzę i za te pieniądze uda Ci się go sprzedać. A na pewno nie za mniej ni 7tyś. To ile w niego woyeś nikogo nie interesuje, tzn nie interesuje kupującego :) taka rzeczywisto.

--
krzysiek82

28 Data: Styczen 25 2011 04:21:12
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Filip KK 

W dniu 2011-01-14 13:46, krzysiek82 pisze:

W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Golf
będzie bezawaryjnie suy nowemu waścicielowi…

przy takim przebiegu chocia i tak niezbyt wielkim biorąc pod uwagę
rocznik i fakt, e jest to diesel nie mona skadać takich deklaracji.
Gdy będą one miay tyle wsplnego z rzeczywistością co zaczarowany owek.

Na bank szykuje mu się remont generalny. Te diesle nie dolatują do 400 tys.

Odnośnie ceny to nie ma tragedii, sądzę i za te pieniądze uda Ci się go
sprzedać. A na pewno nie za mniej ni 7tyś.

Uda się sprzedać, oczywiście e się uda. Dobry opis, samochd zadbany, stan techniczny niebanalny i auto pjdzie za te pieniądze bez problemu.

To ile w niego woyeś
nikogo nie interesuje, tzn nie interesuje kupującego :) taka rzeczywisto.

Uwierz mi, interesuje bardzo (!) tylko tego nie okazuje nawet przez sekundę... Bo przyjdzie mu za chwilę do pacenia a jak kady Polak, będzie musia ponarzekać, eby opuścić choćby 500 z z ceny.

29 Data: Styczen 14 2011 14:44:00
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

Oklejony, wic nie krzyczcie e spam! ;)

Na razie jeszcze nigdzie nie wrzuciem ogoszenia, musz cykn fotki,
wic tu przedpremierowo "testuj" troch przydugi, ale niektrzy tak
lubiej, opis:


VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant

Cena: 8000z
Rocznik: 1996
Silnik: turbo diesel 1900cm3, 90KM
Przebieg: 373 000 km
Kolor: ciemno zielony, metalic

[...]

Heh... Troch duo chcesz. Ja autka rok modszego (fakt 3 drzwi), wersja Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koa zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD, klima, abs, 2xjaki, immo, wspomaganie, centralny zamek, sztywniejsze zawieszenie, nie mogem sprzeda za 6500 :(. Stan techniczny b.dobry (po wymianie zawieszenia, hamulcy i jaki pierd), zrobiony klin na wale (co by nie byo kopotw), zalany olejem plsyntetycznym (nie trzeba dolewa od wymiany do wymiany). Blacharsko w stanie dobrym (ogniska korozji w miejscach standardowych dla Golfa MK3). Wymieniem sam w nim botnik (bo stary si rozpad). Przebieg nieco wikszy 388000 km. I nawet nie byo zainteresowania (gieda, allegro, otomoto, gratka, anonse). Dosownie nikt si nie zainteresowa!!!! Wic stwierdziem, e chyba bd jedzi nim a samochd wyzionie ducha.
Jednym sowem ycz powodzenia w sprzeday autka za cen jak chcesz :)

30 Data: Styczen 14 2011 14:50:57
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: krzysiek82 

W dniu 2011-01-14 14:44, Kamil 'Model' pisze:

Heh... Troch duo chcesz. Ja autka rok modszego (fakt 3 drzwi), wersja
Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koa
zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD,

no bez przesady 1.9td porwna do TDI to troch nieporozumienie. To przecie zupenie inne konstrukcje.

--
krzysiek82

31 Data: Styczen 14 2011 15:07:46
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-01-14 14:50, krzysiek82 pisze:

W dniu 2011-01-14 14:44, Kamil 'Model' pisze:
Heh... Troch duo chcesz. Ja autka rok modszego (fakt 3 drzwi), wersja
Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koa
zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD,

no bez przesady 1.9td porwna do TDI to troch nieporozumienie. To
przecie zupenie inne konstrukcje.

Heh... No wiesz AAZ od 1Z a tak bardzo si nie rni. 1Z to modyfikacja AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik. Wic bez przesady, e nie ma co porwnywa. Mj AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwikszone lekko cinienie doadowania i praktycznie kadego seryjnego 1Z robi jak chce.

32 Data: Styczen 14 2011 06:20:01
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Czarek Daniluk 

On 14 Sty, 15:07, Kamil 'Model'
wrote:

Heh... No wiesz AAZ od 1Z a tak bardzo si nie r ni. 1Z to modyfikacja
AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na
wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik. Wi c bez przesady,
e nie ma co por wnywa . M j AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwi kszone
lekko ci nienie do adowania i praktycznie ka dego seryjnego 1Z robi jak
chce.

z AAZem mona te adnie powalczy, chocia nie tak jak z 1Z :)

Ile Ci pompuje turbo w AAZ ? mi w ALE po nagym depniciu potrafi
dobi do 1,2Bara, po czym zaraz go elektronika upnie na 0,8 :)

Pozdrawiam !

PS:
Gdzie znale ile powinna nominalnie dawa turbina ?

33 Data: Styczen 14 2011 15:17:47
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: krzysiek82 

W dniu 2011-01-14 15:07, Kamil 'Model' pisze:

Heh... No wiesz AAZ od 1Z a tak bardzo si nie rni. 1Z to modyfikacja
AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na
wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik.

inne toki, wa korbowy, inne zawory jak i caa gowica. Przerabiany temat na podstawie jednego mk3.

Mj AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwikszone
lekko cinienie doadowania i praktycznie kadego seryjnego 1Z robi jak
chce.

to prawda, ale nie ma si co udzi, e spalanie ronie.

--
krzysiek82

34 Data: Styczen 15 2011 00:21:29
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Artur Malg 

W dniu 2011-01-14 14:50, krzysiek82 pisze:

W dniu 2011-01-14 14:44, Kamil 'Model' pisze:
Heh... Troch duo chcesz. Ja autka rok modszego (fakt 3 drzwi), wersja
Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koa
zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD,

no bez przesady 1.9td porwna do TDI to troch nieporozumienie. To
przecie zupenie inne konstrukcje.

Naprawd?

--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

35 Data: Styczen 14 2011 20:08:58
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Jotte 

Uytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisa w wiadomości

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996
To gupi dowcip, czy co...?

--
Jotte

36 Data: Styczen 14 2011 20:59:22
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

Uytkownik "Jotte" napisa

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996
To gupi dowcip, czy co...?

A co niby w tym takiego dowcipnego? Cen wziem z allegro. Raczej grny
puap (cho s i drosze), ale te i stan auta na tle konkurencji jest
bardzo dobry. Dowcip to by byo kupi takiego golfa za 4000z, na dzie
dobry, eby mc nim jedzi, wadowa jeszcze 2 tys, w cigu nastpnych
kilku miesicy kolejne par tysicy, po czym przy przy pierwszej stuczce
przekona si, e ma si dwa rne samochody, tylko we fragmentach.
Ale nie dziwi mnie Twoje podejcie - mam wraenie, e naleysz do tej
specyficznej grupy kierowcw, ktrzy nie znajc si kompletnie na
samochodach kupuj nowe auta, a na usprawiedliwienie horendalnych wydatkw z
tym zwizanych traktuj starsze samochody jak zomy. Pochwal si na co
zamienie lanosa ;)


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

37 Data: Styczen 14 2011 22:44:54
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Jotte 

Uytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisa w wiadomoci

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996
To gupi dowcip, czy co...?
A co niby w tym takiego dowcipnego?
No wanie nic.

mam wraenie
Niepotrzebnie.

--
Jotte

38 Data: Styczen 14 2011 23:15:32
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: BagMan 

Panowie,
mamy kapitalizm, czowiek zoy ofertę, poda kwotę do tego jeszcze umotywowa i szuka nabywcy. O co wy się tutaj czepiacie? Jak was nie interesuje oferta, a się Wam nudzi to odpowiedzcie na jakieś pytanie w innym wątku.
A nie e jedna reklama a pod nią 20 postw e drogo, jakbyście kuwa choć chcieli to kupić....

pozdrawiam

BagMan

39 Data: Styczen 14 2011 23:18:37
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Cavallino 

Uytkownik "BagMan"  napisa w wiadomości

Panowie,
mamy kapitalizm, czowiek zoy ofertę, poda kwotę do tego jeszcze umotywowa i szuka nabywcy. O co wy się tutaj czepiacie?

Moe chcieli szybko wyleczyć kolegę z będnego mniemania o wartości jego zomiszcza?
I moe dzięki temu szybciej go upynni?

40 Data: Styczen 16 2011 12:04:28
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "BagMan"  napisa w wiadomości

Panowie,
mamy kapitalizm, czowiek zoy ofertę, poda kwotę do tego jeszcze umotywowa i szuka nabywcy. O co wy się tutaj czepiacie? Jak was nie interesuje oferta, a się Wam nudzi to odpowiedzcie na jakieś pytanie w innym wątku.
A nie e jedna reklama a pod nią 20 postw e drogo, jakbyście kuwa choć chcieli to kupić....

Ale mamy te netykietę, o ktrą wszyscy walczymy.
Po pierwsze nie jest to grupa ogoszeniowa typu kupię-sprzedam tylko grupa o tematyce samochodowej. Po drugie zobacz jaki jest tytu tego spamu: "Sprzedaję mojego golfera :("
Czyli zero sugestii, e jest to bezczelny spam, zaśmiecający grupę.
Do tego, autor tego spamu stosuje typowe kamliwe chwyty marketingowe, piszac, e sprzedaje, bo auto ju jest stare sugerując w podtekście, e boi się jego zawodności, a w innym miejscu opisuje jakie to ono jest niezawodne i jakie bedzie niezawodne u tego kto je kupi. Świadomy jest tego, e chwyty "na niepalącego, starszego dziadka" są ju zbyt oklepane to prbuje sprzedać na wspczucie jak to mu cięko rozstać się z tak wspaniaym i niezawodnym samochodem.
Niestety co drugi sprzedawca stosuje dokadnie taką taktykę: "panie, jakie to auto jest niezawodne, ja tylko leję paliwo i jedę, nic przy nim nie trzeba robić, bardzo mi go szkoda, bo nowy, ktry kupiem panie to się psuje co trochę". Niestety jak się wsiądzie i przejedzie to widać, ze samochd zaniedbany, podwozie wybite, hamulce i amortyzatory do wymiany. Sam to przerabiaem wieloktornie.
Do pki się samochodu nie obejrzy osobiście i nim nie przejedzie to wszystkie pochway pisane przez sprzedającego waściciela są "psu na budę". Jak dla mnie cena wygbujaa jak za taki szmelc. Jak widać autor wątku naiwnie prbuje znaleć frajera, przy okazji zaśmiecając grupę dyskusyjną.

Proponuję jedno z 2 rozwiazań:
1. Oficjalnie potępić autora wątku za spamowanie grupy i spowodować, eby spier.... z tym spamem tam, gdzie jest na to miejsce czyli grupy ogoszeniowe, Allegro itp.
2. Uznać wszystkie ogoszenia sprzeday za zgodne z zasadami tej grupy, dzięki czemu nikt nie będzie mia powodu do przypierd....nia się do takich spamerw i nie będzie gupich komentarzy na grupie. Myślę, e te komentarze są waśnie z tego powodu.

41 Data: Styczen 16 2011 15:26:20
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Jotte 

Od: "Plumpi" Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Data: 16 stycznia 2011 12:04

Proponuję jedno z 2 rozwiazań:
1. Oficjalnie potępić autora wątku za spamowanie grupy i spowodować, eby
spier.... z tym spamem tam, gdzie jest na to miejsce czyli grupy
ogoszeniowe, Allegro itp.
2. Uznać wszystkie ogoszenia sprzeday za zgodne z zasadami tej grupy,
dzięki czemu nikt nie będzie mia powodu do przypierd....nia się do takich
spamerw i nie będzie gupich komentarzy na grupie. Myślę, e te komentarze
są waśnie z tego powodu.

==================
Ale chopie - to bez sensu. Kady i tak napisze, co mu się zechce, "oficjalne" potępienia czy "zasady grupy" mając zwyczajnie w dupie (i susznie).

--
Jotte

42 Data: Styczen 16 2011 20:53:00
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

Uytkownik "Plumpi" napisa

Ale mamy te netykiet, o ktr wszyscy walczymy.
Po pierwsze chodzi o auto, ktre od 6 lat jest gwn przyczyn mojej
obecnoci na tej grupie, po drugie wierz lub nie - ale ja naprawd nie
bardzo licz na znalezienie kupca wrd pms'sowiczw; tak jak napisaem na
wstpie "testowaem" czy tre ogoszenia, ktre zamierzaem wstawi tam,
gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - par rzeczy dziki Waszym
sugestiom zmodyfikowaem.

Po pierwsze nie jest to grupa ogoszeniowa typu kupi-sprzedam tylko grupa
o tematyce samochodowej.
No fakt, zapomniaem zaznaczy e chodzi o samochd a nie o rodzaj swetra ;)

 Po drugie zobacz jaki jest tytu tego spamu:
"Sprzedaj mojego golfera :("
Czyli zero sugestii, e jest to bezczelny spam, zamiecajcy grup.
Naprawd tytu Ci nie zasugerowa, o czym jest mj post? Moe powinienem
napisa "Przeczytaj koniecznie, nie poaujesz!" :)

Do tego, autor tego spamu stosuje typowe kamliwe chwyty marketingowe,
piszac, e sprzedaje, bo auto ju jest stare sugerujc w podtekcie, e
boi si jego zawodnoci,
Oczywicie e si boj, bo jest ju stare.

a w innym miejscu opisuje jakie to ono jest niezawodne i jakie bedzie
niezawodne u tego kto je kupi.
Tak to odebrae? Nie napisaem e bdzie niezawodne. Sprobuj jeszcze raz,
czytaj uwanie: Do tej pory Golf by niezawodny. Obawiam si, e bd sobie
plu w brod gdyby mj nowy samochd si psu, a Golf nie.

wiadomy jest tego, e chwyty "na niepalcego, starszego dziadka" s ju
zbyt oklepane to prbuje sprzeda na wspczucie jak to mu ciko rozsta
si z tak wspaniaym i niezawodnym samochodem.
Niestety co drugi sprzedawca stosuje dokadnie tak taktyk: "panie, jakie
to auto jest niezawodne, ja tylko lej paliwo i jed, nic przy nim nie
trzeba robi, bardzo mi go szkoda, bo nowy, ktry kupiem panie to si
psuje co troch".
Ale mnie rozpracowa! To dla Twojej wiadomoci - jestem te wiadomy, e
chwyt "na niezawodno" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na
dziadka". Uyem tego pierwszego, bo drugi by niezgodny z prawd :(

Niestety jak si wsidzie i przejedzie to wida, ze samochd zaniedbany,
podwozie wybite, hamulce i amortyzatory do wymiany. Sam to przerabiaem
wieloktornie.
Do pki si samochodu nie obejrzy osobicie i nim nie przejedzie to
wszystkie pochway pisane przez sprzedajcego waciciela s "psu na
bud".
Napisz do serwisw ogoszeniowych, eby zrezygnowali z rubryki "opis".

Jak dla mnie cena wygbujaa jak za taki szmelc.
Przed chwil sugerowae, e bez obejrzenia samochodu nie ma co si
sugerowa opisem, a teraz na podstawie tego opisu wydae ju opini - co
za hipokryzja. W kwestii ceny - w Polsce ciko sprzeda samochd za cene
oddajc jego warto, bo ceny na rynku s zanione przez odpicowane zomy
klepane po dzwonie lub spawane z kilku. Dlatego wanie dalem cen
mieszczc si w rynkowych widekach tego modelu i rocznika. Poza tym to
cena wyjciowa, mam wiadomo e kupujcy bedzie si targowa, wic
zostawiem sobie zapas.

Jak wida autor wtku naiwnie prbuje znale frajera, przy okazji
zamiecajc grup dyskusyjn.
Ale sam si w t dyskusj wcigne. Lubisz grzeba w mieciach?

2. Uzna wszystkie ogoszenia sprzeday za zgodne z zasadami tej grupy,
Wszystkie moe nie, ale prywatne samochody grupowiczw, do tego oklejone
mona by obj taryf ulgow...


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

43 Data: Styczen 16 2011 22:53:32
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisa w wiadomoci

Ale mamy te netykiet, o ktr wszyscy walczymy.

Po pierwsze chodzi o auto, ktre od 6 lat jest gwn przyczyn mojej obecnoci na tej grupie, po drugie wierz lub nie - ale ja naprawd nie bardzo licz na znalezienie kupca wrd pms'sowiczw; tak jak napisaem na wstpie "testowaem" czy tre ogoszenia, ktre zamierzaem wstawi tam, gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - par rzeczy dziki Waszym sugestiom zmodyfikowaem.

Ja i wielu innych take jest tu z powodu samochodw, a nie ich obrazkw. W czasie bytnoci na tej grupie sprzedawam i kupowaem samochody, a jednak nie zamiecaem grupy swoimi ofertami.

No fakt, zapomniaem zaznaczy e chodzi o samochd a nie o rodzaj swetra ;)

"Mam do sprzedania dres, szary w niebieskie paski, w bardzo dobrym stanie w okazyjnej cenie 500z, ktry wietnie nadaje si do jazdy samochodem "
Jak sdzisz ? Dobrze zredagowaem powyszy tekst przed umieszczeniem go na tej grupie jako spam ?
Jak mylisz co powinienenm jeszcze doda do tego tekstu, abym mg ten dres dobrze sprzeda.
Jeste niezy czaru i mylisz, e wszyscy w koo to idiocie, ktrzy nie potrafi rozpozna jakie miae intencje.

Naprawd tytu Ci nie zasugerowa, o czym jest mj post? Moe powinienem napisa "Przeczytaj koniecznie, nie poaujesz!" :)

Tytu sugeruje, e chcesz oznajmi o przykrej wiadomoci dotyczacej sprzeday.
Jednak okazuje si, e jest to typowe ogoszenie spamerskie metod "na czarusia".

Tak to odebrae? Nie napisaem e bdzie niezawodne. Sprobuj jeszcze raz, czytaj uwanie: Do tej pory Golf by niezawodny. Obawiam si, e bd sobie plu w brod gdyby mj nowy samochd si psu, a Golf nie.

Nie, tak to Ty napisae i podkrelasz na kadym kroku, ze jest to auto wyjtkowe, jedyne w caym internecie w tak zaje....cie idealnym stanie, bo reszta samochodw to szajs za poow ceny.

Ale mnie rozpracowa! To dla Twojej wiadomoci - jestem te wiadomy, e chwyt "na niezawodno" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na dziadka". Uyem tego pierwszego, bo drugi by niezgodny z prawd :(

Ja Ciebie nie rozpracowaem. Po prostu szukajc samochodw zjedziem wielu sprzedawcw. Mylisz, e cho jeden z nich mwi o wadach ?  Mylisz, ze cho jeden z nich nie zachwala dokadnie tak samo jak Ty ? Mylisz, e cho jeden si znalaz, ktry nie twierdzi, e auto jest warte swoich pienidzy i on sobie je ceni dwa razy tyle ni naprawd jest warte ?
Wybacz, ale jeste bardzo naiwny.
Wiesz, nawet pier....ny policjant od ktrego kupowaem auto w tym roku nie powiedzia mi "niech pan sobie wymieni bak, bo jest dziurawy". Przez pierdo...nego ch...ja mogem spon ywcem, bo zatankowaem do pena i si okazao, e benzyna ciurkiem si leje.

Napisz do serwisw ogoszeniowych, eby zrezygnowali z rubryki "opis".

Ale pisz w rubrykach w serwisach ogoszeniowych, ale tylko w serwisach ogoszeniowych i nie rb obory na grupie.

Przed chwil sugerowae, e bez obejrzenia samochodu nie ma co si sugerowa opisem, a teraz na podstawie tego opisu wydae ju opini - co za hipokryzja. W kwestii ceny - w Polsce ciko sprzeda samochd za cene oddajc jego warto, bo ceny na rynku s zanione przez odpicowane zomy klepane po dzwonie lub spawane z kilku. Dlatego wanie dalem cen mieszczc si w rynkowych widekach tego modelu i rocznika. Poza tym to cena wyjciowa, mam wiadomo e kupujcy bedzie si targowa, wic zostawiem sobie zapas.

Auto jest tyle warte ile kto chce za nie zapaci. Dla mnie Twoje auto nie jest adnym wyjtkiem, ani te nie posiada niczego nadzwyczajnego i uwaam, e dwukrotnie przesadzie z cen.

Ale sam si w t dyskusj wcigne. Lubisz grzeba w mieciach?

Nie lubie. Napisa by w tytule "ogoszenie", "sprzedam" lub "spam" to nawet bym nie zaglda do tego wtku.

2. Uzna wszystkie ogoszenia sprzeday za zgodne z zasadami tej grupy,

Wszystkie moe nie, ale prywatne samochody grupowiczw, do tego oklejone mona by obj taryf ulgow...

He he he. Jak wida metoda Kalego :)
Ja dla przykadu nie mam oklejonych samochodw i nie mam zamiaru ich okleja, a z grup ju si zyem do mocno.
Dlaczego uwaasz, e ja nie powinienem mie takiej moliwoci ?

44 Data: Styczen 17 2011 08:26:07
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

W dniu 2011-01-16 22:53, Plumpi pisze:

Ja i wielu innych take jest tu z powodu samochodw, a nie ich obrazkw.
W czasie bytnoci na tej grupie sprzedawam i kupowaem samochody, a
jednak nie zamiecaem grupy swoimi ofertami.

Widzisz, masz dowiadczenie, nie potrzebujesz porady. Ja sprzedaj auto pierwszy raz w yciu, chciaem si poradzi, czy tak sformuowane ogoszenie bdzie dobrze odebrane.

Jeste niezy czaru i mylisz, e wszyscy w koo to idiocie, ktrzy nie
potrafi rozpozna jakie miae intencje.

Wcale tak nie mylaem, par osb zreszt moje intencje zrozumiao udowadniajc, e idiotami nie s. Ty nie.

Jednak okazuje si, e jest to typowe ogoszenie spamerskie metod "na
czarusia".

Nie znam metod spamerskich. "Czarusia" te nie znam ;)

Ja Ciebie nie rozpracowaem. Po prostu szukajc samochodw zjedziem
wielu sprzedawcw. Mylisz, e cho jeden z nich mwi o wadach ?
Mylisz, ze cho jeden z nich nie zachwala dokadnie tak samo jak Ty ?
Mylisz, e cho jeden si znalaz, ktry nie twierdzi, e auto jest
warte swoich pienidzy i on sobie je ceni dwa razy tyle ni naprawd
jest warte ?

Napisaem prawd, nic nie zataiem. Napisaem o wadach. A e bardziej skupiem si na zaletach? To chyba oczywiste! To podstawowa cecha marketingu. OISNM to teraz nawet w szkole tego ucz. Ogoszenie ma zachci, przycign klienta. A ja mimo wszystko postanowiem sprzeda ten samochd.

Wybacz, ale jeste bardzo naiwny.
I vice-wersa - skoro mylisz e znajdziesz ogoszenie skupiajce si na wadach a nie zaletach.

Wiesz, nawet pier....ny policjant od ktrego kupowaem auto w tym roku
nie powiedzia mi "niech pan sobie wymieni bak, bo jest dziurawy". Przez
pierdo...nego ch...ja mogem spon ywcem, bo zatankowaem do pena i
si okazao, e benzyna ciurkiem si leje.

No i ju wiadomo, skd tyle jadu. Ale nie oceniaj wszystkich jedn miar. Zwaszcza, jeli t miark przykadae wczeniej do "pier...nego policjanta" :)

Auto jest tyle warte ile kto chce za nie zapaci. Dla mnie Twoje auto
nie jest adnym wyjtkiem, ani te nie posiada niczego nadzwyczajnego i
uwaam, e dwukrotnie przesadzie z cen.

Dzikuj za sugesti. A tak z cen nie zjad (przynajmniej na pocztku), ale nareszcie jaka merytoryczna uwaga.

Nie lubie. Napisa by w tytule "ogoszenie", "sprzedam" lub "spam" to
nawet bym nie zaglda do tego wtku.

Musisz do swojego filtra obok sowa "sprzedam" doda "sprzedaj", "chc sprzeda", "bd sprzedawa" itd. Albo uy inteligencji.

Ja dla przykadu nie mam oklejonych samochodw i nie mam zamiaru ich
okleja, a z grup ju si zyem do mocno.

Twoja wola.

Dlaczego uwaasz, e ja nie powinienem mie takiej moliwoci ?

Dlaczego uwaasz, e ja tak uwaam?


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

45 Data: Styczen 20 2011 14:48:50
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisa w wiadomoci Tumacz si tylko winni :)

Dlaczego uwaasz, e ja nie powinienem mie takiej moliwoci ?

Dlaczego uwaasz, e ja tak uwaam?

Bo tak napisae: "ale prywatne samochody grupowiczw, do tego oklejone mona by obj taryf ulgow".
Skoro mam na firm i do tego nieoklejone to znaczy, e wg Ciebie nie mam prawa :)

46 Data: Styczen 22 2011 12:53:18
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

Uytkownik "Plumpi" napisa

Dlaczego uwaasz, e ja tak uwaam?

Bo tak napisae: "ale prywatne samochody grupowiczw, do tego oklejone
mona by obj taryf ulgow".
Skoro mam na firm i do tego nieoklejone to znaczy, e wg Ciebie nie mam
prawa :)

Konfabulujesz wapan.


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYU - TAK POWIEDZIA!

47 Data: Styczen 25 2011 04:28:51
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Filip KK 

Jeste jebnity.

48 Data: Styczen 29 2011 12:28:14
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "Filip KK"  napisa w wiadomoci news:ihlg7m$nd0

Jeste jebnity.

Ale przynajmniej nie poje....ny jak ty.

49 Data: Styczen 16 2011 21:05:21
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Excite 

W dniu 16.01.2011 12:04, Plumpi pisze:

Ale mamy te netykietę,

Netykieta ? To pewnie takie coś co istniao 10 lat temu.

> o ktrą wszyscy walczymy.

Ta wojna skończya się dawno temu i przegraliście ;) Netykieta odesza do lamusa.

50 Data: Styczen 25 2011 04:36:09
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Filip KK 

W dniu 2011-01-16 21:05, Excite pisze:

W dniu 16.01.2011 12:04, Plumpi pisze:
Ale mamy te netykietę,

Netykieta ? To pewnie takie coś co istniao 10 lat temu.

 > o ktrą wszyscy walczymy.

Ta wojna skończya się dawno temu i przegraliście ;) Netykieta odesza
do lamusa.

A prawo o ruchu drogowym te odeszo do lamusa? Spjrz ile teraz aut przejeda przez czerwone świato (pne te), a ile przejedao 10 lat temu.

51 Data: Styczen 14 2011 23:29:27
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Stefan Szczygielski 

W dniu 14.01.2011 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Kolor: ciemno zielony, metalic

Trzymam kciuki. :)

Ja Nissana sprzedawaem od września do teraz - udao mi się na tydzień przed upywem terminu badań technicznych i jakieś 3 tygodnie przed końcem ubezpieczenia :}

Uzyskaem 85% pierwszej proponowanej przeze mnie ceny i samochd by... w kolorze zielony metalik. ;)

S.

52 Data: Styczen 15 2011 00:05:10
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Plumpi 

Uytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisa w wiadomości

Ale postanowiliśmy zainwestować w przyczepę kempingową, planujemy sporo jedzić po caej europie i Golf – nie ma się co oszukiwać – jest ju w podeszym wieku jak na takie wybryki.

Jeszcze gdyby się zaczą sypać, to byoby mi atwiej, a tak cay czas się obawiam, e kiedy ja będę zbiera kasę na kosztowne naprawy nowego samochodu, Golf będzie bezawaryjnie suy nowemu waścicielowi…

To mi się podoba ;)

53 Data: Styczen 15 2011 08:29:33
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Krzysztof 45 

Krzysiek Niemkiewicz napisa(a):

...]
Skopiuj ten opis, i w staw go jak będziesz wystawia na allegro.
Najlepiej, jak byś jeszcze zaznaczy (te w tytule) e nie jesteś
tfu... handlarzem, a auto jest Twoja wasnością i na Ciebie
zarejestrowane.
Wstaw duo dokadnych zdjęć, najlepiej w tekście, to mniej zapacisz.

Co do ceny. Moesz startować od tej co podaeś, ale najlepiej określić
od razu swoje minimum do wzięcia i tego się twardo trzymać, bo hieny
handlarskie bedą Cie nękać. Musisz być cierpliwy i na bank sprzedasz.
Jest mnstwo ludzi ktrzy szukają takich klimatw, a nie tego w trzech
handlarskich opisowych zdaniach chamu.

Powodzenia.
--
Krzysiek

54 Data: Styczen 17 2011 21:53:51
Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
Autor: Adam Paszczyca 

Dnia Fri, 14 Jan 2011 12:07:17 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisa(a):

Oklejony, wic nie krzyczcie e spam! ;)
VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996

Wol sierr z 1992. Wiksza, utrzymanie tasze, nie taka dresowata :P

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kszyca Lena 51/9, 66-305 Keszyca Lena
 _______/ /_     Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

55 Data: Styczen 25 2011 04:37:57
Temat: Re: Sprzedaj mojego golfera :(
Autor: Filip KK 

W dniu 2011-01-17 21:53, Adam Paszczyca pisze:

Dnia Fri, 14 Jan 2011 12:07:17 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisa(a):

Oklejony, wic nie krzyczcie e spam! ;)
VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
Cena: 8000z
Rocznik: 1996

Wol sierr z 1992. Wiksza, utrzymanie tasze, nie taka dresowata :P

Czemu akurat tfu Forda?

Sprzedaję mojego golfera :(



Grupy dyskusyjne