125 kW (170 KM),
Benzyna,
skrzynia Automatik,
To moze byc albo wspomniany przez alfa US spec wolnossacy, albo UE Spec
s-Turbo (takiego ja mam, tyle ze w manualu).
Czy ten model jest również bezawaryjny jak reszta Subaru?
Tak, ale wszystko zalezy od egzemplarza - 1999 rok, to masz 8 lat
niewiadomojakiego traktowania przez poprzednich wlascicieli. Ja swoim
zrobilem 7.5kkm, na poczatku wymienilem plyny, rozrzad i sprzeglo - i jak na
razie popsuly mi sie takie male glupie plastiki w szyberdachu, ale podobno
to ewenement na skale calej Polski, bo w zadnym ASO jeszcze sie nie spotkali
z tym problemem. Nietrudno zgadnac, ze w tym przypadku jest to zmeczenie
materialu - pewnie wpadl jakis maly kamyczek, albo cos w prowadnice szyberka
i pojawily sie nierownomierne naprezenia - jak jeden plasticzek poszedl, to
reszta juz jest kwestia czasu.
Jaki jest komfort jazdy /hałas, drgania/ przy większych prędkościach
/140-160 km/h/?
Z tego roku juz amorki nie sa takie fajne, jak w nowym, wiec po niewielkich
nierownosciach jest troche wstrzasow i glosnych odglosow (no chyba, ze
amorki wymienione - w UE spec byly z tylu glownie samopoziomujace - po
400EUR/szt. Ja na szczescie trafilem na model ze zwyklymi. Mozna tez z
malymi przerobkami takie zalozyc w zamian tych drogich). A propos odglosow -
jest cichszy od Nubiry, czy Lanosa, ale brakuje mu do wygluszenia
wspolczesnych samochodow. Przydaloby sie troche na nadkolach i drzwiach oraz
bagazniku, bo z przegrody silnika tylko fajne dzwieki sie dostaja ;-)
Drgan nie zaobserwowalem, a komfort na rownym, ale kretym asfalcie,
szczegolnie mokrym i zalodzonym - nie do przecenienia =)
Jak silnik Subaru znosi zagazowanie?
Jesli to s-Turbo, to tym bardziej radze kolege z forum.subaru.pl - problem
moze byc ze strojeniem i niedoswiadczony gazownik moze sobie nie poradzic.
No chyba, ze skorzystasz z uslug niemieckich ASO - tam sporo modeli
sprzedaja zagazowanych i gazuja jeszcze nie zagazowane, ale szczegolow nie
znam.
Jakbys mial jeszcze jakies pytania, to wal smialo.
--
Olleo